Forfatter Emne: Profilbillede  (Læst 1091 gange)

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Profilbillede
« Svar #15 Dato: Januar 28, 2018, 01:31:15 pm »
Sikke noget vrøvl.
Du blander æbler og pærer.

Det lyder ikke godt.

Det er Poul Jørgensen der forsøger at platte flere penge. Ikke et stort styg selskab der truer en lille mand.

Det sete afhænger jo af øjnene der ser. Når jeg talte om, at Tannhäuser var TRYG, så var det set med PJ´s briller. :yes:

Wigge  var charmerende. PJ bare en klam idiot.

Som sagt så jeg VISSE ligheder i serien. Indrømmer dog gerne, at der er detaljer der kunne forbedres. Så Kim Bodnia som PJ accepterede jeg som et godt forslag fra Viggo Kurt´s side.

Tag du din cykel i stedet, dine sammenligning er latterlig.

Du er helt ny herinde. Hvorfra ved du at jeg har en cykel? :blum:

Arh, det er nok fordi du ikke er så ny endda.... :big_grin:

Men ok, Trollerik, jeg er på vej ud ad døren. Jeg tager da skam en cykeltur nu. Tror jeg kører over til logen og kigger efter trekanter. :yes:

Stina

• Gæst
« Svar #16 Dato: Januar 28, 2018, 01:33:25 pm »
Hva med at tage bukserne af og sende et film-oplæg ind til Ålen ? Jeg mener, Lolland kommune har nok ikke penge til at financere den.

Ålen er sikkert rette mand ja. Han er tilstrækkeligt lummer og gakket til at han ville gå med til at lave en sådan serie. Men ja, han skulle nok lige bestikkes med lidt lummerhed før han slår til.

Så kunne Kim Båtnakke spille pølle fx.? Men hvem skulle spille mig? Mig?

PJ = Lars Mikkelsen Kim Botnia er for sympatisk. LM derimod vil kunne spille en led bums.

Olsen = Ole Thestrup.
PJ Junior = Polle fra Snave.
MariS = Amalie, hende reality-tøsen.
Terrence = Mads Mikkelsen.
Flixtor = Jens Albinus.
Voldsom Volvo = ja, det er jo bare bilen der hedder det. :yes:
« Senest Redigeret: Januar 28, 2018, 01:38:14 pm af Stina »

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #17 Dato: Januar 28, 2018, 03:27:14 pm »
Det var så den cykeltur. Hold da fest det blæser i dag. Men det blev igen til 15 km, ligesom i går. Dog gad jeg ikke køre ned til frimurerlogen alligevel, da der da skam var modvind hele vejen, så jeg valgte en tur i sidevind, for at undgå for meget modvind.

Jeg har dog en rettelse. Det er ikke Michael Wikke der spiller tankstationsejeren Reinhardt (aka PJ) i serien. Men derimod hans kollega Steen Rasmussen. Men det er lidt forvirrende, fordi begge har flere forskellige roller i serien.
« Senest Redigeret: Januar 28, 2018, 03:29:57 pm af politisk ukorrekt »

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Januar 28, 2018, 03:49:39 pm »
Så kunne Kim Båtnakke spille pølle fx.? Men hvem skulle spille mig? Mig?

PJ = Kim Bodnia.
Olsen = Ole Thestrup.
PJ Junior = Polle fra Snave.
MariS = Amalie, hende reality-tøsen.
Terrence = Mads Mikkelsen.
Flixtor = Jens Albinus.
Voldsom Volvo = ja, det er jo bare bilen der hedder det. :yes:

Jeg forestiller mig mere noget i retning af:

PJ = Ole Thestrup
Olsen = Carl-Mar Møller
PJ Junior = Nicolas Bro
MariS = Hende der spillede Tyttebær-Maja i Emil fra Lønneberg (hende sladrekonen).
Terrence = Terrence Hill selvfølgelig
Flixtor = Allan Olsen
Voldsom Volvo = Pølles voldsomme Trilet

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #19 Dato: Januar 28, 2018, 04:09:29 pm »
Jeg forestiller mig mere noget i retning af:

PJ = Ole Thestrup
Olsen = Carl-Mar Møller
PJ Junior = Nicolas Bro
MariS = Hende der spillede Tyttebær-Maja i Emil fra Lønneberg (hende sladrekonen).
Terrence = Terrence Hill selvfølgelig
Flixtor = Allan Olsen
Voldsom Volvo = Pølles voldsomme Trilet

Gode emner, TORSKen. Du har jo humor og jeg kan se på dig, at du også har nogenlunde samme indtryk af Krønge-typerne som jeg har. Dog Flixtor ser jeg måske som lidt mere hardcore end Allan Olsen (der er meget sympatisk, hvor Flixtor virker mere som en hardcore stalker på mig). Men de andre rammer du okay plet på, synes jeg.

Du har især ramt godt ved Carl-Mar Møller. Ja, han er jo selve legemliggørelsen af Olsens lummerhed. :ohmy:

Terrence Hill kender jeg dog ej. Aldrig hørt om ham. MariS opfatter jeg også som Krønges sladrekælling. Det er jo hende, der altid skriver "Nå reptiltosse, som bor inden for 3 km. fra sygehuset, skal du snart ud og køre efter trekanter?". Altså hun er da skam så vild med sladder hende MariS. :yes:

Ved nærmere eftertanke minder MariS mig også om konen fra The Julekalender. Gertrud Sand.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.6%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Januar 28, 2018, 04:15:22 pm »
Terrence Hill er jo ham på Terrences profilbillede.

Flixtor er da sådan en irriterende drillepind, så jeg forestiller mig noget i retning af Allan Olsen, Robert Hansen eller Jan Linnebjerg.

MariS er Krønges sladrekone som holder os andre ajour med Pølles gøren og laden. :smile1:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #21 Dato: Januar 28, 2018, 04:21:13 pm »
Terrence Hill er jo ham på Terrences profilbillede. 

Profilbilledet er vist væk nu inde på SOL, så det kan jeg ikke se. Men hvis du husker det, er det vel sandt. Kan dog svagt huske hans profilbillede. Troede egentlig at det var ham Allan Mortensen. For han ligner ham lidt. :yes:

Jeg er ikke særligt aktiv på SOL mere. Jeg har en profil, men det er så længe siden, jeg brugte den, at jeg da skam har glemt koden til den.

I øvrigt er der en ny bruger derinde, der kalder sig Reptiltossen. Men det er IKKE mig, men derimod Trollerik, der driller. :yes:

Så lige pt. har jeg ingen profil derinde. Kan dog være der snart kommer en. Vi får se.

Flixtor er da sådan en irriterende drillepind, så jeg forestiller mig noget i retning af Allan Olsen, Robert Hansen eller Jan Linnebjerg.

Tja, måske har du ret. Flixtor har også mest været aktiv på SOL, hvor jeg ved du stadig er inde. Jeg er som sagt sjældent på SOL´en for tiden. Kigger lige lidt med hist og her, men har ikke skrevet derinde i et stykke tid.

MariS er Krønges sladrekone som holder os andre ajour med Pølles gøren og laden. :smile1:

:yes:

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.6%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Januar 28, 2018, 04:30:35 pm »
Terrence Hill:

Jeg kigger ind på Sol engang i mellem, men det er bare for at se hvad de skriver om Poul. :smile1:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #23 Dato: Januar 28, 2018, 04:31:14 pm »
Ok, TORSKen, jeg kan godt genkende ham nu. Det ER ham, som Terrence brugte som avatar.

Jeg kigger også mest derinde for at opdateres i Krønge-sagaen. Fordi selve debatten er ret kedelig på SOL. :yes:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    81.8%
  • Country: gl
    • Vis profil
Nu ligner du ret meget et æg så ..
« Svar #24 Dato: Januar 28, 2018, 08:35:02 pm »
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    81.8%
    • Vis profil
Sorte Sambo
« Svar #25 Dato: Januar 28, 2018, 08:37:25 pm »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    81.8%
    • Vis profil
Støbt i plactic
« Svar #26 Dato: Januar 28, 2018, 08:39:25 pm »

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #27 Dato: Januar 28, 2018, 08:40:49 pm »
Du er da skam kreativ med photoshop, Anklageren...

Stina

• Gæst
« Svar #28 Dato: Januar 28, 2018, 09:25:29 pm »
Stakkels pølle. Med jer to som venner, har han ikke brug for fjender.
Nu troede han lige I jo var med ham. Og så latterligt i hans søn sådan.
« Senest Redigeret: Januar 29, 2018, 11:25:26 am af Stina »

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #29 Dato: Januar 28, 2018, 10:18:02 pm »
Stakkels pølle. Med jer to som venner, har han ikke brug for fjender.
Nu troede han lige i jo var med ham. Og så latterligt i hans søn sådan

Vi ved jo slet ikke, om PJ nogensinde er herinde mere. Jeg må indrømme, at jeg ikke rigtigt tror på, at ham der udgiver sig som PJ herinde, ER den rigtige PJ. Han har sagt et par ting, som gør, at jeg synes han har mistet troværdigheden. - Og derudover kender jeg ikke hans søn. Ham på billedet kunne teoretisk være hvem som helst.

Og dog googlede jeg ham og kan godt se, at der eksisterer en person ved det navn og med det udseende. Men jeg ved jo stadig ikke, om han er i familie med omtalte PJ. Jeg aner heller ikke engang, om PJ eksisterer som andet end en myte på SOL og din-debat. Googler man navnet, kommer der ingen frem i Krønge med det navn.

Men du ved det sikkert bedre end mig, så du må have mig min uvidenhed undskyldt. :yes:
« Senest Redigeret: Januar 28, 2018, 10:20:05 pm af politisk ukorrekt »