Forfatter Emne: Hemmelighedsleg  (Læst 368 gange)

politisk ukorrekt

• Gæst
Hemmelighedsleg
« Dato: Januar 18, 2018, 01:38:01 am »
Jeg tænker, at vi kunne lave en lille leg, hvor man på skift får lov at stille et spørgsmål til de andre brugere. Og så kan den bruger, der måtte have lyst, svare på spørgsmålet. Med andre ord skal det være helt frivilligt. Men den, der svarer, får så til gengæld retten til at stille næste spørgsmål.

Man behøver ikke svare mere præcist, end man har lyst til. Hvis man f.eks bliver spurgt, hvor man bor, ville det jo være dumt at sige ens præcise adresse. Man kan bare sige byen eller måske regionen. Eller landet, hvis man er meget paranoid.

I virkeligheden handler legen sådan set om at se, hvem der er mest åben og mest imødekommende overfor andre. Hvem vil dele mest med andre og hvem er mindst paranoid herinde og tør sige mest om sig selv?

Jeg stiller første spørgsmål til mig selv, bare for at starte:

HVOR I LANDET BOR DU?

Svar: Aalborg.

Nu har jeg så retten til at stille et spørgsmål til I andre. Den, der svarer først, får retten til at stille næste spørgsmål.

Spørgsmålet er:

Hvilket parti ville du stemme på, hvis der var Folketingsvalg i dag?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    84%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Hemmelighedsleg
« Svar #1 Dato: Januar 18, 2018, 01:49:38 am »
Socialdemokratiet.

Er du tilfreds med dit udseende?
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #2 Dato: Januar 18, 2018, 01:57:54 am »
Socialdemokratiet.

Er du tilfreds med dit udseende?

Nu var legen mit forslag. Så jeg vil vise et godt eksempel ved at deltage. Så jeg svarer gerne:

Nja, ikke 100%. Men hvem er det?

Jeg ville foretrække at se ud, som da jeg var 25. Der var jeg da skam kønnere. :yes:

På positivsiden tæller dog, at jeg ikke er skaldet, ikke bruger briller og heller ikke ser gammel ud i forhold til min alder. Jeg har lidt drengede træk stadig, selvom jeg er moden af kronologisk alder. Det er noget jeg sætter pris på med tiden, fordi jeg synes jeg ser yngre ud end de fleste jævnaldrende mænd. :blum:

På negativsiden tæller, at jeg bør tabe mig et par kg, at jeg har fået de første par grå hår (dog kun ganske få) og at mit hår vokser for hurtigt (så jeg skal til frisøren alt for ofte. Nogle vil dog anse dette for at være positivt, især de mange tyndhårede mænd derude....mit hår vokser faktisk stadig lige så hurtigt og meget, som da jeg var 20, så jeg har slet ikke tendens til skaldethed. ).

Næste spørgsmål:

Hvilket land føler du dig draget allermest imod, altså bortset fra Danmark? Altså hvilket land holder du specielt meget af, hvis du kun må nævne ét? (det er dog tilladt at nævne flere, hvis man ikke lige kan bestemme sig)

« Senest Redigeret: Januar 18, 2018, 02:02:47 am af politisk ukorrekt »

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #3 Dato: Januar 19, 2018, 02:03:41 am »
Trollerik, jeg troede den her leg var lige noget for dig. Du elsker jo, når du kan hive hemmeligheder ud af folk. Så får du jo nye oplysninger, du kan tilføje dit store kartotek over din-debat´s debattører.....

Offline Olga_K

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Marts 13, 2018, 07:17:55 pm »
Hvilket land føler du dig draget allermest imod, altså bortset fra Danmark? Altså hvilket land holder du specielt meget af, hvis du kun må nævne ét? (det er dog tilladt at nævne flere, hvis man ikke lige kan bestemme sig)

Jeg holder rigtig meget af Portugal  :heart2:

Næste spørgsmål: Har du nogensinde farvet dit hår?