Forfatter Emne: Bidt af hund  (Læst 1574 gange)

Offline Desdicardo

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Mand
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
Sv: Bidt af hund
« Svar #30 Dato: Juli 31, 2018, 12:04:25 pm »
Du er og bliver et ækelt møgsvin og jeg håber du bliver klynget op, dernede i dit sexparadis!

Tak for kaffe! Fromme ønsker. Men hvad mener du om min ide om en stråle salmiakspiritus ned i kæften på en arrig hund?

Jeg ville nu mene det var dyreplageri. Så hellere skyde den det er da mere humant.
Intet er sikkert her i livet udover døden,

Online Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    81%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #31 Dato: Juli 31, 2018, 01:29:23 pm »
Jeg ville nu mene det var dyreplageri. Så hellere skyde den det er da mere humant.

Nu må jeg ikke bære våben og man må ikke aflive hunde her. Og et eller andet sted, mener jeg at jeg har ret til at færdes på offentligt område, uden at forulempes af hunde. Og myndighederne er fuldstændigt passive. Salmiak kunne måske være løsningen.

Man må ikke aflive hunde her. En dyreværnslov. Men i Vietnam må man godt, så hvad er mere nærliggende end at lade vietnameserne komme ind og høste til konsummarkedet. Det gør man.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.2%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #32 Dato: Juli 31, 2018, 02:38:28 pm »
Er hun ikke lovlig ung?  :girl_sad:

Carlo er en rig kapitalist, så han har råd til en ung kone.

Online Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    81%
    • Vis profil
« Svar #33 Dato: August 01, 2018, 04:59:44 am »
Er hun ikke lovlig ung?  :girl_sad:

Carlo er en rig kapitalist, så han har råd til en ung kone.

Og det ved du fordi...........????.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #34 Dato: August 01, 2018, 02:37:45 pm »
Nu må jeg ikke bære våben og man må ikke aflive hunde her. Og et eller andet sted, mener jeg at jeg har ret til at færdes på offentligt område, uden at forulempes af hunde. Og myndighederne er fuldstændigt passive. Salmiak kunne måske være løsningen.

Man må ikke aflive hunde her. En dyreværnslov. Men i Vietnam må man godt, så hvad er mere nærliggende end at lade vietnameserne komme ind og høste til konsummarkedet. Det gør man.

De lokale må da kunne leve uden at blive terroriseret af hunde.

Efterlign dem.
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Online Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    81%
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: August 02, 2018, 04:26:35 am »
De lokale må da kunne leve uden at blive terroriseret af hunde.

Både og. Jeg hører de mest forfærdelige historier her, f eks om folk, som hunde får væltet omkuld og flænser dem i ansigtet.

Men de buddhistiske thaiere har et flegmatisk forhold til sådan noget. Det er skæbnen og ikke noget nan selv har indflydelse på.

Jeg tror nok, at noget der trigger hundene, er at jeg ser forskellig ud, har lysere hud og lugter anderledes, end folk hundene er vant til at se.

Men ligemeget. Der har nogle nætter været en larm uden lige her, af hundes slagsmål, glammen og hylen. Men i går aftes da jeg gik til seven-eleven, var der intet, og ikke en eneste hund at se, og der var fuldstændigt ro i nat.

Jeg sidder og funderer over om selv nogle flegmatiske buddhister skulle have fået nok. Hmmmmm......???? Mon der har været massiv udlægning af forgiftet kød? Og er det rent privat, eller er det en myndighed der har gjort det?

Lidt ærgerligt, for der gik de vietnamesiske suppegryder glip af noget godt.

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.4%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #36 Dato: August 02, 2018, 04:22:54 pm »
Glæd dig, de ligger nok i det lokale supermarkeds køledisk i morgen,  :girl_wink:

:girl_blum:
« Senest Redigeret: August 02, 2018, 04:39:41 pm af genuine Troll »
Fake profil, :girl_blum2:

Online Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    81%
    • Vis profil
« Svar #37 Dato: August 05, 2018, 03:35:58 am »
De spiser ikke hunde i Thailand.

Nu har der været hundefrit i nogle dage, men da hunde gerne vil have et større revir, så er der indvandret nogen igen. Ikke så slemt som før.