Forfatter Emne: GUBBI  (Læst 5677 gange)

Terrence

• Gæst
Sv: Du skal tage det Warlock skriver alvorligt
« Svar #165 Dato: Januar 21, 2018, 10:17:14 pm »
Takker Nielsen hvor skær den i Ålborg øst. Ka do følg mig?

Her er hyggeligt blandt en masse indvandrere. Dejligt med kulturberigelse...

Godt du kun har 500 m til hospitalet. Nå, de har ikke lægevagten :blum:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #166 Dato: Januar 21, 2018, 10:20:25 pm »

Det gælder om at bosætte sig strategisk klogt, ja. Jeg hader lang transport, så derfor gælder det om at bo nær ved, hvor der er services.

Tænk hvis man bor i Krønge? Jamen, der er jo langt til alting....

Terrence

• Gæst
« Svar #167 Dato: Januar 21, 2018, 10:27:32 pm »

Det gælder om at bosætte sig strategisk klogt, ja. Jeg hader lang transport, så derfor gælder det om at bo nær ved, hvor der er services.

Ja fy for en bankebæh.
Det bor mange sære. Spritbilist, psykisk syg med mange kedelige tilbøjeligheder.

Men så har de da 1448 i byen jævnligt, når de skal på besøg på Slotshøj.

Offline Rogn

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #168 Dato: Januar 21, 2018, 10:31:59 pm »

Det er rigtigt "politisk u" men så tænk lige på al den friske luft, var det ikke sådanne noget der kunne trække. "politik u" du er altid velkommen her-hos os i Krønge, vi ved nemlig godt hvor-dan man behandler gæster.

Så du ser "politisk u" der er ikke altid "noget" at grine a

Med venlig hilsen Poul Jørgensen

Terrence

• Gæst
« Svar #169 Dato: Januar 21, 2018, 10:36:29 pm »

Det er rigtigt "politisk u" men så tænk lige på al den friske luft, var det ikke sådanne noget der kunne trække. "politik u" du er altid velkommen her-hos os i Krønge, vi ved nemlig godt hvor-dan man behandler gæster.

Så du ser "politisk u" der er ikke altid "noget" at grine a

Ja du sætter lige vand over tiden kop øl i laden.
Det brøndvand er for farligt.

Offline Rogn

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: GUBBI
« Svar #170 Dato: Januar 21, 2018, 10:39:51 pm »
du prøver bare at "puste til flammerne" men jeg og "politisk u" er faktisk gode venner, det han skriver er er bare for sjovt, i virkeligheden er han en flink mand. Ja jo, lidt tosset med sine rum-væsner men sådanne noget tager jeg ikke-så tungt.

Ned venlig hilsen Poul Jørgensen

Terrence

• Gæst
« Svar #171 Dato: Januar 21, 2018, 10:51:12 pm »
du prøver bare at "puste til flammerne" men jeg og "politisk u" er faktisk gode venner, det han skriver er er bare for sjovt, i virkeligheden er han en flink mand. Ja jo, lidt tosset med sine rum-væsner men sådanne noget tager jeg ikke-så tungt.

Det gør jeg.
Jeg ved godt han betroede sig til dig om hans flytning til Grækenland. Det har jeg skam da ikke glemt du skrev.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #172 Dato: Januar 21, 2018, 10:59:03 pm »

Hvordan kan vi vide, at du er den ægte PJ, når du nu skriver fra profilen Rogn? :smile1:

I hvert fald har jeg aldrig skrevet med dig, Rogn.

Det gør jeg.
Jeg ved godt han betroede sig til dig om hans flytning til Grækenland. Det har jeg skam da ikke glemt du skrev.

Den historie om at jeg skulle være græker, har været fremme før. Hvordan den opstod, aner jeg ikke. Jeg har aldrig hverken været græker eller boet i Grækenland.

Deraf kan man konkludere, at man da skam ej skal tro på alt, hvad man skam da hører.

Offline Rogn

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #173 Dato: Januar 21, 2018, 11:00:11 pm »

Det gør jeg.

Du er meget syg Flixtor/Terrense/MarieS/Ieet - uhyggeligt-meget syg!

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #174 Dato: Januar 21, 2018, 11:02:09 pm »
Du er meget syg Flixtor/Terrense/MarieS/Ieet - uhyggeligt-meget syg!

Tvivler på nu at Ieet har noget med sagen at gøre. Godt nok er han en til tider irriterende debunker, men jeg tror ikke på, at han stalker dig. Jeg tror det er en misforståelse.
« Senest Redigeret: Januar 21, 2018, 11:04:49 pm af politisk ukorrekt »

Offline Rogn

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #175 Dato: Januar 21, 2018, 11:06:20 pm »
ja og så er "tørresnoren" vel også uskyldig, ikke? "politisk U" for helvede, kan du ikke se de trækker dig rundt ved næsen. "De" får dig til at tro på alt muligt så du "ser" RUM-MÆND OVER DET Hele, men du kan ikke se hvad der "sker" lige for-an næsen på dig.

"Politisk U" jeg ved du mener det "godt" men du ved ikke hvad du snakker om. Jeg har været igennem hele møllen før. jeg er offer for deres sammensværgelser og løgne så jeg ved alt hvad de planlgger der er ikke længere noget, der kan overraske fra den kant-

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #176 Dato: Januar 21, 2018, 11:12:17 pm »
Gad vide hvem Terrence har fået mail fra?  :smile1:
Altid glad for at hjælpe. :smile:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #177 Dato: Januar 21, 2018, 11:17:34 pm »
ja og så er "tørresnoren" vel også uskyldig, ikke?

Det vælger jeg at tro på, ja. Selvom det undrer mig, at han altid støtter din stalker. Men det er sikkert bare, fordi han ikke kan lide dig. Så støtter han hellere stalkeren end dig.

"politisk U" for helvede, kan du ikke se de trækker dig rundt ved næsen.

Jeg anerkender, at han/de forsøger at trække mig rundt ved næsen. Det er på den anden side også det, der gør det lidt underholdende. Med alle de røverhistorier. Det er på sin vis et spændende puslespil, at man f.eks. nu skal gennemskue, om det er dig, Rogn, eller OleJensen, der er den ægte Pøllemand. :yes:

"De" får dig til at tro på alt muligt så du "ser" RUM-MÆND OVER DET Hele, men du kan ikke se hvad der "sker" lige for-an næsen på dig.

Lige rummænd og øglemænd vil jeg nu ikke anklage Trollerik for at have fået mig til at tro på. Dem tror jeg på uanset hvad han forsøger at bilde mig ind. :yes:

Faktisk er det ikke mit indtryk, at Trollerik tror på øglemænd. Det er derfor, han kalder mig reptilTOSSEN.

"Politisk U" jeg ved du mener det "godt"

Ja da. Faktisk er jeg meget flink og jeg er ikke ude efter hverken dig eller Trollerik. Men jeg forsøger bare at se sagen fra begge sider. Så derfor virker det nogle gange som om, jeg holder med den ene - og dernæst den anden. Det er fordi jeg forsøger at være objektiv. Jeg ser dog også sådan på det, at I begge er ret stædige og ingen af jer vil give jer. Så uanset hvad jeg skriver og siger, så holder I jo begge fast i jeres egen version af sagen. Tror ganske enkelt ikke, at nogen af jer vil give jer en milimeter.

men du ved ikke hvad du snakker om. Jeg har været igennem hele møllen før. jeg er offer for deres sammensværgelser og løgne så jeg ved alt hvad de planlgger der er ikke længere noget, der kan overraske fra den kant-

Måske er dine stalkers virkelig reptile formskiftere? Det forklarer f.eks., at de skifter ham konstant og det ene øjeblik hedder MariS, det næste Flixtor og det næste øjeblik igen Olsen. Eller noget helt fjerde. De er lynhurtige de reptile formskiftere. Vi andre kan jo nærmest slet ikke følge med, så hurtigt de skifter ham/profil. :ohmy:

Og måske har de også relationer til medlemmer af ILLUMINATI? Det kunne forklare den store sammensværgelse. Husk TRYG styres ganske givet af frimurere. Som har forbindelse til reptilerne og Illuminati.

Ej, nu joker jeg lidt. Men man ved omvendt aldrig, gør man? :hyper:
« Senest Redigeret: Januar 21, 2018, 11:19:17 pm af politisk ukorrekt »