Afstemning

Vil du have mere eller mindre nyt fra Lolland herinde?

Ja. Jeg gider ikke høre på det pis mere.
5 (55.6%)
Det fylder i hvert fald for meget. Lidt af det er meget sjovt, men det tager bestemt overhånd for tiden.
1 (11.1%)
Jeg synes det er ok med lidt tosserier fra Lolland. Men alt med måde.
1 (11.1%)
Det er da herresjovt. Gerne fortsætte med at underholde os fra Lolland.
0 (0%)
Vi kan slet ikke få nok fra Lolland. Lad os få det på DVD og som tv-serie i 12 afsnit også!
1 (11.1%)
ANDET (sig selv frem)
1 (11.1%)

Totale antal stemmeafgivende: 8

Afstemingen er lukket: Februar 12, 2018, 12:37:26 am

Forfatter Emne: AFSTEMNING: Fylder de lollandske tosserier for meget herinde?  (Læst 2691 gange)

Stina

• Gæst
Sv: AFSTEMNING: Fylder de lollandske tosserier for meget herinde?
« Svar #15 Dato: Januar 29, 2018, 01:41:09 pm »
"Stina"en ny terrence/en ny flixtor/en ny maris Osv......
 Følg nu loven, vi skal følge lovens ord uanset hvad, "DL" siger, den der med hånd eller ord har givet udtryk for, skal stå ved det.

I 1986 lovede tryg/baltica mig erstatningen på skrift, D:7/12-2005 skrev tryg til ASK, at de skulle betale erstatning til mig.

Man skal være meget dum eller kalde sig for "stina" for at man ikke forstår det, det at baltica i 1985/86 betalte X-antal Kr til min medicin beviser jo kun at de havde accepteret deres erstatningsansvar, de vil sgu-da ikke bare smide penge efter alle og enhver for sjov, du kan umuligt være så ubegavet et du tror det.

Poul Jørgensen

Du fik erstatning den gang i form af de ting jeg nævnte.
Du har skriftligt at man ikke kan se om det lille fremspring et kommet af du hoppede ind idet rør. Ellers du kørte uden sele og slog hoved i forruden.
Du fik piller erstattet biler.
En skade som den giver 26.000 kr du fik væsentlig mere.

Her er hvad Tryg skrev til ASK
https://m.imgur.com/EHKT5ni

De vedgår erstatningsansvaret. Hvis ASK når frem til erstatningsberettiget skade. Men det gjorde ikke.
Du tager ting der passer dig ud af en sammenhæng.
Du forstår ikke hvad du læser
« Senest Redigeret: Januar 30, 2018, 06:12:45 am af Stina »

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.6%
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Januar 29, 2018, 01:53:06 pm »
Politisk ukorrekt
Citér
Der har unægteligt været mange tosserier fra Lolland på det sidste, hvor moderator har været fraværende.

Ja, man får indtrykket af, at de er mere eller mindre tossede dernede ... jeg kommer lige i tanke om Tv udsendelsen PÅ RØVEN I NAKSKOV det er samme typer, vi oplever her på debatten !

Jeg begriber ikke, hvorfor de ikke bare sætter sig - med en øl eller flere, og får diskuteret deres problemer privat, så vi andre kan slippe for deres SPAM  :bad:

Gubbi har åbenbart opgivet, det ser ud til, han bare kører sit forum i sænk  :angry:

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Januar 29, 2018, 01:56:05 pm »
"Stina"en ny terrence/en ny flixtor/en ny maris Osv......
 Følg nu loven, vi skal følge lovens ord uanset hvad, "DL" siger, den der med hånd eller ord har givet udtryk for, skal stå ved det.

I 1986 lovede tryg/baltica mig erstatningen på skrift, D:7/12-2005 skrev tryg til ASK, at de skulle betale erstatning til mig.

Man skal være meget dum eller kalde sig for "stina" for at man ikke forstår det, det at baltica i 1985/86 betalte X-antal Kr til min medicin beviser jo kun at de havde accepteret deres erstatningsansvar, de vil sgu-da ikke bare smide penge efter alle og enhver for sjov, du kan umuligt være så ubegavet et du tror det.

Poul Jørgensen

Typisk adfærd for en der lyver.
Dit udomssnak ændre ikke på du fik betalt piller , tabt arbejdsfortjeneste osv osv.

Alligevel tror dit syge sind du har krav på et par millioner mere.

Man er endnu dummere når man kalder sin profil Ole Jensen men afslutter med Poul  Jørgensen.
      Poul ved ikke hvad han skal kalde sig  :dash2:   Men nu skal du høre hvorfor han kalder sig det navn .     Navnet Olejensen  er en mand der skulle til Tyskland og købe hvidevarer , men nu havde han hørt så meget om ham Poul , så han ville tage chancen og køre den vej ad Krønge og besøge ham ,   det var sørme også godt han gjorde det , for hans bil gik i stykker , men heldigvis sad Poul og kæresten ude i laden kl 5 om morgen , Poul lavede bilen , og da Olejensen ville give ham lidt for det , sagde Poul nej , så kan du gøre noget for en en anden gang.    :blum:     Glad kørte Olejensen afsted , men da han sad på sit hotelværelse  havde han glemt at spørge om de skulle være venner , så han ville besøge Poul igen  :dash2: :dash2:     Det var en sjov historie at høre fra Olejensen , Poul jørgensen .  :JC_doubledown: :JC_doubledown:

Offline Olejensen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Januar 29, 2018, 01:56:11 pm »
"Stena".

Tag nu og fat det, begge breve et OK, det er intet galt med de 2 breve, alt er helt efter bogen.

Der er vist bare en ting du ikke lige har forstået, begge breve har et DokumentNr: fra Højesteret, begge breve er fremlagt for Højesteret som et sendt brev til mig D:3/11-2004, både dokument 000267 og 000268, tryg fik først dokument 000268 sidst i juli 2005 fra ASK, det kan jeg dokumentere, så så er den ikke længere, men i Byretten i Glostrup D:6/2-2007 sagde trygs advokat, at han først efter sagen var berammet til Byretten havde fundet det dokument (000268), det står i retsbogen, så det kan der ikke være tvivl om.

Så forklar mig lige engang!, hvordan kan trygs advokat overfor Højesteret påstå, at han har sendt mig et brev, et som han i Byretten D:6/2-2007, sagde at han ikke havde D:3/11-2004, selv en idiot kan sgu da se det ikke kan lade sig gøre.

Men "Stina", ,,,,, måske er du præcist den idiot som tryg leder efter, alle andre der har set sagen siger det er umuligt, tryg kan umuligt havde sendt et brev som de skriver de ikke kan havde sendt, det står der jo klart og tydeligt på side 1 i samme brev, på side 1 skriver tryg klart og tydeligt at de ikke har side 2 i samme brev, og det forklarede trygs advokat i Byretten at de ikke havde.

Jeg vil meget nødigt kalde dig dum, (måske ubegavet), men ikke direkte dum, men man kan sgu-da ikke sende et brev som man ikke har før næsten 4-år efter, prøv at forholde dig til det fakt.

Poul Jørgensen

PS: det er et helvedet med alle de falske profiler du/i opretter, prøv nu at blive på en profil.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Januar 29, 2018, 02:00:10 pm »
Politisk ukorrekt
Citér
Der har unægteligt været mange tosserier fra Lolland på det sidste, hvor moderator har været fraværende.

Ja, man får indtrykket af, at de er mere eller mindre tossede dernede ... jeg kommer lige i tanke om Tv udsendelsen PÅ RØVEN I NAKSKOV det er samme typer, vi oplever her på debatten !

Jeg begriber ikke, hvorfor de ikke bare sætter sig - med en øl eller flere, og får diskuteret deres problemer privat, så vi andre kan slippe for deres SPAM  :bad:

Gubbi har åbenbart opgivet, det ser ud til, han bare kører sit forum i sænk  :angry:

Hvis han ikke kan blokere IP adressen, er den eneste måde at stoppe det på nok at man første gang skal registrere med en e-mail adresse, hvor man så får tilsendt et link man skal trykke på for at komme ind.

Det vil ikke afsløre nogens identitet, for man kan bare lave en neutral e-mail adresse til formålet, men det vil gøre det så besværligt for spammerne at skulle hele besværet igennem for så kun at nå et enkelt indlæg eller to inden de bliver bannet igen.

Til gengæld kunne det højne debatten væsentligt og få mange fornuftige debattører der kun skulle gennem besværet med registreringen een gang til at vende tilbage.

Det kunne måske også få GuBBi til at interessere sig lidt mere for den galeanstalt DD efterhånden ligner.

« Senest Redigeret: Januar 29, 2018, 02:11:55 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Stina

• Gæst
« Svar #20 Dato: Januar 29, 2018, 02:08:10 pm »
"Stena".

Tag nu og fat det, begge breve et OK, det er intet galt med de 2 breve, alt er helt efter bogen.

Der er vist bare en ting du ikke lige har forstået, begge breve har et DokumentNr: fra Højesteret, begge breve er fremlagt for Højesteret som et sendt brev til mig D:3/11-2004, både dokument 000267 og 000268, tryg fik først dokument 000268 sidst i juli 2005 fra ASK, det kan jeg dokumentere, så så er den ikke længere, men i Byretten i Glostrup D:6/2-2007 sagde trygs advokat, at han først efter sagen var berammet til Byretten havde fundet det dokument (000268), det står i retsbogen, så det kan der ikke være tvivl om.

Så forklar mig lige engang!, hvordan kan trygs advokat overfor Højesteret påstå, at han har sendt mig et brev, et som han i Byretten D:6/2-2007, sagde at han ikke havde D:3/11-2004, selv en idiot kan sgu da se det ikke kan lade sig gøre.

Men "Stina", ,,,,, måske er du præcist den idiot som tryg leder efter, alle andre der har set sagen siger det er umuligt, tryg kan umuligt havde sendt et brev som de skriver de ikke kan havde sendt, det står der jo klart og tydeligt på side 1 i samme brev, på side 1 skriver tryg klart og tydeligt at de ikke har side 2 i samme brev, og det forklarede trygs advokat i Byretten at de ikke havde.

Jeg vil meget nødigt kalde dig dum, (måske ubegavet), men ikke direkte dum, men man kan sgu-da ikke sende et brev som man ikke har før næsten 4-år efter, prøv at forholde dig til det fakt.

Poul Jørgensen

PS: det er et helvedet med alle de falske profiler du/i opretter, prøv nu at blive på en profil.

Tryg måtte få alt der lå i din sag i Arbejdsskadestyrelsen. Dette fremgår af tilslutningsaftalen.
Men det fatter du ikke. De har fået alt der ligger fra du vil have sagen 2.2 1998.
Får du også af vide her.
https://m.imgur.com/PoqnuSD

Hvis du rent faktisk havde dokumentfalsk. Så er det mange år tiden du blev rådet til at få en advokat til at stævne Tryg. Du bliver ved med at rende Politiet på døren. Hvis ikke også det er løgn. De skal kun efterforske efter beviser, men dem påstår du jo du har.
Du kan ovenikøbet selv skrive stævningen og aflever til dem. Hvis du ikke har råd til en advokat. Så hvorfor sidder du her og fylder folk med løgn når du burde gøre noget aktiv.
6 år har du haft intet et sket.
« Senest Redigeret: Januar 30, 2018, 06:38:12 am af Stina »

Offline Olejensen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Januar 29, 2018, 02:10:02 pm »
Phil.

"GuBBI" skal havde nogle "klik"/brugere for så køre "forretningen", problemet er bare at der er 2-3-"bruger" der har 20-30-profiler som bevist ødelægger alt for andre, GuBBI skal bruge "klik", og trolden giver mange "klik", det at det så ødelægger hele debatten, det tror jeg ikke lige GuBBi kan se, trolden skræmmer jo alle andre langt væk, men det kommer nok en dag.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Stina

• Gæst
« Svar #22 Dato: Januar 29, 2018, 02:15:14 pm »
Phil.

"GuBBI" skal havde nogle "klik"/brugere for så køre "forretningen", problemet er bare at der er 2-3-"bruger" der har 20-30-profiler som bevist ødelægger alt for andre, GuBBI skal bruge "klik", og trolden giver mange "klik", det at det så ødelægger hele debatten, det tror jeg ikke lige GuBBi kan se, trolden skræmmer jo alle andre langt væk, men det kommer nok en dag.

Han skal starte med at blokere dig igen. For de trusler.
Permanent betydet han ikke ville have dig her.
Selv om du er lusket ind under nyt navn.
« Senest Redigeret: Januar 29, 2018, 02:17:35 pm af Stina »

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #23 Dato: Januar 29, 2018, 02:16:32 pm »

Ingen tvivl om at de typer findes i ret stort antal dernede. Men jeg har nu også mødt folk fra Lolland, der virkede ganske normale. Så vi skal heller ikke skære dem alle over én kam. Heroppe i Nordjylland er der også en del skæve typer. Nogle mener jeg selv er én af dem. :ohmy: Men ellers har vi da skam både Rudi og Ammefar heroppe. :yes:

I gamle dage gjorde landsbytosserne da også sådan. I dag er de rykket ind i cyberspace, så hele landet skal trækkes med dem. I gamle dage sad de bare på den lokale kro og tossede rundt.

Jeg husker da også sådanne typer fra min barndom. Der var både PJ-typen, Flixtor-typen, MariS-typen og Olsen-typen. De var ret tossede, men til tider meget sjove. Og så længe de kun tossede rundt på den lokale kro, bodega eller nede ved havnen, så var de jo ret harmløse.

MariS-typen havde vi et par hundrede meter fra mit barndomshjem. Hun var en total sladretante og fortalte man hende noget, vidste hele byen det senest en uge senere. Hun var ret intrigant og elskede sensationer og dramaer. Hun havde en butik i mange år og hun elskede at hive sladder ud af kunderne for så at fortælle det videre til de næste kunder. Hende skulle man ikke fortælle alt for mange private ting. :ohmy:

PJ-typen kom tit hos mine bedsteforældre, fordi han var deres genbo. Han mente hele tiden, at verden var imod ham og han bestilte ikke andet end at brokke sig og kværulere. Og flere gange om ugen havde han læserbreve i avisen, hvor han brokkede sig over, hvor uretfærdigt alting var. Han lever endnu og er oppe i 90´erne.

Olsen-typen husker jeg også én af. En ret lummer karl. En ældre mand, der altid pralede af, hvor meget "pels" han havde fået gennem årene. Og han var ret indiskret og kunne finde på at spørge de unge drenge i byen, om de fik sex og om de fik ordnet nogle lækre tøser. Han var en rigtigt lummer Olsen-type. :yes:

Det er også mit indtryk, at GuBBi har givet op. For hvorfor skulle han ellers ignorere enhver henvendelse?

Der er dog den lille mulighed, at han kan være udenlands. Så måske er han lovligt undskyldt. Det er en uge siden, han sidst var logget ind, kan jeg se.
« Senest Redigeret: Januar 29, 2018, 02:27:38 pm af politisk ukorrekt »

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Januar 29, 2018, 02:24:39 pm »
Phil.

Jeg kunne såmænd sagtens selv lave et sådant forum hvor man skulle registrere med e-mail og så fik tilsendt et link, det kan gøres automatisk med en database, - det er der sikkert flere andre der også kunne.

Men den eneste jeg ville tiltro at være moderator er GuBBi, - og så er vi jo lige vidt.

Jeg kan kun anbefale ham selv at udstyre sin egen debat med en database til formålet.

« Senest Redigeret: Januar 29, 2018, 02:27:40 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: Januar 29, 2018, 02:25:53 pm »
Phil.

Du skal da ikke sidde og spille smart Poul , nu gentager jeg mig selv igen , hvorfor blev du bannet herfra , har du glemt det , det har jeg ikke , to gange trusler , og vil ødelægge en mands forretning , og opsøge manden på hans bopæl .   Så du behøver sgu ikke sidde og spille smart .  :dash2:   Du fik en permanent  banning , og hvad betyder det poul  :angry:
« Senest Redigeret: Januar 29, 2018, 02:29:17 pm af måneskin »

Offline Klondyke Carl

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: Januar 29, 2018, 02:34:21 pm »
Politisk ukorrekt
Citér

Hvis han ikke kan blokere IP adressen, er den eneste måde at stoppe det på nok at man første gang skal registrere med en e-mail adresse, hvor man så får tilsendt et link man skal trykke på for at komme ind.
Det vil ikke afsløre nogens identitet, for man kan bare lave en neutral e-mail adresse til formålet, men det vil gøre det så besværligt for spammerne at skulle hele besværet igennem for så kun at nå et enkelt indlæg eller to inden de bliver bannet igen.

Til gengæld kunne det højne debatten væsentligt og få mange fornuftige debattører der kun skulle gennem besværet med registreringen een gang til at vende tilbage.

Det kunne måske også få GuBBi til at interessere sig lidt mere for den galeanstalt DD efterhånden ligner.

Helt i vinkel!  :thumbsup:

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.6%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: Januar 29, 2018, 03:16:25 pm »
Politisk ukorrekt

Citér
Det er også mit indtryk, at GuBBi har givet op. For hvorfor skulle han ellers ignorere enhver henvendelse?

Der er dog den lille mulighed, at han kan være udenlands. Så måske er han lovligt undskyldt. Det er en uge siden, han sidst var logget ind, kan jeg se.

Ja - GuBBi logger ind, og skynder sig ud igen, uden at "røre en finger"  :angry:

Men Musenfryd står jo også, som administrator.....  :bee:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #28 Dato: Januar 29, 2018, 03:18:58 pm »
Politisk ukorrekt

Citér

Ja - GuBBi logger ind, og skynder sig ud igen, uden at "røre en finger"  :angry:

Men Musenfryd står jo også, som administrator.....  :bee:

Ja og det er det, som får mig til at mene, at GuBBi HAR givet op. Fordi før i tiden slettede han hurtigt indlæg, hvis han fik en anmeldelse. Nu logger han ind og så ud igen - uden at der sker noget som helst. Og det er jo ikke fordi, det ville tage mere end få minutter at banne et par brugere.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.6%
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: Januar 29, 2018, 03:21:25 pm »
Phil
Citér

Sådan mener jeg også det foregik, da jeg oprettede mig herinde...i begyndelsen fik jeg nemlig besked på min mail-adr. - når nogen havde sendt en PB - det fik jeg dog "slået fra"  :smile1: