Der er en hård kurs over for islamkritikere.I retningslinjerne for "debatten net" står der:- Kommentarer/privatbeskeder/kort, hvor en/flere personer trues, forhånes eller nedværdiges på grund af sin race, hudfarve, nationale eller etniske oprindelse, tro eller seksuelle orientering slettes i det øjeblik, det bliver opdaget, og brugeren bag vil modtage én advarsel. Sker det igen inden for et år, vil man blive udelukket permanent.
For man siger jo egentlig bare objektivt set sandheden. Da alle tests viser, at danskere skam da er mere intelligente end somaliere. Her er det, at mange debatter på nettet er kvalmende politisk korrekte, fordi sandheden er ilde hørt.
Jamn’ arabere er perkeraber der ved vi der bor langt væk fra det skidt. Der er ingen perks her i Krønge!vh D. Jørgensen
Citat fra: Viggo Kurt efter Januar 29, 2018, 11:43:16 pmJamn’ arabere er perkeraber der ved vi der bor langt væk fra det skidt. Der er ingen perks her i Krønge!vh D. JørgensenEr du ikke træt af at bo i Krønge? Hvordan scorer en ung flot fyr som dig i en sådan kedelig landsbyflække?
Christian Madsen er vist endnu en af den skizofrenes mange indre stemmer.😁
CitérNogle mener at PJ og troller er den samme person. At PJ selv opretter sine stalkers. Det er en mulighed, jeg også har overvejet, men teorien svækkes af, at PJ´s egen søn hænges ud herinde. Det tvivler jeg på, at en far ville gøre. Så derfor tyder det meste jo på, at PJ har en stalker.Jeg tænker.. hvordan ville andre reagere, hvis de blev hængt ud på nettet, med diverse billeder / private oplysninger - en hetz uden lige .. ville de fleste mon ikke blive desperate og i afmagt, smide en trussel.. Poul har sikkert dummet sig, med sin sag med Tryg, og ikke tænkt på, at man skal passe meget på, ikke at lægge private oplysninger ud på nettet.Han har nogle modbydelige "venner" / eller rettere.. en syg person, som han har haft med til familiefester m.m. den person benytter enhver lejlighed til, at skrive hans adresse og andre private oplysninger, her og sikkert andre steder, de er sikkert blevet uvenner, og den skizofrene, vil have hævn hævn hævn - han er syg af had.Poul skrev for længe siden, en PB til mig, og det viste mig, at han ikke er en troll.
Nogle mener at PJ og troller er den samme person. At PJ selv opretter sine stalkers. Det er en mulighed, jeg også har overvejet, men teorien svækkes af, at PJ´s egen søn hænges ud herinde. Det tvivler jeg på, at en far ville gøre. Så derfor tyder det meste jo på, at PJ har en stalker.
Jamn’ arabere er perkeraber der ved vi der bor langt væk fra det skidt. Der er ingen perks her i [/quoute]Krøngevej 5 er ejet af en hallalæder.
personen prøver at ødelægge mit liv, jeg tror et sted, at personen tror det er lovligt det han gør, jeg har et program som lyn-hurtigt kan finde personen, det er så ulovligt at bruge, det er kun politiet der må bruge det, og de gider åbenbart ikke gøre noget lige nu, men finder jeg personen, så kan jeg jo ikke rigtigt gå til politiet med de oplysninger, vel?.
Citat fra: politisk ukorrekt efter Januar 30, 2018, 02:05:48 amChristian Madsen er vist endnu en af den skizofrenes mange indre stemmer.😁Du er tættere på skizofreni med dit øglebræk,end jeg nogensinde kommer i nærheden af.
Lyjse.Jeg mener ikke jeg har nogle fjender, jeg har altid hjulpet alle, uanset hvad og jeg har aldrig forlangt noget retur for det.Jeg var nød til at træde frem med hvem jeg var Pga. det jeg skrev om tryg, og jeg syntes det var helt OK!, at komme med negative kommentar om det jeg skrev, så længe det var om det jeg skrev, jeg syntes selv jeg gik langt i at forstå de kommentar der kom, men så begyndte èn person hele tiden med at komme med noget som personen slet ikke anede noget om.Så startede der en hetz imod mig som person, men OK!, det var jeg på en måde selv ude om, det var ikke sjovt, alt hvad jeg havde skrevet om tryg blev ødelagt, men jeg forsatte med at skrive om tryg, så begyndte jagten pludseligt at gå ud over min familie, som jeg holder meget af, jeg ville ikke knækkes af den hetz, så jeg forsatte med at skrive om tryg, jeg syntes min kamp er meget vigtig, og nu er hetzen så begyndt at gå ud over min søn, han har intet med noget af dette at gøre, og det er direkte ondt det der bliver gjort nu.Jeg har humor, og i starten var det på en måde "sjovt" at se hvor langt de gik i deres kamp imod mig, men nu!, nu er vi derude hvor det er blevet personligt, personen prøver at ødelægge mit liv, jeg tror et sted, at personen tror det er lovligt det han gør, jeg har et program som lyn-hurtigt kan finde personen, det er så ulovligt at bruge, det er kun politiet der må bruge det, og de gider åbenbart ikke gøre noget lige nu, men finder jeg personen, så kan jeg jo ikke rigtigt gå til politiet med de oplysninger, vel?.Så vil jeg stå i den situation, hvor jeg selv skal tage mig af personen, og hvor er vi så henne, selvjustits, og så er jeg pludseligt ikke en dyt bedre end den person, og sådanne er jeg slet ikke, flere gange har jeg været lige ved det, men jeg er stoppet i sidste sekund.Trolden vil høres/læses/ses, alle kan se hvornår der kommer et af hans indlæg og meningen med de indlæg, og det gør faktisk lidt ondt i mig, når andre rigtige debattører svare på hans indlæg, det er jo præcist det han ønsker, så min bøn er, lad være med at svare den trold, lad trolden svare sig selv fra alle hans andre profiler, så kan alle se hvor mange profiler han har, og rigtige debattører kan så tage afstand fra de profiler og måske kan debatten så få et liv igen, lige nu ender næsten alle indlæg med at handle om mig, og min sag er forsvundet i det hele.Venlig Hilsen Poul Jørgensen
Ingen fjender, du er sku for sjov . Du har langt navngivne fra byen ud. Da du troede du var forgiftet. Mener du angav minimum 5.Du kan ikke en gag kører til krøbling Jørgen og stjæle penge uden din fjende i John Deere vil dræbe dig.
Citat fra: Christian Madsen efter Januar 30, 2018, 03:35:43 pmIngen fjender, du er sku for sjov . Du har langt navngivne fra byen ud. Da du troede du var forgiftet. Mener du angav minimum 5.Du kan ikke en gag kører til krøbling Jørgen og stjæle penge uden din fjende i John Deere vil dræbe dig.Undskyld mig, min dreng. Mak eller hvad du nu hedder? Du med alkoholproblemet?Du staver virkeligt skrækkeligt. Aldrig har jeg dog set sådan noget bræk skrevet med blæk!Må jeg opfordre dig til at starte forfra i Folkeskolen fra 1. klasse. For det dér, du herover leverer, er jo lingvistisk set fuldstændigt volapyk og giver ikke skyggen af nogen som helst mening.Med venlig hilsenJørgen Rasmussen, overlærer.P.S.: Læg dog flasken fra dig!!