Afstemning

Hvilken debatside vil I foretrække, når og hvis din-debat snart lukker?

sol.dk
0 (0%)
dindebat.dk (altså uden bindestreg)
1 (16.7%)
debatten.net
2 (33.3%)
eb.dk (Nationen)
0 (0%)
ANDRE (fortæl selv hvilke)
3 (50%)

Totale antal stemmeafgivende: 4

Afstemingen er lukket: Marts 21, 2018, 08:56:20 pm

Forfatter Emne: AFSTEMNING:Hvilken debatside vil I anbefale, når og hvis din-debat snart lukker?  (Læst 3013 gange)

Offline J. Langgaard-Nielsen

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • "Dig elsker jeg - Danmark mit Fædreland!"
    • Vis profil
politisk ukorrekt:
Citér
Muligt ja. Så lykkedes det Trollerik at skræmme dem væk og så opnåede han da skam sit mål.

Jamen tillykke, tillykke. Der er fandeme ikke nogen - selv Tigerklageren indbefattet - der har gjort mere end dig for at ødelægge din-debat.

Citér
Næste mål for ham er nok at ødelægge debatten.net.  :ohmy:

Ja, det er sikkert din næste store plan i din ensomhed. Især hvis der er nogle nationalsindede på det forum.

Citér
Jeg giver dog fortsat det her sted en chance lidt endnu. Men hvis der ikke snart kommer forbedring, er jeg også den der er skredet. Ellers ender jeg jo med at sidde alene og diskutere med Trollerik.

Ha ha ha, nej at sidde alene med dig selv. Det har jeg forudsagt flere gange!
Trods mange vognstang-vink har du aldrig fattet, at der ikke er nogen der gider dit syge show med beskyldninger mod selv helt nye skribenter om, at "ham der ligner ham, og hende der er i hvert fald den samme som".... og bla bla bla! Alt sammen et led i det korstog mod at nationale skribenter måtte blive hørt herinde, du har fælles med Tigerklagerhævneren. I har også et rødglødende had til fælles mod Der Rudi, selvsagt fordi ham har I aldrig kunnet få ned med nakken, især ikke hvad angår viden om islamisme/dansk politisk historie/Danmarks besættelse. Så skulle han smides ud herfra (ifølge dig), og det fik du vel så ordnet, dit infame, skællede krybdyr!!
Farvel og hyg dig i din alenebruger-tilværelse.   :tease (2): :sick:
« Senest Redigeret: Januar 31, 2018, 12:32:36 pm af J. Langgaard-Nielsen »
Profilen Carlo: "Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?" (Din-debat.dk 24/2 2016.)
Det er Carlos slags, jeg vil have buret inde. J. Langgaard-Nielsen.

politisk ukorrekt

• Gæst
Langgaard-Nielsen = Rudi i forklædning.

Offline J. Langgaard-Nielsen

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Køn: Mand
  • "Dig elsker jeg - Danmark mit Fædreland!"
    • Vis profil
politisk ukorrekt:
Citér

Til næsten alle andre end politisk korrekt:

Hvad skrev jeg?    :smile1:
Hvis ikke han fortjener at sidde og lalle med sig selv, ved jeg ikke hvem!
Profilen Carlo: "Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?" (Din-debat.dk 24/2 2016.)
Det er Carlos slags, jeg vil have buret inde. J. Langgaard-Nielsen.

politisk ukorrekt

• Gæst
politisk ukorrekt:
Citér

Til næsten alle andre end politisk korrekt:

Hvad skrev jeg?    :smile1:
Hvis ikke han fortjener at sidde og lalle med sig selv, ved jeg ikke hvem!

Du er en supertroll, der opretter et hav af enslydende højreorienterede stråmandsprofiler, med hvilke du forsøger at manipulere debatten og give indtryk af, at der er langt flere Rudi-ligesindede herinde end der da skam er i virkeligheden. :yes:

Jeg er dog i tvivl om, du virkeligt er til højre eller om du bare er en eller anden fra Redox, der forsøger at gøre grin med højrefløjen. Fordi dine profiler er jo alle ekstremt karikerede. Lidt ligesom Tigermandens. Og i virkeligheden tjener du jo venstrefløjens sag, fordi du med dine hadske og racistiske indlæg stiller højrefløjen i et meget dårligt lys.
« Senest Redigeret: Januar 31, 2018, 12:34:22 pm af politisk ukorrekt »

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.4%
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
Det var da ellers en trussel der ville noget,  :girl_to_take_umbrage:
Fake profil, :girl_blum2:

politisk ukorrekt

• Gæst
politisk ukorrekt:
Citér
Jeg er en af dem herinde, der har startet flest seriøse tråde op, så jeg er nu ret uenig i den påstand.

Endnu en krybdyrløgn. Du er nummer 9 på Din-debats Top-10-liste over emneoprettere. Og hvor seriøse var så de emner?....pffffh! I blandt dem er et utal af "AFSTEMNINGER" om nul og en dyt eller måske snarere med udgangspunkt i dine egne interesser og hang til at have mænget dig med kendte mennesker, hvor du kunne komme til at prale (!) af, hvor stor en sportsmand, du selv engang har været, om du har været i seng med en berømthed og øøøødddebød!   :bad:

I det mindste har jeg variation i mine emner, modsat dig der kun skriver om muslimer.

Jeg har derimod oprettet en masse meget forskellige emner. Vel har nogle været fis og ballade, men det skal der også være plads til. Mens andre har været seriøse.

Til sammenligning er Rudi nummer 3. Og når man ser, at Anklageren og Carlo er de to øverste, vil jeg vove at påstå, at Rudi er det man kan kalde 'den moralske nummer 1'. Alle hans oplæg var nemlig seriøse og havde et emne, der var lige til at arbejde videre med. Det som debatoplæg burde være til for.

Du er da ikke et hak mere seriøs end de andre...tværtimod. I det mindste sidder Carlo og Anklageren da ikke og truer folk, uanset hvad man ellers måtte mene om dem.

Citér
Grunden til, at jeg går op i, hvem der er hvem, er fordi vi har et par trolls herinde, der stalker andre fra flere forskellige profiler. Jeg synes det er EKSTREMT relevant at udstille dette, når det sker.

Hold kæft, hvor du skulle have en gang tørre tæsk for dit hykleri, vamle krybdyr!!

Anmeldt til moderator for slet skjult trussel.

Hvis "vi" har et par trolls, er DU sgu i hvert fald den ene. Du er så langt væk i dit trolleri, at du SKAM DA vedvarende bruger en vending fra din Albert Johansen-profil i næsten ALLE dine indlæg!! Joooh, jo, vi husker SKAM DA helt fra forrige år, hvordan du altid har rost denne Johansen-profil for at være åh så morsom (selv om andre anmeldte hans homobræk) - måske ikke så sært. Han var jo din egen!

Albert er ikke min profil. Men han er en af de få morsomme trolls, så jeg leger gerne lidt med, når han sidder og driller.

Du har flere gange vist, at du er homofob og racist. Så derfor er du ret sjov at drille, fordi det er tydeligt, at du mener at homoer er de værste udskud. Det er derfor, jeg driller lidt med, når Albert troller, fordi jeg godt kan lide at tage pis på intolerante typer som dig.

Og nu hvor Din-debat vel er ude i sit definitive krak, kan jeg ikke dy mig for lige at fortælle dig følgende:

Jeg har somme tider et ærinde i Aalborg, og da dit ondskabsfulde og selvhævdende bræk på dette forum har jaget stort set alle egentlige debattører væk, har jeg engang imellem set for mig, at du var blevet bekendt med mit udseende - og råbte mig an - lad os sige i en eller anden lidt skummel gyde, a la Latinergyden eller Roldgyde.

Jeg tror ikke, jeg ville se rødt, jeg ville nærmere se ingenting....
...før det billede, som ville tegne sig for mine øjne, når jeg havde haft dig under behandling:
Hvordan du oprindelig har set ud, ville jeg ikke vide. Men du ville ligne noget henkastet fars, efter at jeg et ukendt antal gange havde hamret min højre ind i det, der engang havde været dit ulækre krybdyrlignende fjæs, men som nu var blevet omdannet til et uappetitligt ælte af kød, masser af blod og lidt knogler. Der ville også have været tale om adskillige spark i dette kødælte - selv efter at du hurtigt var blevet komplet forsvarsløs.
Det tager man skade af, krybdyr. Meget.

Derfor er det godt, vi aldrig mødes!

Du er jo tydeligvis en gennemført voldspsykopat. Og du har endnu engang gjort dig fortjent til den anmeldelse, jeg lige har sendt afsted.

Jeg er dog ikke bange for en sådan næsten 70 årig tastaturkriger som dig. Du er jo typen, der bare sidder og puster dig op bag skærmen, hvor du i virkeligheden sikkert er en gammel impotent fordrukken stodder, der har et sølle liv og så sidder og puster dig op for at genvinde lidt af din tabte selvrespekt.

Og lige en ting: Jeg kunne ikke være mere rystende ligeglad, hvis du sammen med din slyngveninde fra Qaasuitsup Kommune formår at få mig bannet fra et døende forum. Jeg ville nok tænke 'HVAD RAAAAAGER DET MIG?' Det er jo derfor, jeg skriver rent fra leveren, krybdyr.
Forøvrigt var det jo ikke en trussel men en orientering, ikke sandt?   :tommy:   :neo:   :JC_spank:

Problemet er, at der ikke ville være andre fora tilbage for dig. Fordi intet andet sted ville du slippe afsted med dine racistiske, homofobiske og truende indlæg. Du havde nok været buret inde for længst på en lukket afdeling på ubestemt tid. Fordi psykopater som dig bør være spærret inde, så de ikke er til fare for andre mennesker.
« Senest Redigeret: Januar 31, 2018, 03:09:36 pm af politisk ukorrekt »

politisk ukorrekt

• Gæst

Ja, og han er også blevet anmeldt. GuBBi har ikke andet valg end at banne ham på livstid nu. :yes:

Bemærk i øvrigt hvem der liker ham?

Massey = PJ-stalkeren.

og

Modstandsmanden = én af Rudi´s mange profiler (ligesom Langgaard-Nielsen selv)

Måske er PJ-stalkeren og Rudi også den samme, siden PJ-stalkeren sympatiserer med Rudi´s trusler!!
- og de har jo samme højreekstremistiske tilbøjeligheder...

(dog er skrivestilen ret forskellige..men det kan jo være en bevidst afvigelsesmanøvre. Fordi en professionel troll vil jo vide, at han ikke skal skrive ens ved samtlige profiler).

« Senest Redigeret: Januar 31, 2018, 03:50:28 pm af politisk ukorrekt »

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.4%
    • Vis profil
Man kan se det også på den måde de skamroser hinanden på alle Rudierne,  :girl_sigh:

Skulle slet ikke undre mig hvis han også var Helle front og alle de andre `Helle´ debattører her,
« Senest Redigeret: Januar 31, 2018, 03:55:07 pm af genuine Troll »

Offline Massey

• Senior medlem
  • Activity:
    2.6%
  • Country: 00
    • Vis profil

Der står tydeligt det er en orientering,og ellers får han vel en livsvarig banning til han opretter en anden profil.

politisk ukorrekt

• Gæst
Man kan se det også på den måde de skamroser hinanden på alle Rudierne,  :girl_sigh:

Ja, de logger lige ind efter hinanden og liker hinanden konstant og taler hinanden efter munden.

Det er bare for nemt at gennemskue, at det er samme person.

Der står tydeligt det er en orientering,og ellers får han vel en livsvarig banning til han opretter en anden profil.

Det er sjovt, som du forsvarer en sådan slet skjult trusse...

Men her viser du jo bare dit sande jeg... :yes:

Jeg kan godt forstå, du ikke er i fængselsvæsenet mere, fordi man kan ikke have voldeligt anlagte personer ansat i kriminalforsorgen...
« Senest Redigeret: Januar 31, 2018, 03:56:25 pm af politisk ukorrekt »

Offline Massey

• Senior medlem
  • Activity:
    2.6%
    • Vis profil

Som om I ikke gør det på din fløj. :ROFL:
Og så er så sjovt som du altid halser efter Anklageren med dine like.

politisk ukorrekt

• Gæst

Som om I ikke gør det på din fløj. :ROFL:
Og så er så sjovt som du altid halser efter Anklageren med dine like.

Jeg tror også, at begge fløje gør det.

Forskellen er bare, at jeg har altså endnu ikke set venstrefløjen true andre herinde.

Det burde I lade være med, hvis vi skal have sympati for jer som debattørere. Så venligt prøv at få en mere sober stil, tak. :yes:

(så vil du svare, at du ikke har truet nogen - men du har dog liket et indlæg, hvor der blev fremsat en slet skjult trussel, uanset at du bare kalder det for en såkaldt "orientering").

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.4%
    • Vis profil

Nååå ja NU forstår jeg det, man truer med at gå hen til en person og banke dem sønder og sammen bagefter siger man::> det var bare en orientering,  :girl_wacko:

politisk ukorrekt

• Gæst

Nååå ja NU forstår jeg det, man truer med at gå hen til en person og banke dem sønder og sammen bagefter siger man::> det var bare en orientering,  :girl_wacko:

Ha ha, ja. Spøjs måde at forsøge at forsvare en trussel på....

Rocker: "Jeg slår dig ihjel!"

Dommer: "Jeg anklager dig hermed for trusler!"

Rocker: "Det var da ikke en trussel, men en orientering!"

Den må han sku længere ud på landet med... :JC_doubledown:

Offline Massey

• Senior medlem
  • Activity:
    2.6%
    • Vis profil

Hvis øglen føler sig truet,må han gå til Politiet, istedet for at vræle til Gubbi der  er fraværende.

Eller læser med og tænker giv ham en fra mig også den pestilens.