Afstemning

Vil du have mere eller mindre nyt fra Lolland herinde?

Ja. Jeg gider ikke høre på det pis mere.
5 (55.6%)
Det fylder i hvert fald for meget. Lidt af det er meget sjovt, men det tager bestemt overhånd for tiden.
1 (11.1%)
Jeg synes det er ok med lidt tosserier fra Lolland. Men alt med måde.
1 (11.1%)
Det er da herresjovt. Gerne fortsætte med at underholde os fra Lolland.
0 (0%)
Vi kan slet ikke få nok fra Lolland. Lad os få det på DVD og som tv-serie i 12 afsnit også!
1 (11.1%)
ANDET (sig selv frem)
1 (11.1%)

Totale antal stemmeafgivende: 8

Afstemingen er lukket: Februar 12, 2018, 12:37:26 am

Forfatter Emne: AFSTEMNING: Fylder de lollandske tosserier for meget herinde?  (Læst 4080 gange)

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.2%
    • Vis profil
Sv: AFSTEMNING: Fylder de lollandske tosserier for meget herinde?
« Svar #30 Dato: Januar 29, 2018, 03:31:12 pm »
Stina

Citér
Selv om du er lusket ind under nyt navn.

Og det er DU jo også !!!!

Der dukker nye spammere som dig op, hver eneste dag, og det er de samme syge personer, der kører en hetz mod en mand.

Det er JER SPAMMERE med jeres familie-billeder og jeres sygelige trang til bar røv og små tissemænd, jo værre jo bedre for jer, eller er I kun 1-2 stykker ....

Har I virkelig ikke andet at gå op i  ???

Sådan nogle tabere fra Nakskov med bar røv  :bad:

Stina

• Gæst
« Svar #31 Dato: Januar 29, 2018, 03:45:57 pm »
Stina

Citér
Selv om du er lusket ind under nyt navn.

Og det er DU jo også !!!!

Der dukker nye spammere som dig op, hver eneste dag, og det er de samme syge personer, der kører en hetz mod en mand.

Det er JER SPAMMERE med jeres familie-billeder og jeres sygelige trang til bar røv og små tissemænd, jo værre jo bedre for jer, eller er I kun 1-2 stykker ....

Har I virkelig ikke andet at gå op i  ???

Sådan nogle tabere fra Nakskov med bar røv  :bad:

Jeg troede ærligt talt du var bedre begavet en PU.Det ser jeg så ikke er tilfældet.

Hvad blande i emsige idioter jer overhoved i Gubbis motiv for siden flyder.

Man skulle ellers mene her var emmer for jeg i form af hvilken vej skal wc rullen vende eller  hvad er du taknemmelig for.

Jørgen Rasmussen

• Gæst
« Svar #32 Dato: Januar 29, 2018, 03:53:49 pm »
Lyjse har da helt ret. To minutter efter at Stina angriber Lyjse, poster Viggo så endnu en lille tissemand.

Pudsigt "sammentræf"...

(Stina og Viggo er samme person).

M.v.h. Jørgen Rasmussen
« Senest Redigeret: Januar 29, 2018, 04:06:04 pm af Jørgen Rasmussen »

Stina

• Gæst
« Svar #33 Dato: Januar 29, 2018, 04:02:47 pm »
Lyjse har da helt ret. To minutter efter at Stina angriber Lyjse, poster Viggo så endnu en lille tissemand.

Pudsigt "sammentræf"...

M.v.h. Jørgen Rasmussen

Det "bevis" er næsten lige så holdbart som Jørgensens dokumentfalsk.
Ikke sært han forsvandt. Og dukker op som dig. Som sørme også underskriver et debatindlæg.

Jørgen Rasmussen

• Gæst
« Svar #34 Dato: Januar 29, 2018, 04:08:17 pm »

Pudsigt "sammentræf"...

M.v.h. Jørgen Rasmussen

Ikke sært han forsvandt. Og dukker op som dig. Som sørme også underskriver et debatindlæg.

Du er Viggo og det er din tissemand man ser. Den er 4 cm. lang og derfor har du intet sexliv!!!
:JC-hysterical: :JC-hysterical: :JC-hysterical:

Stina

• Gæst
« Svar #35 Dato: Januar 29, 2018, 04:17:14 pm »

Pudsigt "sammentræf"...

M.v.h. Jørgen Rasmussen

Jeg hører ikke så mange stemmer mere men jeg har fået papilotter i håret som sådan nogle små søde papfigurer. Jeg har fuld terræn frihed!

vh David Jørgensen på 1. sal.

Den dag du fatter du faktisk hjælper bedrageren med de latterlige billeder, er meget vundet.

Han skal modsiges på det juridiske.

Offline Klondyke Carl

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    5.2%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Ja, hvad mon GuBBi vil gøre?
« Svar #36 Dato: Januar 29, 2018, 04:22:02 pm »

Det er også mit indtryk, at GuBBi har givet op. For hvorfor skulle han ellers ignorere enhver henvendelse?

Der er dog den lille mulighed, at han kan være udenlands. Så måske er han lovligt undskyldt. Det er en uge siden, han sidst var logget ind,
kan jeg se.

Nej, den kommende nat er det 10 døgn, siden han var logget ind. Det får mig til at tænke på - og sådan set også håbe - han er midt i nogle forhandlinger om at afhænde den bunke l ..., støj og spam, han står som administrator for lige nu. Et eventuelt salg til én, der måske har sat sig som mål at genoprette Din-debat.dk som et forum med alvorligt mente indlæg om tidens spørgsmål?
Det er mit indtryk at forummet til en vis grad har været sådan engang - flere har hentydet til brugere, de havde respekt for men som praktisk talt alle er forsvundet som resultat af især to meget skrivende personers ulidelige trang til at dominere alt og alle. Bare for at hævde sig i selvspejlende emneoprettelser. (Og så de der "afstemninger"...som ikke interesserer nogen på denne jord!!)
Jeg bifalder det Phil skrev om, at en ny måde at registrere på, skulle kunne lokke nogle af de gode debattører tilbage. Det ville da være lykkeligt, for som forummet ser ud nu ...puha! En debatside er det i hvert fald ikke.

Jeg var ganske vist ikke med, da siden var bedst, men enhver kan da via forum klikke ind på spændende emner i 2015-2016 og se, at da var der altså nogen, der kunne skrive. Der var også trolle og idioter, som bare ville afspore og stoppe debattråde, men de kunne ikke sådan overtage det hele, som tilfældet er nu, hvor de fine skribenter er skredet.

Offline Massey

• Senior medlem
  • Activity:
    1%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Ja, hvad mon GuBBi vil gøre?
« Svar #37 Dato: Januar 29, 2018, 04:30:43 pm »

Det er også mit indtryk, at GuBBi har givet op. For hvorfor skulle han ellers ignorere enhver henvendelse?

Der er dog den lille mulighed, at han kan være udenlands. Så måske er han lovligt undskyldt. Det er en uge siden, han sidst var logget ind,
kan jeg se.

Nej, den kommende nat er det 10 døgn, siden han var logget ind. Det får mig til at tænke på - og sådan set også håbe - han er midt i nogle forhandlinger om at afhænde den bunke l ..., støj og spam, han står som administrator for lige nu. Et eventuelt salg til én, der måske har sat sig som mål at genoprette Din-debat.dk som et forum med alvorligt mente indlæg om tidens spørgsmål?
Det er mit indtryk at forummet til en vis grad har været sådan engang - flere har hentydet til brugere, de havde respekt for men som praktisk talt alle er forsvundet som resultat af især to meget skrivende personers ulidelige trang til at dominere alt og alle. Bare for at hævde sig i selvspejlende emneoprettelser. (Og så de der "afstemninger"...som ikke interesserer nogen på denne jord!!)
Jeg bifalder det Phil skrev om, at en ny måde at registrere på, skulle kunne lokke nogle af de gode debattører tilbage. Det ville da være lykkeligt, for som forummet ser ud nu ...puha! En debatside er det i hvert fald ikke.

Jeg var ganske vist ikke med, da siden var bedst, men enhver kan da via forum klikke ind på spændende emner i 2015-2016 og se, at da var der altså nogen, der kunne skrive. Der var også trolle og idioter, som bare ville afspore og stoppe debattråde, men de kunne ikke sådan overtage det hele, som tilfældet er nu, hvor de fine skribenter er skredet.

Mon ikke han bare lade  med at forny domainet, så siden lukker ned.

Ja, det er synd Helles indlæg blev spammet ihjel, så hun fandt andre græsgange, dem er vi sikkert flere der savner.
« Senest Redigeret: Januar 29, 2018, 04:51:43 pm af Massey »

Offline Olejensen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #38 Dato: Januar 29, 2018, 05:46:29 pm »
Phil.

Læg lige mærke til det, nye profiler kaster sig straks over mig, vi ved/jeg ved det er en og samme person, hvordan skal den person havde så meget magt over debatten, det er jo urealistisk og helt forkert, personen ødelægger jo alt omkring sig, selv "Din-debat" og hvad vil han så.

jeg håber så, af hele mit hjerte, at det indlæg skrevet af "GuBBI-kontra Christian" er et ægte indlæg, og at grunden til at vi ikke ser "GuBBi " lige nu er fordi han er på ferie, sammen med nogen der betyder mere for ham end debatten, i mine øjne er det så en losseplads han kommer hjem til, og jeg vil forstå hvis han lukker den totalt ned og sletter alt.

Redaktøren på en avis har det fulde ansvar for alt hvad der bliver skrevet i avisen, juridisk set så han GuBBi det samme ansvar, "mussefryd" var så vågen her i dag, så i teorien er hun medansvarlig i følge loven.

Der er sket så meget her på debatten de sidste 10-12-dage som ikke bare er ulovligt, men også strafbart, det kan alle se.

Hvorfor tager I ikke afstand fra det, hvorfor skal I patu give næring til "trolden", hver gang I gør det, så er I ikke bedre end selve trolden selv, jeg vil sige at I er være end trolden, trolden er en syg person, dem der svare trolden er mindst lige så syge som trolden er.

Tænk lige over det.

Poul Jørgensen 

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
    • Vis profil
« Svar #39 Dato: Januar 29, 2018, 05:59:58 pm »
Phil.

Læg lige mærke til det, nye profiler kaster sig straks over mig, vi ved/jeg ved det er en og samme person, hvordan skal den person havde så meget magt over debatten, det er jo urealistisk og helt forkert, personen ødelægger jo alt omkring sig, selv "Din-debat" og hvad vil han så.

jeg håber så, af hele mit hjerte, at det indlæg skrevet af "GuBBI-kontra Christian" er et ægte indlæg, og at grunden til at vi ikke ser "GuBBi " lige nu er fordi han er på ferie, sammen med nogen der betyder mere for ham end debatten, i mine øjne er det så en losseplads han kommer hjem til, og jeg vil forstå hvis han lukker den totalt ned og sletter alt.

Redaktøren på en avis har det fulde ansvar for alt hvad der bliver skrevet i avisen, juridisk set så han GuBBi det samme ansvar, "mussefryd" var så vågen her i dag, så i teorien er hun medansvarlig i følge loven.

Der er sket så meget her på debatten de sidste 10-12-dage som ikke bare er ulovligt, men også strafbart, det kan alle se.

Hvorfor tager I ikke afstand fra det, hvorfor skal I patu give næring til "trolden", hver gang I gør det, så er I ikke bedre end selve trolden selv, jeg vil sige at I er være end trolden, trolden er en syg person, dem der svare trolden er mindst lige så syge som trolden er.

Tænk lige over det.     Ved du hvad Poul jeg syntes ikke rigtigt at Tørresnoren er her inde ret meget , hvad mon det skyldes . Er det ikke også ulovligt at du skider på at du truer folk , jeg ved hvor du bor henne , skal jeg ødelægge din virksomhed ,og det blev du bannet for ,evig banning , og så sidder du her og spiller kong smart .  :dash2:

Poul Jørgensen

Offline Massey

• Senior medlem
  • Activity:
    1%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #40 Dato: Januar 29, 2018, 06:10:59 pm »
Phil.

Tænk lige over det.     Ved du hvad Poul jeg syntes ikke rigtigt at Tørresnoren er her inde ret meget , hvad mon det skyldes . Er det ikke også ulovligt at du skider på at du truer folk , jeg ved hvor du bor henne , skal jeg ødelægge din virksomhed ,og det blev du bannet for ,evig banning , og så sidder du her og spiller kong smart .  :dash2:

Poul Jørgensen

Da han truede var det ulovlig.
At han møver sig ind igen, er trist da Gubbi burde have stoppet ham øjeblikkelig, men han har ikke en gang læst anmeldelserne af det, så den landsby tosse kan føre sig frem.

Håber det er noget som ferie der har holdt Tørresnorren væk, eller har den ækle personage vundet først omgang.
« Senest Redigeret: Februar 07, 2018, 09:21:05 pm af Massey »

Offline Charlie

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #41 Dato: Januar 30, 2018, 06:58:41 pm »
"Stina"en ny terrence/en ny flixtor/en ny maris Osv......
 Følg nu loven, vi skal følge lovens ord uanset hvad, "DL" siger, den der med hånd eller ord har givet udtryk for, skal stå ved det.

I 1986 lovede tryg/baltica mig erstatningen på skrift, D:7/12-2005 skrev tryg til ASK, at de skulle betale erstatning til mig.

Man skal være meget dum eller kalde sig for "stina" for at man ikke forstår det, det at baltica i 1985/86 betalte X-antal Kr til min medicin beviser jo kun at de havde accepteret deres erstatningsansvar, de vil sgu-da ikke bare smide penge efter alle og enhver for sjov, du kan umuligt være så ubegavet et du tror det.

Poul Jørgensen

Du fik erstatning den gang i form af de ting jeg nævnte.
Du har skriftligt at man ikke kan se om det lille fremspring et kommet af du hoppede ind idet rør. Ellers du kørte uden sele og slog hoved i forruden.
Du fik piller erstattet biler.
En skade som den giver 26.000 kr du fik væsentlig mere.

Her er hvad Tryg skrev til ASK
https://m.imgur.com/EHKT5ni

De vedgår erstatningsansvaret. Hvis ASK når frem til erstatningsberettiget skade. Men det gjorde ikke.
Du tager ting der passer dig ud af en sammenhæng.
Du forstår ikke hvad du læser

Han har fået erstatninger fra de respektive forsikringer, samt fået en samfunds pension.
Hans problem, som jeg ser det, er, at han ikke vil anerkende erstatningernes størrelser!
Naturligvis kunne han have forsikret dig for skader, andre havde påført dig.
Det er netop en sådan forsikring, der ville have stillet ham tilfreds.
Den hedder på almindelig jævn dansk for en ulykkesforsikring.
En ulykkesforsikring ville have givet ham  en pose penge i forhold til forsikringens størrelse, og den invaliditetsgrad, han *er* blevet tilkendt.

Offline Charlie

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #42 Dato: Januar 30, 2018, 07:17:04 pm »
 Følg nu loven, vi skal følge lovens ord uanset hvad, "DL" siger, den der med hånd eller ord har givet udtryk for, skal stå ved det.

I 1986 lovede tryg/baltica mig erstatningen på skrift, D:7/12-2005 skrev tryg til ASK, at de skulle betale erstatning til mig.

Man skal være meget dum eller kalde sig for "stina" for at man ikke forstår det, det at baltica i 1985/86 betalte X-antal Kr til min medicin beviser jo kun at de havde accepteret deres erstatningsansvar, de vil sgu-da ikke bare smide penge efter alle og enhver for sjov, du kan umuligt være så ubegavet et du tror det.

Poul Jørgensen

Typisk adfærd for en der lyver.
Dit udomssnak ændre ikke på du fik betalt piller , tabt arbejdsfortjeneste osv osv.

Alligevel tror dit syge sind du har krav på et par millioner mere.

Man er endnu dummere når man kalder sin profil Ole Jensen men afslutter med Poul  Jørgensen.

Har du set beregningerne på den lovpligtige erstatning han fik dengang?

Stina

• Gæst
« Svar #43 Dato: Januar 30, 2018, 07:23:47 pm »

Poul Jørgensen

Typisk adfærd for en der lyver.
Dit udomssnak ændre ikke på du fik betalt piller , tabt arbejdsfortjeneste osv osv.

Alligevel tror dit syge sind du har krav på et par millioner mere.

Man er endnu dummere når man kalder sin profil Ole Jensen men afslutter med Poul  Jørgensen.

Har du set beregningerne på den lovpligtige erstatning han fik dengang?

Nej, den er en stats hemmelighed.
Men den vil utvivlsom kaste et helt andet lys over sagen, end kun hans version.

Jørgen Rasmussen

• Gæst
« Svar #44 Dato: Januar 30, 2018, 07:37:39 pm »
Det er sygt, at du sidder og snakker med dig selv, skizofrene menneske.

Hvad med om du gik ud i den friske luft og talte med din gode nabo, Poul Jørgensen, i stedet?

Med venlig hilsen

Jørgen Rasmussen, overlærer