Forfatter Emne: Din-debats storhedstid er oprundet :)  (Læst 1791 gange)

Terrence

• Gæst
Sv: Din-debats storhedstid er oprundet :)
« Svar #30 Dato: Januar 21, 2018, 08:39:00 pm »
Måneskid/terrence.

du er et meget sygt individ, et sørgeligt Eks. på noget der lever, et misfoster uden sidestykke, puh ha da da, din mor burde have haft en abort, det ville have haft sparret samfundet for meget...

Som du dog bare forstår at udtrykke dig med ømhed.... :yes:

- nu forstår jeg bedre det du fortalte os engang.... - at du simpelthen ka' snakke bukserne af pigebørnene..! :heart2: :ROFL:
Ja. Det kan man også kalde det.
Dumme mig troede det hedder overgreb. For hans vedkommende incest.

Godt jeg er gemt under Tor.

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.2%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #31 Dato: Januar 21, 2018, 08:41:21 pm »
det er sjovere at vide hvem man er, end at tro man er alle mulige andre.
Den sætning finder du nok aldrig ud af.  :smile1:
Altid glad for at hjælpe. :smile:

Terrence

• Gæst
« Svar #32 Dato: Januar 21, 2018, 08:47:36 pm »

Der er heller ingen grund til at frygte det pjok. Søster er sur så hun gider ikke tage ud og slå.

'Terrence' - du er ny her..... - nu er du vel for helvede ikke stalkerens stalkers stalker, vel..?  :hyper:

- jeg kunne faktisk godt LIGE bruge Øgle-Bobs analyse af dig, man hører jo fandme så meget i denne tid..!  :big_grin:

Det er skam ikke noget personligt, men i 'Ø-Bob' har jeg en uundværlig wingman hvad angår det at gennemskue slynglerne.. :blum:

- som han selv så ydmygt skriver om sit virke:

"Mange år som konspirationsteoretiker og sandhedssøger gør, at jeg da skam ej er så nem at narre"

:big_grin:

Jeg opremsede de trolls, jeg mener Trollerik har.

Så svarede han (som Henrijette, som er én af hans profiler, hvilket du sikkert ikke har gennemskuet endnu), at han ikke er nogle af dem, jeg nævnte, men derimod Terrence, fordi jeg lige glemte at nævnte Terrence (som også er en velkendt PJ-stalker fra SOL).

Hvilket ses HER:

Mon ikke han også kan huske dit forsvar som Micheluccio og din forståelse for pøllen røg på naboen fordi hun hakkede hans pc med en økse.

Hvad med du blandet dig uden om og så nøjes med at koncentrere dig om fly striber fra Ålborg lufthavn eller trekanter ved spritfabrikken.
Du har måske sprogøre. Men dit engelsk lyder næsten som Villy Søvndal.
Den fremlægning giver et 2 tal.

Det morer mig lidt, at du hele tiden har benægtet, at du er Trollerik/PJ-stalkeren

Men med det du skriver HER, må jeg bare takke dig. Fordi du bekræfter, at du ER Trollerik.

Du, Trollerik, skriver altid det samme. Det er altid noget med at "reptiltossen cykler rundt efter trekanter i Ålborg" og "Pøllen elsker pigetrusser og har fået hakket sin pc og angrebet naboen med en økse bla bla bla". Det er så nemt at gennemskue dig. Når du skriver disse ting fra stort set alle dine profiler, ved man straks, at du ER Trollerik.

Så tak for at du herover netop bekræftede, at du ER Trollerik

Så alle de andre profiler, som jeg har udråbt som dine, er nok også dine, skal du se. :yes:

NEMLIG: Massey, Flixtor, MariS, Måneskin, Lorenz, Viggo Kurt o.s.v. :smile1:

Dine evner som detektiv er lige som dit engelsk.
Jeg er Terrence.

To minutter efter kom Terrence herind. For første gang nogensinde. Pudsigt sammentræf, ikke sandt? :yes:

Så Terrence kom selvfølgelig herind for at tage gas på, at vi lige havde nævnt vedkommende. Hvem, der så oprettede Terrence, kan du sikkert ikke regne ud. Uden Øgle-Bob her. Men det er nu ret oplagt. Men jeg vil da ikke sige det, fordi nogle gange må I også bruge hjernen selv. :blum:

Og i øvrigt overvejer jeg at lade være med at afsløre Trollerik´s profiler. Fordi helt ærligt morer det mig nu også lidt at se, hvordan han kører rundt med jer allesammen. Inklusive dig selv. I er selv ude om det, når I ikke kan gennemskue selv de simpleste ting. :big_grin:

Så Trollerik, kør du bare løs. Der er faktisk ingen pointe i at afsløre dine profiler, fordi ingen af de andre kan alligevel gennemskue sammenhængene. Og så er det jo omsonst for mig at forsøge at overbevise dem. Hvis de gerne vil trolles, så for min skyld ingen alarm. Så bare slå dig løs, Trollerik. Men så gider jeg ikke have ondt af dem,  som du driver rundt i manegen. De har selv valgt at lade sig narre. :LaieA_007: :LaieA_007: :LaieA_007:

Du kaldte. Og der kom jeg så.
Ka do følg mig?
« Senest Redigeret: Januar 21, 2018, 08:58:09 pm af Terrence »

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #33 Dato: Januar 21, 2018, 08:50:13 pm »
Du kaldte. Og det kom jeg så.
Ka do følg mig?

Ja. Ja ka følg dej? Ka do os følg mig?

Mvh. Ammefar, Aabybro.

:blum: :blum: :blum: :blum:
« Senest Redigeret: Januar 21, 2018, 08:51:57 pm af politisk ukorrekt »

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.6%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #34 Dato: Januar 21, 2018, 09:17:30 pm »
Fordi helt ærligt morer det mig nu også lidt at se, hvordan han kører rundt med jer allesammen. Inklusive dig selv. I er selv ude om det, når I ikke kan gennemskue selv de simpleste ting. :big_grin:

Jeg tar' sgu chancen..! :almirena_04:

Men, kunne du i det mindste afsløre om der eventuelt er nogle af dem som er reptiler eller aliens..? :hyper:

- det ville gøre det lidt lettere for mig at lære at manøvrere rundt mellem alle trollebasserne.. :yes:
'Uanset hvor mørkt livet til tider kan se ud, så husk at der altid er lys i køleskabet'....

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #35 Dato: Januar 21, 2018, 10:04:34 pm »
Fordi helt ærligt morer det mig nu også lidt at se, hvordan han kører rundt med jer allesammen. Inklusive dig selv. I er selv ude om det, når I ikke kan gennemskue selv de simpleste ting. :big_grin:

Men, kunne du i det mindste afsløre om der eventuelt er nogle af dem som er reptiler eller aliens..? :hyper:

- det ville gøre det lidt lettere for mig at lære at manøvrere rundt mellem alle trollebasserne.. :yes:

Hmm, jeg har ikke lige styr på dem alle.

Men MariS bor som sagt her i Ålborg. Og en dag lykkedes det mig at fange hende midt i et hamskifte. Billedkvaliteten er ikke tip-top, da jeg tog det med mit mobilkamera og der var lidt dunkelt. Men her er MariS.

I 2013 var jeg en tur på Lolland. Og der lykkedes det dog mig at fange dette væsen. Jeg har siden erfaret fra - muligvis - pålidelig kilde, at der skulle være tale om Flixtor:

« Senest Redigeret: Januar 21, 2018, 10:11:25 pm af politisk ukorrekt »

Terrence

• Gæst
« Svar #36 Dato: Januar 21, 2018, 10:20:40 pm »

Det er shapeshifters.
 Og meget intelligente, der hægtede vi lige Poul Ole Jensen Jørgensen af.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    53.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #37 Dato: Januar 22, 2018, 07:01:23 am »
- Det er jo fandme' LIGE før det hele går på dig af bar iver...! :ROFL: :ROFL: :ROFL:

Det er ikke bare LIGE før den går på ham. Han gokker helt vildt når han skriver sine profiludgydelser. Afvekslende med fantasier om pussy-grabbing.

Citér
Acceptér nu bare at debatten er halvt fyldt med idioter..!  :big_grin: - MIG rager det personligt en højlærd kommandantskid..! Og skulle der dukke en 'stalker' op i min slipvind, så er jeg lisså kold som en brøndgravers røv..!  :blum: :big_grin: :ROFL:

Sådan har jeg det også.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #38 Dato: Januar 22, 2018, 08:40:53 am »
Måneskid/terrence.

du er et meget sygt individ, et sørgeligt Eks. på noget der lever, et misfoster uden sidestykke, puh ha da da, din mor burde have haft en abort, det ville have haft sparret samfundet for meget, dig og alle dine falske profiler tyder jo klart på at du har et ID-problem, det ene øjeblik er du Terrence, så amnefar, så mariS, så måneskid, så Viggo kurt, så rene, så mit Cpr, Nr, så dinestrup, så bjarnetrols, så Tommalb, så Feurzzz, så 654321, så marquien, så syl, så micael og alle de profiler er jo dig.

Så det er jo tydeligt at du har et kæmpe problem med hvem du er, i mine øjne burde du indlægges, et sted hvor nogen tog sig meget af dig, indtil du viste hvem du er, du må selv kunne se du har et problem.
Psykisk må du jo havde det meget dårligt, jeg glemmer aldrig dengang jeg vågnede op på et operationsbor hvor jeg ikke viste hvem jeg var, tænk dig engang lige, jeg troede jeg var Kurt Wailtheime, gud-ske-lov gik mit over, men du er jo fanget i det endnu, få en rigtig læge til at hjælpe dig, det er sjovere at vide hvem man er, end at tro man er alle mulige andre.
Poul.
   Nu skal man jo ikke selv kaste med sten når man selv bor i et glas hus vel POUL OLE, det vil altså sige at du ikke har et problem med hvem du er , det kan jeg ikke rigtigt få til at passe med alle dine falske profiler du selv har lavet . Hvem kalder du et misfoster gå ud og kigge dig i spejlet , så ser du måske sådan et . :dash2: :dash2: