Afstemning

Hvilken af følgende mandetyper tænder I kvinder mest på? Bøsser kan dog også svare.

Jeg er til en sød ung charmetrold som Basim. Jeg kan også godt lide dem omskårne.
1 (11.1%)
Han skal være ung og drengerøvs- eller badboy-agtig. Justin Bieber er lige min type.
0 (0%)
Ah, han må godt være lidt mere voksen end Bieber. Jeg er til en charmerende type som Rasmus Seebach.
0 (0%)
Jeg skal da have en rigtigt voksen badboytype som Mads Mikkelsen. Sikke dog et glimt i øjet han har.
0 (0%)
Arh, jeg er nu mere til en ældre sød og rar mand som Jørn Hjorting.
0 (0%)
Jeg er en svag kvinde og har brug for en type der kan styre mig. Peter Lundin ja tak.
0 (0%)
Jeg foretrækker en moden mand med stil og udstrålning. Sådan én som George Clooney.
6 (66.7%)
Bare han er rig og har penge, så skide være med udseendet. Simon Spies da han var i live var sgu min type.
0 (0%)
Jeg skal have en rigtig lummergøj og frækkert som Peter Aalbæk
0 (0%)
Jeg kan godt lide feminine bøssede mænd. Så ja tak til Gustav Salinas.
0 (0%)
Gerne en veludrustet høj blond fyr med en rå fremtoning. Jens Albinus er min mand, tak.
0 (0%)
Han skal bare være sjov og charmerende. Udseendet er ikke så vigtigt. Jim Carrey tak.
1 (11.1%)
Jeg elsker maskuline muslimske mænd. Bin Laden var sgu da en frækkert.
0 (0%)
Hvorfor ikke kombinere det mandlige og det feminie. Miss OTB ja tak.
0 (0%)
Ronaldo er utroligt hot og veltrænet. Lige min type med sådan en atlet.
0 (0%)
Dolph Lundgren - maskulin trænet svensk skuespiller.
0 (0%)
ANDET - Specificér selv hvilken type du går efter.
1 (11.1%)

Totale antal stemmeafgivende: 7

Forfatter Emne: AFSTEMNING: Hvilken mandetype tænder kvinderne herinde mest på?  (Læst 1798 gange)

politisk ukorrekt

• Gæst
Denne afstemning er halvt i alvor og halvt i sjov.

Kvinder og evt. også bøsser eller biseksuelle mænd: Hvilken mandetype går I efter. Jeg har udvalgt 16 arketyper, men I kan også selv specificere, hvilken type I går efter.

Begrund gerne svaret. :yes:

Et par kandidater:

Peter Aalbæk er kendt som lidt af en lummergøj. Og han praler tit af sin lille diller. Men nogle anser ham jo som sjov og charmerende:

Gustav er mega gay. Men er det bare spil for galleriet og er han i virkeligheden bi?

Jørn Hjorting har altid været en venlig og stilfuld herre. Noget skal der også være for de ældre damer. Jeg har selv mødt ham to gange. Meget flink mand.:

Basim og Justin Bieber er de to yngste valgmuligheder. De er dog lidt ældre i dag end på  billedet. Det er det eneste billede, der eksisterer af dem begge to sammen...Basim ligner stadig nogenlunde sig selv, mens Justin Bieber har skiftet totalt stil fra det uskyldige drengelook til totalt overtatoveret badboy. Justin Bieber er ret veludrustet, har paparazzifotos afsløret. Det bliver damerne glade for at høre. Basim har jeg selv hilst på ved at par lejligheder. Flink ung mand.

Mads Mikkelsen har vist okay god kvindetække. Smuk er han måske ikke, men han har et glimt i øjet, som kvinder godt kan lide:

George Clooney er en moden herre med stil. Han er populær hos damerne:

Simon Spies var lidt af en levemand. Ikke specielt køn, var han? Men han var styrtende rig og havde en del charme, siges det. Han yndede at optræde nøgen i fuld offentlighed. Lidt ekshibitionist var han, ligesom Peter Aalbæk.:

Jens Albinus beviste i filmen Idioterne, at han er ret veludrustet med en dillergøj på ca. 20 cm. Lige noget for damerne. Jeg har selv mødt ham. Han virkede lidt bøvet i fremtoning. Jeg tror han var fuld den aften.:

Rasmus Seebach er velfriseret og regnes som en nydelig mand:

Af en eller anden grund bliver mange kvinder våde i trussen af psykopater. Som Peter Lundin:

MISS Otb er Danmarks højeste dragqueen. Han/hun har også deltaget som danser i Melodi Grand Prix:

Bin Laden. Er man til maskuline muslimske mænd med stort skæg, kunne han måske være typen?

Ronaldo er en meget veltrænet mand, må man sige:

Dolph Lundgren er nu også ganske veltrænet. Men dog oppe i alderen:

Jim Carrey. Pissesjov. Men han har også en alvorlig side, da han på det sidste har afsløret Illuminati:

« Senest Redigeret: Januar 16, 2018, 08:45:22 pm af politisk ukorrekt »

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.6%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: AFSTEMNING: Hvilken mandetype tænder kvinderne herinde mest på?
« Svar #1 Dato: Januar 16, 2018, 09:17:05 pm »
Det kunne da også være spændende hvis du fortalte os hvilke typer mænd DU tænder på...  :ROFL:
'Uanset hvor mørkt livet til tider kan se ud, så husk at der altid er lys i køleskabet'....

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.4%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Januar 16, 2018, 09:25:06 pm »
George Clooney er bare sagen,  :girl_smile:
Fake profil, :girl_blum2:

Online Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.4%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Januar 16, 2018, 09:42:31 pm »
Jim Carrey pissesjov???
I'm a Troll

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.4%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Januar 16, 2018, 09:52:04 pm »
Jim Carrey pissesjov???

Han er mest pinlig, selv om han var nogenlunde spiselig i filmen> `papas pingviner´ - pingvinerne var nok de mest nuttede,  :girl_smile: :girl_wink:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #5 Dato: Januar 16, 2018, 09:58:58 pm »
Det kunne da også være spændende hvis du fortalte os hvilke typer mænd DU tænder på...  :ROFL:

Det må da skam blive Albert Johansen. Vi har da skam haft mangt en hyggelig stund ude på fælleden. :spiteful: Olsen virker også til at være en frækkert, men ifølge det billede, han postede forleden, er hans manddom en smule småtskåren. :yes:

Well, nu har jeg faktisk irl mødt fire af de nominerede. Jeg syntes, at både Jørn Hjorting og Basim var ret flinke. Hjorting dannet og venligheden selv. Basim smilende og imødekommende. De to andre brød jeg mig ikke så meget om. Som personer altså. Jens Albinus virkede freaky. Og Miss OTB virker ret påtaget feminin.

Og DU, Tørresnoren? Er du mest til Peter Aalbæk, Justin Bieber eller Mads Mikkelsen?:blum:

Jim Carrey pissesjov???

Hver sin smag. Jeg synes han er ret morsom. Men min humor er måske også lige så absurd som Jim Carrey´s. :yes:

Ok, så må du være oppe i alderen. Der er vel ikke mange piger på 22, der ser noget i sådan en bessefar. :blum:

Med dit pigenaive sind, havde jeg mere troet, at du ville være til Justin Bieber eller Basim. :blum:
« Senest Redigeret: Januar 16, 2018, 10:09:41 pm af politisk ukorrekt »

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.4%
    • Vis profil
jepz! der kan man bare se-
« Svar #6 Dato: Januar 16, 2018, 10:28:41 pm »
politisk U> Med dit pigenaive sind, havde jeg mere troet, at du ville være til Justin Bieber eller Basim

Surprise surprise -  :girl_bye2:

Hvor tar du fejl, piger i ALLE aldre kan li ham,  :girl_smile:

Sean Connerys type er osse lige mig, altså da han var yngre,
« Senest Redigeret: Januar 16, 2018, 10:33:20 pm af genuine Troll »

Online Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.4%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Januar 16, 2018, 10:36:38 pm »

Ja, han er enhver svigermors drøm  :big_grin:
Og så gør det ikke noget, at han som regel også er god på film.
I'm a Troll

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: jepz! der kan man bare se-
« Svar #8 Dato: Januar 16, 2018, 10:44:28 pm »
politisk U> Med dit pigenaive sind, havde jeg mere troet, at du ville være til Justin Bieber eller Basim

Surprise surprise -  :girl_bye2:

Hvor tar du fejl, piger i ALLE aldre kan li ham,  :girl_smile:

Sean Connerys type er osse lige mig, altså da han var yngre,

Ok, kvinder er åbenbart vilde med silverdaddies, siden de tænder på de der gråsprængte mænd i 50´erne. :big_grin:

Jeg beklager, at jeg ikke fik Sean Connery med. Men han er jo ret gammel efterhånden, så tænkte lidt at jeg burde tage nogle yngre typer med. Og af de gamle havde jeg jo allerede taget Jørn Hjorting.

Det overrasker mig, at ingen har sagt Ronaldo eller Dolph Lundgren endnu. De er jo noget mere atletiske og veltrænede end de andre. Men måske går kvinder ikke så meget op i, om mænd er supertrænede. Eller også er det mest de unge kvinder, der går op i den slags.

Havde det her været et teenforum eller et forum med mange unge kvinder, havde jeg forventet at se Justin Bieber i front. Da alle de unge piger elsker hans badboy-attitude.

Et bøsseforum ville nok have valgt Ronaldo, da homofyre netop går meget op i om folk er trænede og har en atletisk krop. Det tror jeg, at heterokvinder går mindre op i. De går nok mere efter et glimt i øjet og en bestemt udstrålning.

Dog tror jeg, at Albert ville have taget Justin Bieber. Han har jo sagt, at han foretrækker unge drenge. :yes:
« Senest Redigeret: Januar 16, 2018, 10:47:03 pm af politisk ukorrekt »

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.4%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Januar 16, 2018, 10:51:49 pm »

politisk U> Ok, kvinder er åbenbart vilde med silverdaddies, siden de tænder på de der gråsprængte mænd i  50´erne

Bingooo !!
« Senest Redigeret: Januar 16, 2018, 10:54:18 pm af genuine Troll »

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #10 Dato: Januar 17, 2018, 12:03:44 am »
Ok, nu stemmer jeg også her. Men ligesom i kvindeafstemningen, bliver min stemme her også politisk/menneskelig snarere end erotisk.

Jeg stemmer på Basim, fordi han virker sympatisk og fordi han er et af få eksempler på en velintegreret araber her i landet. Hvis alle var som ham, var vi mange problemer foruden. Desuden har jeg også mødt ham nogle gange (i hvilken sammenhæng er dog en længere historie) og syntes han virkede sympatisk. Så stemmer jeg også på ham, fordi jeg gerne vil vise, via min stemme, at vi skal vise anerkendelse overfor de arabere, der godt vil Danmark og vil tilpasse sig.

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.6%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Januar 17, 2018, 06:46:40 am »

Og DU, Tørresnoren? Er du mest til Peter Aalbæk, Justin Bieber eller Mads Mikkelsen?:blum:

Narj, mine seksuelle præferencer retter sig udelukkende mod kvinder og motorcykler - begge dele helst nogenlunde velholdte samt med smukke kurver og et godt moment ..! :big_grin:

- men som det moderne og åbne menneske jeg jo er, så kunne jeg naturligvis aldrig drømme om at se skævt til jer som har andre lyster og behov.. :heart2:

Således glæder det mig da også altid at fornemme din begejstring når du omtaler din ven, 'Six Feet Al' - som han angiveligt kaldes af den 'knælende' del af klientellet derude på Fælleden.. :almirena_04:

« Senest Redigeret: Januar 17, 2018, 07:00:08 am af Tørresnoren »
'Uanset hvor mørkt livet til tider kan se ud, så husk at der altid er lys i køleskabet'....

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #12 Dato: Januar 17, 2018, 01:42:01 pm »
Narj, mine seksuelle præferencer retter sig udelukkende mod kvinder og motorcykler - begge dele helst nogenlunde velholdte samt med smukke kurver og et godt moment ..! :big_grin:

Ok, hver sin fetish. Selv tænder jeg nu ikke så meget på motorkøretøjer. :blum:

- men som det moderne og åbne menneske jeg jo er, så kunne jeg naturligvis aldrig drømme om at se skævt til jer som har andre lyster og behov.. :heart2:

Det takker jeg for. Jeg dømmer da skam ej heller din fetish for udstødningsrør. :big_grin:

Således glæder det mig da også altid at fornemme din begejstring når du omtaler din ven, 'Six Feet Al' - som han angiveligt kaldes af den 'knælende' del af klientellet derude på Fælleden.. :almirena_04:

Albert har en god humor, derfor leger jeg gerne med.

Jeg har dog aldrig lagt skjul på, at jeg selv er ret frisindet og derfor morer det mig, når han tager pis på alle snerperme herinde ved at være så bramfri og ligefrem i sit sprog.

Hverken Albert eller Trollerik kan provokere mig med deres meget erotiske indslag. Jeg er selv så frisindet, at hverken dillere, bryster eller vaginaer kan provokere mig. Jeg anser det som naturligt at have slige interesser.
« Senest Redigeret: Januar 17, 2018, 01:44:01 pm af politisk ukorrekt »

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.6%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Januar 17, 2018, 06:11:30 pm »
Jeg dømmer da skam ej heller din fetish for udstødningsrør. :big_grin:

- 'udstødningsrør'...?  :blum:

Tsk..! - SÅ skulle du bare prøve indsugningen...!

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.6%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Januar 17, 2018, 06:19:36 pm »

politisk U> Ok, kvinder er åbenbart vilde med silverdaddies, siden de tænder på de der gråsprængte mænd i  50´erne

Bingooo !!

Som min far lærte mig engang:

- 'bare fordi der er sne på taget, så kan der sagtens være ild i pejsen..!'  :big_grin: