Afstemning

Hvilken debatside vil I foretrække, når og hvis din-debat snart lukker?

sol.dk
0 (0%)
dindebat.dk (altså uden bindestreg)
1 (16.7%)
debatten.net
2 (33.3%)
eb.dk (Nationen)
0 (0%)
ANDRE (fortæl selv hvilke)
3 (50%)

Totale antal stemmeafgivende: 4

Afstemingen er lukket: Marts 21, 2018, 08:56:20 pm

Forfatter Emne: AFSTEMNING:Hvilken debatside vil I anbefale, når og hvis din-debat snart lukker?  (Læst 3255 gange)

Offline J. Langgaard-Nielsen

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • "Dig elsker jeg - Danmark mit Fædreland!"
    • Vis profil
Dommeren:
Citér
Kagler? Tigerskind? Ferie i Vendsyssel? Jeg tror du forveksler mig med en anden. Mon ikke det bedste du kunne gøre nu oven på postyret var at holde lidt lav profil, geni?  :ROFL:

He he. Du narrer ingen. Især fordi den eneste profil, der igen og igen har brugt det med hånligt at skrive geni som afslutning på de nedladende bemærkninger er - Tigermanden.  :big_grin:  :Cherna_29: 
Du er så nem at genkende.
Profilen Carlo: "Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?" (Din-debat.dk 24/2 2016.)
Det er Carlos slags, jeg vil have buret inde. J. Langgaard-Nielsen.

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.2%
    • Vis profil
Ja, det lyder bekendt.   :smile1:

Altid glad for at hjælpe. :smile:

politisk ukorrekt

• Gæst
Nå, som det ses ovenover, er jeg altså ikke den eneste, der afslører andres profiler...så andre er ikke bedre hvad det angår... :big_grin:

Jeg tror bare, at man må sige, at så længe der tolereres dobbelt- og multiprofiler, så vil der altid være gætteri om hvem der er hvem. Sådan er det bare, af den simple grund, at de fleste mennesker bare gerne vil vide, hvem de skriver med og derfor bliver man mistroisk, hvis folk gemmer sig bag nyoprettede ELLER mistænkelige profiler. Derfor er jeg da også tilhænger af, at man kun tillader én profil pr. bruger.

I praksis er det selvfølgelig svært at administrere. Men man kan om ikke andet gøre det lidt mere besværligt at oprette nye profiler. F.eks. kunne man kræve, at man skulle bekræfte en kode med sin telefon eller noget i den dur.
« Senest Redigeret: Februar 01, 2018, 09:15:50 pm af politisk ukorrekt »

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.2%
    • Vis profil
Nå, som det ses ovenover, er jeg altså ikke den eneste, der afslører andres profiler...så andre er ikke bedre hvad det angår... :big_grin:

Og?  :smile1:
Altid glad for at hjælpe. :smile:

politisk ukorrekt

• Gæst

Så behøver folk heller ikke brokke sig så meget over, når jeg gør det. :smile1:

Altså jeg afslører Megaprofilos.

Du afslører Vintersne.

Rudi afslører Tigermanden.

O.s.v.

Offline Evalu

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
Dommeren:
Citér
Kagler? Tigerskind? Ferie i Vendsyssel? Jeg tror du forveksler mig med en anden. Mon ikke det bedste du kunne gøre nu oven på postyret var at holde lidt lav profil, geni?  :ROFL:

He he. Du narrer ingen. Især fordi den eneste profil, der igen og igen har brugt det med hånligt at skrive geni som afslutning på de nedladende bemærkninger er - Tigermanden.  :big_grin:  :Cherna_29: 
Du er så nem at genkende.

Jeg har absolut ingen respekt for Tigermanden, som længe har været på min ignorer-liste; men jeg kan nu ikke genkende din beskrivelse af Tigermandens skrivestil.

Der er en udemærket søgefunktion her på din-debat, og der kan man ikke finde noget eksempel på, at Tigermanden skulle have skrevet på den måde.

Online Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil

Så behøver folk heller ikke brokke sig så meget over, når jeg gør det. :smile1:

Altså jeg afslører Megaprofilos.

Du afslører Vintersne.

Rudi afslører Tigermanden.

O.s.v.
Det var nu mig, som afslørede Vintersne på foregående side.
Men Me havde helt sikkert også opdaget det uden min hjælp.
I'm a Troll

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Multiprofil A/S ....
« Svar #67 Dato: Februar 01, 2018, 10:25:41 pm »
Det drejer sig åbenbart kun om at afslører hvem de forskellige Debattører de er og hvad dobbeltprofiler de har kan jeg se ... :ermm:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Sv: Multiprofil A/S ....
« Svar #68 Dato: Februar 01, 2018, 10:31:57 pm »
Det drejer sig åbenbart kun om at afslører hvem de forskellige Debattører de er og hvad dobbeltprofiler de har kan jeg se ... :ermm:

En lidt tam debat, vil jeg tilføje.
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Multiprofil A/S ....
« Svar #69 Dato: Februar 01, 2018, 10:33:46 pm »

Jeg gentager skam gerne, hvad jeg hele tiden har sagt:

Problemet er ikke i sig selv dobbelt- og multiprofiler. Light trolleri kan være meget sjovt. F.eks. synes jeg, at Albert det meste af tiden er meget sjov. Selvom han af og til også har været for grov, når han har sendt frække mails med sextilbud til andre brugere.

Problemet er når disse dobbelt- og multiprofiler bliver brugt til at stalke og chikanere andre brugere.

Det er disse dobbelt- og multiprofiler, jeg hjertens gerne afslører.

Jeg er sgu ligeglad med, at Trådløse har en drilleprofil, der hedder "Genuine Troll", fordi det kan enhver se, at hun har, men den profil er jo harmløs, da hun kun driller på en sjov måde derfra. Og hun lægger jo heller ikke skjule på, at hun har den profil.
« Senest Redigeret: Februar 01, 2018, 10:44:53 pm af politisk ukorrekt »

Forumotion

• Gæst
Ja, det lyder bekendt.   :smile1:

Ja du må nok hellere blive her og Trolle videre! :smile1:

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.2%
    • Vis profil