Forfatter Emne: Nye hærværk mod danske kirker  (Læst 1547 gange)

Offline J. Langgaard-Nielsen (OP)

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • "Dig elsker jeg - Danmark mit Fædreland!"
    • Vis profil
Nye hærværk mod danske kirker
« Dato: Januar 17, 2018, 01:14:38 pm »
Vi ved det jo egentlig godt. Der, hvor islam vinder frem, vil 'de vantro's bedesteder blive udsat for hærværk og vandalisme. En del af os husker nok, at kristne kirker i Kosovo blev brugt som toiletter i sin tid.

Nu har der været hærværk mod Kvaglund Kirke ved Esbjerg, som af flere lokale beboere kaldes en muslimsk ghetto. Det ser ud til, at en af hærværksmændene er kommet til skade - måske til dna-hjælp for politiet?
Nogle dage før var der et brandattentat mod en kirke i Virum.

https://www.tvsyd.dk/artikel/saaret-efter-haervaerk-mod-kirke
Profilen Carlo: "Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?" (Din-debat.dk 24/2 2016.)
Det er Carlos slags, jeg vil have buret inde. J. Langgaard-Nielsen.

Anklageren

• Gæst
Hvorfor skriver du altid om det samme?
« Svar #1 Dato: Januar 17, 2018, 01:16:24 pm »
Hvem er du spindoktor for?

Offline Massey

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Nye hærværk mod danske kirker
« Svar #2 Dato: Januar 17, 2018, 01:22:15 pm »
Der følger ballade, tyverier og hærværk med dem.
Det er ingen nyhed, der er desværre bare nogen der lukker øjnene for det.

Og visse prøver at trække svenske tilstanden ned over hoved på os.

Anklageren

• Gæst
Det er da rigtigt nok, men der er trods alt andre problemer
« Svar #3 Dato: Januar 17, 2018, 01:41:16 pm »

Det virker ret fanatisk, når man ikke interesserer sig for andet.

Offline Massey

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Det er da rigtigt nok, men der er trods alt andre problemer
« Svar #4 Dato: Januar 17, 2018, 01:48:23 pm »

Det virker ret fanatisk, når man ikke interesserer sig for andet.

Det er så creepy, den måde du prøve at tiltuske dig oplysninger om os andre på.
Hvem fanden siger man kun interessere sig for et emne for, fordi man følger godt med til, at kende bagsiden af indvandringen.

Det svare sgu til at sige at kun dansker der har massive problemer med druk og almindelig samvær er de eneste der finder på at bosætte sig på Grønland.

Hop dog de indlæg over der ikke behager dig, i steder for det der!

Anklageren

• Gæst
« Svar #5 Dato: Januar 17, 2018, 01:52:27 pm »

Hvem fanden siger man kun interessere sig for et emne for, fordi man følger godt med til, at kende bagsiden af indvandringen.

Det gør jeg da ikke.

Langgaard-Nielsen skriver kun om to ting, og islam er det eneste emne, han nogensinde skriver om.

Desuden angriber han debatdeltagere groft, som han ikke føler har den rette ånd.

Det er en helt simpel konstatering, og har ikke noget at gøre med at ville tiltuske sig oplysninger.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Januar 17, 2018, 02:01:42 pm »

Muhamedanerne skiller sig ud fra alle andre normale mennesker og folkeslag med deres terroriseren og vold mod anderledes tænkende, - det er ikke noget der kun sker i DK. Til gengæld er der gudskelov heller ingen andre folkeslag der opfører sig lige så generelt sindssygt og psykopatisk som muhamedanerne. Det er et emne der meget ofte kommer på bane i internationalt selskab og når der er flere nationaliteter samlet.

Det er heller ikke kun kirker de ødelægger og brænder af. De dræber også kristne, budister, katolikker og alle mulige andre ikke-muslimer over hele jorden. I Thailand dræber de lærere og brænder skoler af. Jeg vil medgive at jeg gerne så en hel flok af netop dem sendt til Grønland, så de også kunne opleve lidt af virkeligheden deroppe som den er andre steder.

Det burde efter hånden ikke være svært at få øje på hvad muhamedanernes mission virkelig er, man skal vel nærmest gå med skyklapper eller bind for øjnene for ikke at kunne se det, - eller være landsforrædder, kollaboratør eller 5. kolonne så man naturligvis ikke VIL se det og oven i købet prøver at dække over det på forskellig vis.

Men det er nu ikke så galt at det ikke er godt for noget, - det får trods alt flere og flere til at vågne op og tage skeen i den anden hånd.
Det politiske billede er ved at ændre sig i hele Europa, nye partier og grupperinger som AfD, Front National og andre der vil gøre noget ved det skyder op i hastigt tempo, og der må vi især rose folk som tigermanden og ankagleren. De er rigtig gode til at få folk til at indse vanviddet og skaffe disse grupper endnu flere medlemmer og supportere med deres åbenlyse 5.kolonne virksomhed, - ikke mange kunne gøre det bedre end de to.

« Senest Redigeret: Januar 17, 2018, 02:13:30 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Anklageren

• Gæst
Politiske dværge
« Svar #7 Dato: Januar 17, 2018, 02:12:16 pm »

Det politiske billede er ved at ændre sig i hele Europa, nye partier og grupperinger som AfD, Front National og andre der vil gøre noget ved det skyder op i hastigt tempo, og der må vi især rose folk som tigermanden og ankagleren. De er rigtig gode til at få folk til at indse vanviddet og skaffe disse grupper endnu flere medlemmer og supportere med deres åbenlyse 5.kolonne virksomhed, - ikke mange kunne gøre det bedre end de to.

Jeg er også godt tilfreds med Folketingets sammensætning, og især med meningsmålingerne.

Danskernes Parti er opløst, og Socialdemokratiet er langt det største parti i meningsmålingerne. Det er tvivlsomt om Nye Borgerlige kommer over spærregrænsen, og at de har en lille chance skyldes udelukkende, at de går ikke ud for repatriering.

Du kan lige så godt se i øjnene, at dine holdninger kun deles af en lille ubetydelig flok, som ingen regner med i politik.

Offline Massey

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Januar 17, 2018, 02:15:28 pm »

Det gør jeg da ikke.

Langgaard-Nielsen skriver kun om to ting, og islam er det eneste emne, han nogensinde skriver om.

Desuden angriber han debatdeltagere groft, som han ikke føler har den rette ånd.

Det er en helt simpel konstatering, og har ikke noget at gøre med at ville tiltuske sig oplysninger.

Nu vedkommer det ikke dig, hvad han vil skrive om.
Du kan lade være med at læse det.

Du har ikke noget at lade andre høre,hvis vi taler perfide bemærkninger og personfiksering, så fej du for din egen dør.

Anklageren

• Gæst
Har du noget imod ytringsfrihed?
« Svar #9 Dato: Januar 17, 2018, 02:21:28 pm »

- men jeg skriver, hvad jeg vil.

Offline Massey

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Har du noget imod ytringsfrihed?
« Svar #10 Dato: Januar 17, 2018, 02:22:33 pm »

- men jeg skriver, hvad jeg vil.
Det gør han også.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Januar 17, 2018, 02:28:10 pm »
Danmarks udvikling har altid været nogle år bag efter andre lande, - desuden er problemet ikke kun dansk men internationalt og der sker der en hel del, - Australien sende muslimerne til en øde ø, - de burmesiske budister smider dem helt ud af landet, og visegrad landene vil hellere ud af EU end de vil tage mod muhamedanere, - så jo, billedet er i allerhøjeste grad ved at ændre sig globalt, folk er ved at vågne op og indse hvad der er ved at ske.

Men selvfølgelig tager det et par år mere i Danmark end andre steder. I min ungdom havde jeg grammofonplader med hjem fra USA med musik der først kom til Danmark et helt år eller mere efter.

Fona der den gang lå på Skt. Annæ Plads i Odense, spillede nogle af dem i deres højtalere ud mod gaden, med det resultat at folk kom ind i forretningen og ville købe dem, - men det kunne de så først et helt år eller mere senere. Sådan er det over hele linjen.

Jeg tror ikke Danmark vil være lige så længe om at vågne op som Sverige, - men næsten.

« Senest Redigeret: Januar 17, 2018, 02:31:13 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Anklageren

• Gæst
Sv: Har du noget imod ytringsfrihed?
« Svar #12 Dato: Januar 17, 2018, 02:28:25 pm »

Det gør han også.

- og det er altid det samme.

Anklageren

• Gæst
Håbet er lysegrønt
« Svar #13 Dato: Januar 17, 2018, 02:32:58 pm »
Hvis du ikke havde været så navlebeskuende, så ville du have bemærket, at ikke meget har ændret sig i den retning.

Den eneste ændring af betydning er, at der ikke længere er så mange flygtninge, efter at vi har besejret Islamisk Stat.

Der er heldigvis nogen, som gør en forskel - og ikke bare er tastaturkrigere, som redder verden i læserbreve.

Danmarks udvikling har altid været nogle år bag efter andre lande, - desuden er problemet ikke kun dansk men internationalt og der sker der en hel del, - Australien sende muslimerne til en øde ø, - de burmesiske budister smider dem helt ud af landet, og visegrad landene vil hellere ud af EU end de vil tage mod muhamedanere, - så jo, billedet er i allerhøjeste grad ved at ændre sig globalt.

Men selvfølgelig tager det et par år mere i Danmark end andre steder. I min ungdom havde jeg grammofonplader med hjem fra USA med musik der først kom til Danmark et helt år eller mere efter.

Fona der den gang lå på Skt. Annæ Plads i Odense, spillede nogle af dem i deres højtalere ud mod gaden, med det resultat at folk kom ind i forretningen og ville købe dem, - men det kunne de så først et helt år eller mere senere. Sådan er det over hele linjen.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Politiske dværge
« Svar #14 Dato: Januar 17, 2018, 02:37:14 pm »

Jeg er også godt tilfreds med Folketingets sammensætning, og især med meningsmålingerne.

Danskernes Parti er opløst, og Socialdemokratiet er langt det største parti i meningsmålingerne. Det er tvivlsomt om Nye Borgerlige kommer over spærregrænsen, og at de har en lille chance skyldes udelukkende, at de går ikke ud for repatriering.

Du kan lige så godt se i øjnene, at dine holdninger kun deles af en lille ubetydelig flok, som ingen regner med i politik.

Det minder en hel del om dine andre spådomme, som f.eks. at Trump ingen chance havde for at vinde valget og DF aldrig ville komme over 12% ?