Forfatter Emne: Din-debats storhedstid er oprundet :)  (Læst 1792 gange)

Offline J. Langgaard-Nielsen (OP)

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • "Dig elsker jeg - Danmark mit Fædreland!"
    • Vis profil
Din-debats storhedstid er oprundet :)
« Dato: Januar 21, 2018, 08:27:33 am »
Genkender I tonen?

BrovteBanden og dem, der 'lige kiggede ind' ugentlig for at harcelere. (For der var jo slet ikke plads (!) til alle de indlæg, de ellers ville have skrevet om deres hunde, katte, blomsterbede, sylteopskrifter og syggelture til imaginære lokaliteter.)
'Bøbøbøbøbø, her er ikke andet and islam!'

'Bøbøbøbøbø, Din-debat er besat af en national bande! Og de kender hinanden privat, sidder i et skummelt hus i Nordjylland og aftaler, hvad de vil skrive, det er ganske vist og bøøøøøøøbøbøbøbøbøh!'

'Bøøøøøøbøbøbø, forresten er alle de hæææædefulde islamkritiske op- og indlæg skrevet af en eneste person!' Denne person er til gengæld i stand til at forandre sprogstil, køn og interesser efter behag!....

'Wøddewøddewøddebødde, jaaaarmen DerRudi skulle have været smidt ud. Hvis bare han havde været bannet for altid, ville alt være fred og idyl!'

(Hvor mange indlæg har den bruger lige sendt herind siden før Nytår?)

- - -
Nu er 'de nationale' så vist gået i hi. Dødtrætte af at blive tilsvinet, mistænkeliggjort og hetzet af de varmt forbrødrede Anklager-/ politisk ukorrekt-segmenter.

Så det er nu, I skal kigge og nyde det. Nu ser I foran jer, hvordan det er de ovennævnte personer ville have, at Din-debat skal se ud!

Er det ikke mageløst?

Sådan et kig henover diskussions-emnerne en søndag som i dag.

Hvilken lødighed - aldrig før set så enestående herinde.
Så skarpt, så fyldt med evne og energi til at bringe alt det spændende på bane!
   :sarcastic:   :JC-hysterical:

(Ironi kan forekomme. Sådan er der jo så meget...)
« Senest Redigeret: Januar 21, 2018, 08:32:57 am af J. Langgaard-Nielsen »
Profilen Carlo: "Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?" (Din-debat.dk 24/2 2016.)
Det er Carlos slags, jeg vil have buret inde. J. Langgaard-Nielsen.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Brug din egen opskrift på at gøre debatten til en succes
« Svar #1 Dato: Januar 21, 2018, 11:21:40 am »
Bland dig debatten og udråb dem til svagt begavede, primitivt tænkende psykopater - så er vi hurtigt tilbage i de gode gamle dage ...
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Din-debats storhedstid er oprundet :)
« Svar #2 Dato: Januar 21, 2018, 11:32:08 am »
Hold nu op, Rudi. Enhver med lidt sproglig flair og intuition kan da gennemskue, at det er dig, der står bag utallige højrefløjsprofiler. Du har jo så lidt fantasi i dit sprogbrug, at du altid bruger samme udtryk. Ja, selv samme smileys. Men det, der virkeligt afslører dig, er dit nedladende sprogbrug overfor folk, du er uenig med. Det er altid noget med "slimet kloakrotte" og lignende nedladende udtryk....

Med hensyn til, om hele din "bande" sidder i Nordjylland, så angiver Rudi på sin profil et postnummer, der kan henføres til et sted i Vendsyssel. Og det er ikke doxxing at skrive dette, fordi han skriver det selv åbent på sin profil (og jeg har været flink at udelade det præcise postnummer. Men det fremgår af hans profil). Så hvis Rudi ellers er ægte (hvad man dog kan betvivle), så skulle han efter eget udsagn være nordjyde. Det er dog ret sandsynligt at også Rudi selv er en fiktiv eksistens. Fordi navnet Rudi er et typisk tysk navn, hvilket virker søgt. :yes:

De der to smileys dér, dem bruger Rudi altid. Også når han skriver fra sine mange andre profiler. Prøv at kigge på hans mange højreprofiler. De bruger altid de der to smileys. Den sarkastiske og den rullende hysteriske smiley:

Det er nemt at se på anvendelsen af smileys og på det øvrige sprogbrug, at det er én og samme person, der står bag disse profiler. Det er de små detaljer, der afslører det.
« Senest Redigeret: Januar 21, 2018, 12:26:18 pm af politisk ukorrekt »

Offline 12:30

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Har du samme problem som Andefar?
« Svar #3 Dato: Januar 21, 2018, 12:44:59 pm »
Hold nu op, Rudi. Enhver med lidt sproglig flair og intuition kan da gennemskue, at det er dig, der står bag utallige højrefløjsprofiler. Du har jo så lidt fantasi i dit sprogbrug, at du altid bruger samme udtryk. Ja, selv samme smileys. Men det, der virkeligt afslører dig, er dit nedladende sprogbrug overfor folk, du er uenig med. Det er altid noget med "slimet kloakrotte" og lignende nedladende udtryk....

Med hensyn til, om hele din "bande" sidder i Nordjylland, så angiver Rudi på sin profil et postnummer, der kan henføres til et sted i Vendsyssel. Og det er ikke doxxing at skrive dette, fordi han skriver det selv åbent på sin profil (og jeg har været flink at udelade det præcise postnummer. Men det fremgår af hans profil). Så hvis Rudi ellers er ægte (hvad man dog kan betvivle), så skulle han efter eget udsagn være nordjyde. Det er dog ret sandsynligt at også Rudi selv er en fiktiv eksistens. Fordi navnet Rudi er et typisk tysk navn, hvilket virker søgt. :yes:

De der to smileys dér, dem bruger Rudi altid. Også når han skriver fra sine mange andre profiler. Prøv at kigge på hans mange højreprofiler. De bruger altid de der to smileys. Den sarkastiske og den rullende hysteriske smiley:

Det er nemt at se på anvendelsen af smileys og på det øvrige sprogbrug, at det er én og samme person, der står bag disse profiler. Det er de små detaljer, der afslører det.

Du er muslim og RADIGAL og vil ej forholde sig til emnet - ligesom Anklageren!

:dash2:

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    48.4%
  • Country: 00
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #4 Dato: Januar 21, 2018, 12:56:09 pm »
Man kan jo ikke være væk fra debatten i længere tid før I opfører jer som uopdragne børn  :big_grin:
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Har du samme problem som Andefar?
« Svar #5 Dato: Januar 21, 2018, 12:56:30 pm »
Du er muslim og RADIGAL og vil ej forholde sig til emnet - ligesom Anklageren!

:dash2:

Og du er Sharia/Molenbeek og Blue_Velvet. Blot i ny forklædning. :yes:

Det der udtryk ANDEFAR har Sharia, Molenbeek og Blue_Velvet nemlig også brugt et utal af gange. :yes:

Jeg husker, at du som Blue_Velvet og Molenbeek tidligere har postet anal- og lortefikserede indlæg. Hvilket kæder dig sammen med den ligeledes lortefikserede Viggo Kurt.

Så jeg tror, at du er Viggo Kurt. :blum:

Well, medmindre der er hele to pølsefikserede herinde. :ohmy:
« Senest Redigeret: Januar 21, 2018, 01:03:41 pm af politisk ukorrekt »

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Januar 21, 2018, 03:48:06 pm »
Og så er der udtrykket `anKAGleren´ det er os typisk for hr Rudi,  :girl_sad:
Fake profil, :girl_blum2:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #7 Dato: Januar 21, 2018, 03:56:44 pm »

Ja, var det nu blot én formulering, der løs ens, kunne det slås hen som en tilfældighed. Men han bruger jo ned til mindste detalje de samme udtryk, ord og smileys som Rudi.

Lidt ligesom PJ-stalkeren forsøger at bilde os ind, at Måneskin, MariS, Flixtor o.s.v. ikke er de samme. Det er jo SÅ tydeligt, hvis man nærlæser deres indlæg. For det første har de ikke andet end PJ i hovedet og for det andet har de samme ordforråd, bruger samme udtryk og så laver de allesammen et hav af kommafejl og grammatiske fejl. :yes:
« Senest Redigeret: Januar 21, 2018, 03:58:20 pm af politisk ukorrekt »

Hjerter ES

• Gæst
« Svar #8 Dato: Januar 21, 2018, 03:57:13 pm »

Det er, som det plejer, når du gerne ville sjofle nogen på debatten. Der er rod i kassen med informationer   :biggrin:

For der står jo ikke "AnKAGleren" i Langgaard-Nielsens indlæg. Ups! Forsvandt tråden, Anna?
Tsh tsh tsh....

« Senest Redigeret: Januar 21, 2018, 04:07:23 pm af Hjerter ES »

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #9 Dato: Januar 21, 2018, 03:58:47 pm »

Det er, som det plejer, når du gerne ville sjofle nogen på debatten. Der er rod i kassen med informationer   :biggrin:

For der står jo ikke "AnKAGleren" i Langgaard-Nielsens indlæg. Ups! Forsvandt tråden, Anna?
Tsh tsh tsh....

Hej Rudi!

Dette her indlæg viser meget godt, at "Hjerter ES" er Rudi i kvindeklæder :yes::

Hvor er du dog en lurvet og uvederhæftig løgnhals, Anklager!

Jeg måtte ind at se, hvad det var Phil bliver ved med at svare på - og så er det blot en gang pseudodebat, hvor du vil bilde læseren ind, at Langgaard-Nielsen har afsværget sin modstand mod fri hash. Og så citerer du gudhjælpemig, der hvor han skrev, at der var meget ham og Phil er uenige om, men at de - modsat dig - godt kan føre en sober debat. Trods disse uenigheder.
Det værste er næsten, at du lader som om, at de nu er blevet enige om fri hash - for at understøtte din løgn. Piiinligt ud over alle grænser.

Jeg ser, at jeg har gjort det rigtige ved normalt at have dig sat på 'ignorer', for du er absolut ikke debattør. Du er en plaprende løgner og debat-afsporer.

Der er ikke nogen som gider jeres hadefulde debatstil.

DU mener jeg skriver hadefuldt, ha ha ha!!

Klap i og skrid selv af helvede til, latterlige ensomme gamling.
Man får virkelig indtryk af en syg gammel mand, der sidder foran skærmen dagen lang og nærmest får orgasme ved at brygge løgn sammen - som i ovenstående, hvor du falsk skrev, at to debattører havde skrevet noget helt andet end tilfældet var.

Det er endnu ikke kommet dertil, at du er enerådende og kan bestemme, hvem der må skrive herinde, syge blabre-papegøje.   :JC_moon:

Bemærk det hadske og nedladende tonefald. Det er præcist sådan, Rudi selv skriver. Så Hjerter Es er Rudi! :yes:

Den der smiley, hvor "hun" mooner sin røv til sidst, er meget afslørende. For den type barnlige og nedladende smileys har Rudi også brugt et utal af gange. :yes:

Venstrefløjens Hævner:
Citér
Hvad skyldes dog opstandelsen?

"Brovtebanden på spanden!"

Hå hå hå hå, sjovt - og patetisk - at gense "hævneren", nu med et af Lummer-Carlos yndlingsudtryk!!

Glemte han ikke "hva' raaaager det os?" og "tak for kaffe" ?    :sarcastic_hand: :dance3:

:yes:

Carlo:
Citér
Jeg plejer da også at like Langgårds indlæg, når han rigtigt hidser sig op.

Jaaa, og så føler du dig sikkert som en stur, stur martyr, ikke?   :bad:

Jeg synes da ikke, Langgaard har det med at hidse sig op. Det er formentlig en fælles ønskekoncert hos Anklageren og dig...
Klart at han skiver, hvad han mener om dig - men det er da ikke at hidse sig op. Det er ærlig snak. Jeg for eksempel, synes da også, at du er en ualmindelig usympatisk, klam slamrotte af de store og skidne!

(Husk nu "tak for kaffe" og at give mig en idiotisk like, narrehat!   :tease:)

:yes: :yes:

Det er jo såååååååå nemt at se, at det er samme person, der står bag både Rudi og Hjerter Es - samt ham der Langgaard. De har samme nedladende og flabede måde at henvende sig til deres modstandere på. :yes:
« Senest Redigeret: Januar 21, 2018, 04:12:32 pm af politisk ukorrekt »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Du har ikke det samme overblik
« Svar #10 Dato: Januar 21, 2018, 04:02:31 pm »

Tsh tsh tsh....

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=7373.msg98714#msg98714

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Hjerter ES

• Gæst
« Svar #11 Dato: Januar 21, 2018, 04:14:07 pm »
Jeg tror, de fleste godt kan se, at Politisk Ukorrekt er meget syg i roen.

For at det ikke skal være løgn, bruger han i sit korstog mod andre (angående smileys) igen og igen til bevidstløshed disse:

:yes:  (nikkedukken passer også perfekt til ham),  :drool:  og   :blum: Tigermandens yndlings- ...sjovt nok, ikke. Derfor til de sidste indlæg:
Farvel og tobak, stakkels lille ensomme  :Cherna_29:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #12 Dato: Januar 21, 2018, 04:15:17 pm »
Jeg tror, de fleste godt kan se, at Politisk Ukorrekt er meget syg i roen.

For at det ikke skal være løgn, bruger han i sit korstog mod andre (angående smileys) igen og igen til bevidstløshed disse:

:yes:  (nikkedukken passer også perfekt til ham),  :drool:  og   :blum: Tigermandens yndlings- ...sjovt nok, ikke. Derfor til de sidste indlæg:
Farvel og tobak, lille  :Cherna_29:

Hej igen Rudi.

Du burde være banned for længst med dit hadske og nedladende sprogbrug overfor andre brugere.

Men desværre mener GuBBi åbenbart, at der bør være frit slag herinde, så det er jo hans beslutning. Han VIL have et trolle-rolle-forum. :smile1:

Der er selvfølgelig ikke én, der tror på, at du er den unge sporty pige på din avatar. Du er i virkeligheden en gammel pensionist, der sidder og opretter et hav af stalker- og trollprofiler herinde. Du må kede dig meget... :yes:

P.S.: Nikkesmileyen og tungerækkeren bruger jeg en del, ja. Men ikke Tigersmileyen.

Men du er altså nem at afsløre som Rudi, da du bruger samme smileys og samme hadske og nedladende jargon som ham. Du tyr ALTID til personangreb, når du er trængt op i krogen. Ligesom Rudi. :yes: :yes: :yes:

:yes: :yes: :yes:

:yes: :yes: :yes:

:hyper: :hyper: :hyper:

P.S.: Jeg tager til notis, at Massey likede Hjerter ES´indlæg. Hmm, interessant, interessant. De er jo også begge ude på den aller-aller-yderste højrefløj og har begge det til fælles, at de troller fra adskillige profiler. Så klart at Massey liker Rudi. :blum:
« Senest Redigeret: Januar 21, 2018, 04:31:04 pm af politisk ukorrekt »

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.2%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Januar 21, 2018, 04:51:13 pm »
politisk ukorrekt

Citér
P.S.: Jeg tager til notis, at Massey likede Hjerter ES´indlæg. Hmm, interessant, interessant. De er jo også begge ude på den aller-aller-yderste højrefløj og har begge det til fælles, at de troller fra adskillige profiler. Så klart at Massey liker Rudi. :blum:

Det er bare for, at narre fjenden, sådan kan du ikke "regne den ud" - du gør et kæmpe arbejde politisk ukorrekt, men jeg så hellere, vi fik bannet de ulækre troll /   billederne !

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.6%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Januar 21, 2018, 04:52:41 pm »

Og du er Sharia/Molenbeek og Blue_Velvet. Blot i ny forklædning. :yes:

Det der udtryk ANDEFAR har Sharia, Molenbeek og Blue_Velvet nemlig også brugt et utal af gange. :yes:

Jeg husker, at du som Blue_Velvet og Molenbeek tidligere har postet anal- og lortefikserede indlæg. Hvilket kæder dig sammen med den ligeledes lortefikserede Viggo Kurt.

Så jeg tror, at du er Viggo Kurt. :blum:

Well, medmindre der er hele to pølsefikserede herinde. :ohmy:

Tænker du nogensinde over HVOR meget tid og energi du egentlig bruger på ENDELIG at fortælle alle vi andre hvem der mon er hvem, hvem der bruger hvilke smileys, hvornår hvem er på - hvem der 'liker' hvem- og hvorfor, hvem der bruger hvilke tegn, øgenavne og ord på samme måde som én eller anden bruger, hvilken skrivestil der mistænksomt ligner en tredies - og ikke mindst hvorfor du antager at de gør alt dette... :ROFL:

- spørger man mig, så er det sgu ikke normal adfærd... - med mindre man hedder Tyttebær-Maja... :big_grin:

'Uanset hvor mørkt livet til tider kan se ud, så husk at der altid er lys i køleskabet'....