Afstemning

Hvordan kan det mon være, at GuBBi, trods at han har været online flere gange den sidste uge, bare ignorerer alle henvendelser?

Simpelt. Han har travlt med eksamener eller andet og har bare ikke overskud til at gribe ind.
0 (0%)
Hans indbakke er fyldt med mails. Han læser kun få ad gangen og venter med at gribe ind, til han har fået overblik.
2 (33.3%)
Han er handlingslammet, fordi han ikke helt ved, hvordan han skal håndtere PJ-konflikten. Tilgive PJ eller bandlyse ham forever? Han tøver, fordi han overvejer situationen.
1 (16.7%)
Han ønsker et trolleforum og derfor tøver han med at gribe ind. Fordi han sidder og hygger sig med sine popcorn og nyder trollerierne.
1 (16.7%)
Har I ikke gennemskuet endnu, at GuBBi selv er supertrollen og det er derfor, han købte forum? Så han ikke kan bannes og samtidig har adgang til alles ip. Skidesmart faktisk!
0 (0%)
GuBBi er frustreret og er ved at give op. Så derfor har han opgivet at styre noget som helst og sidder bare og ryster på hovedet.
1 (16.7%)
GuBBi er af myndighederne blevet bedt om at indsamle bevismateriale. Og derfor venter han med at slette indlæg, indtil der er samlet beviser nok ind mod en eller flere bestemte brugere.
0 (0%)
ANDET - hvad tror DU?
1 (16.7%)

Totale antal stemmeafgivende: 3

Afstemingen er lukket: Februar 01, 2018, 01:19:45 am

Forfatter Emne: Halvt alvor/halvt for sjov AFSTEMNING: Hvorfor er GuBBi så fraværende for tiden?  (Læst 3187 gange)

politisk ukorrekt

• Gæst
Ikke desto mindre, så ti minutter efter at have spillet Stina, loggede Viggo Kurt ind og stavede pludseligt helt fint igen.

Hvilket for mig bare bekræfter, at en ikke ubetydelig del af stave- og slåfejlene er bevidste.

Komma´erne tror jeg dog, at vedkommende HAR udfordringer med, dersom Viggo Kurt stort set aldrig benytter sig af sådanne...

Stina

• Gæst
Politisk ukorrekt

Citér
Hende og hun. Hvem er hende? Du forvirrer mig lidt nu.

Stina har bare ædt, for mange svampe  :hyper: den er helt gal i dag !!

Husk Stina også, skal holde styr på sine kommaer, og det går rigtig skidt  :blum:

Så skriver hun , og så skriver hun,det er hårdt for Stina  :bee:

Måske under indflydelse fra bjørnebryg i stedet, blink! blink! -  :girl_wink: :girl_smile:

Nej søde . Ulykkelig kærlighed.og græd i øjnene.
Ikke meget søstersolidaritet at se fra dig og Lyjse. I er nok bare jaloux.

Er der noget som en mand i bourdoux fløjelsbuks,  og parfume de gnu?

To gange har jeg sendt manden en sms om at mødes.
Men han kan ikke lide mig så han udebliver.
Ikke noget ned lille- Poul til mig😭

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.6%
    • Vis profil
Ikke desto mindre, så ti minutter efter at have spillet Stina, loggede Viggo Kurt ind og stavede pludseligt helt fint igen.

Hvilket for mig bare bekræfter, at en ikke ubetydelig del af stave- og slåfejlene er bevidste.

Komma´erne tror jeg dog, at vedkommende HAR udfordringer med, dersom Viggo Kurt stort set aldrig benytter sig af sådanne...

Stina = måneskin, personen sætter kommaer, som vinden blæser  :big_grin:

Viggo Kurt + alle hans profiler, ved slet ikke, der er noget der hedder komma, han bruger kun punktum  :big_grin:

Du har ret i, at Stina = måneskin er blevet bevidst om det, efter jeg afslørede personen - trollen forsøger, at rette op på det, men det bliver bare værre og værre  :crazy:

Stina

• Gæst

Stina = måneskin, personen sætter kommaer, som vinden blæser  :big_grin:

Viggo Kurt + alle hans profiler, ved slet ikke, der er noget der hedder komma, han bruger kun punktum  :big_grin:

Du har ret i, at Stina = måneskin er blevet bevidst om det, efter jeg afslørede personen - trollen forsøger, at rette op på det, men det bliver bare værre og værre  :crazy:

Er det ikke dejligt for dig søde at du nu også kan bidrage til debatten ellers skulle du kun sidde der og køre had på muslimerne og anklageren

Så nu er du beskæftiget lidt
Du har helt ret det er mine profilen hele striben

I virkeligheden er jeg her for at hjælpe Poul Jørgensen med at vinde hans tryg sag når læger og advokater og læger ikke ved hvad de laver så må vi vil du være med eller nøjes du med at finde kommaer
Det var nemmere i gamle dage hvor evalu og dig  skændes om gud findes du var tåbelig at afsløre mig jeg tror du er vild med Poul Jørgensen men du får kamp til stregen kan jeg godt fortælle dig med store bogstaver

politisk ukorrekt

• Gæst

Ha ha. Ok, denne gang får du +1 for humoren. :yes:

Men efter hvad Viggo skriver, så er han jo slet ikke til damer. Så tror at både du og Lyjse bliver skuffede, hvis I ser ham som jeres udkårne. :ohmy:

Stina

• Gæst

Ha ha. Ok, denne gang får du +1 for humoren. :yes:

Men efter hvad Viggo skriver, så er han jo slet ikke til damer. Så tror at både du og Lyjse bliver skuffede, hvis I ser ham som jeres udkårne. :ohmy:

Jeg er begæret Lyjse bør heldigvis ikke hernede ved os Nakskov på røven typer så hun er ude før hun er inde selv om de skriver privat hun bliver også hurtigt for kedelig når hun ikke drikker hun lyder som en frelst tante skål jeg er nødt til at starte nu med en grænsebajer ellers kan jeg ikke nå de 30 jeg plejer det forstå du godt ikke svampebob

Stina

• Gæst

Vi drikker slotsgrænsebajere 122 for 3 rammer fra tyskland det da billig så gir vi lige 30 kr for at gå over med færgen og hente øl også hjem igen

Offline Olejensen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Ja ja ja!.

Tyven (flixtor) har atter været på tyveri, denne gang er det en ID han har stjålet, "Stina", sølle lille pjok, kan du slet ikke finde ud af hvem du er, nu har den rigtige "Stina" så anmeldt det tyveri til politiet, og hvis de ikke tager lige så let på tyverier som SSJ-politi gør, så er der en chance for at du får et lille "værelse" hvor du kan "hygge" dig med alle dine (stjålne) ID, helt uden at du genere andre :) .

Poul Jørgensen

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Hvad har du nu gang i Flixtor er på solen og Stina her , tror du ser spøgelser alle vegne . Og nej 1448 gider da ikke alt det bavl , nu har du belemret dem i over 10 år og hvad har du fået ud af det .

Stina

• Gæst
Ja ja ja!.

Tyven (flixtor) har atter været på tyveri, denne gang er det en ID han har stjålet, "Stina", sølle lille pjok, kan du slet ikke finde ud af hvem du er, nu har den rigtige "Stina" så anmeldt det tyveri til politiet, og hvis de ikke tager lige så let på tyverier som SSJ-politi gør, så er der en chance for at du får et lille "værelse" hvor du kan "hygge" dig med alle dine (stjålne) ID, helt uden at du genere andre :) .

Poul Jørgensen

Åjh nej skatdar har det være nogen slemme nogen og stjæle dit hårgele😲

Flixtor vil du straks lægge Pouls gele på postkassen hvordan skal han ellers holde styr på håret
« Senest Redigeret: Februar 06, 2018, 04:02:37 pm af Stina »

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.6%
    • Vis profil

Stina fra muddergrøften er på røven  :bad:

Stina

• Gæst

Stina fra muddergrøften er på røven  :bad:

gi den gas  søde  :JC_goodpost:

politisk ukorrekt

• Gæst
Tilbage til emnet.

Et godt spørgsmål kunne være, i hvor høj grad ejeren af sitet kan drages juridisk til ansvar for, hvad der står på siden, når han bevidst eller ubevidst udviser grov forsømmelse af sit ansvar som ejer/moderator?

Hvad siger I andre?

Hvis nu GuBBi f.eks. er inaktiv i - lad os sige - 3 måneder og der i de tre måneder foregår flere ulovligheder på siden, kan GuBBi så drages til ansvar?

Jeg må indrømme, at det virker uhørt, at han har været borte i næsten tre uger. Og jeg synes egentlig ikke, at det er okay. Medmindre han har en god grund til at være forhindret. F.eks. sygdom med hospitalsindlæggelse eller hvad ved jeg.

Hvis det er fordi, han har opgivet sitet, synes jeg han skulle melde klart ud og bare lukke lortet ned eller spørge, om nogen vil overtage. Anti-Rød har f.eks. vist interesse.

Jeg googlede lige og fandt dette:

https://www.juf.dk/ansvar-for-indhold-online/

Citér
Udgangspunkt: Brugeren er ansvarlig
Det klare udgangspunkt i dansk ret er, at brugeren – den, der rent faktisk har foretaget handlingen – sidder med ansvaret. Har en virksomhed selv uploadet billeder ejet af en anden person, er der ingen tvivl om, at virksomheden er ansvarlig. Også selv hvis det er en medarbejder i det nedre hierarki, der har foretaget den faktiske handling.

Men har virksomheden stillet et forum eller lignende mulighed for at brugere kan skabe indhold til rådighed online, er det som udgangspunkt brugeren, der er ansvarlig overfor det indhold, der uploades. Dette fastslås af E-handelslovens § 16, der lyder følgende ordlyd:

E-handelslovens § 16: En tjenesteyder er ikke ansvarlig for oplagring af information eller for indholdet af den oplagrede information, når oplagringen sker på anmodning af en tjenestemodtager, der har leveret informationen, og hvis tjenesteyderen:

1)      Ikke har kendskab til den ulovlige eller skadevoldende aktivitet eller information

2)      Fra det tidspunkt, hvor tjenesteyderen får et kendskab som nævnt i nr. 1, straks tager skridt til at fjerne informationen eller hindre adgangen til den

Med andre ord står der i § 16, at en tjenesteyder (dig som virksomhed) ikke er ansvarlig overfor tjenestemodtager (brugerens) handlinger, når du betingelser er opfyldt. Delvist må du ikke have kendskab eller have deltaget i udbredelsen af det skadevoldende materialer, og delvist skal du gøre hvad du kan for at fjerne indholdet i dét øjeblik, du finder ud af, det eksisterer.

Reglen gælder hvad end der er tale om kopiering af tekst, billeder der ikke er brugt retmæssigt eller en tredje handling.

Vær opmærksom på, at E-handelsloven ikke overtrumfer ophavsretten efter § 5.

Det, jeg får ud af dette, er, at som udgangspunkt er vi brugere ansvarlige for, hvad vi poster.

Men i det øjeblik, at ejeren af sitet får kendskab til ulovligheder begået på sitet, har han pligt til at fjerne indholdet.

Så hvis GuBBi bevidst gemmer sig i ugesvis og ikke ved, hvad der foregår, kan han måske ikke drages juridisk til ansvar for, hvad der foregår på hans side.

Omvendt kan man måske argumentere for, at hvis han bevidst undlader at kigge ind på sin side, om han så ikke i et eller andet omfang udøver pligtforsømmelse?

Nogle holdninger til dette?

Og inden Carlo blander sig og siger, at jeg skal holde kæft og ikke blande sig i GuBBi´s bix, så har Carlo som udgangspunkt helt ret i dette. Men når der foregår ulovligheder på sitet og ejeren har været væk i ugevis, synes jeg bare det er rimeligt at spørge, hvor han dog bliver af og om han stadig agter at holde liv i sit forum? Ellers synes jeg da, han skulle afhænde til nogen, der gider beskæftige sig med det.
« Senest Redigeret: Februar 07, 2018, 12:42:53 am af politisk ukorrekt »

Stina

• Gæst
Tilbage til emnet.

Et godt spørgsmål kunne være, i hvor høj grad ejeren af sitet kan drages juridisk til ansvar for, hvad der står på siden, når han bevidst eller ubevidst udviser grov forsømmelse af sit ansvar som ejer/moderator?

Hvad siger I andre?

Hvis nu GuBBi f.eks. er inaktiv i - lad os sige - 3 måneder og der i de tre måneder foregår flere ulovligheder på siden, kan GuBBi så drages til ansvar?

Jeg må indrømme, at det virker uhørt, at han har været borte i næsten tre uger. Og jeg synes egentlig ikke, at det er okay. Medmindre han har en god grund til at være forhindret. F.eks. sygdom med hospitalsindlæggelse eller hvad ved jeg.

Hvis det er fordi, han har opgivet sitet, synes jeg han skulle melde klart ud og bare lukke lortet ned eller spørge, om nogen vil overtage. Anti-Rød har f.eks. vist interesse.

Jeg googlede lige og fandt dette:

https://www.juf.dk/ansvar-for-indhold-online/

Citér
Udgangspunkt: Brugeren er ansvarlig
Det klare udgangspunkt i dansk ret er, at brugeren – den, der rent faktisk har foretaget handlingen – sidder med ansvaret. Har en virksomhed selv uploadet billeder ejet af en anden person, er der ingen tvivl om, at virksomheden er ansvarlig. Også selv hvis det er en medarbejder i det nedre hierarki, der har foretaget den faktiske handling.

Men har virksomheden stillet et forum eller lignende mulighed for at brugere kan skabe indhold til rådighed online, er det som udgangspunkt brugeren, der er ansvarlig overfor det indhold, der uploades. Dette fastslås af E-handelslovens § 16, der lyder følgende ordlyd:

E-handelslovens § 16: En tjenesteyder er ikke ansvarlig for oplagring af information eller for indholdet af den oplagrede information, når oplagringen sker på anmodning af en tjenestemodtager, der har leveret informationen, og hvis tjenesteyderen:

1)      Ikke har kendskab til den ulovlige eller skadevoldende aktivitet eller information

2)      Fra det tidspunkt, hvor tjenesteyderen får et kendskab som nævnt i nr. 1, straks tager skridt til at fjerne informationen eller hindre adgangen til den

Med andre ord står der i § 16, at en tjenesteyder (dig som virksomhed) ikke er ansvarlig overfor tjenestemodtager (brugerens) handlinger, når du betingelser er opfyldt. Delvist må du ikke have kendskab eller have deltaget i udbredelsen af det skadevoldende materialer, og delvist skal du gøre hvad du kan for at fjerne indholdet i dét øjeblik, du finder ud af, det eksisterer.

Reglen gælder hvad end der er tale om kopiering af tekst, billeder der ikke er brugt retmæssigt eller en tredje handling.

Vær opmærksom på, at E-handelsloven ikke overtrumfer ophavsretten efter § 5.

Det, jeg får ud af dette, er, at som udgangspunkt er vi brugere ansvarlige for, hvad vi poster.

Men i det øjeblik, at ejeren af sitet får kendskab til ulovligheder begået på sitet, har han pligt til at fjerne indholdet.

Så hvis GuBBi bevidst gemmer sig i ugesvis og ikke ved, hvad der foregår, kan han måske ikke drages juridisk til ansvar for, hvad der foregår på hans side.

Omvendt kan man måske argumentere for, at hvis han bevidst undlader at kigge ind på sin side, om han så ikke i ikke et eller andet omfang udøver pligtforsømmelse?

Nogle holdninger til dette?

Og inden Carlo blander sig og siger, at jeg skal holde kæft og ikke blande sig i GuBBi´s bix, så har Carlo som udgangspunkt helt ret i dette. Men når der foregår ulovligheder på sitet og ejeren har været væk i ugevis, synes jeg bare det er rimeligt at spørge, hvor han dog bliver af og om han stadig agter at holde liv i sit forum? Ellers synes jeg da, han skulle afhænde til nogen, der gider beskæftige sig med det.

Selvfølgelig kan Gubbi få en bøde for indhold på den side han køre. Lad os håbe for han, nu er er fraværende at det ikke bliver udnyttet til, at lægge noget ulovlig ind på sitet.
Det kan jeg kun opfordre alle til at tænke lidt over.

Sol var ved at få ørene i maskine da jeg kontaktede advokaten han hængte ud med injurier, han havde fat i Sol, som så bannede ham. Ne givet de gam så en chance mere, før han ryger ud igen.

Den side Poul Jørgensen havde fået lov at skrive et indlæg på,fjernede det også øjeblikkeligt, da blev gjort opmærksom på hun kan straffes for han hænger navngivne læger ud.
« Senest Redigeret: Februar 07, 2018, 09:14:24 am af Stina »

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.6%
    • Vis profil
Politisk ukorrekt

Citér
Brugeren er ansvarlig

Musenfryd står stadig som moderator, og hun må da være klar over, at GuBBI er fraværende - om han er syg eller død, så må hun vide det !!

Hun har ikke været herinde, siden engang - i december måned - hun har altså også et ansvar, med mindre de begge er døde  :boast: :blush: :dry: :ermm: