Forfatter Emne: Til de seriøse debattører  (Læst 2643 gange)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    72.8%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Retningslinjer på - "debatten net"
« Svar #15 Dato: Januar 29, 2018, 10:52:00 pm »
Der er en hård kurs over for islamkritikere.

I retningslinjerne for "debatten net" står der:

- Kommentarer/privatbeskeder/kort, hvor en/flere personer trues, forhånes eller nedværdiges på grund af sin race, hudfarve, nationale eller etniske oprindelse, tro eller seksuelle orientering slettes i det øjeblik, det bliver opdaget, og brugeren bag vil modtage én advarsel. Sker det igen inden for et år, vil man blive udelukket permanent.
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Retningslinjer på - "debatten net"
« Svar #16 Dato: Januar 29, 2018, 10:58:44 pm »
Der er en hård kurs over for islamkritikere.

I retningslinjerne for "debatten net" står der:

- Kommentarer/privatbeskeder/kort, hvor en/flere personer trues, forhånes eller nedværdiges på grund af sin race, hudfarve, nationale eller etniske oprindelse, tro eller seksuelle orientering slettes i det øjeblik, det bliver opdaget, og brugeren bag vil modtage én advarsel. Sker det igen inden for et år, vil man blive udelukket permanent.

Okay, der er ikke meget plads til stalkertrolls og racister derinde så...

Nu kender jeg ikke det pågældende forum, men jeg er enig i, at man bør slå ned på trusler og diskrimination. Spørgsmålet er så bare, om det måske betyder, at det pågældende forum bliver alt for politisk korrekt? Jeg mener nemlig også, at der bør være plads til at have lidt skæve holdninger. Og der kan jeg godt frygte lidt, når jeg læser ovenstående, at der måske ikke er rigtig ytringsfrihed derinde.

En ting jeg sætter pris på herinde, er at der er meget vide rammer for ytringsfriheden. Dog synes jeg, at stalkers og deciderede racistiske udtalelser burde sanktioneres mere konsekvent af hr. GuBBi. Der er forskel på at sige, at vi ikke skal modtage flere muslimer og så at sige, at "arabere er abekatte" eller noget i den dur.

Jeg tolker regelsættet for den nævnte debat således, at de ikke accepterer, hvis man f.eks. på saglig vis argumenterer for, at man synes at f.eks. somaliere er mindre intelligente end danskere. Og her mener jeg, at det er forkert, hvis man ikke må ytre sig således. For man siger jo egentlig bare objektivt set sandheden. Da alle tests viser, at danskere skam da er mere intelligente end somaliere. Her er det, at mange debatter på nettet er kvalmende politisk korrekte, fordi sandheden er ilde hørt. :ohmy:
« Senest Redigeret: Januar 29, 2018, 11:01:12 pm af politisk ukorrekt »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    72.8%
    • Vis profil
Sv: Retningslinjer på - "debatten net"
« Svar #17 Dato: Januar 29, 2018, 11:15:25 pm »
For man siger jo egentlig bare objektivt set sandheden. Da alle tests viser, at danskere skam da er mere intelligente end somaliere. Her er det, at mange debatter på nettet er kvalmende politisk korrekte, fordi sandheden er ilde hørt. :ohmy:

Der er næsten fuld enighed om det modsatte hos forskerne - så det du skriver skyldes, at du læser politisk ukorrekte tekster.

Richard Lynn og Tatu Vanhanen kan jo ikke ligefrem siges at være mainstream  :big_grin:

Der skal du vist passe på, hvis du vil debattere på "debatten net". Lyjse vil nok heller ikke kunne debattere der på grund af hendes syn på islam - men hun kan jo prøve.

Der er ikke andre steder end Din-Debat, hvor man frit kan debattere islam. På Uriasposten skal debatindlæg forhåndsgodkendes.

« Senest Redigeret: Januar 29, 2018, 11:54:49 pm af Anklageren »

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Til de seriøse debattører
« Svar #18 Dato: Januar 30, 2018, 12:16:02 am »
Jamn’ arabere er perkeraber der ved vi der bor langt væk fra det skidt. Der er ingen perks her i Krønge!

vh D. Jørgensen

Er du ikke træt af at bo i Krønge? Hvordan scorer en ung flot fyr som dig i en sådan kedelig landsbyflække?

Offline Christian Madsen

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Januar 30, 2018, 01:52:44 am »
Jamn’ arabere er perkeraber der ved vi der bor langt væk fra det skidt. Der er ingen perks her i Krønge!

vh D. Jørgensen

Er du ikke træt af at bo i Krønge? Hvordan scorer en ung flot fyr som dig i en sådan kedelig landsbyflække?

Han score ikke din dumme klovn.
Han sidder hjemme aften efter aften. Og passer på ham kolbøtten der er helt paranoid over ventilløse gasflasker og spande med fortynder der er sat for at myrde ham. Sammen.med giftige øl og sodavand. H is altså ikke en af bøndene kører ud foran pædo poul når han er nede og stjæle penge fra hans ven. Det er klart John deere mand vil myrde pædø når han ikke ville vidne at pædo kun havde drukket den ene øl den dag Johannes i Søllested hældte ren etanol i blodprøven så pædo skulle til køreprøve og på  alkoholdkursus.

Tror du selv på DJ tør gå ud og morer sig som normale i den alder når den tosse render løs alene hjemme?

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #20 Dato: Januar 30, 2018, 02:05:48 am »
Christian Madsen er vist endnu en af den skizofrenes mange indre stemmer.😁

Offline Christian Madsen

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Januar 30, 2018, 03:54:00 am »

Du er tættere på skizofreni med dit øglebræk,end jeg nogensinde kommer i nærheden af.

Offline Christian Madsen

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Januar 30, 2018, 04:09:18 am »

Citér
Nogle mener at PJ og troller er den samme person. At PJ selv opretter sine stalkers. Det er en mulighed, jeg også har overvejet, men teorien svækkes af, at PJ´s egen søn hænges ud herinde. Det tvivler jeg på, at en far ville gøre. Så derfor tyder det meste jo på, at PJ har en stalker.

Jeg tænker.. hvordan ville andre reagere, hvis de blev hængt ud på nettet, med diverse billeder / private oplysninger - en hetz uden lige .. ville de fleste mon ikke blive desperate og i afmagt, smide en trussel..

Poul har sikkert dummet sig, med sin sag med Tryg, og ikke tænkt på, at man skal passe meget på, ikke at lægge private oplysninger ud på nettet.
Han har nogle modbydelige "venner" / eller rettere.. en syg person, som han har haft med til familiefester m.m. den person benytter enhver lejlighed til, at skrive hans adresse og andre private oplysninger, her og sikkert andre steder, de er sikkert blevet uvenner, og den skizofrene, vil have hævn hævn hævn - han er syg af had.

Poul skrev for længe siden, en PB til mig, og det viste mig, at han ikke er en troll.

Lidt har du da fattet.
Poul Jørgensen er ingen troll.
De eneste løgn det cirkulerer om ham er han er offer og flink.

Poul Jørgensen holder ikke familiefest, han bror der slagtede søsters mands mormor hænger i Jylland.

Hans søskende slog hånden af ham da de fandt ud af lagde historier om da søster fik bank og bror ville begå selvmord.
Så da pædo fyldte 60 var det kun ekskone der gad komme til gratis bajer.

Ham det kalder sig olejensen er Poul Jørgensen gubbi smed ud.

Offline Christian Madsen

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Januar 30, 2018, 04:29:02 am »
Jamn’ arabere er perkeraber der ved vi der bor langt væk fra det skidt. Der er ingen perks her i [/quoute]

Krøngevej 5 er ejet af en hallalæder.

Offline Olejensen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Januar 30, 2018, 08:23:58 am »
Lyjse.

Jeg mener ikke jeg har nogle fjender, jeg har altid hjulpet alle, uanset hvad og jeg har aldrig forlangt noget retur for det.

Jeg var nød til at træde frem med hvem jeg var Pga. det jeg skrev om tryg, og jeg syntes det var helt OK!, at komme med negative kommentar om det jeg skrev, så længe det var om det jeg skrev, jeg syntes selv jeg gik langt i at forstå de kommentar der kom, men så begyndte èn person hele tiden med at komme med noget som personen slet ikke anede noget om.

Så startede der en hetz imod mig som person, men OK!, det var jeg på en måde selv ude om, det var ikke sjovt, alt hvad jeg havde skrevet om tryg blev ødelagt, men jeg forsatte med at skrive om tryg, så begyndte jagten pludseligt at gå ud over min familie, som jeg holder meget af, jeg ville ikke knækkes af den hetz, så jeg forsatte med at skrive om tryg, jeg syntes min kamp er meget vigtig, og nu er hetzen så begyndt at gå ud over min søn, han har intet med noget af dette at gøre, og det er direkte ondt det der bliver gjort nu.

Jeg har humor, og i starten var det på en måde "sjovt" at se hvor langt de gik i deres kamp imod mig, men nu!, nu er vi derude hvor det er blevet personligt, personen prøver at ødelægge mit liv, jeg tror et sted, at personen tror det er lovligt det han gør, jeg har et program som lyn-hurtigt kan finde personen, det er så ulovligt at bruge, det er kun politiet der må bruge det, og de gider åbenbart ikke gøre noget lige nu, men finder jeg personen, så kan jeg jo ikke rigtigt gå til politiet med de oplysninger, vel?.

Så vil jeg stå i den situation, hvor jeg selv skal tage mig af personen, og hvor er vi så henne, selvjustits, og så er jeg pludseligt ikke en dyt bedre end den person, og sådanne er jeg slet ikke, flere gange har jeg været lige ved det, men jeg er stoppet i sidste sekund.

Trolden vil høres/læses/ses, alle kan se hvornår der kommer et af hans indlæg og meningen med de indlæg, og det gør faktisk lidt ondt i mig, når andre rigtige debattører svare på hans indlæg, det er jo præcist det han ønsker, så min bøn er, lad være med at svare den trold, lad trolden svare sig selv fra alle hans andre profiler, så kan alle se hvor mange profiler han har, og rigtige debattører kan så tage afstand fra de profiler og måske kan debatten så få et liv igen, lige nu ender næsten alle indlæg med at handle om mig, og min sag er forsvundet i det hele.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.4%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: Januar 30, 2018, 09:28:59 am »
Poul

Citér
personen prøver at ødelægge mit liv, jeg tror et sted, at personen tror det er lovligt det han gør, jeg har et program som lyn-hurtigt kan finde personen, det er så ulovligt at bruge, det er kun politiet der må bruge det, og de gider åbenbart ikke gøre noget lige nu, men finder jeg personen, så kan jeg jo ikke rigtigt gå til politiet med de oplysninger, vel?.

Efter som personen har familie-billeder fra en konfirmation - og mange andre personlige billeder, må du da hurtigt kunne rergne ud, hvem den idiot er ...

Personen kender jo alt om dit liv / familie ..

Nu ved vi jo, at man ikke må lægge billeder ud på nettet, af andre personer, så hvis jeg var dig, ville jeg bede politiet om, at se lidt på Din debat.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #26 Dato: Januar 30, 2018, 11:04:09 am »

Du er tættere på skizofreni med dit øglebræk,end jeg nogensinde kommer i nærheden af.

Det er nu ikke mig, der har behov for et hav af profiler for at udtrykke, hvad jeg mener. Men dig, Trollerik.

Faktisk begynder jeg da skam at tænke lidt på, om du faktisk kunne tænkes at være besat af et reptildæmon, som taler igennem dig. I så fald har jeg medynk med dig og håber, at reptildæmonet snart forlader din krop, så du kan få det bedre. :drinks:

Oh reptildæmon, jeg befaler dig at forlade Trollerik´s krop, så Trollerik kan få det bedre! REPTILDÆMON, FORSVIND FRA TROLLERIK´S KROP NU!!!

Reptildæmon i færd med at overtage Trollerik´s krop, mens dæmonet befaler Trollerik at "nu skal du være MariS!!" og "bagefter logger du ind som Christian Madsen" og så tilbage til "Viggo Kurt igen"!! :alien:

« Senest Redigeret: Januar 30, 2018, 11:10:03 am af politisk ukorrekt »

Offline Christian Madsen

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: Januar 30, 2018, 03:35:43 pm »
Lyjse.

Jeg mener ikke jeg har nogle fjender, jeg har altid hjulpet alle, uanset hvad og jeg har aldrig forlangt noget retur for det.

Jeg var nød til at træde frem med hvem jeg var Pga. det jeg skrev om tryg, og jeg syntes det var helt OK!, at komme med negative kommentar om det jeg skrev, så længe det var om det jeg skrev, jeg syntes selv jeg gik langt i at forstå de kommentar der kom, men så begyndte èn person hele tiden med at komme med noget som personen slet ikke anede noget om.

Så startede der en hetz imod mig som person, men OK!, det var jeg på en måde selv ude om, det var ikke sjovt, alt hvad jeg havde skrevet om tryg blev ødelagt, men jeg forsatte med at skrive om tryg, så begyndte jagten pludseligt at gå ud over min familie, som jeg holder meget af, jeg ville ikke knækkes af den hetz, så jeg forsatte med at skrive om tryg, jeg syntes min kamp er meget vigtig, og nu er hetzen så begyndt at gå ud over min søn, han har intet med noget af dette at gøre, og det er direkte ondt det der bliver gjort nu.

Jeg har humor, og i starten var det på en måde "sjovt" at se hvor langt de gik i deres kamp imod mig, men nu!, nu er vi derude hvor det er blevet personligt, personen prøver at ødelægge mit liv, jeg tror et sted, at personen tror det er lovligt det han gør, jeg har et program som lyn-hurtigt kan finde personen, det er så ulovligt at bruge, det er kun politiet der må bruge det, og de gider åbenbart ikke gøre noget lige nu, men finder jeg personen, så kan jeg jo ikke rigtigt gå til politiet med de oplysninger, vel?.

Så vil jeg stå i den situation, hvor jeg selv skal tage mig af personen, og hvor er vi så henne, selvjustits, og så er jeg pludseligt ikke en dyt bedre end den person, og sådanne er jeg slet ikke, flere gange har jeg været lige ved det, men jeg er stoppet i sidste sekund.

Trolden vil høres/læses/ses, alle kan se hvornår der kommer et af hans indlæg og meningen med de indlæg, og det gør faktisk lidt ondt i mig, når andre rigtige debattører svare på hans indlæg, det er jo præcist det han ønsker, så min bøn er, lad være med at svare den trold, lad trolden svare sig selv fra alle hans andre profiler, så kan alle se hvor mange profiler han har, og rigtige debattører kan så tage afstand fra de profiler og måske kan debatten så få et liv igen, lige nu ender næsten alle indlæg med at handle om mig, og min sag er forsvundet i det hele.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Ingen fjender, du er sku for sjov .
 Du har langt navngivne fra byen ud. Da du troede du var forgiftet. Mener du angav minimum 5.

Du kan ikke en gang kører til krøbling Jørgen og stjæle penge uden din fjende i John Deere vil dræbe dig.

« Senest Redigeret: Januar 30, 2018, 04:42:39 pm af Christian Madsen »

Jørgen Rasmussen

• Gæst
« Svar #28 Dato: Januar 30, 2018, 03:54:20 pm »
 Du har langt navngivne fra byen ud. Da du troede du var forgiftet. Mener du angav minimum 5.

Du kan ikke en gag kører til krøbling Jørgen og stjæle penge uden din fjende i John Deere vil dræbe dig.

Undskyld mig, min dreng. Mak eller hvad du nu hedder? Du med alkoholproblemet?

Du staver virkeligt skrækkeligt. Aldrig har jeg dog set sådan noget bræk skrevet med blæk!

Må jeg opfordre dig til at starte forfra i Folkeskolen fra 1. klasse. For det dér, du herover leverer, er jo lingvistisk set fuldstændigt volapyk og giver ikke skyggen af nogen som helst mening.

Med venlig hilsen

Jørgen Rasmussen, overlærer.

P.S.: Læg dog flasken fra dig!!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    72.8%
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: Januar 30, 2018, 04:24:28 pm »

Du kan ikke en gag kører til krøbling Jørgen og stjæle penge uden din fjende i John Deere vil dræbe dig.

Undskyld mig, min dreng. Mak eller hvad du nu hedder? Du med alkoholproblemet?

Du staver virkeligt skrækkeligt. Aldrig har jeg dog set sådan noget bræk skrevet med blæk!

Må jeg opfordre dig til at starte forfra i Folkeskolen fra 1. klasse. For det dér, du herover leverer, er jo lingvistisk set fuldstændigt volapyk og giver ikke skyggen af nogen som helst mening.

Med venlig hilsen

Jørgen Rasmussen, overlærer.

P.S.: Læg dog flasken fra dig!!

Der er sgu ikke nogen lærere, der skriver sådan noget pis.