Forfatter Emne: Profilbillede  (Læst 1360 gange)

Offline Me (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    2%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Profilbillede
« Dato: Januar 27, 2018, 08:37:18 pm »
Her er lige et profilbillede til dig politisk ukorekkt som jeg lige har lavet.  :smile1:

Altid glad for at hjælpe. :smile:

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Profilbillede
« Svar #1 Dato: Januar 27, 2018, 09:02:03 pm »
Jo tak, Me. Der er da skam en vis lighed, selvom jeg dog synes, at jeg mangler det der fipskæg. Men det kan jeg vel tillægge mig.  :yes:

Men er der i øvrigt copyright på det eller er det ét, jeg må anvende?  :blum:

Offline Me (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    2%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Januar 27, 2018, 09:05:45 pm »

Det er et billede som jeg har lavet, så det må du gerne bruge.   :smile1:
Altid glad for at hjælpe. :smile:

Offline Voldsom Volvo

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Januar 27, 2018, 09:12:05 pm »

Det er et billede som jeg har lavet, så det må du gerne bruge.   :smile1:

Det er da kønnere end den åndssvage krokodille.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #4 Dato: Januar 27, 2018, 09:18:10 pm »
Det er da kønnere end den åndssvage krokodille.

Måske. Jeg skal overveje at skifte billedet ud så. Selvom jeg synes nu selv at krokodillemanden er sjov. Men hver sin smag.

Offline Voldsom Volvo

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Januar 27, 2018, 09:42:47 pm »
Aaargh så syntes jeg nu mit bedled er bejjer - også selvom jeg lige havde carmen curlers i da fader Pølle tog det.

vh. David Jørgensen

Har du det så på dit id kort i Lowland kommune og support?
Hvad koster ham nasserøven  i forsørgelse?

De sølle 8.500 få kommer i ikke langt med
Måtte du betale spritkørselbøden?

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #6 Dato: Januar 27, 2018, 09:53:52 pm »
I øvrigt, Voldsom Volvo, så blev jeg inspireret af dit profilnavn til at gå ind og se på den dersens serie Sonny Soufflé Chok Show fra 1986. Jeg husker den kun svagt, for jeg så vist kun brudstykker af den dengang. Eller også så jeg det hele og har bare glemt det. Men jeg sidder og kigger på den nu. Den er faktisk meget sjov. Og så er der også lidt trekanter i filmen. Det dersens skumle firma, som vil opkøbe hele Sengeløse (tror jeg byen hedder i serien) har jo en Illuminati-trekant i deres logo. Så jeg ser det på den måde, at dette firma symboliserer Illuminati i denne serie. Sådan er det jo også i virkeligheden, at Illuminati vil eje det hele og får de ikke deres vilje, tager de skumle metoder i brug. Ligesom i serien.

Ham sangeren Allan Mortensen, der synger Voldsom Volvo-sangen, ligner i øvrigt Terrence.

« Senest Redigeret: Januar 27, 2018, 09:55:52 pm af politisk ukorrekt »

Offline Voldsom Volvo

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Januar 27, 2018, 10:05:39 pm »
I øvrigt, Voldsom Volvo, så blev jeg inspireret af dit profilnavn til at gå ind og se på den dersens serie Sonny Soufflé Chok Show fra 1986. Jeg husker den kun svagt, for jeg så vist kun brudstykker af den dengang. Eller også så jeg det hele og har bare glemt det. Men jeg sidder og kigger på den nu. Den er faktisk meget sjov. Og så er der også lidt trekanter i filmen. Det dersens skumle firma, som vil opkøbe hele Sengeløse (tror jeg byen hedder i serien) har jo en Illuminati-trekant i deres logo. Så jeg ser det på den måde, at dette firma symboliserer Illuminati i denne serie. Sådan er det jo også i virkeligheden, at Illuminati vil eje det hele og får de ikke deres vilje, tager de skumle metoder i brug. Ligesom i serien.

Ham sangeren Allan Mortensen, der synger Voldsom Volvo-sangen, ligner i øvrigt Terrence.

Illuminati er bare et andet navn for kuppelkatar.
Underligt spild af liv.

Offline Voldsom Volvo

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Januar 27, 2018, 10:06:58 pm »
Aaargh så syntes jeg nu mit bedled er bejjer - også selvom jeg lige havde carmen curlers i da fader Pølle tog det.

vh. David Jørgensen

Ja jeg hjælper min fader som er på laveste IP (altså invalide pension og ikke ip adr - som kan findes andet steds ovenfor), men selvom jeg kun får 8.500,- og har 3.500,- efter skat så henter jeg såmænd gerne lidt porter og kongdonger til fader. Ja jeg kalder ham for “fader” fordi han er som “faderen” for mig - altså faderen i himlen.

På mit ID kort har jeg et bedled som fader har taget fordi fadet tager så gode bedler.

Jeg fik nedslaw på bøjjen som kom ned på 8.900,- efter jeg sagde til betjenten at jeg var i aktivering og at fader var på IP. Så jeg skulle kun af med 8.100,-

vh. David Jørgensen

Hvad skal din far dog med kodonner. Vand og sæbe var bedre .

Offline Voldsom Volvo

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Januar 27, 2018, 10:36:15 pm »

vh. David Jørgensen

Ja jeg hjælper min fader som er på laveste IP (altså invalide pension og ikke ip adr - som kan findes andet steds ovenfor), men selvom jeg kun får 8.500,- og har 3.500,- efter skat så henter jeg såmænd gerne lidt porter og kongdonger til fader. Ja jeg kalder ham for “fader” fordi han er som “faderen” for mig - altså faderen i himlen.

På mit ID kort har jeg et bedled som fader har taget fordi fadet tager så gode bedler.

Jeg fik nedslaw på bøjjen som kom ned på 8.900,- efter jeg sagde til betjenten at jeg var i aktivering og at fader var på IP. Så jeg skulle kun af med 8.100,-

vh. David Jørgensen

Hvad skal din far dog med kodonner. Vand og sæbe var bedre .

Fader bruger rigtig mange kongdonger. Jeg ved ikke om det har noget med de ture han taget ud i kommunens forskellige børnehaver?

vh. D. Jørgensen
Jeg har ellers hørt han er forment adgang, lige som hos købmændene.

voldsomme volmer

• Gæst
« Svar #10 Dato: Januar 28, 2018, 01:04:37 am »
Godaften. Mit hoved er sprunget i luften.
FUK!
FUK!
Sorte ruder og plasticvisir
Fra nul til hundred i første gear
Spoiler spolerer - vi går i stå
Mens vi kører rundt i himlen blå

Voldsom volvo! (fuk!)
Vild på varme brede dæk!
Voldsom volvo

Tak for i aften
Og huuurtigt væk!

Tolv tommer fælge – en vejkanon
Asfaltens helte – i Amazon
og før du når og vende dig om
er det ten-four over og hopper til en tom

Voldsom Volvo
Vild på varme brede dæk
Voldsom Volvo

Tak for i aften,
og hurtigt væk

Voldsom Volvo
Vild på varme brede dæk
Voldsom Volvo

Tak for i aften,
og hurtigt væk

Toptrimmet tosset og stjernegal
Svæver vi rundt på din tiende sal
Tredobbelt Weber der ulmer sært
og hattelakken holder til lidt af hvert

Voldsom Volvo
Vild på varme brede dæk
Voldsom Volvo

Tak for i aften,
og hurtigt væk
Hurtigt væk
Hurtigt væk

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #11 Dato: Januar 28, 2018, 12:49:32 pm »
Ak ak 30 år gamle Wikke & Rasmussen holder stadig max!

Jeg fik set hele serien i går aftes og den var meget god og sjov. Humoren er totalt gakket, men det er også det, som gør serien kult-agtig.

https://www.dr.dk/bonanza/serie/51/sonny-souffl%C3%A9-chok-show/54349/sonny-souffle-chok-show-15

Faktisk så jeg i serien flere ligheder med Poul Jørgensen-dramaet. Vi har på den ene side landsbytossen (i serien er det ham der kører tankstationen sammen med sin søn) og på den anden side har vi den store stygge ulv, som i serien er Tannhäuser Corporation. De symboliserer TRYG. Og i serien forsøger de store slemme Tannhäusere at få skovlen under landsbytossen (ikke PJ her, men tankstationens ejer).

Flere af karaktererne minder også om Krønge-tosserne. Vi har en bil, der kaldes Voldsom Volvo. Tankstationens ejers søn hedder Kurt, hvilket minder om Viggo Kurt. Sangeren, som synger Voldsom Volvo, hedder i virkeligheden Allan Mortensen og synger stadig i dag i en alder af ca. 70 år (han holder sig meget godt af sin alder). Og sangeren ligner Terrence´s profilbillede fra SOL, dengang Terrence havde et profilbillede.

Så det er lidt mit indtryk, at Pølle-sagaen da skam er inspireret af denne kultserie fra 1986...og det er også mit indtryk, at denne serie rammer hr. Trolleriks humor ganske godt. Både totalt gakket, men også ret morsom på samme tid. Og ligesom i Krønge-sagaen er der en række foruroligende og ubehagelige personligheder, som i serien er de følelseskolde og kyniske Tannhäuser Corporations, mens Poul Jørgensen spilles af Michael Wikke i rollen som tankpasseren, som har visse ligheder med Poul Jørgensen: landsbytosse, lidt skør, pissestædig, men også inderst inde med et godt hjerte.
« Senest Redigeret: Januar 28, 2018, 12:53:02 pm af politisk ukorrekt »

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #12 Dato: Januar 28, 2018, 01:10:06 pm »
Men forskellen ml. Pølle og Wikke er at Wikke ikke har været under distriks psykiatrisk behandling og på IP og ikke kører rundt på en trilet uden luft i hjulene. Men ellers en anstændig analyse.

Wikke kører vist rundt i en gammel lirekasse af en brugt rød (eller orange måske?) varevogn, hvis jeg ikke husker forkert. Men den er da ikke meget pænere end trilet´en. Dog nok noget hurtigere, trods alt.

I serien er der i øvrigt en episode, hvor Wikke vil hævne sig på Tannhäuser (TRYG) og hvor han går rundt.....med en økse i hånden. :blum:

Jeg er stor fan af W&R og det de lavede for Græsted Film. Før det med volvoen og fuk lavede de “Tak fordi vi kom” med ham Bertelsen (radiomusen) som postmand og politimand. De ligger vist stadig på dr/Bonanza.

Jeg må have genopfrisket det hele, så jeg må nok ind på Bonanza en af dagene og se de andre serier også. Bertelsen husker jeg dog også og det var lidt samme type gakkede humor.

Tannhauser corp. som Tryg er ret godt set. Og i det lys er Pølle tankpasseren. Men skulle en decideret fiml laves om Pølsemesteren her på Lolland så ville den være en del mere ekstrem end Sonny Soufflé og Tonny Toupé - mon ikke?

Som sagt ser jeg visse ligheder, men jeg giver dig ret i, at jeg faktisk tror, at en serie om Krøngerne ville være endnu mere ekstrem og gakket. Jeg gad godt se en sådan serie på tv. :yes:
« Senest Redigeret: Januar 28, 2018, 01:12:11 pm af politisk ukorrekt »

Stina

• Gæst
« Svar #13 Dato: Januar 28, 2018, 01:24:43 pm »
Ak ak 30 år gamle Wikke & Rasmussen holder stadig max!

Jeg fik set hele serien i går aftes og den var meget god og sjov. Humoren er totalt gakket, men det er også det, som gør serien kult-agtig.

https://www.dr.dk/bonanza/serie/51/sonny-souffl%C3%A9-chok-show/54349/sonny-souffle-chok-show-15

Faktisk så jeg i serien flere ligheder med Poul Jørgensen-dramaet. Vi har på den ene side landsbytossen (i serien er det ham der kører tankstationen sammen med sin søn) og på den anden side har vi den store stygge ulv, som i serien er Tannhäuser Corporation. De symboliserer TRYG. Og i serien forsøger de store slemme Tannhäusere at få skovlen under landsbytossen (ikke PJ her, men tankstationens ejer).

Flere af karaktererne minder også om Krønge-tosserne. Vi har en bil, der kaldes Voldsom Volvo. Tankstationens ejers søn hedder Kurt, hvilket minder om Viggo Kurt. Sangeren, som synger Voldsom Volvo, hedder i virkeligheden Allan Mortensen og synger stadig i dag i en alder af ca. 70 år (han holder sig meget godt af sin alder). Og sangeren ligner Terrence´s profilbillede fra SOL, dengang Terrence havde et profilbillede.

Så det er lidt mit indtryk, at Pølle-sagaen da skam er inspireret af denne kultserie fra 1986...og det er også mit indtryk, at denne serie rammer hr. Trolleriks humor ganske godt. Både totalt gakket, men også ret morsom på samme tid. Og ligesom i Krønge-sagaen er der en række foruroligende og ubehagelige personligheder, som i serien er de følelseskolde og kyniske Tannhäuser Corporations, mens Poul Jørgensen spilles af Michael Wikke i rollen som tankpasseren, som har visse ligheder med Poul Jørgensen: landsbytosse, lidt skør, pissestædig, men også inderst inde med et godt hjerte.

Sikke noget vrøvl.
Du blander æbler og pærer.

Det er Poul Jørgensen der forsøger at platte flere penge. Ikke et stort styg selskab der truer en lille mand.

Wigge  var charmerende. PJ bare en klam idiot.
Tag du din cykel i stedet, dine sammenligning er latterlig.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #14 Dato: Januar 28, 2018, 01:27:20 pm »
Hva med at tage bukserne af og sende et film-oplæg ind til Ålen ? Jeg mener, Lolland kommune har nok ikke penge til at financere den.

Ålen er sikkert rette mand ja. Han er tilstrækkeligt lummer og gakket til at han ville gå med til at lave en sådan serie. Men ja, han skulle nok lige bestikkes med lidt lummerhed før han slår til.

Så kunne Kim Båtnakke spille pølle fx.? Men hvem skulle spille mig? Mig?

PJ = Kim Bodnia.
Olsen = Ole Thestrup.
PJ Junior = Polle fra Snave.
MariS = Amalie, hende reality-tøsen.
Terrence = Mads Mikkelsen.
Flixtor = Jens Albinus.
Voldsom Volvo = ja, det er jo bare bilen der hedder det. :yes: