Afstemning

Hvordan kan det mon være, at GuBBi, trods at han har været online flere gange den sidste uge, bare ignorerer alle henvendelser?

Simpelt. Han har travlt med eksamener eller andet og har bare ikke overskud til at gribe ind.
0 (0%)
Hans indbakke er fyldt med mails. Han læser kun få ad gangen og venter med at gribe ind, til han har fået overblik.
2 (33.3%)
Han er handlingslammet, fordi han ikke helt ved, hvordan han skal håndtere PJ-konflikten. Tilgive PJ eller bandlyse ham forever? Han tøver, fordi han overvejer situationen.
1 (16.7%)
Han ønsker et trolleforum og derfor tøver han med at gribe ind. Fordi han sidder og hygger sig med sine popcorn og nyder trollerierne.
1 (16.7%)
Har I ikke gennemskuet endnu, at GuBBi selv er supertrollen og det er derfor, han købte forum? Så han ikke kan bannes og samtidig har adgang til alles ip. Skidesmart faktisk!
0 (0%)
GuBBi er frustreret og er ved at give op. Så derfor har han opgivet at styre noget som helst og sidder bare og ryster på hovedet.
1 (16.7%)
GuBBi er af myndighederne blevet bedt om at indsamle bevismateriale. Og derfor venter han med at slette indlæg, indtil der er samlet beviser nok ind mod en eller flere bestemte brugere.
0 (0%)
ANDET - hvad tror DU?
1 (16.7%)

Totale antal stemmeafgivende: 3

Afstemingen er lukket: Februar 01, 2018, 01:19:45 am

Forfatter Emne: Halvt alvor/halvt for sjov AFSTEMNING: Hvorfor er GuBBi så fraværende for tiden?  (Læst 3796 gange)

Stina

• Gæst
Politisk ukorrekt

Citér
Brugeren er ansvarlig
Det klare udgangspunkt i dansk ret er, at brugeren – den, der rent faktisk har foretaget handlingen – sidder med ansvaret. Har en virksomhed selv uploadet billeder ejet af en anden person, er der ingen tvivl om, at virksomheden er ansvarlig. Også selv hvis det er en medarbejder i det nedre hierarki, der har foretaget den faktiske handling.

Musenfryd står stadig som moderator, og hun må da være klar over, at GuBBI er fraværende - om han er syg eller død, så må hun vide det !!

Hun har ikke været herinde, siden engang - i december måned - hun har altså også et ansvar, med mindre de begge er døde  :boast: :blush: :dry: :ermm:

Søde ven læs nu hvad svampebob har lagt ind ejeren kan gøres ansvarlig musenfryd solgte domæner til Gubbi så nu ejer hun ikke din debat mere er det svært for dig det er vist godt du kun fandt komma fejl det andet evner du da vist ikke vel ven
« Senest Redigeret: Februar 07, 2018, 09:05:44 am af Stina »

politisk ukorrekt

• Gæst
Musenfryd står stadig som moderator, og hun må da være klar over, at GuBBI er fraværende - om han er syg eller død, så må hun vide det !!

Hvor skulle hun vide det fra? Det er ikke mit indtryk, at de to omgås hinanden privat. Som Stina skrev, solgte Musenfryd siden til GuBBI, så han overtog den helt. Jeg ved dog ikke, hvorfor Musenfryd stadig står som moderator, for hun har ikke været online i månedsvis. Så det giver ikke så meget mening.

Hun har ikke været herinde, siden engang - i december måned - hun har altså også et ansvar, med mindre de begge er døde  :boast: :blush: :dry: :ermm:

Ok, så december da. Men stadig et par måneder. Så langt fravær mener jeg ikke, at man kan have, hvis man er moderator. Og GuBBi har snart været væk i tre uger. Det synes jeg også er et fravær, der grænser op til at være for langt for en moderator. Har man ikke en smule ansvar for sin egen side eller kan man bare stikke hovedet i busken og så lade som om, at man ikke ser, hvad der sker herinde?

Jeg har en teori om, at GuBBi læser med som gæst, men måske tænker "Åh nej, sikke en ballade, det gider jeg ikke, så nu gemmer jeg mig bare". Men i så fald burde han melde klart ud, at det gider han ikke mere - i stedet for bare at stikke hovedet i busken.

Han var trods alt også online på et tidspunkt i januar, hvor der havde foregået ting herinde, som han burde have skredet ind overfor. Men han valgte at ignorere det, selvom han beviseligt havde været logget ind et par gange i den periode. Det tyder på, at han måske helt bevidst stikker hovedet i busken. Og det synes jeg er en diskutabel adfærd fra en moderator´s og site-ejer´s side.

En anden mulighed er, at nogen truer eller stalker ham. Der var, som nogle måske husker, én, der udgav sig som ham for et par uger siden. Så nogen har fået fat i hans navn. Måske bliver han stalket og er gået til politiet? Og så har de bedt ham holde lav profil, mens de forsøger at udrede tingene for ham? Det er også en mulighed.

Men lad os ikke håbe, at der er tilkommet ham noget fysisk eller helbredsmæssigt. Men det ville da givet fald give ham en god undskyldning for sit lange fravær. Han kan jo også været taget på ferie, men den tror jeg ikke på længere. Fordi hvem holder tre ugers ferie i januar-februar måned? Det kender jeg ikke rigtigt nogen, der gør.
« Senest Redigeret: Februar 07, 2018, 10:55:07 am af politisk ukorrekt »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    98%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Politisk ukorrekt

Citér
Brugeren er ansvarlig
Det klare udgangspunkt i dansk ret er, at brugeren – den, der rent faktisk har foretaget handlingen – sidder med ansvaret. Har en virksomhed selv uploadet billeder ejet af en anden person, er der ingen tvivl om, at virksomheden er ansvarlig. Også selv hvis det er en medarbejder i det nedre hierarki, der har foretaget den faktiske handling.

Gubbi er måske også blevet truet af en voldspsykopat med, hvad der ville ske med hans lever, milt m.m., når maveregionen bliver angrebet med jernhårde slag og spark ...
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

politisk ukorrekt

• Gæst
Gubbi er måske også blevet truet af en voldspsykopat med, hvad der ville ske med hans lever, milt m.m., når maveregionen bliver angrebet med jernhårde slag og spark ...

Det var i hvert fald også en tanke, jeg fik...især fordi nogen for et par uger siden udgav sig som GuBBi herinde og tydeligvis kendte til hans private identitet.

Ikke at det behøver være samme person. Men én eller anden stalker ham måske. Og det er i hvert fald lidt interessant, at GuBBi´s fravær er faldet sammen med det tidspunkt, hvor en eller anden udgav sig som ham herinde. Måske et sammentræf eller måske ikke.
« Senest Redigeret: Februar 07, 2018, 11:01:41 am af politisk ukorrekt »

Stina

• Gæst
Politisk ukorrekt

Citér
Brugeren er ansvarlig

Mere sandsynligt  Poul Jørgensen der er kendt som truende,
og lige vendt retur, da Gubbi bliver fraværende.

Jørgen Rasmussen

• Gæst
Mere sandsynligt  Poul Jørgensen der er kendt som truende,
og lige vendt retur, da Gubbi bliver fraværende.

Hvis undertegnede må tillade sig at komme med et lille pip: Så hvis det forholder sig således, synes jeg stadig ikke det forklarer hvorfor moderator ikke banner personen. Denne handlingslammethed er påfaldende. Det indikerer at manden på en eller anden facon være blevet sat ud af spil; eksempelvis gennem sygdom eller lignende.

Med venlig hilsen

Jørgen Rasmusen, overlærer

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    98%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil

Hvis undertegnede må tillade sig at komme med et lille pip

Der er trolle nok i forvejen.
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
  • Country: dk
    • Vis profil
    • Der er så meget kvinder ikke forstår
Politisk ukorrekt

Citér
Brugeren er ansvarlig

Musenfryd har intet ansvar for hvad der sker her på siden.
Det er Gubbi der ejer siden.
Filosofi er forsøget på i et mørkt rum at fange en sort kat, der slet ikke er der.
Teologi er forsøget på i et mørkt rum at fange en sort kat, der slet ikke er der, mens man råber: “Jeg har den” –

Pablo Cruz

Offline musenfryd

• Administrator
  • Senior medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
    • Telefonpasning
Det er rigtigt.  Jeg har solgt og fralagt mig ethvert ansvar.
Jeg står som admin fordi det aldrig er blevet slettet.
Jeg er faktisk ret bekymret for GuBBi
Life's a journey, not a destination

http://prontocallcenter.dk/
hvis der er brug for telefonpasning

Offline Massey

• Senior medlem
  • Activity:
    1%
  • Country: 00
    • Vis profil
Det er rigtigt.  Jeg har solgt og fralagt mig ethvert ansvar.
Jeg står som admin fordi det aldrig er blevet slettet.
Jeg er faktisk ret bekymret for GuBBi

Det er vi vist flere der er. :smile1: