Forfatter Emne: Folkestemningen er en sjov en :-)  (Læst 352 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    81.8%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Folkestemningen er en sjov en :-)
« Dato: Januar 27, 2018, 07:45:11 pm »
For nogen dage siden var danskerne helt oppe og køre over, at Ali Parnians butik blev smadret, fordi han ikke ville betale beskyttelsespenge.

En politiker vejrede stemmer - og så blev der samlet næsten en halv million ind til Ali.

Jeg blev igen upopulær, fordi jeg stillede spørgsmålstegn ved sagen, men det er jeg så vant til (Ali var god nok, han var kristen osv. osv.).

Siden har sagen fået nyt liv, for det viste sig, at der er en verserende retssag imod Ali - så måske er han ikke så uskyldig alligevel.

Nu er der også sat spørgsmålstegn ved, om Ali har skullet betale beskyttelsespenge - eller om butikken blev smadret på grund af andre konflikter - end krav om beskyttelsespenge.

Den sag har jo den svaghed, at det er Ali og hans far, Mohsen Parnian - som er kilden til, at der bliver opkrævet beskyttelsespenge (og ingen andre er stået frem).

Nu ved folkestemningen så ikke, hvilket ben den skal stå på

Derfor ved politikeren som vejrede stemmer nu ikke, om de indsamlede penge til Ali Parnian skal udbetales, og afventer en afklaring.

Jeg spekulerer nu på, hvad der skal ske med de indsamlede penge, hvis det viser sig at hele sagen er en and, som er sat i værk af pressen og folkestemningen, som vi jo også har mærket her. Skal de indsamlede penge betales tilbage?

Jeg synes jo, at det er sjovt - fordi jeg er modstander af, at man er så hurtigt er oppe og køre - og dømmer så hurtigt på grund af nogen overskrifter i medierne  :smile1:

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    31%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Sv: Folkestemningen er en sjov en :-)
« Svar #1 Dato: Januar 27, 2018, 07:49:54 pm »
Jeg har længe sagt at de ikke-vestlige ikke hører til Danmark. Det er ligegyldigt om de er kristne eller muslimer, de skal ikke være her.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    81.8%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Det ændrer jo ikke noget
« Svar #2 Dato: Januar 27, 2018, 08:01:44 pm »
Jeg har længe sagt at de ikke-vestlige ikke hører til Danmark. Det er ligegyldigt om de er kristne eller muslimer, de skal ikke være her.

Sådan ser virkeligheden bare ikke ud.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline dna

• Senior medlem
  • Activity:
    0.2%
    • Vis profil
Sv: Folkestemningen er en sjov en :-)
« Svar #3 Dato: Januar 29, 2018, 09:40:38 am »
Jeg synes egentlig Lennart Kiil beskriver det meget godt her

https://www.folkets.dk/node/2523

Mette Abildgaard troede hun havde en sikker politisk korrekt sag, men ærgerligt når den så byder hende i røven.