Jeg vil anbefale folk at investere i Bitcoins ved $730. Det vil jeg i hvert fald gøre.
I Danmark er vi bekymrede for at BitCoin bruges til at købe narko.
Yderligere forventer jeg at spekulanter igen vil sørge for at kursen går op senere. 730$ investerings grænse er netop sat MEGET lavt, og jeg ville blive fristet allerede ved 780$ men ville undgå risikoen.[/b]
I en sund økonomi tjener man pengene på at arbejde, og ikke på at spekulere i en meget ustabil valuta
Citat fra: Anklageren efter Januar 23, 2018, 01:03:27 pmI en sund økonomi tjener man pengene på at arbejde, og ikke på at spekulere i en meget ustabil valutaJeg kender en som går ind for at vi skal importere hundredetusindvis af bistandsklienter fra den 3. verden fordi han spekulerer i at der kommer en højkonjunktur hvor der er mangel på arbejdskraft.
Man kan altså oven i alt det negative - også - se indvandrerne som en arbejdskraftsreserve, som vi kan trække på under højkonjunkturer.
http://www.din-debat.dk/index.php?topic=4460.msg53196#msg53196Citat fra: Anklageren efter September 20, 2016, 10:36:11 amMan kan altså oven i alt det negative - også - se indvandrerne som en arbejdskraftsreserve, som vi kan trække på under højkonjunkturer.
Det kunne man. Grænsen jeg har valgt er dog basseret på værdien fra 1 år siden og den tidshorisont på under 3 år jeg forventer at hente afkast hjem på.Hvorvidt det er samfundsmæssigt destuktivt at investere i BitCoin, så anser jeg selve investeringen som en kombination af idealistisk investering objekt samt "et samleobjekt". Præcis som et maleri ikke har nogen værdi i sig selv, eller gamle mønter. Det her er bare "et elektronisk maleri" som jeg håber på vil stige fra de 730$ når jeg køber dem.Logikken om at alle skal "arbejde" for at have en eksistensberretigelse, ville også ramme en stor del Online-butikker, som udelukkende videresender bestillinger til en producent.BitCoins *er* dog samfunds destruktive, i det de besværliggør det at følge betalinger til kriminelle handlinger.Yderligere er BitCoins uderst energi-krævende og skader derfor miljøet med CO2 mm.Min vurdering er at det er en begrænset mængde penge der ligger i BitCoin, i forhold til at Grækenland eller Argentina kan gå konkurs og ingen af de 2 tilfælde ville forventes at give en WW-Finans-Depression.