Spild af penge. Men Forrædertinget elsker at spilde penge på ting som bestemt ikke er nødvendigt i stedet for at bruge pengene fornuftigt. Stem Stram Kurs fremover hvis du er træt af forræderpartierne.
Citat fra: Licensnægteren efter Januar 28, 2018, 06:33:15 pmSpild af penge. Men Forrædertinget elsker at spilde penge på ting som bestemt ikke er nødvendigt i stedet for at bruge pengene fornuftigt. Stem Stram Kurs fremover hvis du er træt af forræderpartierne.Stram Kurs har indsamlet 81 vælgererklæringer pr. 4-1-18
Bare vent til februar, så stormer de frem
Citat: For første gang siden den kolde krig øges budgettet til det danske forsvar, og det er nødvendigt, mener forsvarschef Bjørn Bisserup.- Trusselsbilledet har ændret sig. Det er ikke kun noget, vi mener i Danmark. Det er også Natos opfattelse.- I vores del af verden har Ruslands ageren i forhold til Ukraine og annekteringen af Krim sat sine spor i Nato, og derfor er det nødvendigt at øge forsvarsbudgettet, siger forsvarschef Bjørn Bisserup, det er Forsvarets øverste chef.https://www.dr.dk/nyheder/politik/forsvarschef-flere-penge-er-nodvendigt-imodekomme-truslerDet er ret morsomt, at de debattører, som har mest travlt med at beskylde nogen for at være landsforrædere - ville være de første som røg i fængsel for netop landsforræderi - hvis vi kommer i krig (og de fremturede).
Dejligt at man endelig gør hvad vi er forpligtet til.Man har mere end halveret styrken siden 1981, mange glemmer alle de opgaver forsvaret løfter, men tror de kun render og leger krigere.
Nu har jeg en fortid i forsvaret og jeg husker, at meget af det var rent tidsspilde. Det gjorde at jeg med tiden har ændret mening og i dag mener at forsvaret bør afskaffes helt. Danmark kan alligevel ikke gøre nogen forskel i de store internationale konflikter og ved vor deltagelse i disse skaffer vi os bare nye fjender på halsen, således at vi selv bliver mål for terrorisme og krigeriske nationer.Så lad os få afskaffet forsvaret én gang for alle. Med venlig hilsenJørgen Rasmussen, Overlærer
Danmark får 4.000- nye soldater, pris 14-miliarder-Kr, regeringen siger de skal sikre Danmark, imod hvad ?.Alle ved, at den næste krig startes ved et tryk på en knap, og den slutter ved et tryk på en anden knap, er der 4.000-mand i vejen så dør de, det siger sig selv.Og hvor skal de 4.000-mand så være?, sikkert i de baltiske lande, på grænsen til de Baltiske lande står der nok 4-milioner russiske soldater til at tage imod de 4.000-dansker/danske-soldater, kom nu!, alle kan da regne ud at det bliver et blodbad uden sidestykke, alle de danske soldater vil blive slagtet lige på stedet, også skal vi også havde nye fly!, det vil sige der er tale om gamle fly fra usa af, som selvfølgeligt ikke virker, der har allerede været mange problemer med de fly.Så hvad går det hele ud på!, tænk jer nu om!, tænk i teorien på det, hvem tjener på en krig, hvem får arb-pladser ud af det, alle ved det er trumpen fra usa og usa der får arbejde ud af det, og usa vil da skide på sølle 4.000-danske soldater.Venlig Hilsen Poul Jørgensen
- og så den åndssvage underskrift Citat fra: Jørgen Rasmussen efter Januar 31, 2018, 05:50:39 pmNu har jeg en fortid i forsvaret og jeg husker, at meget af det var rent tidsspilde. Det gjorde at jeg med tiden har ændret mening og i dag mener at forsvaret bør afskaffes helt. Danmark kan alligevel ikke gøre nogen forskel i de store internationale konflikter og ved vor deltagelse i disse skaffer vi os bare nye fjender på halsen, således at vi selv bliver mål for terrorisme og krigeriske nationer.Så lad os få afskaffet forsvaret én gang for alle. Med venlig hilsenJørgen Rasmussen, Overlærer