Afstemning

Hvilke af følgende ytringer synes du er over grænsen at skrive her på forum?

Jeg ved hvor du bor! Pas på!
5 (14.3%)
Du hedder "navn" og du bor "adresse". Dit telefonnummer og dit cpr. nummer er "tlf.nummer + cpr. nummer".
5 (14.3%)
Du er et pædofilt møgsvin
5 (14.3%)
Du er hjernedød
4 (11.4%)
Du kan få nogle på hovedet, kan du!
4 (11.4%)
Jeg slår dig ihjel!!
6 (17.1%)
Du er en kloakrotte!
4 (11.4%)
Du vugger op og ned på din buttplug hver gang du ser en muhammz
2 (5.7%)

Totale antal stemmeafgivende: 5

Afstemingen er lukket: Maj 04, 2018, 06:03:23 pm

Forfatter Emne: AFSTEMNING: Hvad mener du, er over grænsen at skrive her på forum?  (Læst 874 gange)

politisk ukorrekt

• Gæst
Der er diskussioner om, hvor vidt GuBBi bør skride mere ind overfor groft sprog her på debatten. Hvor mener I grænsen går for, hvad man kan tillade sig at sige  til andre herinde?

Jeg har postet nogle eksempler af varierende grovhed. I kan stemme på alle dem, I mener er over grænsen.

Det er for at få en idé om, hvor folk synes grænsen går.

Et par eksempler er fiktive og tænkte eksempler. Andre er eksempler på formuleringer, som mere eller mindre ordret er set herinde.

Nr. 2, 3, 4, 7 og 8 har jeg set formuleret herinde.

Nr. 1, 5 og 6 er fiktive eksempler.

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: AFSTEMNING: Hvad mener du, er over grænsen at skrive her på forum?
« Svar #1 Dato: Januar 24, 2018, 05:06:04 pm »
Jeg synes alle er over stregen. Bortset måske fra eksempel nr. 8, der nok er plat, men dog noget, som jeg godt kan være overbærende overfor. Det er en vis person herinde, der ofte bruger den vending. Den er plat, men dog ikke hverken truende eller direkte ondskabsfuld. Så jeg mener, den til nød kan passere.

De andre er i mine øjne alle over grænsen. Du er hjernedød er dog tæt på at være passabel, da jeg mener, det er ok at skrive, at man synes andre ikke er de skarpeste knive i skuffen. MEN det mener jeg bør formuleres pænere end "du er hjernedød". Kloakrotte er i samme boldgade. Ikke direkte truende - men dog ubehageligt og nedladende sprogbrug, som jeg mener, man bør undgå.

I har otte stemmer hver, d.v.s. at I kan stemme på alle 8 svarmuligheder, hvis I vil. Eller ingen af dem.
« Senest Redigeret: Januar 24, 2018, 05:09:52 pm af politisk ukorrekt »

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    95%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Januar 24, 2018, 05:11:13 pm »
Jeg ville skrive mit eget indlæg men jeg fandt ud af at jeg var enig med politisk ukorrekt. Der mangler dog HVAD RAGER DET OS/det må vi fungere lidt over/det var noget værre noget som en mulighed. Det er ikke over grænsen men man kan nemt snakke om hvor klog man lyder når man skriver det i et indlæg. Jeg har set du også har skrevet det selv nogen gange.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #3 Dato: Januar 24, 2018, 05:18:31 pm »
Jeg ville skrive mit eget indlæg men jeg fandt ud af at jeg var enig med politisk ukorrekt. Der mangler dog HVAD RAGER DET OS/det må vi fungere lidt over/det var noget værre noget som en mulighed. Det er ikke over grænsen men man kan nemt snakke om hvor klog man lyder når man skriver det i et indlæg. Jeg har set du også har skrevet det selv nogen gange.

Enig.

Jeg synes heller ikke, at hvad rager det os er decideret over grænsen og det er nok derfor, GuBBi ikke skrider ind overfor det.

Men det er dog ødelæggende for en god debat, når Carlo gentagne gange skriver det for af aflede diskussionen.

Jeg skriver det også af og til. Men det gør jeg kun til netop Carlo. For at han skal se, hvor irriterende det føles. Det er en slags "når han ikke selv vil stoppe, må han selv føle, hvordan det er at blive trollet!". Og jeg gør det i protest imod, at GuBBi ikke vil stoppe Carlo og bede ham holde sig til emnet (bare en henstilling ville være fin nok, for jeg ved godt at forseelsen i sig selv ikke er nok til en banning). Så kan jeg jo lige så godt bruge Carlo´s egne metoder, når GuBBi har sagt god for de metoder. Men det er nu ikke fordi, jeg billiger det.

Min filosofi er, at jeg behandler andre, som de behandler mig. Troller de mig, troller jeg gerne tilbage. Er de flinke og velargumenterede, forsøger jeg også at være flink og velargumenteret overfor dem. Så i virkeligheden administrerer jeg bare karmaloven og lader folk få tilbage, hvad de selv slynger ud. :yes:

Det betyder så også, at hvis én, jeg har været i konflikt med, pludselig bløder op og igen begynder at opføre sig pænt, så træder jeg selvfølgelig også et par skridt tilbage og opfører mig pænt overfor ham/hende igen. Så hvis Carlo stopper med at trolle mine indlæg, stopper jeg skam da også med at trolle hans indlæg. Jeg er nemlig heller ikke typen, der bærer nag. Og hvis folk forbedrer sig, giver jeg dem altid en ny chance. :yes:

For livet har lært mig, at man ikke bare skal vende den anden kind til. For så bliver man pisset på. Man skal lære at slå fra sig og give igen af samme skuffe. Ellers bliver man bare trynet og kanøflet og man bliver et nemt offer. Omvendt skal man dog også kunne glemme fortiden og tilgive, hvis folk gør sig fortjent til det. Ellers kommer man aldrig nogen vegne.

« Senest Redigeret: Januar 24, 2018, 05:29:48 pm af politisk ukorrekt »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    35.8%
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Januar 26, 2018, 04:47:46 am »
Og hvis folk forbedrer sig, giver jeg dem altid en ny chance. :yes:

Hvad med at forbedre dig selv.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #5 Dato: Januar 26, 2018, 10:48:24 am »

Det er interessant, at de, der giver dig likes, er selv trolls. Nemlig Massey, kendt som PJ-stalkeren Trollerik med sine læssevis af enslydende profiler, som stort set kun beskæftiger sig med Pølle, Pølle og atter Pølle, og Mellemvægteren, kendt for sine mange Rudi-kloner.

Men for at svare dig, vil jeg sige, at jeg synes jeg opfører mig ganske udmærket. I hvert fald overfor dem, der behandler mig godt.

Anderledes forholder det sig dog overfor folk, der troller debatten. Dem giver jeg gerne igen af samme skuffe.

Jeg kan forstå på dig, at du mener, at jeg bare skal vende den anden kind til. Men så længe GuBBi er så løs og ligeglad i sin moderation, bliver man bare nødt til selv at tage kampen op imod trolls, fordi moderator gør det ikke. Det er forklaringen på, at jeg af og til selv troller herinde. Fordi jeg giver trolls igen. Derfor skriver jeg da også ofte drilske kommentarer til én som dig, Carlo, fordi jeg mener, at du med dit evindelige "hvad rager det os?" og "det må vi lige fundere lidt over", forsøger at sabottere den gode debat. Det er ganske enkelt ikke seriøst at skrive "hvad rager det os?" til folk, når de faktisk forsøger at lave et seriøst oplæg.

Men jeg er godt klar over, at jeg ikke er populær blandt trolls og stalkers, fordi jeg som en af de få herinde ærligt siger, at jeg ikke synes at stalkning er i orden og heller ikke bryder mig om sabotage af debatten.
« Senest Redigeret: Januar 26, 2018, 10:51:34 am af politisk ukorrekt »

Offline Massey

• Senior medlem
  • Activity:
    2.2%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Januar 26, 2018, 10:58:30 am »

Det er i den grad nødvendigt, med forbedring der.
Hvad bruger han egentlig tiden på her, udover at mene profiler er de samme, forsvare pædofile og kvindemordere, hans øglevrøvl er det vel de færreste der gider spilde tid på.

Men han er sgu nok så selvfed, at har bilder sig ind hans bidrag er med til at højne niveauet, mens han i virkeligheden stalker mere end de andre.

« Senest Redigeret: Januar 26, 2018, 01:25:35 pm af Massey »

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #7 Dato: Januar 26, 2018, 11:06:23 am »

Det er i den grad nødvenligt, med forbedring der.
Hvad bruger han egentlig tiden på her, udover at mene profiler er de samme, forsvare pædofile og kvindemordere, hans øglevrøvl er det vel de færreste der gider spilde tid på.

Men han er sgu nok så selvfed, at har bilder sig ind hans bidrag er med til at højne niveauet, mens han i virkligeheden stalker mere end de andre.

Stop nu dig selv, PJ-stalker aka Måneskin, MariS, Flixtor, Olsen, Massey, Henrijette, Viggo Kurt, Ammefar og 117 andre profiler, som jeg ikke orker remse om lige nu....

Jeg stalker ingen. Hvem er det, du mener jeg stalker? Dig selv? Jeg stalker dig ikke, men jeg er træt af dit stalkeri af PJ, så derfor giver jeg dig selvfølgelig igen, når jeg mener du går over grænsen. Fordi ingen andre herinde, inklusive den vattede GuBBi, sætter grænser for dig. Så forsøger jeg at være pædagogisk. Men jeg stalker dig ikke, for jeg skriver faktisk generelt venligt til dig. Venligt, men dog bestemt. Fordi jeg synes, at meget af det du laver herinde er over grænsen, som når du kalder PJ pædo, uden dokumentation. Det kalder du så for, at jeg forsvarer pædoer. Nej, jeg forsvarer PJ mod injurier, som du ikke kan bevise. Det er noget andet. :yes:

Jeg forsvarer ej heller kvindemordere. Blot påpeger jeg en række mystiske omstændigheder i ubudssagen. Det kaldes at nuancere sagen. Ikke at forsvare kvindemordere.

Men gå du nu ind på en af dine andre profiler og stalk PJ lidt igen, som du jo ynder. Der er frit slag, fordi GuBBi er jo hamrende ligeglad....

Offline Massey

• Senior medlem
  • Activity:
    2.2%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Januar 26, 2018, 11:17:12 am »

Det er i den grad nødvenligt, med forbedring der.

Men han er sgu nok så selvfed, at har bilder sig ind hans bidrag er med til at højne niveauet, mens han i virkligeheden stalker mere end de andre.

Stop nu dig selv, PJ-stalker aka Måneskin, MariS, Flixtor, Olsen, Massey, Henrijette, Viggo Kurt, Ammefar og 117 andre profiler, som jeg ikke orker remse om lige nu....

Jeg stalker ingen. Hvem er det, du mener jeg stalker? Dig selv? Jeg stalker dig ikke, men jeg er træt af dit stalkeri af PJ, så derfor giver jeg dig selvfølgelig igen, når jeg mener du går over grænsen. Fordi ingen andre herinde, inklusive den vattede GuBBi, sætter grænser for dig. Så forsøger jeg at være pædagogisk. Men jeg stalker dig ikke, for jeg skriver faktisk generelt venligt til dig. Venligt, men dog bestemt. Fordi jeg synes, at meget af det du laver herinde er over grænsen, som når du kalder PJ pædo, uden dokumentation. Det kalder du så for, at jeg forsvarer pædoer. Nej, jeg forsvarer PJ mod injurier, som du ikke kan bevise. Det er noget andet. :yes:

Jeg forsvarer ej heller kvindemordere. Blot påpeger jeg en række mystiske omstændigheder i ubudssagen. Det kaldes at nuancere sagen. Ikke at forsvare kvindemordere.

Men gå du nu ind på en af dine andre profiler og stalk PJ lidt igen, som du jo ynder. Der er frit slag, fordi GuBBi er jo hamrende ligeglad....

Jeg giver ikke en skid for din dømmekraft!
Du bestiller ikke andet end, at kommenter, hvem der er Måneskin, Olsen eller Rudi.

Hvis nu i to kegler fortsætter som pennevenner, så er vi andre fri for jer begge to's syge bræk.

Gubbi skulle se og få ryddet op, smide den klovn ud, og give dig en over snotten for at  kun gå efter os som personener.
Men han er tilsynlade ligeglad med det er blevet samlingssted for tosser.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #9 Dato: Januar 26, 2018, 11:29:34 am »

He he, du ved godt inderst inde, at jeg har ret i, at du er PJ-stalkeren. Ellers ville du ikke sidde med fråde om munden nu og føle dig mega truffet. Men det er fair nok, at du ikke kan/vil indrømme det. :yes:

Du bestiller ikke andet end, at kommenter, hvem der er Måneskin, Olsen eller Rudi.

Jo, jeg deltager da i mange diskussioner herinde, som intet har med PJ eller for den sags skyld Rudi at gøre.

Men jeg giver gerne trolls og stalkers et hak i tuden, når jeg synes de går over grænsen. Jeg er ligeglad med harmløse trolls, men de ondsindede stalker-trolls bekæmper jeg naturligvis.

Hvis du nu lover for eftertiden at nøjes med at holde dig til de sjove harmløse trolls, så lover jeg at stoppe HELT med at udstille dine profiler. Jeg gør det kun, fordi jeg synes, at noget af dit stalkeri er over grænsen. Og fordi GuBBi ikke gør noget. Og jeg føler en medmenneskelig forpligtigelse til at sige fra, når jeg ser, at andre brugere er ubehagelige og grænseoverskridende i tonen.

Hvis nu i to kegler fortsætter som pennevenner, så er vi andre fri for jer begge to's syge bræk.

Hvad ved du om det?

Det er måske dig selv, der udgiver dig for at være PJ, siden du mener at vide, hvem han skriver med....

Interessant. :yes:

Gubbi skulle se og få ryddet op, smide den klovn ud, og give dig en over snotten for at  kun gå efter os som personener.

Jeg går netop ikke efter dig som person. Jeg går efter dig som stalkertroll. Selve din person har jeg ikke nødvendigvis antipati overfor, fordi jeg tror, at du ikke kan gøre for, at du er som du er. Måske har du posttraumatisk stresssyndrom efter dine år som fængselsbetjent? Jeg ved det ikke, men der er med garanti en god grund til, at du er den, du er Så jeg dømmer netop IKKE dig som person. Men jeg tager stadig afstand fra dine stalkerprofiler. :yes:

Offline Massey

• Senior medlem
  • Activity:
    2.2%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Januar 26, 2018, 12:11:34 pm »

He he, du ved godt inderst inde, at jeg har ret i, at du er PJ-stalkeren. Ellers ville du ikke sidde med fråde om munden nu og føle dig mega truffet. Men det er fair nok, at du ikke kan/vil indrømme det. :yes:

Jo, jeg deltager da i mange diskussioner herinde, som intet har med PJ eller for den sags skyld Rudi at gøre.

Men jeg giver gerne trolls og stalkers et hak i tuden, når jeg synes de går over grænsen. Jeg er ligeglad med harmløse trolls, men de ondsindede stalker-trolls bekæmper jeg naturligvis.

Hvis du nu lover for eftertiden at nøjes med at holde dig til de sjove harmløse trolls, så lover jeg at stoppe HELT med at udstille dine profiler. Jeg gør det kun, fordi jeg synes, at noget af dit stalkeri er over grænsen. Og fordi GuBBi ikke gør noget. Og jeg føler en medmenneskelig forpligtigelse til at sige fra, når jeg ser, at andre brugere er ubehagelige og grænseoverskridende i tonen.

Hvad ved du om det?

Det er måske dig selv, der udgiver dig for at være PJ, siden du mener at vide, hvem han skriver med....

Interessant. :yes:

Jeg går netop ikke efter dig som person. Jeg går efter dig som stalkertroll. Selve din person har jeg ikke nødvendigvis antipati overfor, fordi jeg tror, at du ikke kan gøre for, at du er som du er. Måske har du posttraumatisk stresssyndrom efter dine år som fængselsbetjent? Jeg ved det ikke, men der er med garanti en god grund til, at du er den, du er Så jeg dømmer netop IKKE dig som person. Men jeg tager stadig afstand fra dine stalkerprofiler. :yes:

Her kan man se hvad de forskellige profiler fortager sig, find selv ud af hvordan.
Jeg har spildt nok krudt på dig, du er det ikke værd. Så dette bliver sidste svar til dig.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #11 Dato: Januar 26, 2018, 12:14:40 pm »
Ok, Massey, så hygge med dig og hils PJ.