Forfatter Emne: GUBBI  (Læst 6215 gange)

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: GUBBI
« Svar #150 Dato: Januar 21, 2018, 01:36:10 pm »
Skal jeg lægge et par ruller sølvpapir til på et aftalt sted i Aalborg, når jeg er på de kanter inden længe?

Bravo, Trollerik. Det er første gang du har stavet Aalborg korrekt. Du plejer at skrive Ålborg. Tillykke med det!

Men du skal da være velkommen. Du skriver bare, når du har fundet et sted, så kommer jeg forbi og henter papiret. :yes:

Jeg gider ikke spilde tid på den slags, det er vel dig selv når  det kommer til stykket, du er den eneste der hopper rundt på stole af begejstring når de kommer på.

Jeg hopper ikke rundt af begejstring. Men jeg anerkender dig for, at du til tider er meget morsom. Især når du - som nu - forsøger at tale udenom. Men jeg havde nu heller ikke forventet, at du ville gribe til korset og tilstå, at du er Trollerik og står bag alle disse profiler. Det er klart, at hvis du skal være en gennemført troll, bliver du nødt til at benægte alt. :yes:

Offline Massey

• Senior medlem
  • Activity:
    2.6%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #151 Dato: Januar 21, 2018, 01:41:58 pm »
Skal jeg lægge et par ruller sølvpapir til på et aftalt sted i Aalborg, når jeg er på de kanter inden længe?

Bravo, Trollerik. Det er første gang du har stavet Aalborg korrekt. Du plejer at skrive Ålborg. Tillykke med det!

Men du skal da være velkommen. Du skriver bare, når du har fundet et sted, så kommer jeg forbi og henter papiret. :yes:

Jeg gider ikke spilde tid på den slags, det er vel dig selv når  det kommer til stykket, du er den eneste der hopper rundt på stole af begejstring når de kommer på.

Jeg hopper ikke rundt af begejstring. Men jeg anerkender dig for, at du til tider er meget morsom. Især når du - som nu - forsøger at tale udenom. Men jeg havde nu heller ikke forventet, at du ville gribe til korset og tilstå, at du er Trollerik og står bag alle disse profiler. Det er klart, at hvis du skal være en gennemført troll, bliver du nødt til at benægte alt. :yes:

Gu gør du da det.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #152 Dato: Januar 21, 2018, 01:43:25 pm »
Gu gør du da det.

Oh, shit, der FIK du mig søreme!

Men ja, jeg er jo en stor fan af dig, Trollerik. Hvorfor tror du ellers, at jeg deltager i alle dine tråde? :hyper:

By the way: Opretter du snart en fanklub? :blum:

NÅÅÅ. Jeg har ikke tid til at lege mere lige nu. Jeg skal ud og cykle efter trekanter. Men jeg skal nok huske at kigge efter det dersens sølvpapir der, som vi har aftalt. Hygge med dig, Trollerik. :lex_14:
« Senest Redigeret: Januar 21, 2018, 01:47:26 pm af politisk ukorrekt »

Offline Henrijette

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Du skal tage det Warlock skriver alvorligt
« Svar #153 Dato: Januar 21, 2018, 05:39:26 pm »
Der er ikke ret mange, man kan identificere i det virkelig liv her. Man kan identificere Poul Jørgensen

Du glemmer Torsten, Lanboen, JoJO, Tigermanden, Rudi, Tørresnoren og - ja - dig selv - det er da kommet oplysninger om jer frem flere gange her på deb

atten.   :yes:

Tiggermanden er ikke blevet afsløret.
Hans løgnehistorie om der ligge landbrug i Framlev og det opdigtede navn passer ikke. En hver idiot der kan bruge OIS.DK kan gennemgå de 9 ejendomme der passer på hans løgnehistorie og ved selvsyn se der ingen er i den by med det navn 
Alle boligejere står der.

Dit had til Tørresnoren holder heller ikke.

Du er pølle græske ven. Det var så flink at videresende en mail. Pøllen har hjernekapacitet  som en mongol åd den råt.

Du et afsløret.
« Senest Redigeret: Januar 21, 2018, 05:54:10 pm af Henrijette »

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #154 Dato: Januar 21, 2018, 05:43:04 pm »
Der er ikke ret mange, man kan identificere i det virkelig liv her. Man kan identificere Poul Jørgensen

Du glemmer Torsten, Lanboen, JoJO, Tigermanden, Rudi, Tørresnoren og - ja - dig selv - det er da kommet oplysninger om jer frem flere gange her på deb

Hans løgnehistorie om der ligge landbrug i Framlev og det opdigtede navn passer ikke. En hver idiot der kan bruge OIS.DK kan gennemgå de 9 ejendomme der passer på hans løgnehistorie og ved selvsyn se der ingen er i den by med det navn 

Du er pølle græske ven. Det var så flink at videresende en mail. Pøllen har hjerbejapacitet  som en mongol åd den råt.

Du et afsløret.

Den får du en like for Henrijette. Igen trolleri af højeste karat. 13-tal herfra. :biggrin:

Efter det indlæg, jeg skrev for få minutter siden i den anden tråd, vidste jeg bare, at du hurtigt ville gå ind og tage afstand fra Lorenz´indlæg og bilde folk ind, at det er en anden der står bag Lorenz. Super-forudsigeligt. Helt efter bogen. :yes:

I virkeligheden bekræfter du dog hermed blot, at min teori var sand. Siden du følte dig så truffet, at du straks måtte ind og tage afstand fra Lorenz, så Tørresnoren ikke opdager sandheden og begynder at gennemskue tingenes sande sammenhæng. :big_grin:

Jeg tror din plan vil lykkes. Jeg bliver overrasket, hvis Tørresnoren gennemskuer det her dobbeltspil. Det har han ikke kunnet hidtil, så hvorfor nu?
« Senest Redigeret: Januar 21, 2018, 05:47:14 pm af politisk ukorrekt »

Offline Henrijette

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #155 Dato: Januar 21, 2018, 05:55:10 pm »

Du er pølle græske ven. Det var så flink at videresende en mail. Pøllen har hjerbejapacitet  som en mongol åd den råt.

Du et afsløret.

Den får du en like for Henrijette. Igen trolleri af højeste karat. 13-tal herfra. :biggrin:

Efter det indlæg, jeg skrev for få minutter siden i den anden tråd, vidste jeg bare, at du hurtigt ville gå ind og tage afstand fra Lorenz´indlæg og bilde folk ind, at det er en anden der står bag Lorenz. Super-forudsigeligt. Helt efter bogen. :yes:

I virkeligheden bekræfter du dog hermed blot, at min teori var sand. Siden du følte dig så truffet, at du straks måtte ind og tage afstand fra Lorenz, så Tørresnoren ikke opdager sandheden og begynder at gennemskue tingenes sande sammenhæng. :big_grin:

Jeg tror din plan vil lykkes. Jeg bliver overrasket, hvis Tørresnoren gennemskuer det her dobbeltspil. Det har han ikke kunnet hidtil, så hvorfor nu?

Luk dog røven STALKER
Som om du kan gennemskue en skid

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #156 Dato: Januar 21, 2018, 05:57:50 pm »
Luk dog røven STALKER

Det er dig, der er en stalker. Ikke mig.

Næsten alle dine indlæg handler jo om den såkaldte "Pølle":

http://www.din-debat.dk/index.php?action=profile;area=showposts;u=1121

Offline Henrijette

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #157 Dato: Januar 21, 2018, 06:10:12 pm »
Luk dog røven STALKER

Det er dig, der er en stalker. Ikke mig.

Næsten alle dine indlæg handler jo om den såkaldte "Pølle":

http://www.din-debat.dk/index.php?action=profile;area=showposts;u=1121

Hvad rager det dig hvad jeg svare på.

Jeg har en profil til hvert emne.
😒

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #158 Dato: Januar 21, 2018, 06:27:17 pm »

😒

Dybest set er jeg nok også ligeglad.

Den eneste grund til, at jeg afslørede hvad jeg virkeligt tænker, er, at Tørresnoren angreb mig. Og jeg mener, at Tørresnoren er blevet lokket i en fælde, så han skal tro, at PJ er hans virkelige fjende. Jeg kunne sådan set være ligeglad, hvis det ikke var fordi Tørresnoren direkte ad flere omgange har taget stalkerens parti, når jeg har diskuteret med ham. Og det irrriterer mig, da jeg mener, at Tørresnoren er uretfærdig overfor mig, når han ser mig som idioten og faktisk konstant liker PJ-stalkeren. Derfor forsøger jeg at få Tørresnoren til at åbne sine øjne og se på, hvordan tingene hænger sammen i virkeligheden. Og det er: at jeg mener, at PJ-stalkeren har forsøgt at lokke PJ i en fælde, hvor først Ieet og siden Tørresnoren skulle fremstå som hans stalker. Pj er paranoid og måske lidt godtroende, så han hoppede i med samlede ben. Og det gik så ud over Ieet og Tørresnoren. Jeg forsvarer ikke PJ´s angreb på Tørresnoren! Men jeg forsøger bare at gøre Tørresnoren opmærksom på, at jeg mener, at en helt tredje person lokkede PJ i en fælde. Derfor burde Tørresnoren også tage astand fra denne tredje person (PJ´s VIRKELIGE stalker) i stedet for hele tiden at forsvare ham!

Du må sådan set undskylde, for egentlig er jeg ret ligeglad med dit trolleri. Noget af det morer mig sågar. Men nogle gange synes jeg, du går over grænsen og så skal du også have det at vide. Jeg har altid sagt min ærlige mening, på godt og ondt. Og det agter jeg at blive ved med. :yes:

Men når jeg pludselig bliver angrebet af Tørresnoren, fordi han ikke helt gennemskuer, at han selv bare er en brik i trollens spil og bliver manipuleret med, bliver jeg nødt til at få ham til at vågne op. Han kan ikke se, at PJ faktisk HAR en stalker og at denne stalker også driver Tørresnoren selv rundt i manegen, uden at Tørresnoren opdager det. Jeg tror ikke på, at det var PJ selv der fandt frem til Ieet´s og Tørresnorens navn og adresse. Jeg tror, at nogen har givet PJ disse navne og adresser. For at lokke ham i en fælde. Stalkeren vidste godt, at PJ er impulsiv og har et heftigt temperament, så hvis han kunne få ham til at tro, at Ieet eller Tørresnoren var stalkeren, så var det forudsigeligt som ammen i kirken, at det ville ende med en stor konflikt. Og det smarte, set fra stalkerens synspunkt, er jo, at han dermed fik Ieet og Tørresnoren til at gå over på hans side. Så nu står PJ endnu mere alene, alt imens Tørresnoren naivt liker stalkerens indlæg gang på gang. Mens Ieet, der faktisk oprigtigt i lang tid har forsøgt at sætte sig ind i PJ´s tryg-sag og har forsøgt at hjælpe ham, nu ikke længere gider tage PJ´s parti. Så det var et pissesmart træk af stalkeren at spille PJ ud med Tørresnoren og Ieet. Det er sådan rigtige psykopater opfører sig. Spiller folk ud imod hinanden, mens de sidder og griner sig i skægget i baggrunden....

Mig bekendt har også Anklageren gennemskuet, at PJ blev lokket i en fælde...det skrev han jo forleden dag....

Ej, typisk ieet. Han skrev et indlæg og fem minutter efter slettede han det igen.....så er det svært at debattere seriøst med ham, når han ikke vil stå ved, det han har skrevet....

Men jeg så, at han skrev noget med, at mindst én anmeldelse imod PJ blev trukket tilbage.

Mit bud er, at sagen bare slet ikke er, som vi tror. Og det er derfor, at der ikke bliver gjort noget. Jeg tror, at myndighederne vurderer, at både gerningsmand og offer ikke kan gøre for, at de er, som de er. Og så længe de ikke ligefrem rykker hovedet af hinanden, så synes man sikkert, at det er under bagatelgrænsen. I praksis har PJ og hans stalker jo mig bekendt heller aldrig gjort hinanden noget fysisk irl.

Et eller andet sted, er PJ og hans stalker jo hinandens yin og yang. Man siger jo, at den man tugter, elsker man. Jeg tror de elsker hinanden. Men der er jo heller intet galt i at elske sig selv. :blum:

Nå - men Tørresnoren og hans familie er blevet truet, og det er sandsynligvis sket på den måde, at stalkeren har bildt PJ noget ind i en personlig besked - som PJ altid hopper på, fordi han er paranoid. Jeg har nemlig også fået personlige beskeder - og derfor tror jeg det.

Det er altså Tørresnoren, som er blevet udsat for noget ulovligt og ikke  PJ eller stalkeren.

Altså måske har PJ´s virkelige stalker bildt PJ noget ind om, at Tørresnoren var efter ham. Og så er PJ hoppet i med samlede ben.

Så nu er PJ og Tørresnoren fjender.

Men Tørresnoren fortsætter med at forsvare ham, der lokkede PJ i fælden og indirekte var skyld i PJ´s udbrud imod Tørresnoren.

Det er det, som irriterer mig lidt, at Tørresnoren helt overser dette og i stedet antyder, at jeg er idiot, når jeg skriver dette. Fordi jeg skriver det sådan set for at hjælpe ham. Dels fordi, jeg vil have ham til at indse, at PJ ikke er hans virkelige fjende, men blot en impulsiv og lidt godtroende mand, der blev lokket i en fælde. Ligesom, jeg tror det var en fælde, dengang PJ blev foranlediget til at tro, at Ieet var hans stalker. Jeg tror, at nogen gav ham Ieets navn og adresse og så var fanden løs i laksegade. Et slags falsk flag med andre ord! Forskellen er, at Ieet faktisk bærer sig klogt ad og holder lidt lav profil nu. Mens Tørresnoren fortsætter med at puste til ilden. Han har dog så selv svaret i sidste uge, at han selv ikke er nervøs. Så det er jo sådan set hans eget valg. :smile1:

Hvis både PJ og Tørresnoren kunne indse dette (som Anklageren også ser ud til at have gennemskuet), så tror jeg, at der var mulighed for, at de to parter kunne om ikke slutte fred, så i hvert fald nedtrappe deres konflikt. Til gavn for hele forummet. Og det er DERFOR, at jeg blander mig. Fordi jeg gerne vil være fri for deres intriger. Og da GuBBi ikke blander sig, må vi andre jo gøre det. Jeg ved ikke om GuBBi er konfliktsky og bare ikke VIL tage parti. ELLER om han bare ikke har gennemskuet hvordan tingene hænger sammen. Det er dog mit indtryk, at GuBBi godt kan se sagen fra to sider, da han tidligere har givet udtryk for, og det er også sådan som jeg opfatter det, at PJ´s stalker er reel, men at dette naturligvis ikke forsvarer, at PJ farer op imod uskyldige mennesker, som han er blevet narret til at tro er hans stalkers.
« Senest Redigeret: Januar 21, 2018, 06:57:16 pm af politisk ukorrekt »

Offline Henrijette

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #159 Dato: Januar 21, 2018, 06:55:30 pm »

😒

Dybest set er jeg nok også ligeglad.

Den eneste grund til, at jeg afslørede hvad jeg virkeligt tænker, er, at Tørresnoren angreb mig. Og jeg mener, at Tørresnoren er blevet lokket i en fælde, så han skal tro, at PJ er hans virkelige fjende. Jeg kunne sådan set være ligeglad, hvis det ikke var fordi Tørresnoren direkte ad flere omgange har taget stalkerens parti, når jeg har diskuteret med ham. Og det irrriterer mig, da jeg mener, at Tørresnoren er uretfærdig overfor mig, når han ser mig som idioten og faktisk konstant liker PJ-stalkeren. Derfor forsøger jeg at få Tørresnoren til at åbne sine øjne og se på, hvordan tingene hænger sammen i virkeligheden. Og det er: at jeg mener, at PJ-stalkeren har forsøgt at lokke PJ i en fælde, hvor først Ieet og siden Tørresnoren skulle fremstå som hans stalker. Pj er paranoid og måske lidt godtroende, så han hoppede i med samlede ben. Og det gik så ud over Ieet og Tørresnoren. Jeg forsvarer ikke PJ´s angreb på Tørresnoren! Men jeg forsøger bare at gøre Tørresnoren opmærksom på, at jeg mener, at en helt tredje person lokkede PJ i en fælde. Derfor burde Tørresnoren også tage astand fra denne tredje person (PJ´s VIRKELIGE stalker) i stedet for hele tiden at forsvare ham!

Du må sådan set undskylde, for egentlig er jeg ret ligeglad med dit trolleri. Noget af det morer mig sågar. Men nogle gange synes jeg, du går over grænsen og så skal du også have det at vide. Jeg har altid sagt min ærlige mening, på godt og ondt. Og det agter jeg at blive ved med. :yes:

Men når jeg pludselig bliver angrebet af Tørresnoren, fordi han ikke helt gennemskuer, at han selv bare er en brik i trollens spil og bliver manipuleret med, bliver jeg nødt til at få ham til at vågne op. Han kan ikke se, at PJ faktisk HAR en stalker og at denne stalker også driver Tørresnoren selv rundt i manegen, uden at Tørresnoren opdager det. Jeg tror ikke på, at det var PJ selv der fandt frem til Ieet´s og Tørresnorens navn og adresse. Jeg tror, at nogen har givet PJ disse navne og adresser. For at lokke ham i en fælde. Stalkeren vidste godt, at PJ er impulsiv og har et heftigt temperament, så hvis han kunne få ham til at tro, at Ieet eller Tørresnoren var stalkeren, så var det forudsigeligt som ammen i kirken, at det ville ende med en stor konflikt. Og det smarte, set fra stalkerens synspunkt, er jo, at han dermed fik Ieet og Tørresnoren til at gå over på hans side. Så nu står PJ endnu mere alene, alt imens Tørresnoren naivt liker stalkerens indlæg gang på gang....

Mig bekendt har også Anklageren gennemskuet, at PJ blev lokket i en fælde...det skrev han jo forleden dag....

Ej, typisk ieet. Han skrev et indlæg og fem minutter efter slettede han det igen.....så er det svært at debattere seriøst med ham, når han ikke vil stå ved, det han har skrevet....

Men jeg så, at han skrev noget med, at mindst én anmeldelse imod PJ blev trukket tilbage.

Mit bud er, at sagen bare slet ikke er, som vi tror. Og det er derfor, at der ikke bliver gjort noget. Jeg tror, at myndighederne vurderer, at både gerningsmand og offer ikke kan gøre for, at de er, som de er. Og så længe de ikke ligefrem rykker hovedet af hinanden, så synes man sikkert, at det er under bagatelgrænsen. I praksis har PJ og hans stalker jo mig bekendt heller aldrig gjort hinanden noget fysisk irl.

Et eller andet sted, er PJ og hans stalker jo hinandens yin og yang. Man siger jo, at den man tugter, elsker man. Jeg tror de elsker hinanden. Men der er jo heller intet galt i at elske sig selv. :blum:

Nå - men Tørresnoren og hans familie er blevet truet, og det er sandsynligvis sket på den måde, at stalkeren har bildt PJ noget ind i en personlig besked - som PJ altid hopper på, fordi han er paranoid. Jeg har nemlig også fået personlige beskeder - og derfor tror jeg det.

Det er altså Tørresnoren, som er blevet udsat for noget ulovligt og ikke  PJ eller stalkeren.

Altså måske har PJ´s virkelige stalker bildt PJ noget ind om, at Tørresnoren var efter ham. Og så er PJ hoppet i med samlede ben.

Så nu er PJ og Tørresnoren fjender.

Men Tørresnoren fortsætter med at forsvare ham, der lokkede PJ i fælden og indirekte var skyld i PJ´s udbrud imod Tørresnoren.

Det er det, som irriterer mig lidt, at Tørresnoren helt overser dette og i stedet antyder, at jeg er idiot, når jeg skriver dette. Fordi jeg skriver det sådan set for at hjælpe ham. Dels fordi, jeg vil have ham til at indse, at PJ ikke er hans virkelige fjende, men blot en impulsiv og lidt godtroende mand, der blev lokket i en fælde. Ligesom, jeg tror det var en fælde, dengang PJ blev foranlediget til at tro, at Ieet var hans stalker. Jeg tror, at nogen gav ham Ieets navn og adresse og så var fanden løs i laksegade. Et slags falsk flag med andre ord! Forskellen er, at Ieet faktisk bærer sig klogt ad og holder lidt lav profil nu. Mens Tørresnoren fortsætter med at puste til ilden. Han har dog så selv svaret i sidste uge, at han selv ikke er nervøs. Så det er jo sådan set hans eget valg. :smile1:

Hvis både PJ og Tørresnoren kunne indse dette (som Anklageren også ser ud til at have gennemskuet), så tror jeg, at der var mulighed for, at de to parter kunne om ikke slutte fred, så i hvert fald nedtrappe deres konflikt. Til gavn for hele forummet. Og det er DERFOR, at jeg blander mig. Fordi jeg gerne vil være fri for deres intriger. Og da GuBBi ikke blander sig, må vi andre jo gøre det. Jeg ved ikke om GuBBi er konfliktsky og bare ikke VIL tage parti. ELLER om han bare ikke har gennemskuet hvordan tingene hænger sammen.

Mon ikke han også kan huske dit forsvar som Micheluccio og din forståelse for pøllen røg på naboen fordi hun hakkede hans pc med en økse.

Hvad med du blandet dig uden om og så nøjes med at koncentrere dig om fly striber fra Ålborg lufthavn eller trekanter ved spritfabrikken.
Du har måske sprogøre. Men dit engelsk lyder næsten som Villy Søvndal.
Den fremlægning giver et 2 tal.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #160 Dato: Januar 21, 2018, 06:59:42 pm »
Mon ikke han også kan huske dit forsvar som Micheluccio og din forståelse for pøllen røg på naboen fordi hun hakkede hans pc med en økse.

Hvad med du blandet dig uden om og så nøjes med at koncentrere dig om fly striber fra Ålborg lufthavn eller trekanter ved spritfabrikken.

Det morer mig lidt, at du hele tiden har benægtet, at du er Trollerik/PJ-stalkeren

Men med det du skriver HER, må jeg bare takke dig. Fordi du bekræfter, at du ER Trollerik.

Du, Trollerik, skriver altid det samme. Det er altid noget med at "reptiltossen cykler rundt efter trekanter i Ålborg" og "Pøllen elsker pigetrusser og har fået hakket sin pc og angrebet naboen med en økse bla bla bla". Det er så nemt at gennemskue dig. Når du skriver disse ting fra stort set alle dine profiler, ved man straks, at du ER Trollerik.

Så tak for at du herover netop bekræftede, at du ER Trollerik

Så alle de andre profiler, som jeg har udråbt som dine, er nok også dine, skal du se. :yes:

NEMLIG: Massey, Flixtor, MariS, Måneskin, Lorenz, Viggo Kurt o.s.v. :smile1:
« Senest Redigeret: Januar 21, 2018, 07:01:14 pm af politisk ukorrekt »

Offline Henrijette

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #161 Dato: Januar 21, 2018, 07:04:28 pm »

Det morer mig lidt, at du hele tiden har benægtet, at du er Trollerik/PJ-stalkeren

Men med det du skriver HER, må jeg bare takke dig. Fordi du bekræfter, at du ER Trollerik.

Du, Trollerik, skriver altid det samme. Det er altid noget med at "reptiltossen cykler rundt efter trekanter i Ålborg" og "Pøllen elsker pigetrusser og har fået hakket sin pc og angrebet naboen med en økse bla bla bla". Det er så nemt at gennemskue dig. Når du skriver disse ting fra stort set alle dine profiler, ved man straks, at du ER Trollerik.

Så tak for at du herover netop bekræftede, at du ER Trollerik

Så alle de andre profiler, som jeg har udråbt som dine, er nok også dine, skal du se. :yes:

NEMLIG: Massey, Flixtor, MariS, Måneskin, Lorenz, Viggo Kurt o.s.v. :smile1:

Dine evner som detektiv er lige som dit engelsk.
Jeg er Terrence.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #162 Dato: Januar 21, 2018, 07:08:11 pm »
Jeg er Terrence.

Ok. 1-0 til dig for den. :yes:

Nå, jeg har sagt, hvad jeg mener. Nu skal jeg over og se 2. halvleg af håndboldkampen Tyskland-Danmark...

Hygge. Måske er jeg på senere i dag. Måske ikke. Men nu kan I andre så skrive, hvad I mener. Jeg har sagt mit, som sagt. Men i virkeligheden fornemmer jeg, at du morer dig kosteligt over, at jeg sidder og giver dig lange svar. Det er jo det, du gerne vil opnå med alt dit Pølle-lir. Så måske agerer jeg også en slags nyttig idiot ved at svare. :hyper:

P.S.: Jeg ser, at Terrence er dukket op nu. Velkommen til din-debat, Terrence. :smile1:
« Senest Redigeret: Januar 21, 2018, 07:10:09 pm af politisk ukorrekt »

Terrence

• Gæst
« Svar #163 Dato: Januar 21, 2018, 08:05:57 pm »
Jeg er Terrence.

Ok. 1-0 til dig for den. :yes:

Nå, jeg har sagt, hvad jeg mener. Nu skal jeg over og se 2. halvleg af håndboldkampen Tyskland-Danmark...

Hygge. Måske er jeg på senere i dag. Måske ikke. Men nu kan I andre så skrive, hvad I mener. Jeg har sagt mit, som sagt. Men i virkeligheden fornemmer jeg, at du morer dig kosteligt over, at jeg sidder og giver dig lange svar. Det er jo det, du gerne vil opnå med alt dit Pølle-lir. Så måske agerer jeg også en slags nyttig idiot ved at svare. :hyper:

P.S.: Jeg ser, at Terrence er dukket op nu. Velkommen til din-debat, Terrence. :smile1:

Takker Nielsen hvor skær den i Ålborg øst. Ka do følg mig?

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #164 Dato: Januar 21, 2018, 10:14:44 pm »
Takker Nielsen hvor skær den i Ålborg øst. Ka do følg mig?

Her er hyggeligt blandt en masse indvandrere. Dejligt med kulturberigelse...