Forfatter Emne: Danmarks forsvarsbudget øges på grund af truslen fra Rusland  (Læst 974 gange)

Offline Olejensen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Danmarks forsvarsbudget øges på grund af truslen fra Rusland
« Svar #15 Dato: Januar 31, 2018, 06:38:55 pm »
Måneskid.
Et spørgsmål, som du godt må svare på.

Er det OK, at true med at ville skyde mig.
Er det OK, at true med at ville køre mig ned.
Er det Ok, at true med at ville brænde en lade ned hos mig.
Er det OK, at udgive sig for at være en anden for på ulovligs at få oplysninger om mig.
Er det OK, at lave personforfølgelse.
Er det OK, at udstille ens søn på nettet.
Er det OK, at havde truet med at kontakte ens søns arbejde og udstille ham på hans arbejde.

Måneskid!, der er kun 2 svarmuligheder på de spørgsmål, et ja, eller et nej, i teorien ret simpelt, selv du må kunne svare.
Poul.

Stina

• Gæst
« Svar #16 Dato: Januar 31, 2018, 07:12:24 pm »
Danmark får 4.000- nye soldater, pris 14-miliarder-Kr, regeringen siger de skal sikre Danmark, imod hvad ?.

Alle ved, at den næste krig startes ved et tryk på en knap, og den slutter ved et tryk på en anden knap, er der 4.000-mand i vejen så dør de, det siger sig selv.

Og hvor skal de 4.000-mand så være?, sikkert i de baltiske lande, på grænsen til de Baltiske lande står der nok 4-milioner russiske soldater til at tage imod de 4.000-dansker/danske-soldater, kom nu!, alle kan da regne ud at det bliver et blodbad uden sidestykke, alle de danske soldater vil blive slagtet lige på stedet, også skal vi også havde nye fly!, det vil sige der er tale om gamle fly fra usa af, som selvfølgeligt ikke virker, der har allerede været mange problemer med de fly.

Så hvad går det hele ud på!, tænk jer nu om!, tænk i teorien på det, hvem tjener på en krig, hvem får arb-pladser ud af det, alle ved det er trumpen fra usa og usa der får arbejde ud af det, og usa vil da skide på sølle 4.000-danske soldater.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Du skal under ingen omstændigheder sende private beskeder til mig.
Har du også været soldat.
« Sendt til: Massey Dato: I dag ved 05:59:34 pm » SvarCitér Slet
Hej Massey.

I mine øjne drejer det sig ikke om at fremstille "kanon-føde", i 1976 lå jeg i 6-timer på maven i Høvelte, mens 2 læger pillede et prosiktil (jeg kan ikke stave til det, men du forstår det nok.) ud af min ryg, i samtlige 6-timer stod der en sygeplejerske og "kildede" mig under fødderne, for at sikre at der var "forbindelse" til mine ben.

Massey, vil du ikke godt være en ægte profil, og ikke bare en trold, hvis, så er du en røv uden sidestykke.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Jeg vil intet have med dig ,eller den anden tosser her.Jeg læser heller ikke jeres lort, I er for dumme.
Så det kan du godt stoppe øjeblikkelig!

Der var en åbenlys arbejdsskade.

Offline Henrijette

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0.8%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Januar 31, 2018, 07:24:21 pm »
Jamen dog endnu en grufuld ulykke Poul Ole har været udsat for , bare rolig Poul du må have en skytsengel der passer på dig , med alle de ulykker du er udsat for .

Ulykke??

Nej. Manden er snot dum, den eneste måde han kan være ramt er ved idioten dingler ind på skydebanen, det eneste sted der er ladt med skarpe skud.
Ellers er der kun løse skud i.

Atter en løgn for at gøre sig interessant

Offline Olejensen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Januar 31, 2018, 08:24:34 pm »
Måneskin.

Sig mig lige engang, du PLASKEDE lige i, tror du ikke jeg vidste det var en af dine falske profiler, du er godt-nok bare for dum, jeg kan dreje dig om min lillefinger præcist som jeg vil, og du plasker i hver eneste gang, du er for nem, et dumt svin, men nem at snyde, og så kan vi så tilføje endnu en falsk profil til alle de andre du har.

Måneskid.

Er det OK, at udgive sig for at være en anden for på ulovligs at få oplysninger om mig.
Er det OK, at havde truet med at kontakte ens søns arbejde og udstille ham på hans arbejde.

Måneskid!, der er kun 2 svarmuligheder på de spørgsmål, et ja, eller et nej, i teorien ret simpelt, selv du må kunne svare.
Poul.

Du er det værste Eks på et liv, fy for helvedet, du må konstant havde en smag af lort i munden, fy for den lede, jeg håber ikke du har sat yngel i vedren, ting som dig yngler, mennesker får børn, du og rotter yngler.

Poul Jørgensen

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Februar 01, 2018, 08:27:44 am »
Sig mig Poul Ole rabler det helt for dig nu , jeg er ikke en tyvagtig løgner som du er , ej skriver jeg ikke pb til andre debattører og fylder dem med alt dit savl ævl og bræk , hvem fanden gider at omgås en original .       Menneske får børn , er du et menneske næppe , og ja jeg har en dejlig søn en svigerdatter, og et dejligt barnebarn .      Min søn  turde godt flytte da han ville stå på egne ben ,  men nu skulle han jo heller ikke passe på mig , ligesom din søn der skal hente øl til dig , og skal passe på at du ikke går bananas med økser , og hvad ved jeg .    Jeg har vitterligt ondt af din søn ,at han skal opleve en drikfældig far , en løgner , en forsikringssvindler , og en der ikke passer sin hygiejne , hvorfor siger de ellers de kan lugte dig i forretninger du har været i .     Dig du er det mest ynkelige der er til .

Offline Olejensen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Februar 01, 2018, 10:42:58 am »
Måneskid.
Jeg hjælper min søn, jeg giver ham mulighed for at sparre op, så han en dag kan starte et liv for sig selv, gældfrit, det syntes jeg er godt-nok gået af mig.

Men "Måneskid" du mangler at svare!.

Måneskid.

Poul.

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Februar 01, 2018, 10:53:01 am »
Nej det er dig der mangler at svare på hvad en permanent banning betyder , Gubbi vil ikke have dig på siden , men det har du jo ikke fattet meget af .   Aldrig har jeg grint så meget , at du sender pb med endnu en løgn fra de varme lande , godt skrevet af MASSEY  endnu en der ikke vil omgås dig .  Hvad laver du her når du er bannet for evigt .

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Forkert fremstillet
« Svar #22 Dato: Februar 01, 2018, 10:54:08 am »
Vi har her en lyd der kunne stamme fra de få F35 fly Danmark vil kunne sende mod russerne. Flere af dem vil være i mellemøsten eller på værksted i Italien.  Nøj....hvor bliver Putin vel nok bange.

https://www.youtube.com/watch?v=jDxia-AuulA

Putin fik da et jagerfly skudt ned af et NATO-land i Mellemøsten, og Danmark er jo ikke alene i Østeuropa.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Henrijette

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0.8%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Februar 01, 2018, 06:11:39 pm »
Måneskid.
Jeg hjælper min søn, jeg giver ham mulighed for at sparre op, så han en dag kan starte et liv for sig selv, gældfrit, det syntes jeg er godt-nok gået af mig.

Men "Måneskid" du mangler at svare!.

Måneskid.

Poul.

Gad vide om der er nogen der tror på den.

Hvad k a.man dog sætte en IT supporter til at lave som selvsrlndig. Som om folk vil betale for gan tilslutter printeten, eller lægger et program ind.

Med dit forbrug er der sgu ingen der tror du k a n det for den laveste førtidspension.