Forfatter Emne: De kommer til mig  (Læst 2589 gange)

vild vovse

• Gæst
Sv: De kommer til mig
« Svar #30 Dato: Januar 26, 2018, 11:20:33 pm »
Årh luk da sylten vild vovse. Er du ham der voldsom volvo? Dit navn rimer sgu oss lidt.

Du er da vist psykisk syg siden du kommer med sådan en grov beskyldning. Pas nu dig selv eller skal jeg stave det for dig? :JC_doubledown:

fessor

• Gæst
« Svar #31 Dato: Januar 26, 2018, 11:21:42 pm »
Det man siger er man selv fordi din kone hedde keld og du er homo-seksuel. Ha ha hi hi ho ho. DET RIMER SGU DA. Ha ha hi hi ho ho.

vild vovse

• Gæst
« Svar #32 Dato: Januar 26, 2018, 11:23:06 pm »
Det man siger er man selv fordi din kone hedde keld og du er homo-seksuel. Ha ha hi hi ho ho. DET RIMER SGU DA. Ha ha hi hi ho ho.

Nej, jeg er ikke homoseksuel. Det kan du selv være. For at sige det som det er, så er jeg til bbw. Og min kone hedder Gerda og vejer 135 kg.

Noget andet du vil vide??

fessor

• Gæst
« Svar #33 Dato: Januar 26, 2018, 11:24:39 pm »
Du lyver så din næse er ved at falde af din løgnhals. Jeg har set dig sammen med albert in hed romantik. Du kan ikk løbe fra at du en homsekarl. Din bbw historie må du længere ud på landet med for den hoppe vi ikk på.

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #34 Dato: Januar 26, 2018, 11:27:05 pm »
Er det ikke ved at være en galeanstalt det her efterhånden,  :girl_wacko:
Fake profil, :girl_blum2:

vild vovse

• Gæst
« Svar #35 Dato: Januar 26, 2018, 11:27:34 pm »
Du lyver så din næse er ved at falde af din løgnhals. Jeg har set dig sammen med albert in hed romantik. Du kan ikk løbe fra at du en homsekarl. Din bbw historie må du længere ud på landet med for den hoppe vi ikk på.

Tro hva du vil. Det rager mig en kæft hvad du tror og mener. Forresten er det over din sengetid nu. Smut i seng og husk og holde hænderne over dynen mens du fantaserer om trekant med albert og hans kone.

vild vovse

• Gæst
« Svar #36 Dato: Januar 26, 2018, 11:30:06 pm »

Jo.

Jeg tager også bare pis på det her. Så derfor viser jeg bare, hvordan den her Pølle-diskussion kører i ring. Nemlig ved at én og samme mand sidder og snakker med sig selv fra flere forskellige profiler.

Jeg gider heller ikke den her leg mere nu. Men ja, jeg var både vild vovse og fessor.

Det er jo også sådan, det fungerer i virkeligheden. Når én person sidder og skriver skiftesvis fra en masse forskellige profiler og lader som om, han er flere personer. :laugh4: :laugh4: :laugh4:

Mvh. vild vovse

OG

fessor

:shout: :shout: :shout:

fessor

• Gæst
« Svar #37 Dato: Januar 26, 2018, 11:32:57 pm »

Jo.

Jeg tager også bare pis på det her. Så derfor viser jeg bare, hvordan den her Pølle-diskussion kører i ring. Nemlig ved at én og samme mand sidder og snakker med sig selv fra flere forskellige profiler.

Jeg gider heller ikke den her leg mere nu. Men ja, jeg var både vild vovse og fessor.

Det er jo også sådan, det fungerer i virkeligheden. Når én person sidder og skriver skiftesvis fra en masse forskellige profiler og lader som om, han er flere personer. :laugh4: :laugh4: :laugh4:

Mvh. vild vovse

OG

fessor

Nemlig min tvillingesjæl.

Det er sådan pølle-snakken, eller pølsesnakken går herinde. Én person sidder og keder sig og for at få selskab opretter han bare en masse fiktive profiler, hvorfra han sidder og skændes med sig selv. :laugh4: :laugh4:

Men ja, nu fik vi to tvillinger lige vist, hvordan den slags foregår i praksis. Så nu da vi fik eksemplificeret det, så kan vi godt smutte begge to. Farveller. :JC_cheers:
« Senest Redigeret: Januar 26, 2018, 11:34:36 pm af fessor »

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #38 Dato: Januar 27, 2018, 09:56:38 am »

Den har Poul lavet. :yes:

Ja. Lige da han var blevet færdig med det 7 ugers mekanikker kursus.
    Ja han er sørme dygtig ham poul , men hvad kan man da ikke forvente andet end en med en iq på 180   :negative:

Offline Massey

• Senior medlem
  • Activity:
    1.2%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #39 Dato: Januar 27, 2018, 10:00:39 am »

Den har Poul lavet. :yes:

Ja. Lige da han var blevet færdig med det 7 ugers mekanikker kursus.
    Ja han er sørme dygtig ham poul , men hvad kan man da ikke forvente andet end en med en iq på 180   :negative:

Du er kommet til at få et  1 tal med forrest.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #40 Dato: Januar 27, 2018, 02:37:51 pm »
Ha ha, jeg kan lige forestille mig at sådan noget Sonny Soufflé lige er Trollerik´s humor. Totalt skør 80´er-humor. Lige noget for hr. Trollsen.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.2%
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #41 Dato: Januar 27, 2018, 05:23:20 pm »

Jo.

Mvh. vild vovse

OG

fessor

Nemlig min tvillingesjæl.

Det er sådan pølle-snakken, eller pølsesnakken går herinde. Én person sidder og keder sig og for at få selskab opretter han bare en masse fiktive profiler, hvorfra han sidder og skændes med sig selv. :laugh4: :laugh4:

Men ja, nu fik vi to tvillinger lige vist, hvordan den slags foregår i praksis. Så nu da vi fik eksemplificeret det, så kan vi godt smutte begge to. Farveller. :JC_cheers:

-------og lige hvor mange fake profiler har du FESSOR så herinde?? :Laie_73: :Laie_75A: :Laie_75B:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Reptil Formskifter

• Senior medlem
  • Activity:
    19.2%
    • Vis profil
« Svar #42 Dato: Maj 08, 2018, 06:57:00 pm »
De kommer til mig af sig selv, disse unge drenge med ild i øjnene og en mærkelig tung vejrtrækning, med ønsket om at lære mere om disse spændende, nye lyster, de kan mærke inden i, som måske nok har træng sig på en stund, og som de nu må have udløsning for.

Det er de unge drenge, der – som jeg skam da selv gjorde i den alder – har en fornemmelse for alt det dejlige, to mænner kan gøre med hverandre.  :cat:

Jeg er jo en kendt og mægtig personlighed i miljøet,  :JC_PapaBear: så de finder hurtigt ud af at komme til mig. For mig er det da skam nærmest blevet en slags hemmelig livsstil at have de unge drenge til oplæring. Det er meget pikant. Min kære kone ved naturligvis intet, men jeg blander mig jo heller ej i hendes havearbejde og huslige pligter, vel.

Knejterne accepteres fra 15 til 20 år – er de skam da derover, så tager jeg dem ej uerfarne. Skal de være uerfarne, så skal de skam da også være helt unge. De 15 – 16-årige kalder jeg for mine juniorer, og de 17-20-årige kalder jeg for mine seniorer. :drool: Typisk har jeg et par stykker igennem programmet om ugen, så det samlede antal ligger temmelig højt, forstår I skam da rigtignok.

Jeg vil da skam holde på, at jeg er meget ærlig i min oplæring. Jeg forsøger ej at foregøgle dem noget, så jeg viser dem, hvordanne det fungerer – uden dikkedarer. Selvfølgelig passer jeg godt på dem, men de skal også vide, at det gør ondt, for ellers er de ej ordentligt forberedt, når de kommer ud og skal prøve det af med andre mænner.

Der er skam da andre detaljer, jeg kunne komme med, men I må da skam skrive mig en privat besked, om I måtte ønske at høre mere, ja det må I skam da.  :pooh_door:

De fleste er glade for den oplevelse, jeg underkaster dem, og det sker da, at jeg møder en dreng, som jeg bliver ved med at se i mange år derefter. De, der måske ej er så glade, finder jo nok ud af, at det alligeveller ej var noget for dem, og så har jeg alligeveller hjulpet dem på vej, sådanne at de er klogere bagefter.

Som I nok forstår, er det et  skønt liv med plads til lyst og leg, og sådanne skal det skam da i tilgift også være – til stor ærgrelse for Anklager-segmentet herinde!! :drool: :drool: :drool:

Kærlig hilsen Albert Johansen

Hejsa Albert Johansen!

Jeg ser - at vi har en del til fælles. Jeg har også cruiset for sex i en del år. Fælleden har jeg da frekventeret. Såmænd også med en vis succes. Men min hjemmebane er og bliver nu Ørstedsparken. Danmarks frækkeste gay-cruising-area.

Det er nemlig dér de rigtigt frække unge hotte fyre kommer. På fælleden er det jo mest modne og ældre slaskede mænd med hængerøv som kommer. Du ved typisk de der læderbøsser og fetichister.

Men i Ørstedsparken - DÉR er det de unge mænd som kommer. Unge fyre i tyverne, der lige er på vej hjem fra en bytur og skal have lidt lir. Nysgerrige teenboys, styret af deres uregerlige hormoner, som lige skal derind og have en guffer for at få lettet trykket. Der kommer rigtigt mange af de unge knægte og unge mænd, som du tænder på, Albert Johansen! Rigtigt mange! Jeg har vel haft hundredevis af dem derinde!

De modne mænd kan også være frække. Men de unge er nu de bedste. De bliver jo horny bare man kigger på dem. Så snart man pakker "gaven" ud, er der jo allerede hejst flagstang! Og så er der også en del kønnere end de modne mænd, som jo ofte er skaldede og har hængerøve. De unge er mere faste og appetitelige. Men en veltrænet 50 årig kan da også gå an. Bestemt. Dog har de fleste på 50-60 år hængerøv, er pilskaldede, er meget rynkede og halvvejs impotente! Nej, så er det sgu frækkere med en ung gut, du!

Offline Albert Johansen. (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    2.4%
  • Køn: Mand
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
« Svar #43 Dato: Juni 05, 2018, 08:58:54 pm »
Den er god med dig, Albert. Fortæl i stedet om dengang du sprang ud af skabet og hvordan dine forældre reagerede på det.

Mine saglige forældre lærte aldrig derom - hvad skulle de dog også med den viden?

Kærlig hilsen Albert Johansen
Forbandede abekatte!