Forfatter Emne: Lidt om sex  (Læst 699 gange)

Offline Konrad (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
Lidt om sex
« Dato: Februar 05, 2018, 09:28:32 pm »
Jeg er ikke som folk er flest, men jeg har efterhånden lært ikke at hade mig selv alt for meget. Seksuelt kan jeg være sammen med begge køn og synes, at det er dejligt. Jeg anser ikke mig selv for at være hverken mand eller kvinde, men jeg bliver regnet for en mand.

Når jeg er sammen med en pige bruger jeg ikke min penis, men det gør jeg heller ikke sammen med mænd. Jeg er sammen med kvinder sådan som jeg forestiller mig to kvinder er sammen. Det er enormt følelsesladet og varmt.

Når jeg er sammen med en mand giver jeg mig hen og lader ham tage styringen.

Er der andre, der har det lidt ligesom mig, hvor man ikke helt selv ved, hvad man er, men godt ved hvad man godt kan lide?

Offline Dominerende Muslim

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Lidt om sex
« Svar #1 Dato: Februar 05, 2018, 10:03:01 pm »
fuck hvor er du bare klammo brormand!

Offline aktiv homo til muslimer

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Februar 05, 2018, 10:18:05 pm »

Hej smukke!

Jeg er en aktiv veludrustet dansk bøssekarl. Jeg tænder især på passive muslimske mænd.

Jeg har været sammen med en del passive muslimske fyre. De er som regel meget hotte.

Naser Khader, Basim, Yahya Hassan, Akhmed Akkari o.s.v. Så har du MIN type.

Naser Khader: flot maskulin mand med markeret brystkasse. God tyk kæp. Lækkert mand.

Basim: underdanig, nuttet feminin fyr med en lille skæv penis. Men fræk og følsom.

Yahya Hassan: hamrende fræk badboy af en muslimsk gadedreng med en ordentlig kølle. Synd han mest er til MILF.

Akmed Akkari: dejligt flot fuldskæg. Utrolig maskulin udstrålning. Lækker mand. Guffe guffe.

:JC_3-Bears:

Hvem af disse fire, jeg allerede HAR scoret, afslører jeg ikke. Men jeg har haft den udsøgte fornøjelse at dyrke fandens hed sex med én af disse fire muslimske mænd i Ørstedsparken. Hold da fest hvor var det fedt! :Laie_94:
« Senest Redigeret: Februar 05, 2018, 10:37:24 pm af aktiv homo til muslimer »

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #3 Dato: Februar 06, 2018, 12:26:30 am »

Hvis du vil være her i Danmark, må du lære at acceptere, at her i landet diskriminerer man da skam ej homofile. :yes:

Her i landet er de fleste heldigvis ligeglade med, om man er til det ene eller det andet. Og sådan bør det da skam også være i et moderne samfund. Det, der er lidt sjovt, er at sådan én som Rudi er meget homohadende. Han passer jo netop perfekt til et muslimsk land med dén holdning. Så jeg synes skam da, at Rudi burde lade sig omvende til Islam. Den religion er lige noget for ham. :blum:

Hej jeg hedder Viggo. Jeg er jomfru. Vil I give mig den i håret?

vh. Viggo

AH, det ved jeg nu ikke helt, Viggo. Men jeg indrømmer, at det er en hot frisure du har. Sådan én vil jeg også have, næste gang jeg skal til frisøren.

Stina

• Gæst
« Svar #4 Dato: Februar 06, 2018, 12:45:32 am »
Hej jeg hedder Viggo. Jeg er jomfru. Vil I give mig den i håret?

vh. Viggo

Tror du ikke lige du er ude i en overføring der?

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #5 Dato: Februar 06, 2018, 12:57:45 am »
Jeg er ikke som folk er flest, men jeg har efterhånden lært ikke at hade mig selv alt for meget. Seksuelt kan jeg være sammen med begge køn og synes, at det er dejligt. Jeg anser ikke mig selv for at være hverken mand eller kvinde, men jeg bliver regnet for en mand.

Du er som Miley Cyrus. Hun siger også, at hun er intetkøn. Du ville trives i Sverige, for der har man opfundet betegnelsen HEN for dem, der ikke føler sig som hverken det ene eller det andet. :yes:

Selv har jeg nu aldrig haft kønsidentitetsproblemer og har aldrig følt anledning til at iklæde mig dametøj. Det generer mig dog ikke, at andre har de lyster. Men jeg ville selv føle mig som en idiot, hvis jeg gik i dametøj. Men hver sin smag.

Når jeg er sammen med en pige bruger jeg ikke min penis, men det gør jeg heller ikke sammen med mænd. Jeg er sammen med kvinder sådan som jeg forestiller mig to kvinder er sammen. Det er enormt følelsesladet og varmt.

Gider piger dig godt, når du ikke vil bruge din penis sammen med dem? :smile1:

Men jeg kan forstå mellem linierne, at når du er sammen med kvinder, så føler du dig mere som kvinde end som mand...så du har måske allerede givet svaret.

Dog kan jeg bedre forstå, at mænd vil dét. Fordi så kan du jo bare finde en aktiv mand. Hvis en kvinde skal gide en person uden penis, må hun jo være lesbisk. Men hvis hun er lesbisk, tænder hun da på en ganske vist feminin mand, som dog har en penis?

Er der andre, der har det lidt ligesom mig, hvor man ikke helt selv ved, hvad man er, men godt ved hvad man godt kan lide?

Jeg ved godt hvad jeg er. Og jeg ved også godt hvad jeg kan lide. :yes:

Stina

• Gæst
« Svar #6 Dato: Februar 06, 2018, 01:06:55 am »

Du er som Miley Cyrus. Hun siger også, at hun er intetkøn. Du ville trives i Sverige, for der har man opfundet betegnelsen HEN for dem, der ikke føler sig som hverken det ene eller det andet. :yes:

Selv har jeg nu aldrig haft kønsidentitetsproblemer og har aldrig følt anledning til at iklæde mig dametøj. Det generer mig dog ikke, at andre har de lyster. Men jeg ville selv føle mig som en idiot, hvis jeg gik i dametøj. Men hver sin smag.

Gider piger dig godt, når du ikke vil bruge din penis sammen med dem? :smile1:

Men jeg kan forstå mellem linierne, at når du er sammen med kvinder, så føler du dig mere som kvinde end som mand...så du har måske allerede givet svaret.

Dog kan jeg bedre forstå, at mænd vil dét. Fordi så kan du jo bare finde en aktiv mand. Hvis en kvinde skal gide en person uden penis, må hun jo være lesbisk. Men hvis hun er lesbisk, tænder hun da på en ganske vist feminin mand, som dog har en penis?

Jeg ved godt hvad jeg er. Og jeg ved også godt hvad jeg kan lide. :yes:

Ih hvor er du altså beleven.
Det er altså ærgerlig du er så langt væk.

En må gå her og vandsmægte og fantasere om pølle skal få mig til at sige bløb bløb gag gak når han taler mig til orgasme. Ja, han kan noget den pølle.
 Vi er jo to i byen der ikke har oplevet lille Poul. Men den ene har sagt undskyld.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #7 Dato: Februar 06, 2018, 01:10:53 am »

Hvis jeg boede tættere på, ville jeg givetvis af nysgerrighed tage turen ned til Krønge og omegn for at møde alle de spændende Krønge-typer. Men 500 km. er en lang tur. :yes:

Indtil videre må jeg derfor nøjes med at bo tæt ved MariS. :yes:

En må gå her og vandsmægte og fantasere om pølle skal få mig til at sige bløb bløb gag gak når han taler mig til orgasme. Ja, han kan noget den pølle.
 Vi er jo to i byen der ikke har oplevet lille Poul. Men den ene har sagt undskyld.

I sådan en lille flække som Krønge, har alle vel haft sex med hinanden. Jeg mener, med kun 22 indbyggere eller noget i den stil, må der da være meget indavl. Det forklarer måske også, at folk er så specielle på de kanter.

Stina

• Gæst
« Svar #8 Dato: Februar 06, 2018, 01:20:44 am »

Hvis jeg boede tættere på, ville jeg givetvis af nysgerrighed tage turen ned til Krønge og omegn for at møde alle de spændende Krønge-typer. Men 500 km. er en lang tur. :yes:

Indtil videre må jeg derfor nøjes med at bo tæt ved MariS. :yes:

I sådan en lille flække som Krønge, har alle vel haft sex med hinanden. Jeg mener, med kun 22 indbyggere eller noget i den stil, må der da være meget indavl. Det forklarer måske også, at folk er så specielle på de kanter.

Var hun ikke fra Glostrup??
Nå. Hun er flyttet derop.

Jo Krønge er pissekedelig. Nu flyttede LtøngeJøtgen jo op ved siden af John Deere. Der dræb folk han ikke vil vidne for i spritsagen med den læge iSøllested der fiskede med pølle blodprøve så han skulle generhverve og på alkoholkursus, så der tør os på invalideknallerter ganske ikke køre mere efter den historie.

Stina

• Gæst
« Svar #9 Dato: Februar 06, 2018, 01:21:38 am »
Åh skarpretter rydder du lige op?

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #10 Dato: Februar 06, 2018, 01:30:00 am »

Jeg er ej Skarpretteren, men da han/hun da skam ej er online, prøver jeg gerne...

Jo, Krønge er pissekedelig. Nu flyttede LtøngeJøtgen KrøngeJørgen jo op ved siden af John Deere.

Det har jeg lige rettet. Resten overlader jeg til den rigtige Skarpretter:

Der dræb folk han ikke vil vidne for i spritsagen med den læge iSøllested der fiskede med pølle blodprøve så han skulle generhverve og på alkoholkursus, så der tør os på invalideknallerter ganske ikke køre mere efter den historie.

Stina, du lyder træt nu, for jeg fatter ikke helt, hvad du da skam skriver hér. Jeg venter til at læse det, til Skarpretteren har været på banen. Men jeg fornemmer, at pointen må være, at der da skam skulle være blevet fusket med en spritprøve, således at Pølle stadig kører rundt på sin trilet og derfor tør folk på invalideknallert i området ej køre rundt, af frygt for at blive kørt ned af Pøllemand. Men jeg måtte ligesom gætte mig til sammenhængen, da jeg synes at du ramte tasterne en smule skævt, Stina.

Nu vil jeg gå i seng. Godnat i Krønge og hils Pøllemanden. :lex_14:
« Senest Redigeret: Februar 06, 2018, 01:36:41 am af politisk ukorrekt »

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #11 Dato: Februar 06, 2018, 10:55:33 am »
“det ved jeg skam ej” .... = Albert Bøssehat! Det er simpelthen læderhatten der sidder og skriver her. Den frække fyr.

Kommer sådan en fræk bøssekarl ikke her ned til Krønge? Her er fyldt med pikke på IP hernede.

vh. Viggo.

Det glæder mig skam da, at du da skam synes, at det lykkedes mig at lyde som Herr Albert, thi det var da skam også min intention, dersom jeg skam da synes, at læderhatten har en udmærket humor og jeg gennem årene skam da nok har taget en smule af denne til mig.

Hvilket da skam ej betyder, at jeg er Albert.

Stina

• Gæst
« Svar #12 Dato: Februar 06, 2018, 11:16:40 am »

Jeg er ej Skarpretteren, men da han/hun da skam ej er online, prøver jeg gerne...

Jo, Krønge er pissekedelig. Nu flyttede LtøngeJøtgen KrøngeJørgen jo op ved siden af John Deere.

Det har jeg lige rettet. Resten overlader jeg til den rigtige Skarpretter:

Der dræber han folk han ikke vil vidne for i spritsagen med den læge i Søllested der fuskede med pølle blodprøve så han skulle generhverve og på alkoholkursus, så der ,tør os på invalideknallerter ganske enkelt ikke køre mere efter den historie.

Stina, du lyder træt nu, for jeg fatter ikke helt, hvad du da skam skriver hér. Jeg venter til at læse det, til Skarpretteren har været på banen. Men jeg fornemmer, at pointen må være, at der da skam skulle være blevet fusket med en spritprøve, således at Pølle stadig kører rundt på sin trilet og derfor tør folk på invalideknallert i området ej køre rundt, af frygt for at blive kørt ned af Pøllemand. Men jeg måtte ligesom gætte mig til sammenhængen, da jeg synes at du ramte tasterne en smule skævt, Stina.

Nu vil jeg gå i seng. Godnat i Krønge og hils Pøllemanden. :lex_14:

Pølle has left the building.
Han er ovre på Sol og fortælle om hans spændende arbejdsliv , de 8 år det tif. Så jeg er smuttet med. Tuttelut