Forfatter Emne: 20 dage?  (Læst 1206 gange)

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    1.2%
  • Country: dk
    • Vis profil
20 dage?
« Dato: Januar 22, 2018, 10:45:15 pm »
jeg har uikke drukket nu i 20 dage det har været jelt forfærfrlgt men jeg er langsomt ed at få det beder.rysteriet og abstinenserne har været ved at slå mig i hjel så det er ikke så sjovt mere. jeg ved godt at jeg aldrig kommer til at blive glad igen der er alt for meget der er gået i stykker men i det minste overlever jeg måske. jeg ved at jeg villle dø inden for få år hvis jeg havde drukket videre, det havde min læge fortalt mig.

Jeg ser ikke Bitten længere du hun drikker så jeg kan ikke se hende hvis jeg vil holde mig ædru? Hun har fået en kæreste der også drukker, så jeg regbner ikke med jeg nogen sinde får mit barn at se, det bliver en frygtelig opvækst for det barn.

jeg fiik hjælp fra kommunen til at få en ny læge på gruynd af min gamle læge ikke gad mig mere så nu kan jegh måske endelig få en mini crosser ligesp,m dem man altid ser indervandrerdamerne køre på, jeg kan næsten ikke gå længer. det er nigen meget lange dage nu hvor jeg er ædru hele tiden så nu tælnker jeg vbare på alt det jeg har ødelagt så det er ikke så sjovt mere

jeg ville bare gerne være glad, kan jeg slet ikke lbive glad igen? Hvorfor er sa,mfundet ikke inmdrettet til at hjælpe de mænd der ikke passer ind? Der er masser af hjælp til kvinderne, er vi mindre værd? Hvorfor?

jeg prøvede at kontakte mor og far for jeg ville gerne forsones med dem men det gider mig ikke længer så de reagerede ikke på kontakt, det gør meget ondt når ikke ingang ens mor og far vil vide af en længer, så er der jo stort set ikke noget tilbage af noget?

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    77.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: 20 dage?
« Svar #1 Dato: Januar 23, 2018, 04:55:45 am »
Rigtigt flot klaret, med 20 dage. Selvfølgelig er der abstinenser.

Du skriver at du aldrig kommer til at være glag igen. Jo, hvis du holder dig fra alkohol, vil du efterhånden være i stand til at skabe dig en tilværelse med samme glæder og sporger som folk flest.

Du skriver at du ikke kan gå. Det er fordi dine ben er ødelagt af røg og druk. Nu du er ædru, bliver du også snart røgfri. Mit tip til dig er: træn, træn, træn de ben. Når du er kommet længere i dit forløb med ædruelighed, vil din kommune hjælpe dig til noget genoptræning.

Dine forældre vil godt se dig igen, senere i ædruelighedsforløbet. De vil bare først se om det holder.

Skulderklap herfra. Fortsæt den flotte stil, men lad være med så meget som at dufte til en ølkapsel. Så vil det hele ryge på gulvet.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.6%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Januar 23, 2018, 07:29:38 am »
Tillykke Mak  :LaieA_009:  :smile1: FLOT klaret !

Du har brug for støtte, på en eller anden måde - et fællesskab med andre, så du kan få glæde i din hverdag.

Du kan læse hvad andre har skrevet her :

https://helbredsprofilen.dk/kategorier/livet-uden-alkohol

Måske du kan dele dine problemer med andre på Facebook

https://da-dk.facebook.com/alkohologsamfund/

Held og lykke med dit nye liv :heart2:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    77.8%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Januar 23, 2018, 08:41:40 am »
Dejligt Lyjse, at vi dog er et par stykker der kan andet end at håne ham.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    1.2%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Januar 23, 2018, 12:18:54 pm »
ytak skal i have, det betyder faktisk rigtig g meget for mig at nogen som ikke hender mig mherinde gerne vil hjælpe lidt og give nogle pæne ord med på vejen, det har jeg brug for livet lige nu er ikke et menneske værdigt.

i er ti lmeget større hjælp end de der bare håner mig som tørresnoren, phil anklageren og albert,de ønsker jeg skal drikke videre?

jeg har ikke rigtig noget sted at bo, så jeg er på et loft med en el radioator i øjeblikket. jeg kan ikke bo hos mine venner der drikker for de har alkohol over det hele. Det kan jeg ikke modstå? jeg kunne i princippet bo ved min søster men huhn er bange for at jeg vi lstjæle samt at jeg kan finde på noget med hendes to døtre hvis jeg er fuld?

det er en meget ubehagelig tilværelse i øjeblikket, jeg føler jeg ligeså godt kunne være død. Der er virkelig ikke meget tilbage

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    1.2%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Januar 23, 2018, 12:20:42 pm »
jeg vil bare gerne vøre glad men kan ikke

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    1.2%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Januar 23, 2018, 12:56:29 pm »
tak warlock det er jeg glaf for at høre det betyder meget for der er ikke rigtig nogen andre at snakke med alle har lagtt mig på is for længe siden, på nær min evenner der drikker og dem kan jeg ikke se længere

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    1.2%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Januar 23, 2018, 01:09:48 pm »
jeg har prøvet aa men kan ikke ffinde ud af hvordan det virker? ved du det hvordan det virker?

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    1.2%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Januar 23, 2018, 01:16:20 pm »
ok jeg troede den vbar en slags alkohol behandling

Offline Albert Johansen.

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Januar 23, 2018, 11:09:13 pm »
jeg har uikke drukket nu i 20 dage det har været jelt forfærfrlgt men jeg er langsomt ed at få det beder.rysteriet og abstinenserne har været ved at slå mig i hjel så det er ikke så sjovt mere. jeg ved godt at jeg aldrig kommer til at blive glad igen der er alt for meget der er gået i stykker men i det minste overlever jeg måske. jeg ved at jeg villle dø inden for få år hvis jeg havde drukket videre, det havde min læge fortalt mig.

Jeg ser ikke Bitten længere du hun drikker så jeg kan ikke se hende hvis jeg vil holde mig ædru? Hun har fået en kæreste der også drukker, så jeg regbner ikke med jeg nogen sinde får mit barn at se, det bliver en frygtelig opvækst for det barn.

jeg fiik hjælp fra kommunen til at få en ny læge på gruynd af min gamle læge ikke gad mig mere så nu kan jegh måske endelig få en mini crosser ligesp,m dem man altid ser indervandrerdamerne køre på, jeg kan næsten ikke gå længer. det er nigen meget lange dage nu hvor jeg er ædru hele tiden så nu tælnker jeg vbare på alt det jeg har ødelagt så det er ikke så sjovt mere

jeg ville bare gerne være glad, kan jeg slet ikke lbive glad igen? Hvorfor er sa,mfundet ikke inmdrettet til at hjælpe de mænd der ikke passer ind? Der er masser af hjælp til kvinderne, er vi mindre værd? Hvorfor?

jeg prøvede at kontakte mor og far for jeg ville gerne forsones med dem men det gider mig ikke længer så de reagerede ikke på kontakt, det gør meget ondt når ikke ingang ens mor og far vil vide af en længer, så er der jo stort set ikke noget tilbage af noget?

Hva' fa'en Mak, gamle jas, er du da skam gået hen og blevet fin på den nu, hvor der ikke skal drikkes mere?  :cat:

Mak, din TUDEPRINS :drool: vi andre skal da ej høre på dit ævl og ynk, det er der da skam ej meget ved. Nej du, gamle træmand, jeg vil skam da i stedet bede dig tænke på, hvordanne det måtte føles at åbne en dejlig kold øl. Genkald dig lyden af kapslen, der åbnes, fornem flasken i din hånd. Kan du gøre det, Mak? :drool: Kan du huske, når den første tår kommer ind i munden, den himmelske smag? Den kolde væske, der løber ned gennem svælget, den fornemmelse af afslappethed, der hurtigt indfinder sig derefter, kan du huske det, Mak Ynk?

Mak, du er en nulbon, men jeg vil skam da alligeveller gerne hjælpe dig. Jeg har en kæmpe luksuslejlighed lige her i smørhullet af Brønshøj, det dejlige, gamle arbejderkvarter - her kan du godt overnatte i en rigtig seng, jeg har hele lejligheden propfuld af alkohol i alle de afskygninger, du måtte ønske dig - og du må få alt det, du vil.  :pooh_go:

Du behøver aldrig at tænke på noget igen, Mak Ynk. Hvad siger du til det, du gamle? :drool: :drool: :drool:

Kærlig hilsen Albert Johansen
« Senest Redigeret: Januar 23, 2018, 11:13:24 pm af Albert Johansen. »
Forbandede abekatte!

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #10 Dato: Januar 23, 2018, 11:10:19 pm »
Hvaså, Albert, får du noget på den dumme her om vinteren, hvor aktiviteten på fælleden er droslet ned?

Offline Albert Johansen.

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Januar 23, 2018, 11:11:52 pm »
Hvaså, Albert, får du noget på den dumme her om vinteren, hvor aktiviteten på fælleden er droslet ned?

Jeg mangler ej noget, min dreng. :drool: :drool: :drool:

Forbandede abekatte!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    97.8%
  • Country: gl
    • Vis profil
Du er ikke den rigtige Albert
« Svar #12 Dato: Januar 23, 2018, 11:13:35 pm »
Albert er blevet banned på Din-Debat ligesom Poul Jørgensen - og for at omgå det, så kaldte Albert sig Albert )ohansen - og ikke Albert Johansen.

Hva' fa'en Mak, gamle jas, er du da skam gået hen og blevet fin på den nu, hvor der ikke skal drikkes mere?  :cat:

Mak, din TUDEPRINS :drool: vi andre skal da ej høre på dit ævl og ynk, det er der da skam ej meget ved. Nej du, gamle træmand, jeg vil skam da i stedet bede dig tænke på, hvordanne det måtte føles at åbne en dejlig kold øl. Genkald dig lyden af kapslen, der åbnes, fornem flasken i din hånd. Kan du gære det, Mak? :drool: Kan du huske, når den første tår kommer ind i munden, den himmelske smag? Den kolde væske, der løber ned gennem svælget, den fornemmelse af afslappethed, der hurtigt indfinder sig derefter, kan du huske det, Mak Ynk?

Mak, du er en nulbon, men jeg vil skam da alligeveller gerne hjælpe dig. Jeg har en kæmpe luksuslejlighed lige her i smørhullet af Brønshøj, det dejlige, gamle arbejderkvarter - her kan du godt overnatte i en rigtig seng, jeg har hele lejligheden propfuld af alkohol i alle de afskygninger, du måtte ønske dig - og du må få alt det, du vil.  :pooh_go:

Du behøver aldrig at tænke på noget igen, Mak Ynk. Hvad siger du til det, du gamle? :drool: :drool: :drool:

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Albert Johansen.

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Januar 23, 2018, 11:15:25 pm »
Virkelighedens Amerika:

Anklagerens Amerika:

:drool: :drool: :drool:

Forbandede abekatte!

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #14 Dato: Januar 23, 2018, 11:18:30 pm »
Du er da skam rigtigt drillesyg, Albert....