Forfatter Emne: GUBBI  (Læst 4043 gange)

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.2%
    • Vis profil
GUBBI
« Dato: Januar 18, 2018, 08:20:38 am »
Jeg foreslår du spørger Anti-rød-  om han vil rydde op herinde, jeg mener han tilbød det, før du fik tjansen...

http://www.din-debat.dk/index.php?action=profile;u=1219;area=showposts;start=0

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.2%
    • Vis profil
Sv: GUBBI
« Svar #1 Dato: Januar 18, 2018, 10:54:41 am »
Der er vel ingen debat, hvis alle er enige ??

Hvad angår personlige oplysninger, kan det ikke blive værre, de ligger og flyder alle steder, herinde, og der sker INTET :angry: :angry: :dash2: :dash2:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #2 Dato: Januar 18, 2018, 11:04:13 am »
Jeg er enig i, at en moderator skal være en person med en vis integritet, hvilket betyder, at han ikke skal have følgende tendenser:

- tale nedladende til andre
- kalde dem skældsord
- mobbe andre

Anti-Rød har ofte kaldt andre f.eks. hjernedøde og det mener jeg ikke er foreeneligt med at være moderator, hvor man skal have mere diplomatisk sans. Derfor er en type som Rudi også udelukket med sine svadaer som "slimede kloakrotte" o.s.v. :yes:

Meget kan man sikkert sige om GuBBi, og jeg er ikke altid enig med ham i den linie han kører herinde. Men jeg anerkender dog, at han besidder en vis form for personlig integritet, da jeg faktisk ikke erindrer, at han nogensinde direkte har medvirket til mobning eller chikane af andre.

Og der er, når jeg tænker over det, ikke ret mange herinde, jeg ville betro et moderatorjob. Så en velegnet moderator er ikke sådan bare lige at finde. :blum:

Hvem ville gerne have Trollerik som moderator? I løbet af en uge ville han have postet samtlige brugeres ip-adresser, deres bopæl og fulde navne og have postet billedmanipulationer, hvor de optræder i dametøj, med ble og med bart underliv o.s.v.. :yes:

SKULLE jeg nævnte et par stykker, jeg tror kunne udføre et moderatorjob, falder tanken på typer som Trådløse, Licensnægteren, Desdicardo og Torsten Bonfils. Fordi de alle generelt udtrykker sig nogenlunde venligt og kun sjældent bliver grove. Torsten har dog også drillet PJ lidt, men han er nu også et nemt offer. Licensnægteren har jeg lagt mærke til formår at udtrykke skarpe holdninger uden at svine folk til, hvilket er vigtigt som moderator. Eneste minus er, at nogle af hans holdninger af mange anses som ekstreme, så derfor ville mange nok være imod ham som moderator. Og så er der Trådløse, som ganske vist småtroller, men dog har en venlig stil, hvilket er vigtigt hvis man vil være moderator. Hun er én af dem, der kan udtrykke uenighed uden at være grov i sproget, men snarere udtrykker sig gennem ironi og humor. Jeg kommer også i tanker om Desdicardo, der kun skriver herinde engang imellem. Men jeg mindes ikke at have set ham rage uklar med nogen, så det gør ham også til en kandidat som moderator.

Jeg ville heller ikke være så bange for f.eks. Anklageren, PU, Lyjse eller Lunavecchia som moderatorer, da jeg ikke tror, at de ville misbruge andres personlige oplysninger. Anklageren har dog nok for mange fjender til at være moderator, men jeg tror godt, at han nogenlunde ville formå at være retfærdig som moderator, fordi han har nogle klare principper, som han altid vil forsvare (ligesom GuBBi). PU er højreorienteret, men skriver generelt nuanceret og faktuelt. Lyjse har godt nok været med i et par intriger med Landboen, tror jeg det er, men generelt synes jeg Lyjse´s stil er okay (sviner sjældent folk til). Lunavecchia er jeg tit meget uenig med, men det er dog mit indtryk, at hun har en form for personlig integritet, da jeg ikke kan huske at have set hende mobbe andre. Men hun siger sin mening (og det skal der også være plads til).

Jeg selv har retfærdighedssansen til at være moderator, da jeg er god til at se en sag fra to sider og til tider kan være diplomatisk. Dog har jeg nok for mange fjender og nogle anser mig for ekstrem i mine holdninger til at jeg kan være moderator. :blum: Men jeg er ikke typen, der ville misbruge andres personlige informationer. Dog tror jeg, at jeg ville køre en lidt hårdere linie end GuBBi gør. Jeg ville ikke køre så behårdt som Anti-Rød ville. Men der ville være mere konsekvens end hos GuBBi. Jeg ville f.eks. skride hurtigere ind overfor nedladende sprogbrug, så en type som Rudi med sine mange nedladende bemærkninger, havde for længst været kylet ud, hvis jeg var moderator. Derimod mener jeg, at der skal være plads til forskellige holdninger, så jeg ville aldrig ekskludere nogen alene på baggrund af deres politiske overbevisning. Derfor ville der være plads til både Carlo og Anklageren på den ene side samt PU, Lyjse og Licensnægteren på den anden side. Hvis jeg var moderator, ville jeg dog bede Carlo om at lade være med at afspore så mange tråde med sit HVAD RAGER DET OS? :yes:

Anti-rød har udtryk holdninger og en debatstil som gør at mange ville forlade forummet øjeblikkeligt.

Yderligere; En moderator ville få adgang til en masse personlige oplysninger, som folk ikke ønsker delt med "tilfældige". IP-adresser, e-mail adresser mm.

Jeg foreslår du spørger Anti-rød-  om han vil rydde op herinde, jeg mener han tilbød det, før du fik tjansen...
http://www.din-debat.dk/index.php?action=profile;u=1219;area=showposts;start=0
« Senest Redigeret: Januar 18, 2018, 11:36:56 am af politisk ukorrekt »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    82%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Du skal tage det Warlock skriver alvorligt
« Svar #3 Dato: Januar 18, 2018, 11:09:11 am »

Hvad angår personlige oplysninger, kan det ikke blive værre, de ligger og flyder alle steder, herinde, og der sker INTET :angry: :angry: :dash2: :dash2:

Jeg tror ikke, at anti-rød ville misbruge den kendskab, han fik til folks personlige oplysninger, men han har faktisk lagt Musenfryds personlige telefonnummer op på debatten. Selvom hans moral er OK, så er det ikke altid, han tænker sig lige godt om.

Der er ikke ret mange, man kan identificere i det virkelig liv her. Man kan identificere Poul Jørgensen, for han kunne ikke skjule sin identitet, fordi han har skrevet meget om sine retssager. Når man har en sag, der har været behandlet helt op i Højesteret, så er man ikke anonym.

Det har han sørme fået problemer ud af, for der kommer også psykisk syge forbi debatten.

Vi skal huske på, at vores personlige oplysninger allerede ligger på Din-Debat - og derfor skal vi tænke os meget godt om.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Massey

• Senior medlem
  • Activity:
    1.2%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Du skal tage det Warlock skriver alvorligt
« Svar #4 Dato: Januar 18, 2018, 11:40:46 am »

Jeg tror ikke, at anti-rød ville misbruge den kendskab, han fik til folks personlige oplysninger, men han har faktisk lagt Musenfryds personlige telefonnummer op på debatten. Selvom hans moral er OK, så er det ikke altid, han tænker sig lige godt om.

Der er ikke ret mange, man kan identificere i det virkelig liv her. Man kan identificere Poul Jørgensen, for han kunne ikke skjule sin identitet, fordi han har skrevet meget om sine retssager. Når man har en sag, der har været behandlet helt op i Højesteret, så er man ikke anonym.

Det har han sørme fået problemer ud af, for der kommer også psykisk syge forbi debatten.

Vi skal huske på, at vores personlige oplysninger allerede ligger på Din-Debat - og derfor skal vi tænke os meget godt om.

Man kan sagtens fremlægge sådan en sag, uden at lægge sit navn, adresse, telefonnummer og CPR.nr ud samtidig.
I domsafsigelser så der heller ikke navnet, og bortset fra det, så hører sådan en sag slet ikke til i debatfora, fremført af en der formulere sig så skidt, og injurierende.

Offline Olejensen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Januar 18, 2018, 11:48:50 am »
Ikke for at genere GuBBi, han skal jo også holde fri engang imellem, men!.
Jeg tror nu ikke at en "moderat" uanset hvem, at den person vil misbruge de oplysninger personen vil komme i besiddelse af, jeg syntes debatten er kørt helt ud på et sidespor, hvor nogen tror at alt er tilladt, for der er ingen konsekvenser her og nu.
Der er nogen der tror Din-debat/SOLèn er deres lille private legeplads og det skræmmer andre rigtige debattørre langt væk og det er ingen tjent med.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    82%
    • Vis profil
Der er to FY-ord man bør undgå her, hvis man ikke vil starte en lavine
« Svar #6 Dato: Januar 18, 2018, 11:53:48 am »
Man kan sagtens fremlægge sådan en sag, uden at lægge sit navn, adresse, telefonnummer og CPR.nr ud samtidig.
I domsafsigelser så der heller ikke navnet, og bortset fra det, så hører sådan en sag slet ikke til i debatfora, fremført af en der formulere sig så skidt, og injurierende.

Jeg gider ikke at debattere den sag, og nævner den kun, fordi det er relevant i sammenhængen - men man kan ikke helt skjule, hvem man er, hvis man har haft en principiel sag i Højesteret. Den er jo unik.

Jeg svarer ikke mere, så det kan ikke betale sig at fortsætte.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #7 Dato: Januar 18, 2018, 11:54:44 am »
Jeg tror nu ikke at en "moderat" uanset hvem, at den person vil misbruge de oplysninger personen vil komme i besiddelse af, jeg syntes debatten er kørt helt ud på et sidespor, hvor nogen tror at alt er tilladt, for der er ingen konsekvenser her og nu.
Der er nogen der tror Din-debat/SOLèn er deres lille private legeplads og det skræmmer andre rigtige debattørre langt væk og det er ingen tjent med.

Hvis du var moderator, hvordan ville du så håndtere brugere som Viggo Kurt, Flixtor, Måneskin, MariS, Olsen, Henrijette, Terrence, Massey, Lorenz, Ammefar o.s.v.? :ohmy:
« Senest Redigeret: Januar 18, 2018, 11:56:48 am af politisk ukorrekt »

Offline Olejensen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Januar 18, 2018, 11:56:27 am »
Jeg har en Ide, hvis "forfatteren" til et indlæg, hvis den person selv skulle holde det rent for alt muligt, det ville være nemt og effektivt, troldene ville "uddø" i andre indlæg end som de ikke selv skrev, og de indlæg kunne andre jo så bare holde sig fra.

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Januar 18, 2018, 12:00:00 pm »

Hvor er du smart PJ, er det ikke dig der tror alt er tilladt , du fik livsvarige banning på grund af trusler , ikke kun en gang men to gange .  Nu har du møvet dig herind igen , på trods af banningen , tror du ikke Tørresnoren føler sig til grin , og du gør bare som om du er uskyldig i ingenting  :dash2: :dash2:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #10 Dato: Januar 18, 2018, 12:02:28 pm »

Hvor er du smart PJ, er det ikke dig der tror alt er tilladt , du fik livsvarige banning på grund af trusler , ikke kun en gang men to gange .  Nu har du møvet dig herind igen , på trods af banningen , tror du ikke Tørresnoren føler sig til grin , og du gør bare som om du er uskyldig i ingenting  :dash2: :dash2:

Måneskin, det er sjovt, at du kun skriver om Poul Jørgensen herinde. :yes:

Hvad synes du egentlig om, når Viggo Kurt poster billeder af tissemænd, fyldte kummer o.s.v.? Burde moderator ekskludere den type brugere eller synes du, at det er i orden? :blum:

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Januar 18, 2018, 12:04:18 pm »
Det har jeg skrevet jeg også tager afstand fra . Og de billeder skulle slettes , ellers mere du vil vide.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    82%
    • Vis profil
Jeg vil gerne sige undskyld
« Svar #12 Dato: Januar 18, 2018, 12:05:12 pm »
Jeg synes ellers at Lyjse har lavet er OK-oplæg, men jeg tænkte mig ikke godt nok om, da jeg nævnte PJ, så nu er tråden ødelagt.

Undskyld

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #13 Dato: Januar 18, 2018, 12:05:58 pm »
Det har jeg skrevet jeg også tager afstand fra . Og de billeder skulle slettes , ellers mere du vil vide.

Ja, hvornår skal du og PJ giftes? I er jo meget betagede af hinanden. :blum:

Ok, sorry, jeg er i drillehumør nu. Skal nok være sød fra nu af. :blum:

Jeg synes ellers at Lyjse har lavet er OK-oplæg, men jeg tænkte mig ikke godt nok om, da jeg nævnte PJ, så nu er tråden ødelagt.

Undskyld

Sådan er det. Nævn PJ og Måneskin dukker altid op. Det er så sikkert som, at solen står op hver morgen. :yes:

Offline Lorenz

• Fuld medlem
  • Activity:
    11.6%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Du skal tage det Warlock skriver alvorligt
« Svar #14 Dato: Januar 18, 2018, 12:16:32 pm »
Der er ikke ret mange, man kan identificere i det virkelig liv her. Man kan identificere Poul Jørgensen

Du glemmer Torsten, Lanboen, JoJO, Tigermanden, Rudi, Tørresnoren og - ja - dig selv - det er da kommet oplysninger om jer frem flere gange her på debatten.   :yes: