Afstemning

Hvilken debatside vil I foretrække, når og hvis din-debat snart lukker?

sol.dk
0 (0%)
dindebat.dk (altså uden bindestreg)
1 (16.7%)
debatten.net
2 (33.3%)
eb.dk (Nationen)
0 (0%)
ANDRE (fortæl selv hvilke)
3 (50%)

Totale antal stemmeafgivende: 4

Afstemingen slutter: Marts 21, 2018, 08:56:20 pm

Forfatter Emne: AFSTEMNING:Hvilken debatside vil I anbefale, når og hvis din-debat snart lukker?  (Læst 1616 gange)

politisk ukorrekt

• Gæst
Hvilke debatsider vil I foretrække eller anbefale, nu hvor din-debat ser ud til snart at lukke?

Det er jo tydeligt, at dette forum sejler totalt og at moderator har opgivet. Så derfor må vi se at begynde at se os efter alternativer.

Jeg kender kun ovenstående fire debatsider. Men der er sikkert flere, I kan anbefale?

I kan stemme på dem alle, fordi måske kan I lide alle de nævnte sider.

Online genuine Troll

• Senior medlem
  • Activity:
    17.2%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
Der er denne her, den har jeg været omme og kigge på der stødte jeg på 2 kendte hoveder ME og debatsvinet er der allerede, det skulle ikke undre mig om der var flere herfra,  :girl_smile:

http://www.debatten.net/forum/viewforum.php?f=32

De har så dog lukket det åbne forum pga trolls og andet ondt (åbne forum der behøver man ikke at være logget ind)
                                       Her er et indlæg af debatsvinet allerede på kant med en bruger (hvor længe mon han holder før han blir sparket ud)?  :girl_blum2:
                                       http://www.debatten.net/forum/viewtopic.php?f=32&t=10382&start=45#p590109
« Senest Redigeret: Januar 31, 2018, 12:17:19 am af genuine Troll »
Fake profil, :girl_blum2:

politisk ukorrekt

• Gæst
Min mening:

SOL:

Ytringsfriheden er ok. Men layoutet er håbløst. Der mangler nemlig underfora, så det hele er samlet i én pærevælling. Desuden plages SOL også for meget af trolls og der er langt imellem de seriøse debatter derinde. SOL kan godt bruges, men jeg har aldrig været begejstret for sitet efter den såkaldte "opgradering" for et par år siden, der i realiteten gjorde sitet mindre brugervenligt.

Debatten.net:

Jeg kender ikke sitet, men smugkiggede lidt på det. Debatten ser ret stor og aktiv ud og overskueligheden er udmærket. Ulempen er, at emnerne virker ret mainstream og at moderatorerne virker en smule for strenge. Det er også vigtigt, at der er ytringsfrihed og at politisk ukorrekte ytringer ikke censureres. Derudover er gennemsnitsalderen ret ung derinde, da jeg kan se der er mange i 20´erne og 30´erne. Så det gør at emnerne er ret ungdommelige og overfladiske. Typisk noget med skønhed, fitness, mode og andre ting, som de unge går op i. På den anden side er det herinde også nogle gange trælst, at næsten alle er gamle sure mænd ha ha ha

Dindebat.dk:

Kender det ikke rigtigt, men ved at det er Jubii´s debatforum. Men umiddelbart ser det ud til, at det minder en del om debatten.net. Ca. samme antal brugere og ca. samme publikum og samme emner. D.v.s. ret mainstream og måske ret politisk korrekt.

EB aka Nationen:

Stor aktivitet, mange brugere. Men alt for meget trolleri og useriøsitet. Det virker som om, at det kun går ud på at komme med de mest rapkæftede oneliners og vittigheder. For useriøst for min smag. Derudover er moderators for strikse med deres evindelige PENDING, PENDING, PENDING. Største ulempe er dog, at man ikke selv kan oprette tråde, men kun kan skrive under de artikler, som er åbnet op for debat.

Din-debat.dk:

Fordelen er rummeligheden og en meget tolerant og frisindet moderator. Ulempen er at der gives for lang snor til stalkerstrolls (ikke trolls i sig selv, fordi uskyldige trolls ser jeg ikke noget problem i som sådan). Desuden er der alt for lidt aktivitet på forum hér. Lige nu er vi kun tre online. Mens der vel er 50-100 online på de større fora. Det begrænsede antal aktive brugere har dog også den fordel, at det på en måde er lidt hyggeligt, at man næsten føler man kender de enkelte debattørere. Ikke personligt selvfølgelig. Men man kender hvad de står for af holdninger og hvordan de skriver o.s.v. Det har også sin charme, at det sådan nærmest bliver lidt familiært. :blum:
« Senest Redigeret: Januar 30, 2018, 10:04:06 pm af politisk ukorrekt »

politisk ukorrekt

• Gæst
                                       Her er et indlæg af debatsvinet allerede på kant med en bruger (hvor længe mon han holder før han blir sparket ud)?  :girl_blum2:
                                       http://www.debatten.net/forum/viewtopic.php?f=32&t=10382&start=45#p590109

Ha ha. Synes nu debatsvinet argumenterer godt i den sag. Han har jo ret i, at det er fjollet, at man ikke må forsvare sig i eget hjem og det kan jeg se, at han ironiserer over med sin sædvanlige sarkasme. :yes:

politisk ukorrekt

• Gæst
http://www.debatten.net/forum/viewtopic.php?f=58&p=590125#p590125

Ang. Trollerier ...

Indlæg af Debatsvinet. » 30. jan 2018, 01:03

Citér
Hvis i vil opleve hardcore trolle på nærmeste hold på et debatforum så spol over på: Din-debat.dk ...så skal i bare se ...  :blush2:

:yes:

Online genuine Troll

• Senior medlem
  • Activity:
    17.2%
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
Der har ikke været meget bevægelse de sidste timer, de fleste er nok flygtet til debatten/net/forum,  :girl_blum2:
Fake profil, :girl_blum2:

politisk ukorrekt

• Gæst
Der har ikke været meget bevægelse de sidste timer, de fleste er nok flygtet til debatten/net/forum,  :girl_blum2:

Muligt ja. Så lykkedes det Trollerik at skræmme dem væk og så opnåede han da skam sit mål.

Næste mål for ham er nok at ødelægge debatten.net.  :ohmy:

Jeg giver dog fortsat det her sted en chance lidt endnu. Men hvis der ikke snart kommer forbedring, er jeg også den der er skredet. Ellers ender jeg jo med at sidde alene og diskutere med Trollerik.

På den anden side skal nogen vel holde ham ved selskab. Et eller andet sted er det da lidt synd, at han hele tiden skal skrive med sig selv. :yes:
« Senest Redigeret: Januar 31, 2018, 12:21:56 am af politisk ukorrekt »

Offline Adonis

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0.2%
    • Vis profil
Er det Anklageren der ejer debatten.net?  Moderator er nemlig fra Nuuk.

politisk ukorrekt

• Gæst
Er det Anklageren der ejer debatten.net?  Moderator er nemlig fra Nuuk.

PAS.

Men jeg tvivler. Fordi hvis han ejede den debat, tvivler jeg på, at han havde tid til at sidde herinde i døgndrift.

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.6%
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Er det Anklageren der ejer debatten.net?

Nej.
Altid glad for at hjælpe. :smile:

politisk ukorrekt

• Gæst
Er det Anklageren der ejer debatten.net?

Nej.

Jeg kan forstå at du kender debatten.net.

Hvordan ser det ud med trolls derinde? Er der mange trolls?

Og hvad med moderatorer? Er de konsekvente eller lige så overbærende som GuBBi? :ohmy:

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.6%
    • Vis profil
Skriver aldrig om andre forum i et andet forum.  :smile1:
Altid glad for at hjælpe. :smile:

politisk ukorrekt

• Gæst
Skriver aldrig om andre forum i et andet forum.  :smile1:

Hvorfor? Fordi du synes det er uhøfligt at reklamere for andre fora?

Det kan være sandt. Men GuBBi ser jo alligevel ud til at have opgivet det her forum.

politisk ukorrekt

• Gæst
Jeg har dog stemt på ANDRE.

Og med ANDRE mener jeg davidicke.com og det fantastiske reptilian-forum.

https://forum.davidicke.com/forumdisplay.php?f=18

190 sider RENT reptilian-forum. KUN for øgleentusiaster. :yes:
« Senest Redigeret: Januar 31, 2018, 01:19:15 am af politisk ukorrekt »

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    51.8%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Muligt ja. Så lykkedes det Trollerik at skræmme dem væk og så opnåede han da skam sit mål.

Det er meget sjældent du bidrager til debat. Der er bare indlæg efter indlæg om hvem der er hvem. Og hvad RAAAAAAAAAAAAAGER det dig?
Anti-rød: " Der skulle helst brede sig en frygt i befolkningen ............."