Forfatter Emne: som barn  (Læst 461 gange)

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
    • Vis profil
som barn
« Dato: Januar 29, 2018, 07:52:30 am »
jeg ved ikke hvrdor det blev så sindsygt med mit drikkeri, men jeg har tænkt på att det var min barndom. en mand r kunne ikke holde fingferne for sig selv så der var mange uhegahelige oplevelser der, jeg tror det kan ødelægge det for alle jeg blev i hvertfald aldrig glad. nu hvor jeg hasr været ædru noget tid sidder jeg bare og tænker på alt det h´jeg har ødelægt og på hvordan mit liv er blevet så dårligt keg har det virkelig dårligt og kunne ligeså godt være død

der er aligevel ingen der bville savne mig. jeg har bedt om hjælp så mange gange men der kommer aldrig noget nu må vi se med min nye læge der om hun også bvare vil fortælle mig hvor meget jeg koster for samfundet eller om hun vil hjælope mig med at få min mini crosser i ved sådan en som man altid ser indervandre damerne køre rundt på. jeg har så svært ved at gå nu jeg kan næsten ikke noget længere så jeg taner også hurtigt krops vægtr nu men det ville nok hjælpe hvis jeg kunne få lidt at spise men jeg ahr slet ikke få et apetiten tilbage endnumen jeg håber da det kommer snart
« Senest Redigeret: Januar 29, 2018, 07:57:46 am af Mak »

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.6%
    • Vis profil
Sv: som barn
« Svar #1 Dato: Januar 29, 2018, 02:30:24 pm »
Hej Mak

Du burde jo have en psykolog og tale med, om din barndom og dit liv, indtil nu, hvor du har været så stærk, at du er stoppet med at drikke.
At du er kommet så langt, er meget flot !

Jeg håber dine forældre er klar over, at du har klaret det, og at de vil støtte dig.
Min veninde mistede sin søn, for kort tid siden, det var hårdt, men han kom hver dag, og besøgte hende, og hendes dør var altid åben.
Hans far ( de var skilt )  ville ikke have noget - med hans søn at gøre, så længe han drak, men han elskede sin søn, og det var MEGET hårdt, for ham, at han havde mistet ham - jeg tror han havde dårlig samvittighed.

Virker det hele håbløst? Find hjælp her:

Livslinien - tlf.: 70 201 201

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    36.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Januar 30, 2018, 06:10:03 am »
jeg ved ikke hvrdor det blev så sindsygt med mit drikkeri, men jeg har tænkt på att det var min barndom. en mand r kunne ikke holde fingferne for sig selv så der var mange uhegahelige oplevelser der, jeg tror det kan ødelægge det for alle jeg blev i hvertfald aldrig glad. nu hvor jeg hasr været ædru noget tid sidder jeg bare og tænker på alt det h´jeg har ødelægt og på hvordan mit liv er blevet så dårligt keg har det virkelig dårligt og kunne ligeså godt være død

Ja, du skal have proffesionel hjælp.

Mit forslag er stadigt, at du går til din kommunes misbrugscenter og rådfører dig med dem. De vil kunne formidle den hjælp du har brug for. Ring til dem anonymt, og hør hvad de har at sige.

Du kan også benytte livslinien, som Lyjse foreslog.

Flot at du har klaret den så langt. Blev ved med det, selv om du har en hård tid foran dig.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline 12:30

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Januar 30, 2018, 07:49:39 am »

Mit forslag er stadigt, at du går til din kommunes misbrugscenter og rådfører dig med dem. De vil kunne formidle den hjælp du har brug for. Ring til dem anonymt, og hør hvad de har at sige.

Flot at du har klaret den så langt. Blev ved med det, selv om du har en hård tid foran dig.

Sagde den ene drukkenbolt til den anden!

:alc: :alc: :alc:

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    36.4%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Januar 30, 2018, 03:35:10 pm »
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: April 04, 2018, 10:10:38 am »

carlo? jeg har været oppe og sanakke med kommunen og jeg får antibus og snakker med en psykolog og en pædagog, der skal hjælpe mig jeg vbed ikke om de kan hjælpe mig? Hvordor var den hjælp der ikke da jeg havde det aller værst?

i det lange løb er det nik bedst ikke at drikke men det er også mere kedeligt jeg savner salligevel at kunne nyde en kold fad øl i varmen jeg ved det bliver svært når nu det gode være kommer. det var så hyggeligt dengang

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    36.4%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: April 04, 2018, 04:21:45 pm »
carlo? jeg har været oppe og sanakke med kommunen og jeg får antibus og snakker med en psykolog og en pædagog, der skal hjælpe mig jeg vbed ikke om de kan hjælpe mig?

Ting tager tid. Bare du holder fast. Tag snart en snak mere med din læge om dine helbredsproblemer, og hvad du selv kan gøre.

Et muligt tip: gå nogle ture og få dit blodomløb i gang.

Citér
Hvordor var den hjælp der ikke da jeg havde det aller værst?

Fordi der er ingen der vil hjælpe dig så længe du drikker.

Jeg er sikker på at du selv føler du har det bedre nu, hvor du har været alkoholfri et stykke tid.

Citér
i det lange løb er det nik bedst ikke at drikke men det er også mere kedeligt jeg savner salligevel at kunne nyde en kold fad øl i varmen jeg ved det bliver svært når nu det gode være kommer. det var så hyggeligt dengang

Glem det. Det vil du aldrig kunne komme til.