Afstemning

Hvordan kan det mon være, at GuBBi, trods at han har været online flere gange den sidste uge, bare ignorerer alle henvendelser?

Simpelt. Han har travlt med eksamener eller andet og har bare ikke overskud til at gribe ind.
0 (0%)
Hans indbakke er fyldt med mails. Han læser kun få ad gangen og venter med at gribe ind, til han har fået overblik.
2 (33.3%)
Han er handlingslammet, fordi han ikke helt ved, hvordan han skal håndtere PJ-konflikten. Tilgive PJ eller bandlyse ham forever? Han tøver, fordi han overvejer situationen.
1 (16.7%)
Han ønsker et trolleforum og derfor tøver han med at gribe ind. Fordi han sidder og hygger sig med sine popcorn og nyder trollerierne.
1 (16.7%)
Har I ikke gennemskuet endnu, at GuBBi selv er supertrollen og det er derfor, han købte forum? Så han ikke kan bannes og samtidig har adgang til alles ip. Skidesmart faktisk!
0 (0%)
GuBBi er frustreret og er ved at give op. Så derfor har han opgivet at styre noget som helst og sidder bare og ryster på hovedet.
1 (16.7%)
GuBBi er af myndighederne blevet bedt om at indsamle bevismateriale. Og derfor venter han med at slette indlæg, indtil der er samlet beviser nok ind mod en eller flere bestemte brugere.
0 (0%)
ANDET - hvad tror DU?
1 (16.7%)

Totale antal stemmeafgivende: 3

Afstemingen er lukket: Februar 01, 2018, 01:19:45 am

Forfatter Emne: Halvt alvor/halvt for sjov AFSTEMNING: Hvorfor er GuBBi så fraværende for tiden?  (Læst 2541 gange)

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
Ja ja - kyse glatnakke og vindøjet idiot
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Stina

• Gæst
Nu har han ikke været online i 14 dage. Det er ret mystisk.

Jeg tror ikke, at han ville være væk så længe, hvis han stadig var i live OG samtidig i alvor havde tænkt sig at fortsætte med forum, medmindre han er et eller andet sted og på en eller anden måde er passiviseret.

Derfor ser jeg kun disse muligheder:

1. Han er død.
2. Han har tænkt at lukke forum ned og derfor kan det være lige meget om han svarer eller ej. Forum lukker indenfor et par uger.
3. Han har været på f.eks. skiferie og har brækket benet og ligger på hospitalet. Dog har han vel en mobil med, så det forklarer ikke helt, at han ikke skulle kunne gå online.
4. Måske er politiet igang med at efterforske stalker og så har de bedt GuBBi om ikke at moderere siden, mens de samler bevismateriale ind. For hvis moderator sletter indlæggene, er der jo intet bevismateriale.

Du glemte den åbenlyse SvampeBob

5 Pølle har jo hans mail,så han har truet Gubbi,så han ikke tør andet end at lade ham være her. Det er mest sandssynlig fra den kant det har truet Charlee, Ieet, Tørresnoren.
Mig hvis han kunne få på mig.

politisk ukorrekt

• Gæst

5 Pølle har jo hans mail,så han har truet Gubbi,så han ikke tør andet end at lade ham være her. Det er mest sandssynlig fra den kant det har truet Charlee, Ieet, Tørresnoren.

Tak for det nye nick. Troede dog jeg var ØGLEBob. :ohmy:

Men hvem ved? Din teori kan være lige så god som min, indtil vi finder ud af, hvad GuBBi´s fravær skyldes. Indtil da er det jo spekulationer.

En 6. teori er, at GuBBi ikke gider blande sig i jeres konflikt og har besluttet af I kan bekæmpe hinanden indtil den bitre ende. Lad os da endelig få en god gammel gladiatorkamp som i Colosseum i gamle dage. Og så lad den stærkste vinde. :lex_07:
« Senest Redigeret: Februar 06, 2018, 12:38:48 am af politisk ukorrekt »

Stina

• Gæst

Tak for det nye nick. Troede dog jeg var ØGLEBob. :ohmy:

Men hvem ved? Din teori kan være lige så god som min, indtil vi finder ud af, hvad GuBBi´s fravær skyldes. Indtil da er det jo spekulationer.

Jeg er overbevist om han er flygtet fra Pøllen. Han er en syg stodder med en sort fortid, hans egne ord.

politisk ukorrekt

• Gæst
Jeg er overbevist om han er flygtet fra Pøllen. Han er en syg stodder med en sort fortid, hans egne ord.

Der var én, der udgav sig for GuBBi forleden. Så måske har GuBBi også en stalker. Men hvem det i givet fald er, kan vi kun gisne om. Du vil sige, at det er PJ. Han vil sige det er dig. Hvis jeg kender jer begge ret.

Stina

• Gæst

Der var én, der udgav sig for GuBBi forleden. Så måske har GuBBi også en stalker. Men hvem det i givet fald er, kan vi kun gisne om. Du vil sige, at det er PJ. Han vil sige det er dig. Hvis jeg kender jer begge ret.

Nej jeg er ikke Gubbi.
Men jeg advarede hende inden du skiftet forsikring han havde møvet sig på om sagsanlæg for hans injurier. Så slettede hun ham, så hun kunne godt se jeg havde ret, ellers havde hun ladet ham blive med sin løgnehistorie.

Hun

politisk ukorrekt

• Gæst
Nej jeg er ikke Gubbi.
Men jeg advarede hende inden du skiftet forsikring han havde møvet sig på om sagsanlæg for hans injurier. Så slettede hun ham, så hun kunne godt se jeg havde ret, ellers havde hun ladet ham blive med sin løgnehistorie.

Hun

Hende og hun. Hvem er hende? Du forvirrer mig lidt nu.

GuBBi er jo en mand. PJ er en mand. Så hvem hun og hende er, kan jeg ikke lige gennemskue.

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.2%
  • Køn: Mand
    • Vis profil

Det kan måske være hanhun her?  :smile1:

Altid glad for at hjælpe. :smile:

Stina

• Gæst
Nej jeg er ikke Gubbi.

Hun

GuBBi er jo en mand. PJ er en mand. Så hvem hun og hende er, kan jeg ikke lige gennemskue.

Jamen søde ven da det var ikke min mening. Jeg troede pølle havde fortalt om jeg jagtede hende ned hjemmesiden væk fra ham. Han skal simpelthen ikke rende der og tale med andre kvinder. Mens jeg står der på et ben. Lige klar som kvinder er når de står sådan. Hvad skulle du med den oplysning.
Nå, tilbage til hende med siden han skrev på.
Forstår du nu søde?

politisk ukorrekt

• Gæst
Du er måske kæreste med Pøllemand? Syntes ellers at flixtor og dem plejer at sige at han er gay og til pøller.

Stina

• Gæst
Du er måske kæreste med Pøllemand? Syntes ellers at flixtor og dem plejer at sige at han er gay og til pøller.

Nej desværre ikke

Jeg har lige fortalt dig jeg ikke har haft besøg F lille Poul.

Altså følg nu ned svampe bob.

Jeg står bare ude i haven  og kigger ind på alle hans papirer og ananasplanter i hans udelys skær.
Uh nu tændt ydelser her.
Uh det det måske pølle der har brugt sit ulovlige sporingsystem så han et her.

Jeg ser lige. Bare han ikke slår mug ihjel, jeg ved jo ikke hvad han kan.

Hvis jeg ikke svare mere så fortæl luge 1448 du kan bevise han var her.

Pølle et da ikke til mænd din piatrøv han et til " små piger på 44 med store babser det var lidt uheldigt folk misforstod hans befippelse over den mindste bh størrelse
« Senest Redigeret: Februar 06, 2018, 12:07:05 pm af Stina »

politisk ukorrekt

• Gæst
Nej desværre ikke

Jeg har lige fortalt dig jeg ikke har haft besøg F lille Poul.

Altså følg nu ned svampe bob.

Jeg står bare ude i haven  og kigger ind på alle hans papirer og ananasplanter i hans udelys skær.
Uh nu tændt ydelser her.
Uh det det måske pølle der har brugt sit ulovlige sporingsystem så han et her.

Jeg ser lige. Bare han ikke slår mug ihjel, jeg ved jo ikke hvad han kan.

Hvis jeg ikke svare mere så fortæl luge 1448 du kan bevise han var her.

Jeg skal nok orientere 1448, hvis du da skam ej dukker op igen.

Mvh. Svampe-/ØgleBob.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.6%
    • Vis profil
Politisk ukorrekt

Citér

Stina har bare ædt, for mange svampe  :hyper: den er helt gal i dag !!

Husk Stina også, skal holde styr på sine kommaer, og det går rigtig skidt  :blum:

Så skriver hun , og så skriver hun,det er hårdt for Stina  :bee:

Offline genuine Troll

• Senior medlem
  • Activity:
    3.6%
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
Politisk ukorrekt

Citér

Stina har bare ædt, for mange svampe  :hyper: den er helt gal i dag !!

Husk Stina også, skal holde styr på sine kommaer, og det går rigtig skidt  :blum:

Så skriver hun , og så skriver hun,det er hårdt for Stina  :bee:

Måske under indflydelse fra bjørnebryg i stedet, blink! blink! -  :girl_wink: :girl_smile:
Fake profil, :girl_blum2:

Offline Evalu

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
  • Country: 00
    • Vis profil