Afstemning

AFSTEMNING: Hvilke egenskaber er for jer vigtige, når I søger en partner?

Fysiske attributter eller fysisk udseende (altså ikke tøjstil, men personens fysik)
1 (10%)
Intelligens (må ikke være for dum, men måske heller ikke alt for klog?)
0 (0%)
Dumhed (og dermed nemmere at styre)
0 (0%)
Karriere (en der kan forsøge dig)
0 (0%)
Tøjstil (vil ikke have en sjusket type - eller nogle vil gerne have en afslappet type)
1 (10%)
Humor (man skal måske kunne grine sammen)
2 (20%)
Charme (er jo noget mange scorer på)
2 (20%)
Dominans (skal kunne styre dig)
0 (0%)
Underdanig (du vil gerne styre partneren)
0 (0%)
Seksuelle præstationsevner (dygtighed i sengen)
0 (0%)
Nærhed (fysisk og psykisk, i modsætning til distanceret)
1 (10%)
Ærlig og tro
1 (10%)
Evner i huset (god til madlavning eller husarbejde eller havearbejde)
0 (0%)
Familiære forhold (skal have en god familie, da nogle svigermødre kan være irriterende f.eks.)
0 (0%)
Religion (skal enten have din egen religion eller slet ikke være religiøs f.eks.)
0 (0%)
Etnicitet (måske foretrækker du en partner af en bestemt etnicitet)
0 (0%)
Alder (nogle vil kun have yngre, andre kun en ældre partner)
1 (10%)
Åbenhed/tolerance (skal være rummelig)
1 (10%)
Køn (nogle kan kun med det ene køn, andre med både mænd, kvinder og transer)
0 (0%)
ANDET (specificér selv)
0 (0%)

Totale antal stemmeafgivende: 1

Afstemingen slutter: November 20, 2018, 10:59:42 pm

Forfatter Emne: AFSTEMNING: Hvilke egenskaber er vigtige for jer, når I søger en partner?H  (Læst 1059 gange)

politisk ukorrekt

• Gæst
I får fem stemmer hver. D.v.s. at I kan vælge op til 5 egenskaber, som I primært lægger vægt på ved en partner.

Man har måske lyst til at vælge alle egenskaber, men prøv at vælge de vigtigste ud. Op til 5 egenskaber som sagt.

politisk ukorrekt

• Gæst
Selv har jeg stemt på følgende 5 egenskaber:

Udseende og fysiske attributter
- mange vil ikke indrømme, at det betyder noget. Men selvfølgelig gør det da det. Dog er det ikke alt, men betstemt et parameter.

Humor
- ved engangsknald ligegyldigt. Men ved forhold absolut vigtigt. Jeg synes personligt, at humorforladte mennesker er for tørre og stive og jeg keder mig i længden i deres selskab.

Charme
- charme er jo et vidt begreb. Men det er vel en cocktail af flere forskellige egenskaber, som er gode at have. Et sødt smiley, et åbent sind, humor, et glimt i øjet, frækhed, kreativitet o.s.v.

Alder
- lidt betyder det vel. Ikke for mig så meget mentalt, fordi jeg kan faktisk snakke både med 20 årige og 80 årige. Men hvis man skal have et langvarigt forhold, er det bare ikke realistisk at finde sammen med én, hvor der er 30 års aldersforskel. Men ok, hvis det er et kortere forhold af f.eks. erotisk karakter, så er det lidt noget andet.

Tolerance/Tolerance/rummelighed
- er utroligt vigtigt for mig, da jeg ikke kan med snævertsynede og intolerante typer. F.eks. forstokkede religiøse fanatikere kunne jeg ikke leve sammen med. Der skal være højt til loftet og accept af hinandens forskelligeheder og behov.
« Senest Redigeret: Januar 24, 2018, 11:20:40 pm af politisk ukorrekt »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Det er da dig, der søger en partner
« Svar #2 Dato: Januar 24, 2018, 11:11:39 pm »
 :smile1:
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Det er da dig, der søger en partner
« Svar #3 Dato: Januar 24, 2018, 11:17:19 pm »

Hvilke egenskaber lægger du da skam mest vægt på, HVIS du skal søge en partner?

Spørgsmålet er hypotetisk, så det er ligegyldigt, om folk allerede HAR en partner. :yes:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Sv: Det er da dig, der søger en partner
« Svar #4 Dato: Januar 24, 2018, 11:48:27 pm »

Hvilke egenskaber lægger du da skam mest vægt på, HVIS du skal søge en partner?

Spørgsmålet er hypotetisk, så det er ligegyldigt, om folk allerede HAR en partner. :yes:

Det jeg er mest glad for ved min partner er, at hun tager med mig ud og fiske og på rensdyrjagt. Hun deltager i arbejdet, og hvis vi får problemer, så er hun erfaren.

Jeg kan sagtens gøre det alene, for jeg har da også tidligere valgt at være alene - men jeg er meget glad for at have en at gøre det sammen med. Her er det meget værd, at hun forstår, hvad det drejer sig om, hvis vi f.eks. bliver overrasket af dårligt vejr og ikke kan komme hjem. Det sker af og til, og det er ikke sikkert, at vi har nok mad. Vi får dog alligevel altid noget at spise.

Vi gør kort sagt noget sammen, og oplever noget. Hvis man er i livsfare, så ser man meget i et andet perspektiv - og der bliver altså nogen derude, for naturen er dejlig i Grønland, men kan være barsk.

Der er flere af mine arbejdskammerater, der er døde på havet, mens jeg har været her - og jeg har også haft mine oplevelser.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

politisk ukorrekt

• Gæst
Jeg savner svarmuligheden en feminin penis. Det er ikke homo hvis bare det er en feminin penis.

God pointe. Dog er jeg usikker på, om du med "feminin penis" tænker på en mand med en lille penis, f.eks., eller på en trans. :yes:

Dog har jeg jo tilføjet en sidste valgmulighed, nemlig ANDET, hvor man selv kan specificere, hvis man synes, der mangler svarmuligheder.

Der er måske en flydende overgang mellem homo- og biseksualitet? Et område, hvor man hverken er helt homo eller helt hetero. Men måske bi eller bicurious. Det er en interessant diskussion. Er man f.eks. homo, hvis man tænder på en trans, men ikke på rigtige mænd? Og er man homo, hvis man kun tænder på feminine fyre, der dog biologisk er mænd, men med feminine bløde former, en glat krop og ligeså med en feminin attitude?

DETTE er f.eks. en mand. Det er faktisk ikke supertydeligt. Kan man argumentere for, at man ikke behøver være gay, hvis man tænder på ham? Trækkene er jo meget feminine. Så om der er en penis eller ej er måske sekundært?:

Og er man helt hetero, hvis man som mand tænder på en meget maskulin kvinde?

Kan man argumentere for, at hende her faktisk er mere maskulin end fyren ovenover? Jeg synes han ser mere feminin ud end hun gør. Det eneste, der måske gør hende herunder til en kvinde, er at hun - formentlig da - har kvindelige kønsorganer. Men bortset fra det, er hun mere maskulin i fremtoning end den unge mand ovenover. Hun kan sikkert også tæve ham. :ohmy:

« Senest Redigeret: Januar 25, 2018, 11:44:11 am af politisk ukorrekt »

Online genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
Lækkert hår og læber, er det mon en paryk? jeg ville aldrig ha gættet at det var en mand hvis jeg ikke havde læst dit indlæg,  :girl_smile:
Fake profil, :girl_blum2:

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.2%
  • Country: aq
    • Vis profil
Hun skal da skam sluge og tage den bagi.

politisk ukorrekt

• Gæst
Hun skal da skam sluge og tage den bagi.

Det kan du da skam også finde mænd der vil gøre. Albert f.eks. :yes:

Lækkert hår og læber, er det mon en paryk? jeg ville aldrig ha gættet at det var en mand hvis jeg ikke havde læst dit indlæg,  :girl_smile:

Efter hvad jeg har kunnet læse mig frem til, skulle håret da skam være ægte. Der er i hvert fald tale om en mandlig model ved navn Andrej Pejic. Artiklen her er fra 2011, da han var 19 år. Så han må være ca. 25-26 i dag:

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2026319/Male-supermodel-Andrej-Pejic-responds-controversy-feminine-looks.html

Men det er et meget godt eksempel på, når grænsen mellem maskulinitet og femininitet udvaskes. Er man homo eller hetero eller bare bi, hvis man tænder på en sådan megafeminin fyr?

Jeg er sikker på, at mange heteromænd ikke ville have noget imod at få en guffer af ham. Så længe han ikke hiver sin egen gynther frem.... :blum:

:hyper: :hyper: :hyper:
« Senest Redigeret: Januar 25, 2018, 12:45:32 pm af politisk ukorrekt »

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.2%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
Fy for nogle lyster - til at brække sig over PU
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!