Afstemning

Vil du have mere eller mindre nyt fra Lolland herinde?

Ja. Jeg gider ikke høre på det pis mere.
5 (55.6%)
Det fylder i hvert fald for meget. Lidt af det er meget sjovt, men det tager bestemt overhånd for tiden.
1 (11.1%)
Jeg synes det er ok med lidt tosserier fra Lolland. Men alt med måde.
1 (11.1%)
Det er da herresjovt. Gerne fortsætte med at underholde os fra Lolland.
0 (0%)
Vi kan slet ikke få nok fra Lolland. Lad os få det på DVD og som tv-serie i 12 afsnit også!
1 (11.1%)
ANDET (sig selv frem)
1 (11.1%)

Totale antal stemmeafgivende: 8

Afstemingen er lukket: Februar 12, 2018, 12:37:26 am

Forfatter Emne: AFSTEMNING: Fylder de lollandske tosserier for meget herinde?  (Læst 2773 gange)

Offline Olejensen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: AFSTEMNING: Fylder de lollandske tosserier for meget herinde?
« Svar #60 Dato: Januar 31, 2018, 04:05:04 pm »
Måneskid.

Tryg har overtrådt loven, og det syntes du er sjovt, næste gang er det dig de tager røven på, skal jeg så være glad, du er godt-nok bare for dum at høre på.

Poul Jørgensen

Offline Olejensen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #61 Dato: Januar 31, 2018, 04:09:24 pm »
Måneskid.
Et spørgsmål, som du godt må svare på.

Er det OK, at true med at ville skyde mig.
Er det OK, at true med at ville køre mig ned.
Er det Ok, at true med at ville brænde en lade ned hos mig.
Er det OK, at udgive sig for at være en anden for på ulovligs at få oplysninger om mig.
Er det OK, at lave personforfølgelse.
Er det OK, at udstille ens søn på nettet.
Er det OK, at havde truet med at kontakte ens søns arbejde og udstille ham på hans arbejde.

Måneskid!, der er kun 2 svarmuligheder på de spørgsmål, et ja, eller et nej, i teorien ret simpelt, selv du må kunne svare.
Poul.

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #62 Dato: Januar 31, 2018, 04:11:56 pm »
Tryg har ikke overtrådt loven , de fik medhold og du tabte ,   hvis jeg fik bøvl med et forsikringsselskab , ville jeg da slet ikke sidde og tude på en debatside , og du er godt nok dum at høre på , en 30 år gammel tabt sag , du får jo aldrig medhold , Tryg løb med sejren og du tabte , sådan går det sommetider . 

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #63 Dato: Januar 31, 2018, 04:12:11 pm »
Måneskid.

Er det OK, at udgive sig for at være en anden for på ulovligs at få oplysninger om mig.
Er det OK, at havde truet med at kontakte ens søns arbejde og udstille ham på hans arbejde.

Måneskid!, der er kun 2 svarmuligheder på de spørgsmål, et ja, eller et nej, i teorien ret simpelt, selv du må kunne svare.
Poul.

Jeg svarer nej til dem alle, fordi jeg gerne vil tage offentligt afstand fra den slags personforfølgelse.

Forudsat, at den HAR fundet sted - hvad kun du jo ved. :yes:

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #64 Dato: Januar 31, 2018, 04:18:59 pm »
Måneskid.

Poul.
   Gå til de rette myndigheder og få hjælp , herinde er der da ikke nogen der kan hjælpe dig , og så stop dog dit hyleri .  Er det ok at opsøge Tøresnoren privat , og true med at udstille hans firma .          Du vil ikke svare mig hvad en permanent banning betyder.  :dash2:

Offline Olejensen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #65 Dato: Januar 31, 2018, 04:22:33 pm »
Måneskid.

Poul.

Måneskid for en i helvedet, jeg har ALDRIG opsøgt nogen fra nogen debatforummer privat, ALDRIG, dem der har kommet det på ærmet af dig er overtrolden af dem alle.

Men svar lige på spørgsmålet, det er kun 2 muligheder, så selv du må kunne finde ud af at svare, JA eller NEJ.

Poul Jørgensen

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #66 Dato: Januar 31, 2018, 04:24:19 pm »
Måneskid.

Poul.

Måneskid for en i helvedet, jeg har ALDRIG opsøgt nogen fra nogen debatforummer privat, ALDRIG, dem der har kommet det på ærmet af dig er overtrolden af dem alle.

Men svar lige på spørgsmålet, det er kun 2 muligheder, så selv du må kunne finde ud af at svare, JA eller NEJ.

Poul Jørgensen

Jeg synes også, at det ville klæde Måneskin, hvis han ville tage offentligt afstand til de ting, du har været udsat for.

Han har jo ikke noget problem med at være solidarisk med Tørresnoren, når denne muligvis er blevet truet og stalket. Men så er det da også rimeligt, at han tager afstand fra, hvis DU har været udsat for det samme.

:yes:

Offline Olejensen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #67 Dato: Januar 31, 2018, 04:27:01 pm »
Hvorfor skal alle indlæg jeg svare på, uanset hvad jeg svare, hvorfor skal det så drejes så det kommer til at handle om min sag imod tryg, samme person svare mig hver eneste gang,(under forskellige profil-navne.), og så kommer det til at handle om min sag.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Stina

• Gæst
« Svar #68 Dato: Januar 31, 2018, 04:28:49 pm »
Stina.

Jeg fik ikke min erstatning, tryg lovede mig den helt tilbage i 1986 efter lov om erstatningsansvar, de forlangte bare jeg skulle kunne bevise det, derfor blev brevet (dokument 000268) sendt til ASK D:2/2-1998 fra min læge til ASK, alt efter loven.

Hvis du vil kommentere sagen mere, så må du henvise til en/nogle love der giver dig medhold, ellers er du "tom-snak" og det gider jeg ikke mere.

Poul Jørgensen

Læg de  opgørelser du fik i forbindelse med trafikuheld, så folk kan se du fik en midlertidig erstatning til 1991.
Der er aldrig påvist varig men i den sag, det behøver jeg ikke finde live for. Din sag er afvist af Arbejdsskadestyrelsen og naturstyrelsen.

Du har ret i dette er spild af tid, så med mindre du lægger opgørelsen ud, så spilder vi tiden på uvedkomne dato og andet udenomssnak.
« Senest Redigeret: Januar 31, 2018, 04:30:53 pm af Stina »

Offline Olejensen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #69 Dato: Januar 31, 2018, 04:30:11 pm »
Politisk Ukorrekt.

"Måneskin" er af hun-køn, så meget ved jeg, vi var engang "venner" på SOLèn, indtil hun trådte frem med hvem hun virkeligt var.

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #70 Dato: Januar 31, 2018, 04:30:53 pm »
Lad nu være med at spile offer , hvis dine fortællinger er sande , er det meget mærkeligt 1448 ikke er skredet ind for længst , men svar mig på hvorfor du søger sympati herinde , hvad vil du have folkene herinde skal gøre.   Poul Ole hvad betyder en permanent banning ,kom nu alle ved det bare ikke dig .   

Offline Olejensen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #71 Dato: Januar 31, 2018, 04:34:29 pm »
STINA.

Jeg vil helt ærligt skide på hvad du mener, personligt om min sag, henvis til bare en eneste lov der giver tryg medhold, en lov som jeg ikke kan afvise.

"Terrence" har flere gange lagt ASK`s afgørelse ud her på Din-debat, og du er "gammel" nok til at kunne huske den, med mindre du bare vil spille dum, hvilket jeg tror lige nu, du er jo stadigt en af de falske profiler der kun er oprettet for at jagte mig fra, såååååååå :( .

Poul Jørgensen

Offline Olejensen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #72 Dato: Januar 31, 2018, 04:34:47 pm »
Måneskid.

Poul.

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #73 Dato: Januar 31, 2018, 04:36:43 pm »
Politisk Ukorrekt.

"Måneskin" er af hun-køn, så meget ved jeg, vi var engang "venner" på SOLèn, indtil hun trådte frem med hvem hun virkeligt var.

Nu lyver du igen , hvorfor skulle jeg dog være venner med dig , jeg kan ikke lide folk der er løgnagtig , og altid skal have medlidenhed  uanset hvad , du har skabt dig på snart alle debatter , få dog hjælp til alle dine tvangstanker , i stedet for at søge sympati herinde  :bad:   

Stina

• Gæst
« Svar #74 Dato: Januar 31, 2018, 04:45:57 pm »
STINA.

Jeg vil helt ærligt skide på hvad du mener, personligt om min sag, henvis til bare en eneste lov der giver tryg medhold, en lov som jeg ikke kan afvise.

"Terrence" har flere gange lagt ASK`s afgørelse ud her på Din-debat, og du er "gammel" nok til at kunne huske den, med mindre du bare vil spille dum, hvilket jeg tror lige nu, du er jo stadigt en af de falske profiler der kun er oprettet for at jagte mig fra, såååååååå :( .

Poul Jørgensen

Dit trafik uheld er behandlet efter erstatningsansvarsloven.
Du fik bil, briller for svie og smerte og tabt arbejdsfortjeneste.

Jeg kan godt forstå du ikke lægger den opgørelse frem, da den modsiger sig.
Du vil bare spy had. Har ingen sag men lyver om alt i forløbet.