Forfatter Emne: 20 dage?  (Læst 1052 gange)

Offline Albert Johansen.

• Fuld medlem
  • Activity:
    1.6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
Sv: 20 dage?
« Svar #15 Dato: Januar 23, 2018, 11:19:04 pm »
:drool: :drool: :drool:'

Kærlig hilsen Albert Johansen
Forbandede abekatte!

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Du er ikke den rigtige Albert
« Svar #16 Dato: Januar 23, 2018, 11:29:41 pm »
Albert er blevet banned på Din-Debat ligesom Poul Jørgensen - og for at omgå det, så kaldte Albert sig Albert )ohansen - og ikke Albert Johansen.
[

Det erindrer jeg da skam godt. Men dersom GuBBi skam da ej mener at der er noget galt i at trolle-rolle og at der da skam skal være frit slag, så vil jeg dog hævde, at Albert er en af de mere harmløse og sjove trolls. I det mindste har han dog humor, omend det er en bizar og morbid en af slagsen. :yes:

At så vi godt ved, at Albert er Tigermanden, det er da skam en anden side af sagen. Men både Albert og Tigermanden har en ret sjov drillende facon. De kan være pisseirriterende for nogle, men jeg kan godt se humoren i dem begge, selvom jeg vil medgive, at de begge kan være ret grove også, på en dog subtil måde. :ohmy:

Men jeg forstår godt, at du er træt af Albert, da han da skam mobber dig en del..ligesom i øvrigt Blue_Velvet/Molenbeek gør. Så tanken strejfer mig, at det da skam godt kan være samme personage, der står bag både Blue_Velvet og Albert. Også fordi de begge har givet udtryk for, at de gerne ser muslimer blive futtet af. :yes:

Blue_Velvet har også altid været ret analfikseret og det er tænkeligt, at han bruger Albert´s profil for at få afløb for sine skjulte homoerotiske fantasier, som han da skam sikkert undertrykker i det daglige. Der er da skam med andre ord meget der tyder på, at Blue_Velvet er skabsbøsse og at det skam da forklarer hans ofte udtrykte fantasi om at "Andefar vugger rundt på en buttplug". :blum:
« Senest Redigeret: Januar 23, 2018, 11:39:10 pm af politisk ukorrekt »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    36%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Januar 25, 2018, 03:47:54 pm »
tak warlock det er jeg glaf for at høre det betyder meget for der er ikke rigtig nogen andre at snakke med alle har lagtt mig på is for længe siden, på nær min evenner der drikker og dem kan jeg ikke se længere

Ja, du får en svær tid foran dig. Hold kontakt med AA og se om der er noget for dig der.

Men ellers vil jeg stadigt foreslå at du henvender dig til dit kommunale behandlingstilbud og hører hvad de kan tilbyde dig. De tager også imod anonyme henvendelser. Dit kommunale behandlingstilbud har også tilknyttet socialrådgiver, læge og psykolog. De vil muligvis hjælpe dig med din boligsituation, men kun hvis du følger deres behandling.

Men husk nu, at du har erhvervet dig en kronisk og uhelbredelig sygdom. Så snart du bare lugter til en ølkapsel, risikerer du at du ryger du lige ned i helvedet igen. Du vil aldrig få et "normalt" forhold til alkohol.

Du vil gradvis være i stand til at håbe på en bedre tilværelse, med venner. Men giv dig tid.

Vær fysisk aktiv som du kan.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Januar 29, 2018, 07:45:30 am »
jeg har uikke drukket nu i 20 dage det har været jelt forfærfrlgt men jeg er langsomt ed at få det beder.rysteriet og abstinenserne har været ved at slå mig i hjel så det er ikke så sjovt mere. jeg ved godt at jeg aldrig kommer til at blive glad igen der er alt for meget der er gået i stykker men i det minste overlever jeg måske. jeg ved at jeg villle dø inden for få år hvis jeg havde drukket videre, det havde min læge fortalt mig.

Jeg ser ikke Bitten længere du hun drikker så jeg kan ikke se hende hvis jeg vil holde mig ædru? Hun har fået en kæreste der også drukker, så jeg regbner ikke med jeg nogen sinde får mit barn at se, det bliver en frygtelig opvækst for det barn.

jeg fiik hjælp fra kommunen til at få en ny læge på gruynd af min gamle læge ikke gad mig mere så nu kan jegh måske endelig få en mini crosser ligesp,m dem man altid ser indervandrerdamerne køre på, jeg kan næsten ikke gå længer. det er nigen meget lange dage nu hvor jeg er ædru hele tiden så nu tælnker jeg vbare på alt det jeg har ødelagt så det er ikke så sjovt mere

jeg ville bare gerne være glad, kan jeg slet ikke lbive glad igen? Hvorfor er sa,mfundet ikke inmdrettet til at hjælpe de mænd der ikke passer ind? Der er masser af hjælp til kvinderne, er vi mindre værd? Hvorfor?

jeg prøvede at kontakte mor og far for jeg ville gerne forsones med dem men det gider mig ikke længer så de reagerede ikke på kontakt, det gør meget ondt når ikke ingang ens mor og far vil vide af en længer, så er der jo stort set ikke noget tilbage af noget?

Hva' fa'en Mak, gamle jas, er du da skam gået hen og blevet fin på den nu, hvor der ikke skal drikkes mere?  :cat:

Mak, din TUDEPRINS :drool: vi andre skal da ej høre på dit ævl og ynk, det er der da skam ej meget ved. Nej du, gamle træmand, jeg vil skam da i stedet bede dig tænke på, hvordanne det måtte føles at åbne en dejlig kold øl. Genkald dig lyden af kapslen, der åbnes, fornem flasken i din hånd. Kan du gøre det, Mak? :drool: Kan du huske, når den første tår kommer ind i munden, den himmelske smag? Den kolde væske, der løber ned gennem svælget, den fornemmelse af afslappethed, der hurtigt indfinder sig derefter, kan du huske det, Mak Ynk?

Mak, du er en nulbon, men jeg vil skam da alligeveller gerne hjælpe dig. Jeg har en kæmpe luksuslejlighed lige her i smørhullet af Brønshøj, det dejlige, gamle arbejderkvarter - her kan du godt overnatte i en rigtig seng, jeg har hele lejligheden propfuld af alkohol i alle de afskygninger, du måtte ønske dig - og du må få alt det, du vil.  :pooh_go:

Du behøver aldrig at tænke på noget igen, Mak Ynk. Hvad siger du til det, du gamle? :drool: :drool: :drool:

Kærlig hilsen Albert Johansen

albert dor helvede er dui fuldstændig sindsyg? Jeg her SÅ tæt på at gå ned og købe nofget du er fuldstændig sindssyg at skrive sådan noget, du ønskerjeg skal omkommet af ,min sygdom? Hvad fanden har jeg nogensinde gjort dig du er fuldsætndig ligesom anklageren phil osv.
Albnert hold dig langt væk fra mig din gamle idiot!

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Januar 29, 2018, 07:46:56 am »
tak warlock det er jeg glaf for at høre det betyder meget for der er ikke rigtig nogen andre at snakke med alle har lagtt mig på is for længe siden, på nær min evenner der drikker og dem kan jeg ikke se længere

Ja, du får en svær tid foran dig. Hold kontakt med AA og se om der er noget for dig der.

Men ellers vil jeg stadigt foreslå at du henvender dig til dit kommunale behandlingstilbud og hører hvad de kan tilbyde dig. De tager også imod anonyme henvendelser. Dit kommunale behandlingstilbud har også tilknyttet socialrådgiver, læge og psykolog. De vil muligvis hjælpe dig med din boligsituation, men kun hvis du følger deres behandling.

Men husk nu, at du har erhvervet dig en kronisk og uhelbredelig sygdom. Så snart du bare lugter til en ølkapsel, risikerer du at du ryger du lige ned i helvedet igen. Du vil aldrig få et "normalt" forhold til alkohol.

Du vil gradvis være i stand til at håbe på en bedre tilværelse, med venner. Men giv dig tid.

måske har du ret carlo men jeg drømmer nu stafog om at kunne nyde et godt glas røs vin en dag når jeg er blevert rask

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    36%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Januar 30, 2018, 03:01:29 am »
måske har du ret carlo men jeg drømmer nu stafog om at kunne nyde et godt glas røs vin en dag når jeg er blevert rask

Ros til dig for en alkoholfri måned nu. Og ikke mere rysteri.

Du har erhvervet dig en kronisk sygdom. Hvis du vil nyde et glas fødvin, vil det nok ryge lige i hullet igen. Jeg ved det ikke. Spørg sagkundskaben.

Men indtil videre, gå op til din kommunes behandlingstilbud.

Og få dig nogle gode gåture, for at få organismen i gang igen.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: April 04, 2018, 10:13:37 am »

jeg har prøvet aa lidt mere men det virker ikke? Jeg gar stadig lyst til at sdrikke de virker ikke rigtig som om de vil hjælpe mig