Forfatter Emne: Gamle digitalkameraer  (Læst 2127 gange)

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Gamle digitalkameraer
« Dato: August 13, 2012, 08:27:54 pm »
Jeg fik relativt sent et digital kamera, det var dog et rigtigt halvsmart kamera på den tid:

HP Photosmart 318 (1,2 Mpix hvis jeg husker ret)- Der var Hele 128 Mb hukommelseskort (Compact flash)

Sådan ser det ud.: http://www.eastcoastphoto.com/images/bfinder/PhotoSmart-318_1711.jpg

Før det havde min kusines mand et af de nyeste, hvor der sad en 1, 4 Mb diskette, der kunne udskiftes til at lagre billedet på. Ved ikke hvad modellen er. :-)

Mine ældste billeder gik selvfølgelig tabt (4-5 års arbejde tabt.) , fordi der ikke var back-up :-(
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    37.2%
    • Vis profil
Sv: Gamle digitalkameraer
« Svar #1 Dato: August 22, 2012, 10:25:58 pm »
Wow, jeg har godt nok aldrig set et kamera med 1, 4 Mb diskette. Det må da have været stort og larme?

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Mand
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #2 Dato: August 24, 2012, 06:50:08 pm »
Det var ikke overdrevet stort. Husker ikke om det larmede, ligesom et almindeligt diskettedrev jo gør.
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Campanule

• Gæst
« Svar #3 Dato: Oktober 15, 2012, 10:05:27 am »
Jeg har et lille digitalt kamera. Et Casio EXILIM - der er ikke en masse der skal skrues på. Nok lige et idiotsikret et som passer til mig, men det tager nu fine fotos synes jeg.

Jeg får bare ikke taget nok fotos. Jeg glemmer at få kameraet med, og så er jeg jo lige langt