Forfatter Emne: Alt det Thailand - og verden.  (Læst 300 gange)

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    64.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Alt det Thailand - og verden.
« Dato: December 08, 2018, 04:25:52 pm »
Jeg er snart træt af det med ilde informerede folk. At folk har så snæver viden og horisont at de tror at når gutter tager til Thailand, så er det for at vælte sig i unge kvinder. Mine svigerinder er de værste, men de er ikke for attraktive selv. DERFOR!

Men følg da for pokker med i hvad der sker i den store verden og at den er under forandring. Skulle det være svært at forestille sig at i Thailand, som i hele verden, er der masser af enlige kvinder som er præcis som kvinder her, og har job, hus og bil? Og ikke har den fjerneste grund til at gå efter gutter med gysser, for de har mange flere selv.

Det gælder ikke bare Thailand, men Afrika, Latinamerika og Rusland. Spørg Phil om det ikke også gælder Filippinerne.

Rigtigt: en europæisk tigger kan tage til Thailand og være konge, men det kan han over hele verden.

Det findes da i Thailand, med barer med unge piger der siger "Hello, handsome and charming man", til gutter der ligner noget der er kravlet ud under en sten. Men ikke værre end at man bare kan vende ryggen til.

Lidt facts ikke bare om Fjernøsten, men stort set hele verden. Lang artikel, men læs bare første afsnit.

https://www.economist.com/leaders/2011/08/20/asias-lonely-hearts

For de damer er en vestlig boy-friend attraktiv, fordi de mener han viser ansvarlighed for fremtiden. Dels fordi det giver dem prestige. Det gælder over det meste af verden.

Du får ret og jeg får fred!