Afstemning

Hvilke sprog taler eller forstår du? Nævn selv, hvis du taler et sprog, der ikke er listet herunder

Engelsk
3 (21.4%)
Tysk
3 (21.4%)
Fransk
1 (7.1%)
Svensk
2 (14.3%)
Norsk
2 (14.3%)
Spansk
1 (7.1%)
Italiensk
1 (7.1%)
Portugisisk
0 (0%)
Russisk
0 (0%)
Polsk
0 (0%)
Rumænsk
0 (0%)
Finsk
0 (0%)
Ungarsk
0 (0%)
Græsk
0 (0%)
Kinesisk
0 (0%)
Japansk
0 (0%)
Hollandsk
1 (7.1%)
Belgisk
0 (0%)
Arabisk
0 (0%)
ANDRE SPROG: Angiv selv hvilke.
0 (0%)

Totale antal stemmeafgivende: 2

Afstemingen slutter: November 13, 2018, 01:40:36 am

Forfatter Emne: AFSTEMNING: Hvilke sprog taler eller forstår du?  (Læst 271 gange)

politisk ukorrekt

• Gæst
AFSTEMNING: Hvilke sprog taler eller forstår du?
« Dato: Januar 17, 2018, 01:40:36 am »
Hvor gode er I til sprog? Hvillke sprog taler eller forstår I?

Man kan krydse af, hvis man enten taler eller forstår (dog uden at tale) et givent sprog. Man behøver ikke, at kunne sproget perfekt. Men bare man kan gøre sig forståelig på almindeligt hverdagssprog eller forstå almindeligt hverdagssprog, tæller det med. :yes:

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: AFSTEMNING: Hvilke sprog taler eller forstår du?
« Svar #1 Dato: Januar 17, 2018, 01:44:35 am »
Jeg stemte:

*Engelsk - taler og forstår. Det er et okay hverdagsengelsk, men dog ikke ligefrem højlitterært.
*Tysk - er blevet rustent, men jeg forstår hvis der ikke tales superhurtigt. Og jeg kan godt tale lidt, selvom jeg har glemt en del af mit aktive ordforråd.
*Norsk - forstår udmærket og kan godt tale en smule gebrokkent.
*Svensk - samme som norsk. Forstår og kan tale en anelse gebrokkent.
*Spansk - forstår langt det meste og taler på lavt niveau. Engang var jeg dog god til spansk, men da jeg ikke bruger det så meget mere, er det blevet rustent. Men jeg ser f.eks. mange Youtube-videoer på spansk og forstår langt det meste. Og er der noget, jeg ikke forstår, så har jeg en ordbog liggende.
*Italiensk - forstår og taler flydende. Der kan dog være bestemte fagudtryk jeg ikke kender, fordi jeg mest bruger hverdagssprog.
« Senest Redigeret: Januar 17, 2018, 01:46:08 am af politisk ukorrekt »