Afstemning

Hvordan kan det mon være, at GuBBi, trods at han har været online flere gange den sidste uge, bare ignorerer alle henvendelser?

Simpelt. Han har travlt med eksamener eller andet og har bare ikke overskud til at gribe ind.
0 (0%)
Hans indbakke er fyldt med mails. Han læser kun få ad gangen og venter med at gribe ind, til han har fået overblik.
2 (33.3%)
Han er handlingslammet, fordi han ikke helt ved, hvordan han skal håndtere PJ-konflikten. Tilgive PJ eller bandlyse ham forever? Han tøver, fordi han overvejer situationen.
1 (16.7%)
Han ønsker et trolleforum og derfor tøver han med at gribe ind. Fordi han sidder og hygger sig med sine popcorn og nyder trollerierne.
1 (16.7%)
Har I ikke gennemskuet endnu, at GuBBi selv er supertrollen og det er derfor, han købte forum? Så han ikke kan bannes og samtidig har adgang til alles ip. Skidesmart faktisk!
0 (0%)
GuBBi er frustreret og er ved at give op. Så derfor har han opgivet at styre noget som helst og sidder bare og ryster på hovedet.
1 (16.7%)
GuBBi er af myndighederne blevet bedt om at indsamle bevismateriale. Og derfor venter han med at slette indlæg, indtil der er samlet beviser nok ind mod en eller flere bestemte brugere.
0 (0%)
ANDET - hvad tror DU?
1 (16.7%)

Totale antal stemmeafgivende: 3

Afstemingen er lukket: Februar 01, 2018, 01:19:45 am

Forfatter Emne: Halvt alvor/halvt for sjov AFSTEMNING: Hvorfor er GuBBi så fraværende for tiden?  (Læst 3212 gange)

politisk ukorrekt

• Gæst
Du kan jo bare slette denne afstemning, når du logger ind, GuBBi. MEN så længe du har været logget ind flere gange den forløbne uge og har valgt at ignorere henvendelser og anmeldelser, er det legittimt (synes jeg) at spørge, hvad der dog sker? Har du fået et nervesammenbrud? Har du givet op? Har du bare almindeligt travlt og derfor ikke tid? Eller nyder du simpelthen bare selv alt trolleriet og forklarer det, hvorfor du lader trolls få frit spil?

Men hvad tror I andre?

Dette er ikke ment som et personangreb imod GuBBi. Men mere som et walk up call. Jeg er overbevist om, at han provokeres til at komme på banen, når jeg driller ham lidt nu. Selvom jeg godt ved, at jeg også selv risikerer at blive banned. Er han i dårligt humør, smider han mig nok ud for den her afstemning. Er han i godt humør, tager han det nok bare som en joke og sletter den måske bare, hvis den irriterer ham. - Men det er en risiko jeg gerne løber. For bliver jeg banned herfra, så kan jeg jo altid gå tilbage til SOL´en. :yes:

Og jeg gør det også fordi, jeg har henvendt mig til ham to gange, uden at han har svaret. Dog er det muligt, at han ikke har set min sidste mail endnu. Ved at skrive offentligt her tvinger jeg ham jo lidt til at tage stilling, fordi han kan ikke rigtigt gemme sig, når man offentligt stiller spørgsmål. Eller det kan han jo godt, men det virker bare mere høftligt at svare, når man bliver spurgt. :yes:

P.S.: Der kan jo være flere årsager, så derfor får alle tre stemmer. I bestemmer dog selv, om I vil benytte dem alle eller kun den ene svarmulighed.
« Senest Redigeret: Januar 22, 2018, 01:33:47 am af politisk ukorrekt »

politisk ukorrekt

• Gæst
Jeg har selv stemt på tre af mulighederne, fordi jeg tror, at det er en mellemting mellem flere årsager.

Jeg er ret sikker på, at GuBBi må være lidt frustreret over alle intrigerne og al balladen. Og jeg tror ikke, han helt kan overskue at skulle involvere sig. Måske har han selv travlt med andet for tiden.

Så tror jeg også, at han har svært ved at håndtere PJ-konflikten. På den ene side tror jeg, at han har en smule sympati for PJ, da han bliver stalket. Men på den anden side, kan han jo ikke rigtigt ophæve PJ´s ban, når han har lovet én gang, at det var permanent. Så tror jeg at han er lidt i syv sind.

Endelig tror jeg også et eller andet sted, at han sidder og hygger sig lidt. Føler sig godt underholdt. Han har før givet udtryk for, at han f.eks. har moret sig over, når Tigermanden drillede højrefløjen. Måske er GuBBi endda så drilsk, at han selv kunne finde på at sidde og trolle os? Hvordan kan vi være sikre på, at han ikke selv står bag nogle af trolle-rolle-profilerne og bare sidder og skraldgriner i skægget bag sin skærm? Det kunne forklare, hvorfor han tøver så meget med at gribe ind (hvis han selv har et par troll-profiler så er det jo et etisk dilemma at skulle gribe ind overfor andre trolls). Jeg har ikke GuBBi mistænkt for at oprette ondsindede stalkertrolls. Det tror jeg ikke ligger til ham. Men han kunne måske godt finde på at drille lidt?...

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    36.2%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Du skal slet ikke blande dig i hans bizniz. Og du skal slet ikke rende ham på dørene med dit kællingesladder.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: ....sagde trollen Carlo
« Svar #3 Dato: Januar 22, 2018, 02:15:37 am »
Du skal slet ikke blande dig i hans bizniz. Og du skal slet ikke rende ham på dørene med dit kællingesladder.

Som den troll du er, er det åbenlyst hvorfor du foretrækker nul intervention. For så kan du trolle i fred, Fritz.😝
« Senest Redigeret: Januar 22, 2018, 02:56:15 am af politisk ukorrekt »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    36.2%
    • Vis profil
Sv: ....sagde trollen Carlo
« Svar #4 Dato: Januar 22, 2018, 05:09:37 am »

Som den troll du er, er det åbenlyst hvorfor du foretrækker nul intervention. For så kan du trolle i fred, Fritz.😝

Gubbi sletter dine henvendelser uden at læse dem.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    36.2%
    • Vis profil
Jeg er ret sikker på, at GuBBi må være lidt frustreret over alle intrigerne og al balladen.

Du er selv den største aktør i intrigerne og balladen.

politisk ukorrekt

• Gæst
Jeg er ret sikker på, at GuBBi må være lidt frustreret over alle intrigerne og al balladen.

Det er noget vrøvl. Det er ikke mig, der opretter en masse trollprofiler.

DOG deltager jeg nogle gange i trådene, fordi når GuBBi alligevel ikke gider slette dem, så kan vi lige så godt få noget sjov ud af det.

Modsat dig sidder jeg ikke og saboterer alle tråde med "hvad rager det os?" og "det må vi fundere lidt over".

Massey og Tørresnoren liker dig. Massey fordi han selv står bag en masse trolls. Og Tørresnoren fordi han selv kun er her for at drille. De eneste indlæg, han skriver, er jo jokes og drillerier. Seriøse indlæg ser man aldrig fra ham.

Og Tørresnoren: Jeg kan egentlig godt lide din humor. Men jeg vil ikke godtage, at du beskylder mig for at være intrigant, når du selv sidder og driller og mobber dagen lang. Der er jo ingen, udover PJ-stalkeren, der kører så personligt på PJ, som du gør. Så du ved udmærket godt, at det ikke er fair at beskylde mig for at skabe intriger, når du ikke selv laver meget andet.
« Senest Redigeret: Januar 22, 2018, 10:49:16 am af politisk ukorrekt »

Offline Massey

• Senior medlem
  • Activity:
    2.4%
    • Vis profil

Det er noget vrøvl. Det er ikke mig, der opretter en masse trollprofiler.

DOG deltager jeg nogle gange i trådene, fordi når GuBBi alligevel ikke gider slette dem, så kan vi lige så godt få noget sjov ud af det.

Modsat dig sidder jeg ikke og saboterer alle tråde med "hvad rager det os?" og "det må vi fundere lidt over".

Massey og Tørresnoren liker dig. Massey fordi han selv står bag en masse trolls. Og Tørresnoren fordi han selv kun er her for at drille. De eneste indlæg, han skriver, er jo jokes og drillerier. Seriøse indlæg ser man aldrig fra ham.

Og Tørresnoren: Jeg kan egentlig godt lide din humor. Men jeg vil ikke godtage, at du beskylder mig for at være intrigant, når du selv sidder og driller og mobber dagen lang. Der er jo ingen, udover PJ-stalkeren, der kører så personligt på PJ, som du gør. Så du ved udmærket godt, at det ikke er fair at beskylde mig for at skabe intriger, når du ikke selv laver meget andet.  :yes:

Jeg gav kommentaren et like, fordi Carlo har helt ret.
Du bruger en voldsom masse energi på noget du " er ligeglad med" og dine bidrag gør ikke just konflikten mindre.

Gubbi er vel passiv, fordi der ikke foregår noget ulovlig på hans side, at der bliver snuppet et par billede er ikke hans problem, og så et cprnummer en har været så dum at selv offentliggøre kan han aldrig komme i klemme på.

Han har tilsyneladende accepteret den indtrængende, så mon ikke han også synes de slag fjolset får ud af det er fuldt fortjent.

politisk ukorrekt

• Gæst
Du bruger en voldsom masse energi på noget du " er ligeglad med" og dine bidrag gør ikke just konflikten mindre.

Jeg er ligeglad på den måde, at jeg sådan set kan være ligeglad med, om PJ bliver stalket  og at Tørresnoren bliver truet. Egentlig er det ikke mit problem.

Men når jeg blander mig skyldes det, at jeg også har retfærdighedssans og ikke kan lade være med at blande mig, hvis jeg ser uretfærdighed.

Og jeg bryder mig ikke om at se den måde, hvorpå flere personer mobber en ældre mand. Det er muligt, at denne mand ER psykisk ustabil, men netop derfor bør man forsøge at forstå ham fremfor at drive ham til vanvid.

Men jeg er en flink fyr, der faktisk har forståelse for mine medmennesker og jeg går IKKE ind for mobning. Hverken af voksne eller børn. Så derfor er det alligevel svært for mig ikke at blande mig, når jeg ser eksempler på grov mobning herinde.

I kan sige, og det har jeg flere gange givet jer delvist ret i, at PJ et langt stykke hen ad vejen selv er skyld i sine problemer. Ja, måske. Men undskylder det, at man mobber ham i én uendelighed? Hvad med at søge forsoning og trappe konflikten ned.

Den adfærd, som både du selv og Tørresnoren udviser, synes jeg optrapper konflikten med PJ. Derfor er det da også pudsigt, at I liker et indlæg fra Carlo, hvor han beskylder MIG for at skabe intriger, når I ikke selv gør meget andet.

Gubbi er vel passiv, fordi der ikke foregår noget ulovlig på hans side, at der bliver snuppet et par billede er ikke hans problem, og så et cprnummer en har været så dum at selv offentliggøre kan han aldrig komme i klemme på.

Det er sådan set fair nok. Men så skal han bare lade være med at give den som sherif-moderator, der vil slå hårdt ned på den slags, når det bare er tomme ord.

Jeg foretrækker, at han så bekender kulør og siger: "Jeg, GuBBi, elsker trollerier og morer mig kosteligt over trolls. Så der er - næsten - frit slag. Folk må godt voksenmobbe hinanden, det morer mig bare. Jeg bryder kun ind, hvis der forekommer direkte ulovligheder."

- Fordi i praksis er det sådan hans forum fungerer. Og det er på sin vis fair nok, hvis det er sådan han vil have det. Men så burde han bekende kulør. Fordi så kan vi andre overveje, om vi gider et rent trolle-rolle-forum. SOL er også fyldt med trollerier, men der er der dog lidt mere moderation end her. Eller i hvert fald VAR. Jeg har lidt indtryk af, at det også sejler ret meget derovre for tiden.

Han har tilsyneladende accepteret den indtrængende, så mon ikke han også synes de slag fjolset får ud af det er fuldt fortjent.

Hvis vi tager som præmis, at manden er psykisk ustabil, synes jeg faktisk ikke, at det er okay. Han kan i så fald ikke gøre for, at han er, som han er. Så burde I forsøge at være mere overbærende. Jeg har f.eks. ingen problemer med ham. Hvorfor mon? Fordi jeg er hensynsfuld og ikke sidder og mobber ham konstant. Og det tror jeg godt, at han kan respektere. Jeg har også gået til ham og kritiseret ham. Men jeg gør det som regel på en saglig og venlig måde. Det kunne andre lære lidt af.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    36.2%
    • Vis profil

Kors i hytten. Skam i livet har du heller ikke.

Citér
Men jeg vil ikke godtage, at du beskylder mig for at være intrigant, når du selv sidder og driller og mobber dagen lang. Der er jo ingen, udover PJ-stalkeren, der kører så personligt på PJ, som du gør. Så du ved udmærket godt, at det ikke er fair at beskylde mig for at skabe intriger, når du ikke selv laver meget andet.

Kors i hytten. Skam i livet har du heller ikke. Der er ingen forbindelse til den dele af hjernen som ellers er bremsende hos normale mennesker.

Offline Massey

• Senior medlem
  • Activity:
    2.4%
    • Vis profil

Jeg er ligeglad på den måde, at jeg sådan set kan være ligeglad med, om PJ bliver stalket  og at Tørresnoren bliver truet. Egentlig er det ikke mit problem.

Men når jeg blander mig skyldes det, at jeg også har retfærdighedssans og ikke kan lade være med at blande mig, hvis jeg ser uretfærdighed.

Og jeg bryder mig ikke om at se den måde, hvorpå flere personer mobber en ældre mand. Det er muligt, at denne mand ER psykisk ustabil, men netop derfor bør man forsøge at forstå ham fremfor at drive ham til vanvid.

Men jeg er en flink fyr, der faktisk har forståelse for mine medmennesker og jeg går IKKE ind for mobning. Hverken af voksne eller børn. Så derfor er det alligevel svært for mig ikke at blande mig, når jeg ser eksempler på grov mobning herinde.

I kan sige, og det har jeg flere gange givet jer delvist ret i, at PJ et langt stykke hen ad vejen selv er skyld i sine problemer. Ja, måske. Men undskylder det, at man mobber ham i én uendelighed? Hvad med at søge forsoning og trappe konflikten ned.

Den adfærd, som både du selv og Tørresnoren udviser, synes jeg optrapper konflikten med PJ. Derfor er det da også pudsigt, at I liker et indlæg fra Carlo, hvor han beskylder MIG for at skabe intriger, når I ikke selv gør meget andet.

Det er sådan set fair nok. Men så skal han bare lade være med at give den som sherif-moderator, der vil slå hårdt ned på den slags, når det bare er tomme ord.

Jeg foretrækker, at han så bekender kulør og siger: "Jeg, GuBBi, elsker trollerier og morer mig kosteligt over trolls. Så der er - næsten - frit slag. Folk må godt voksenmobbe hinanden, det morer mig bare. Jeg bryder kun ind, hvis der forekommer direkte ulovligheder."

- Fordi i praksis er det sådan hans forum fungerer. Og det er på sin vis fair nok, hvis det er sådan han vil have det. Men så burde han bekende kulør. Fordi så kan vi andre overveje, om vi gider et rent trolle-rolle-forum. SOL er også fyldt med trollerier, men der er der dog lidt mere moderation end her. Eller i hvert fald VAR. Jeg har lidt indtryk af, at det også sejler ret meget derovre for tiden.

Hvis vi tager som præmis, at manden er psykisk ustabil, synes jeg faktisk ikke, at det er okay. Han kan i så fald ikke gøre for, at han er, som han er. Så burde I forsøge at være mere overbærende. Jeg har f.eks. ingen problemer med ham. Hvorfor mon? Fordi jeg er hensynsfuld og ikke sidder og mobber ham konstant. Og det tror jeg godt, at han kan respektere. Jeg har også gået til ham og kritiseret ham. Men jeg gør det som regel på en saglig og venlig måde. Det kunne andre lære lidt af.

Lige børn leger bedst.

politisk ukorrekt

• Gæst

Kors i hytten. Skam i livet har du heller ikke.

Citér
Men jeg vil ikke godtage, at du beskylder mig for at være intrigant, når du selv sidder og driller og mobber dagen lang. Der er jo ingen, udover PJ-stalkeren, der kører så personligt på PJ, som du gør. Så du ved udmærket godt, at det ikke er fair at beskylde mig for at skabe intriger, når du ikke selv laver meget andet.

Kors i hytten. Skam i livet har du heller ikke. Der er ingen forbindelse til den dele af hjernen som ellers er bremsende hos normale mennesker.

Du troller jo for vildt. Prøv at argumentere normalt i stedet for bare at personhetze.

Havde jeg været GuBBi, havde jeg for længst givet dig en advarsel for at sabotere et hav af tråde med dit "hvad rager det os", hvormed du forsøger at stoppe enhver debat, du ikke selv finder interessant. Du er en slags diktator, der vil bestemme, hvilke emner, vi må tage op eller ej. Passer emnet dig ikke, siger du altid "hvad rager det os" eller "det må vi fundere lidt over". Dette betragter jeg som ren sabotage af debatten.
« Senest Redigeret: Januar 22, 2018, 11:30:30 am af politisk ukorrekt »

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.8%
    • Vis profil
Man kan sige meget om SOL-debatten, men der blev ryddet op !!

Da de ændrede deres forum, var jeg midt i en lang "samtale" - med en anden debattør, derinde, og alt forsvandt for øjnene af os - UDEN VARSEL  :angry:

Jeg blev så gal, at jeg forlod Sol - men forinden inviterede jeg debattørene herind på Din Debat.

Jeg havde indtrykket af, at det var et lille hyggeforum, en "strikkeklub / madklub"  :big_grin: men da Sol-debattørerne først  - fulgte med herind, så skete der "ting og sager"  :big_grin:

Det er vel de samme debatter, der går igen... forskellen er kun, at på Din debat, bliver der IKKE RYDDET OP  :bad:

politisk ukorrekt

• Gæst
Man kan sige meget om SOL-debatten, men der blev ryddet op !!

Da de ændrede deres forum, var jeg midt i en lang "samtale" - med en anden debattør, derinde, og alt forsvandt for øjnene af os - UDEN VARSEL  :angry:

Jeg blev så gal, at jeg forlod Sol - men forinden inviterede jeg debattørene herind på Din Debat.

Jeg havde indtrykket af, at det var et lille hyggeforum, en "strikkeklub / madklub"  :big_grin: men da Sol-debattørerne først  - fulgte med herind, så skete der "ting og sager"  :big_grin:

Det er vel de samme debatter, der går igen... forskellen er kun, at på Din debat, bliver der IKKE RYDDET OP  :bad:

Jeg kunne godt lide det gamle SOL. Men da det nye SOL kom, blev forum uoverskueligt. Det hele ser så rodet ud derinde og det er svært at finde rundt i trådene.

Og før kunne man poste billeder og videoer i sine indlæg. Pludselig var det ikke til at finde ud af, hvordan man f.eks. skulle poste et billede eller en video i et indlæg. Så gav jeg op og tog herover.

Din-debat har på sin vis været udmærket. Men alle trolls fra SOL er bare også fulgt med herover, så derfor er forum her blevet ret useriøst. Nogle siger så, at jeg selv deltager. Korrekt. Men jeg gider bare ikke være hamrende seriøs, når 75% herinde er trollerier og pjatterier. Så kan jeg lige så godt lege med. Og det er egentlig GuBBi´s ansvar OG beslutning, at det her har udviklet sig til et trolle-rolle-forum.

Trolle-fora kan dog også være underholdende. Men det er ikke længere her, jeg tager de store seriøse diskussioner. Derfor pjatter jeg også selv det meste af tiden. Fordi næsten ingen andre er seriøse herinde længere. Anklageren, Licensnægteren og Anti-Rød forsøger dog stadig at køre en seriøs debat, men det drunker i trollerier.
« Senest Redigeret: Januar 22, 2018, 11:39:41 am af politisk ukorrekt »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    36.2%
    • Vis profil
Og det er egentlig GuBBi´s ansvar OG beslutning, at det her har udviklet sig til et trolle-rolle-forum.

Trolle mig her. Trolle mig der. Hvorfor skal vi andre stadigt belemres med det. Den eneste grund jeg kan forestille mig, er chikane.

Så hold dog snart din store k...!