Afstemning

Er det ok at poste private oplysninger om andre brugere, bare de selv har lagt det ud på nettet engang, uanset om det er sket på fjæsbogen, på din-debat eller på et hvilket som helst andet site?

Ja, 100%. Ingen har krav på privatliv og anonymitet. Selv folks sexbilleder, familiebilleder og private forhold har man da ret til at poste. De kan sgu da bare lade være med at poste det selv i første omgang.
2 (33.3%)
Ja, stort set. Vi kan måske sætte grænsen ved sexbilleder. Men generelt mener jeg, at folk sgu da bare kan lade være med at poste noget om deres liv, hvis de ikke vil have det frem. Poster du dit billede, så er det også mit og jeg kan genposte det.
0 (0%)
Ja og nej. Folk bør være mere bevidste om, at på internettet har du intet privatliv. Jeg siger ikke, at alt er ok at viderebringe, men folk kan da bare tænke sig om i stedet for at udbasunere alt til højre og venstre om deres liv.
2 (33.3%)
Nja. Kun hvis noget har offentlighedens brede interesse, mener jeg at det er ok at poste private ting. F.eks. hvis det er en politiker, der siger et og gør noget andet privat, kan det være relevant. Men ellers skal folk respektere andres privatliv.
0 (0%)
Nej. Uden tydeligt samtykke er det ikke ok at viderebringe private oplysninger. Så hvis A har fortalt B, at han bor i Hundested, berettiger det ikke B til at viderebringe oplysningen.
2 (33.3%)
ANDET: Find selv på noget, der dækker din holdning.
0 (0%)

Totale antal stemmeafgivende: 4

Afstemingen slutter: Maj 07, 2018, 03:16:00 am

Forfatter Emne: AFSTEMNING: Er det okay at poste private oplysninger om andre brugere?  (Læst 694 gange)

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: AFSTEMNING: Er det okay at poste private oplysninger om andre brugere?
« Svar #15 Dato: Januar 27, 2018, 03:54:41 pm »
Motion er godt for en som dig med de vrangforestillinger.

Får du egentlig selv noget motion, altså bortset fra når du kører rundt i din voldsomme volvo? :blum:

Din snagen har jeg ikke tænkt mig at svare på.

Snagen? Ha ha, sjovt at det kommer fra personen, der flere gange har offentliggjort PJ´s adresse, personnummer, private billeder o.s.v. :yes:

Carlo.

Du skulle skamme dig, vil du med det du har skrevet mene, at jeg må offentliggøre de oplysninger jeg har om dig, kom nu!, du vil jo straks gøre alt for at få mig bannet, det at vide noget om andre giver jo ikke dem ubetinget ret til at svine andre til, eller syntes du det er OK!.

Poul Jørgensen

Præcist. Carlo hykler. Han ville jo selv hyle op og anmelde det straks, hvis nogen offentliggjorde hans private info. Og alligevel troller han folk, der gerne vil bekæmpe stalkere, der offentliggør andres private info. Han har jo gentagne gange givet udtryk for, at han støtter stalkerne på debatten. :yes:
« Senest Redigeret: Januar 27, 2018, 03:58:21 pm af politisk ukorrekt »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    49%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Januar 27, 2018, 04:20:32 pm »
Carlo.

Du skulle skamme dig, vil du med det du har skrevet mene, at jeg må offentliggøre de oplysninger jeg har om dig,

Det må du da gerne. Også et billede af hvor jeg står ned ved Aabenraa havn og fisker, med en bajer og en smøg i den ene hånd og fiskestangen i den anden hånd.

Og et billef hvordan jeg lokkede kvarterets ledeste kamphund op i baggagerummet på min firhjulstrækker og kørte ud og satte den af omkring Kalundborg.
Anti-rød: " Der skulle helst brede sig en frygt i befolkningen ............."

Offline Voldsom Volvo

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    3.4%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Januar 27, 2018, 04:29:34 pm »

Får du egentlig selv noget motion, altså bortset fra når du kører rundt i din voldsomme volvo? :blum:

Snagen? Ha ha, sjovt at det kommer fra personen, der flere gange har offentliggjort PJ´s adresse, personnummer, private billeder o.s.v. :yes:

Carlo.

Du skulle skamme dig, vil du med det du har skrevet mene, at jeg må offentliggøre de oplysninger jeg har om dig, kom nu!, du vil jo straks gøre alt for at få mig bannet, det at vide noget om andre giver jo ikke dem ubetinget ret til at svine andre til, eller syntes du det er OK!.

Poul Jørgensen

Præcist. Carlo hykler. Han ville jo selv hyle op og anmelde det straks, hvis nogen offentliggjorde hans private info. Og alligevel troller han folk, der gerne vil bekæmpe stalkere, der offentliggør andres private info. Han har jo gentagne gange givet udtryk for, at han støtter stalkerne på debatten. :yes:

Hvorfor bliver du ved ned at spørge ind til mit privatliv er du dum eller hvad.

Offline Voldsom Volvo

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    3.4%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Januar 27, 2018, 04:34:32 pm »

Carlo.

Poul Jørgensen

Hvorfor bliver du ved ned at spørge ind til mit privatliv er du dum eller hvad.

Måske fordi du sidder og gnidder på pøllen hver dag og kommer ud på debatten?
Nej det er din gebet.
Hvorfor har du den grimme knægt på som profilbillede.

Offline Voldsom Volvo

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    3.4%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Januar 27, 2018, 05:03:06 pm »
Jeg glemte og stemme. Nej det er ikke i orden,  hvis du giver mine private oplysninger videre, så for at forhindre det får du den ikke fra starten😋

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #20 Dato: Januar 27, 2018, 05:10:30 pm »
Jeg glemte og stemme. Nej det er ikke i orden,  hvis du giver mine private oplysninger videre, så for at forhindre det får du den ikke fra starten😋

Ok, du er:

Sonny Soufflé
Trollehøj 333
666 Trollstrup

:blum:

Ej, ville ikke give dine info videre, selv hvis jeg fik dem.

Sådan er der jo nogle af os, der har visse principper. :yes:

Offline Voldsom Volvo

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    3.4%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Januar 27, 2018, 05:33:39 pm »

Ok, du er:

Sonny Soufflé
Trollehøj 333
666 Trollstrup

:blum:

Ej, ville ikke give dine info videre, selv hvis jeg fik dem.

Sådan er der jo nogle af os, der har visse principper. :yes:

Du kan ikke engang se forskel på oa. Så du kan slet ikke luske private oplysninger ud. Er du stadig i sommerhus?

voldsomme volmer

• Gæst
« Svar #22 Dato: Januar 28, 2018, 01:07:36 am »
Mit navn er Voldsomme Volmer og jeg kører rundt i en VOLDSOM VOLVO. :JC_racer:

Godaften. Mit hoved er sprunget i luften.
FUK!
FUK!
Sorte ruder og plasticvisir
Fra nul til hundred i første gear
Spoiler spolerer - vi går i stå
Mens vi kører rundt i himlen blå

Voldsom volvo! (fuk!)
Vild på varme brede dæk!
Voldsom volvo

Tak for i aften
Og huuurtigt væk!

Tolv tommer fælge – en vejkanon