Forfatter Emne: Er I dumme ?.  (Læst 247 gange)

Offline Olejensen (OP)

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    15.6%
    • Vis profil
Er I dumme ?.
« Dato: Januar 30, 2018, 03:22:22 pm »
Kom nu!, alle kan se hvem trolden er, alle kan se hvilke indlæg trolden skriver, også kommer spørgsmålet .

Hvorfor fodre i så trolden, det er jo jer der holder trolden i "live".

Trolden er et lille "menneske" der vil ses, høres, læses, og I gør alt for at holde den trold i gang.

Trolden ødelægger hele debatten, det kan alle se, så prøv nu at stoppe med at fodre den trold, der er kun en person bag alle de profiler, hvert eneste kommentar på trolden giver ham næring, og så køre trolden på dig og det du svare trolden.

Trolden "dør" hvis du ikke fodre ham, hvis du fodre trolden så er du ikke bedre end trolden selv, husk det.

Trolden har mange navne, Maris, flixtor, terrence, John_Deere, og så videre, du ved det jo godt, så stop med at fodre den trold, han lever af dig, prøv at huske på det, du fodre trolden hver gang du svare ham.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Jørgen Rasmussen

• Gæst
Sv: Er I dumme ?.
« Svar #1 Dato: Januar 30, 2018, 03:24:25 pm »
Du er jo selv ham. Så deeeeeeeeet.

Med venlig hilsen

Jørgen Rasmussen

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #2 Dato: Januar 30, 2018, 03:34:21 pm »
Delvist enig. I princippet bør man ikke fodre en troll. Men i dette tilfælde har vi altså bare at gøre med en troll, der - hvis han ej bliver svaret - SELV opretter 10-12 fiktive profiler og begynder at skrive med sig selv.

Derfor gør det i praksis ikke nogen nævneværdig forskel at prøve at ignorere ham. Fordi så opretter han bare nogle til at snakke med sig selv. Og så er vi jo lige vidt. Inde på SOL er der stort set ingen, der svarer ham. Og alligevel fylder han jo lige så meget, hvis ikke mere, derinde som her. :yes:

Og i øvrigt, PJ, så fodrer du ham jo selv. Prøv du nu selv at ignorere ham. Ved selv at gå ind og svare ham og lade dig tirre af ham, holder du jo netop selv diskussionen igang. Og når jeg så går ind og blander mig, siger du at jeg fodrer ham. Men du gør det altså selv også. Modsat visse andre, har jeg dog i det mindste prøvet at se sagen fra din side. Så jeg føler ikke, at jeg bevidst hjælper din troll. Jeg er nok den, der flest gange har skrevet kritisk til trollen. :yes:
« Senest Redigeret: Januar 30, 2018, 03:36:14 pm af politisk ukorrekt »

Offline Christian Madsen

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    1.8%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Januar 30, 2018, 03:39:13 pm »
Dit sande jeg er ikke kønt. Derfor er du bange når vi afslører dig.

Kan du ikke tage lugten i bageriet så skrid !!!

Jørgen Rasmussen

• Gæst
« Svar #4 Dato: Januar 30, 2018, 03:42:13 pm »
Dit sand jeg er ikke kønt. Derfor er du bange når vi afslører dig.

Kan du ikke tage lugten i bageriet så skrid !!!

Undskyld alle, er der nogen her der mon kan oversætte ovenstående for mig?

Det giver jo rent lingvistisk set ingen mening, hvad der står herover.

Google Translate gav mig følgende bud:

Citér
Citér
Your sand I'm not pretty. Therefore, you are afraid when we reveal you.

Can not you smell the bakery so go!

Med venlig hilsen

Jørgen Rasmussen, overlærer

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.4%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Januar 30, 2018, 04:43:13 pm »
Kom nu!, alle kan se hvem trolden er, alle kan se hvilke indlæg trolden skriver, også kommer spørgsmålet .

Trolden er et lille "menneske" der vil ses, høres, læses, og I gør alt for at holde den trold i gang.

Trolden ødelægger hele debatten, det kan alle se, så prøv nu at stoppe med at fodre den trold, der er kun en person bag alle de profiler, hvert eneste kommentar på trolden giver ham næring, og så køre trolden på dig og det du svare trolden.

Trolden "dør" hvis du ikke fodre ham, hvis du fodre trolden så er du ikke bedre end trolden selv, husk det.

Trolden har mange navne, Maris, flixtor, terrence, John_Deere, og så videre, du ved det jo godt, så stop med at fodre den trold, han lever af dig, prøv at huske på det, du fodre trolden hver gang du svare ham.

Nej jeg tror ikke der er nogen der er dumme andet end trolden også måske dig . Se hvis ikke du havde lusket dig herind igen , var troldene der måske ikke . Man kan nu også godt ødelægge en debat , hvis man som dig truer folk , og den person så holder sig væk herfra pga af det ,  men hurra for dig Pølle at du sådan kan fortælle hvordan en debat skal køre , dig der egentligt ikke har noget at lave herinde.  :bad:

Offline Christian Madsen

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    1.8%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Januar 30, 2018, 05:54:24 pm »

Hvorfor slettede Stina Arvø dig fra hendes tryg ?
Hvis hun troede din historie var rigtig var det d umt og slette den. Så mon ikke hun fik af de2 Dvokater at hun kan brænde røv på dit injurierende gylle. Mens Tryg ikke vil gå efter en insolvent bums som dig.
Jeg sagde jeg fik dig fjernet derfra.
Hahaha