Forfatter Emne: GUBBI  (Læst 4725 gange)

Offline single females near you

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: GUBBI
« Svar #105 Dato: Januar 20, 2018, 01:03:45 pm »

Offline Massey

• Senior medlem
  • Activity:
    1.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #106 Dato: Januar 20, 2018, 01:19:40 pm »
qoute: politisk ukorrekt=
Hvis du var ægte, ville du f.eks. aldrig sætte dit eget ansigt på din avatar. Så alene det, at du har dit eget (eller påståede) ansigt på din avatar, er mistænkeligt. Det ville ingen rigtig person ved sine fuld fem gøre på et troll- og stalkerinficeret forum som dette.

Tak for kaffe.       NEJ jeg er IKKE Carlo. Men at skrive= 'Det ville ingen rigtig person ved sine fuld fem gøre' er vist under lavmålet, synes du ikke? :ohmy:

Jeg ved ikke, om du er ægte.

Men Carlo er kendt som en provokatør og med den opførsel han udviser, virker det bare mærkeligt, at han ville udstille sit sande fjæs her.

Men det kan selvfølgelig godt give mening, hvis han bor flere tusinde km. væk (i Thailand).

Men hvis det er dig på billedet, er du så ikke nervøs for stalkers? Dem er der mange af på internettet.

Hvis du rager uklar med en stalker her på debatten, så vær vis på at en sådan kan finde på at misbruge alt, han ved om dig.

Og det er for længst blevet bevist, at GuBBi ikke kan/vil gøre noget ved det.

Og politiet heller ikke.

I praksis er det bevist, at en stalker godt må poste alle ens private billeder, både af en selv og af ens familie. Og han må skrive at folk er pædofile og en masse andre ting, han ikke kan dokumentere. Og der bliver IKKE skredet ind for det. Nok bliver brugeren banned, men han er tilbage dagen efter fra en ny ip-adresse. :yes:

Så min ærlige mening er, at det er meget ufornuftigt at vise sit sande fjæs herinde. Men jeg respekterer dog, at nogle vælger at gøre det. Men vi har jo set, hvordan stalker flere gange har postet billeder af Anklageren, fordi denne engang postede et par billeder af sig selv herinde. Så ja, det BLIVER misbrugt før eller siden.

Grunden til, at du har været heldig, er nok: 1. At du ikke skriver så ofte herinde og derfor ikke har nået at rage uklar med stalker endnu. 2. At du politisk ligger til højre. Stalkeren er også til højre, så havde du ligget til venstre, var han nok gået efter dig.

Nu er Desdicardo,ikke dum og provokerende på den måde, så hvorfor skulle nogen være på nakken af ham?

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #107 Dato: Januar 20, 2018, 01:23:35 pm »
Nu er Desdicardo,ikke dum og provokerende på den måde, så hvorfor skulle nogen være på nakken af ham?

Jeg siger også, at det er derfor, han er sluppet. :yes:

Men på en debat kan man nemt få fjender, så hvis man er typen, der tør udtrykke sin ærlige mening, kan det være farligt at have sit fjæs på.

Men derudover synes jeg nu ikke, at det er nogen undskyldning, at man tror at man kan poste andres privatbilleder, bare fordi man ikke bryder sig om dem som personer. Jeg er f.eks. ikke så vild med Carlo, men det betyder ikke, at jeg synes, at det er ok at poste hans billeder, hvis jeg fandt frem til dem. Det er en principsag.

Der er da også et par af brugerne herinde, jeg ved hvem er og hvor de bor. Fordi en vis person har afsløret det. Men jeg kunne ikke drømme om at offentliggøre det her i plenum.

Offline Desdicardo

• Senior medlem
  • Activity:
    2.6%
  • Køn: Mand
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
« Svar #108 Dato: Januar 20, 2018, 01:45:39 pm »
qoute: politisk ukorrekt=
Hvis du var ægte, ville du f.eks. aldrig sætte dit eget ansigt på din avatar. Så alene det, at du har dit eget (eller påståede) ansigt på din avatar, er mistænkeligt. Det ville ingen rigtig person ved sine fuld fem gøre på et troll- og stalkerinficeret forum som dette.

Tak for kaffe.       NEJ jeg er IKKE Carlo. Men at skrive= 'Det ville ingen rigtig person ved sine fuld fem gøre' er vist under lavmålet, synes du ikke? :ohmy:

Jeg ved ikke, om du er ægte.

Men Carlo er kendt som en provokatør og med den opførsel han udviser, virker det bare mærkeligt, at han ville udstille sit sande fjæs her.

Men det kan selvfølgelig godt give mening, hvis han bor flere tusinde km. væk (i Thailand).

Men hvis det er dig på billedet, er du så ikke nervøs for stalkers? Dem er der mange af på internettet.

Hvis du rager uklar med en stalker her på debatten, så vær vis på at en sådan kan finde på at misbruge alt, han ved om dig.

Og det er for længst blevet bevist, at GuBBi ikke kan/vil gøre noget ved det.

Og politiet heller ikke.

I praksis er det bevist, at en stalker godt må poste alle ens private billeder, både af en selv og af ens familie. Og han må skrive at folk er pædofile og en masse andre ting, han ikke kan dokumentere. Og der bliver IKKE skredet ind for det. Nok bliver brugeren banned, men han er tilbage dagen efter fra en ny ip-adresse. :yes:

Så min ærlige mening er, at det er meget ufornuftigt at vise sit sande fjæs herinde. Men jeg respekterer dog, at nogle vælger at gøre det. Men vi har jo set, hvordan stalker flere gange har postet billeder af Anklageren, fordi denne engang postede et par billeder af sig selv herinde. Så ja, det BLIVER misbrugt før eller siden.

Grunden til, at du har været heldig, er nok: 1. At du ikke skriver så ofte herinde og derfor ikke har nået at rage uklar med stalker endnu. 2. At du politisk ligger til højre. Stalkeren er også til højre, så havde du ligget til venstre, var han nok gået efter dig.

Jeg er faktisk upolitisk 'ukorrekt' haha! men skriver gerne mod nogle ting jeg er uenig i hvad enten det er røde eller blå der skriver. Thats´fakts
Intet er sikkert her i livet udover døden,

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
    • Vis profil
« Svar #109 Dato: Januar 20, 2018, 02:01:30 pm »
Jeg tror sku manden har været telegrafist i sit tidligere liv og endt som grise farmer. ;)))

Man 'ender' sandelig ikke som grisefarmer...! :hyper:

- dét er en titel man 'avancerer til'..!  :big_grin:

'Uanset hvor mørkt livet til tider kan se ud, så husk at der altid er lys i køleskabet'....

Offline Olejensen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #110 Dato: Januar 20, 2018, 03:02:03 pm »
Kære Flixtor/Terrence.
Nu i nat blev jeg ringet op af de 2 som du ville havde kontaktede mig, det er bare sejt, og helt efter vores aftale, men "Flixtor", det konto nummer du sendte til mig på min gamle "SOL. Mail-adresse har jeg ikke mere, så du bliver nød til at sende en ny Mail: til mig, så du kan få de 1.000-Kr vi aftalte.

Så du var åbenbart smartere end mig, det var din plan der virkede, det syntes jeg var sejt, og lidt ærgerligt, jeg havde helst set at det var min plan der virkede, men de penge vi aftalte skal du selvfølgeligt havde, plus et stort tak :) <3 .

Venlig Hilsen Poul Jørgensen 

Offline Olejensen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #111 Dato: Januar 20, 2018, 03:19:18 pm »
Jeg ved ikke om det virker :) , men begrebet "Skal du havde en flad!." får pludseligt en helt anden betydning :) .

https://www.facebook.com/SPORTbible/videos/2740669849411863/

Ham den første tog det da meget pænt, den anden gik direkte i gulvet.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #112 Dato: Januar 20, 2018, 03:42:38 pm »
Kære Flixtor/Terrence.
Nu i nat blev jeg ringet op af de 2 som du ville havde kontaktede mig, det er bare sejt, og helt efter vores aftale, men "Flixtor", det konto nummer du sendte til mig på min gamle "SOL. Mail-adresse har jeg ikke mere, så du bliver nød til at sende en ny Mail: til mig, så du kan få de 1.000-Kr vi aftalte.

Så du var åbenbart smartere end mig, det var din plan der virkede, det syntes jeg var sejt, og lidt ærgerligt, jeg havde helst set at det var min plan der virkede, men de penge vi aftalte skal du selvfølgeligt havde, plus et stort tak :) <3 .

Hvad sker der? Er du og Flixtor ved at blive venner, siden du frivilligt giver ham 1000 kr.? :ohmy:

Offline Henrijette

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    1%
    • Vis profil
« Svar #113 Dato: Januar 20, 2018, 03:54:58 pm »
Kære Flixtor/Terrence.

Hvad sker der? Er du og Flixtor ved at blive venner, siden du frivilligt giver ham 1000 kr.? :ohmy:

Det er en snedig fælde, lige som dengang med Jansen og Charles.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #114 Dato: Januar 20, 2018, 03:56:29 pm »
Aha, Henrijette, syntes også det lød lidt mystisk.

Men selvom jeg har en god fantasi, så kan jeg ikke lige regne sammenhængen ud her, da det virker lidt indforstået. Men bare du og PJ selv har styr på det....

Fælden kunne dog være noget i retning af, at hvis PJ får Flixtors kontonummer, kan han identificere Flixtor? Er sådan jeg opfatter det....

Offline Henrijette

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    1%
    • Vis profil
« Svar #115 Dato: Januar 20, 2018, 04:10:07 pm »
Aha, Henrijette, syntes også det lød lidt mystisk.

Men selvom jeg har en god fantasi, så kan jeg ikke lige regne sammenhængen ud her, da det virker lidt indforstået. Men bare du og PJ selv har styr på det....

Fælden kunne dog være noget i retning af, at hvis PJ får Flixtors kontonummer, kan han identificere Flixtor? Er sådan jeg opfatter det....

Han skulle bruge en til at smugle stoffer for ham igår.  Så det er vel bare dusør for at henvise en der ville tage dem med fra Sverige, sammen med de håndgranater han skal smide efter hende han ikke fik med økse.

Offline Olejensen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #116 Dato: Januar 20, 2018, 04:14:54 pm »
Politisk Ukorrekt.
For et par år siden aftalte "Flixtor/Terrence" og jeg, på SOLèn en form for et vædemål, hvor hvis han fik ret, at jeg så skulle betale ham 1.000-Kr, og han fik desværre ret, men han skaffede mig så nogle kontakter som er undværlige i min situation, og en aftale er en aftale, så jeg må betale det vi aftalte.

Offline Henrijette

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    1%
    • Vis profil
« Svar #117 Dato: Januar 20, 2018, 04:36:04 pm »
https://sol.dk/forsikringer-1
Her står om væddemålet.

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.6%
    • Vis profil
« Svar #118 Dato: Januar 20, 2018, 04:47:35 pm »
Evalu

Citér
Du blander citater fra to forskellige tråde sammen og kommer med en horribel og totalt ubegrundet beskyldning mod Landboen

Ved du hvad Evalu, jeg lagde et LINK - hvis I havde åbnet det, ville I vide, at alle indlæg er fra samme person !  Hvem siger det SKAL være fra samme tråd ????????????????????????????

Men du sidder jo, og holder hånden over en person, der syntes de pædofile skal have lov til, at misbruge børn  :bad:

Store billeder af små tissemænd,  kan ikke genere mig, men FAMILIE BILLEDER  - det var hvad jeg skrev.

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
    • Vis profil
« Svar #119 Dato: Januar 20, 2018, 04:50:01 pm »
Kære Flixtor/Terrence. du bliver nød til at sende en ny Mail: til mig, så du kan få de 1.000-Kr vi aftalte.

'Uanset hvor mørkt livet til tider kan se ud, så husk at der altid er lys i køleskabet'....