Forfatter Emne: Svensk lærer om svenske skoler  (Læst 472 gange)

Offline Massey

• Senior medlem
  • Activity:
    31.2%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: "Vi" er almindelige danskere
« Svar #15 Dato: Januar 15, 2018, 07:16:34 pm »

Men det kan du ikke, for du vil lege menings politi og smagsdommer.

Sært at bruge al den energi på noget der ikke interessere en.

Det vil jeg kun med hensyn til "dem", og det skyldes, at de ødelagde debatten for et par år siden, og jagede mange væk med deres dominerende facon.

Der er nemlig en hel del, som ikke kan holde ud at blive svinet til.

Danske fanatikere interesserer mig - uanset hvad de er fanatiske om, og politiske løgne interesserer mig.

Jeg interesserer mig også for borgerrettighederne - og altså også når nogen vil spolere borgerrettighederne i islams hellige navn.

Det er kun religionen, som ikke interesserer mig.

Antallet af brugere, her er ret konstant.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Januar 15, 2018, 07:20:12 pm »

Det vil jeg kun med hensyn til "dem", og det skyldes, at de ødelagde debatten for et par år siden, og jagede mange væk med deres dominerende facon.

Danske fanatikere interesserer mig - uanset hvad de er fanatiske om, og politiske løgne interesserer mig.

Jeg interesserer mig også for borgerrettighederne - og altså også når nogen vil spolere borgerrettighederne i islams hellige navn.

Det er ikke de samme brugere

- og så er her mange gæster, som læser med - lige nu er der 78 - og antallet af gæster er også ret konstant. De må synes, det er interessant.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Massey

• Senior medlem
  • Activity:
    31.2%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Januar 15, 2018, 07:29:34 pm »

Det er ikke de samme brugere

- og så er her mange gæster, som læser med - lige nu er der 78 - og antallet af gæster er også ret konstant. De må synes, det er interessant.

Du ved intet om det er samme bruger med nyt navn.

Siden de ikke gider deltage er det ikke så interessant som du prøver, at forgive.
Det kan sagtens være nogen der har søgt på et elle andet, og så ender her ved en tilfældighed,og er lige så hurtigt ude igen.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Januar 15, 2018, 07:46:14 pm »

Siden de ikke gider deltage er det ikke så interessant som du prøver, at forgive.
Det kan sagtens være nogen der har søgt på et elle andet, og så ender her ved en tilfældighed,og er lige så hurtigt ude igen.

Jeg ved tit, om det er den samme bruger.

F.eks. deltog Landboen tit, men hun gad ikke, da islamdebatten blev dominerende - og hun blev svinet til af spindoktorerne.

Nu skal jeg komme med nogen eksempler, så man ved, hvad det drejer sig om:

Ellers skal jeg FINDE dig! Det er jeg ret god til, og det er pærelet lige i dit tilfælde. Og så skal jeg personligt smadre dig så eftertrykkeligt, at du måske højst kommer til at sidde og hikke i en rullestol i fremtiden! Fiser den stille og roligt ind, din beskidte, slimede kloakrotte ?

Lad dog helt være med at svare på den lallende skrigeunges baby-bavl. Det eneste en sådan debat-ødelægger trænger til, er en røvfuld så han ikke kunne sidde ned de næste 8-10 dage!

- og ih og næh, hvor det dog interesserer os, storvrøvlende gamle pispotte!

Hvis man overhovedet vil spilde tiden med at læse noget Lumre-Carlo har skrevet, skal man tænke på, at her er tale om en svagt begavet, primitivt tænkende psykopat.

Pågældende -som jeg anser for at være en ekstremt ensom drømmer med psykopat-træk ...

Offline Massey

• Senior medlem
  • Activity:
    31.2%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Januar 15, 2018, 07:54:38 pm »

Jeg ved tit, om det er den samme bruger.

F.eks. deltog Landboen tit, men hun gad ikke, da islamdebatten blev dominerende - og hun blev svinet til af spindoktorerne.

Nu skal jeg komme med nogen eksempler, så man ved, hvad det drejer sig om:

Ellers skal jeg FINDE dig! Det er jeg ret god til, og det er pærelet lige i dit tilfælde. Og så skal jeg personligt smadre dig så eftertrykkeligt, at du måske højst kommer til at sidde og hikke i en rullestol i fremtiden! Fiser den stille og roligt ind, din beskidte, slimede kloakrotte ?

Lad dog helt være med at svare på den lallende skrigeunges baby-bavl. Det eneste en sådan debat-ødelægger trænger til, er en røvfuld så han ikke kunne sidde ned de næste 8-10 dage!

- og ih og næh, hvor det dog interesserer os, storvrøvlende gamle pispotte!

Hvis man overhovedet vil spilde tiden med at læse noget Lumre-Carlo har skrevet, skal man tænke på, at her er tale om en svagt begavet, primitivt tænkende psykopat.

Pågældende -som jeg anser for at være en ekstremt ensom drømmer med psykopat-træk ...

Den har jeg godt nok ikke set, det er sjældent jeg er her
Den slags skal Politiet modtage anmeldelse om, selv om vi er anonyme er trusler ikke i orden.
Gubbi har jo vores Ipadresser, så det burde ikke være så svært.

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Svensk lærer om svenske skoler
« Svar #20 Dato: Januar 15, 2018, 07:57:41 pm »
Jeg synes også, at GuBBi giver for lang snor overfor trusler. De, der har truet folk, får jo lov til at komme tilbage efter ganske kort tid. Og så lader GuBBi som om, at intet var hændt.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Politiet har nok at gøre
« Svar #21 Dato: Januar 15, 2018, 08:32:30 pm »
Den slags skal Politiet modtage anmeldelse om, selv om vi er anonyme er trusler ikke i orden.

Mange politikere bliver truet, og de er ikke anonyme. Jeg tror at omfanget er blevet for stort, efter at vi har fået de sociale medier.

Desuden er langt det meste her injurier, og når man er anonym, så er der nok ikke udsigt til, at man kan vinde en retssag.

Det hænger på Gubbi - og han er meget tolerant. Det er både godt og skidt - for der følger også frihed med.

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    33.6%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Januar 15, 2018, 08:56:04 pm »
Jeg har ikke kommet med trusler hvad jeg husker. Kan du finde nogen eksempler på trusler fra min side?
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.4%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: Politiet har nok at gøre
« Svar #23 Dato: Januar 15, 2018, 09:04:20 pm »

Mange politikere bliver truet, og de er ikke anonyme. Jeg tror at omfanget er blevet for stort, efter at vi har fået de sociale medier.

Desuden er langt det meste her injurier, og når man er anonym, så er der nok ikke udsigt til, at man kan vinde en retssag.

Det hænger på Gubbi - og han er meget tolerant. Det er både godt og skidt - for der følger også frihed med.

Ja, det var den helt rigtige mand musen solgte til hvad tolerance angår, - og jeg tror faktisk han sidder og ryster på hovedet og tænker "det må de sgi selv finde ud af" og "sikke en gang personfnidder som om der ikke var vigtigere ting at debattere".

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #24 Dato: Januar 15, 2018, 09:19:03 pm »
Ja, det var den helt rigtige mand musen solgte til hvad tolerance angår, - og jeg tror faktisk han sidder og ryster på hovedet og tænker "det må de sgi selv finde ud af" og "sikke en gang personfnidder som om der ikke var vigtigere ting at debattere".

Jeg synes det er fair nok, hvis GuBBi sidder og ryster på hovedet og ikke vil involvere sig.

Men så skulle han bare have ladet være med at tale bombastisk om, at de og de brugere var bortvist for altid, når nu det ikke holder. Det er vel enten eller? Enten holder han fast i den stramme linie og kører linen ud. Eller også står han frem og siger, at han faktisk bare ikke gider bruge sin tid på det pjat. Så er det jo fair nok.

Mit indtryk er, at GuBBi inderst inde ikke gider involvere sig i alt balladen, da han sikkert privat er en flink fyr, der ikke gider være uvenner med folk. Og så vælger han at være meget diplomatisk og tilbageholdende. Men så kommer der lige en hård udmelding hist og her, fordi han også gerne vil udvise en smule autoritet. "Polle er banned for evigt, for trusler kan ikke accepteres!". Men det er noget, han føler, han SKAL sige. Men han følger ikke nødvendigvis sin udmelding til dørs i praksis. Jeg tror det er lidt facade for at bevare autoriteten udadtil.

Med andre ord er GuBBi bare en typisk radikal på godt og ondt. Vægelsindet og kan ikke helt bestemme sig, hvilken linie der skal køres. Men ligesom de radikale mener han det sikkert meget godt inderst inde. :yes:
« Senest Redigeret: Januar 15, 2018, 09:22:03 pm af politisk ukorrekt »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: Januar 15, 2018, 09:22:15 pm »
Jeg har ikke kommet med trusler hvad jeg husker. Kan du finde nogen eksempler på trusler fra min side?

Du er en "rigtig" profil, og jeg tror heller ikke, at du har truet nogen,

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #26 Dato: Januar 15, 2018, 09:31:48 pm »

Du er en "rigtig" profil, og jeg tror heller ikke, at du har truet nogen,

Er jeg en rigtig profil eller er jeg en reptilian undercover mon? :hyper:

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.4%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: Januar 15, 2018, 09:35:43 pm »

Jeg synes det er fair nok, hvis GuBBi sidder og ryster på hovedet og ikke vil involvere sig.

Men så skulle han bare have ladet være med at tale bombastisk om, at de og de brugere var bortvist for altid, når nu det ikke holder. Det er vel enten eller? Enten holder han fast i den stramme linie og kører linen ud. Eller også står han frem og siger, at han faktisk bare ikke gider bruge sin tid på det pjat. Så er det jo fair nok.

Mit indtryk er, at GuBBi inderst inde ikke gider involvere sig i alt balladen, da han sikkert privat er en flink fyr, der ikke gider være uvenner med folk. Og så vælger han at være meget diplomatisk og tilbageholdende. Men så kommer der lige en hård udmelding hist og her, fordi han også gerne vil udvise en smule autoritet. "Polle er banned for evigt, for trusler kan ikke accepteres!". Men det er noget, han føler, han SKAL sige. Men han følger ikke nødvendigvis sin udmelding til dørs i praksis. Jeg tror det er lidt facade for at bevare autoriteten udadtil.

Med andre ord er GuBBi bare en typisk radikal på godt og ondt. Vægelsindet og kan ikke helt bestemme sig, hvilken linie der skal køres. Men ligesom de radikale mener han det sikkert meget godt inderst inde. :yes:

Jamen han har jo aldrig benægtet han var radikal, tværtimod. Deres politik er jo godt nok at lave love og regler, men der sker ikke rigtig noget hvis du overtræder dem, - jeg er sikker på, at hvis han havde penge til det ville han sende de værste trolle på krydstogt i Caribbean.

Men han har tydeligvis også en meget stor respekt for sådan noget som ytringsfrihed, mere end de fleste og så meget at det gudskelov overskygger det andet, og det er guld værd for det er der vist ikke mange andre her der ville have - og herregud, i hvor høj grad kan de effektuere truslerne når de alligevel ikke ved hvor hinanden bor ?

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline dna

• Senior medlem
  • Activity:
    10.2%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: Februar 14, 2018, 08:54:20 am »
Det er ret sjældent, at for eksempel skolelærere i Sverige tager bladet fra munden og fortæller om de uhyrlige ting, der finder sted. Måske er der ikke noget at sige til det - de kan være bange.

Nu er der en, der fortæller. Han præsenteres kun som Mikael.

"Jeg er blevet skåret med en kniv, slået og harfået min bil vandaliseret. Jeg har haft elever, som er blevet bortgiftet, mishandlet og solgt til sex for en cigaret. Elever som er blevet røvet, endda helt ned til indskolingen. Jeg har været på skoler, hvor der var skudhuller i væggene."

https://newspeek.info/hverdag-i-sveriges-multikulturelle-skoler-trusler-vold-og-endda-voldtaegter/

Mikael mener, at mindst 10 skoler i Gøteborg-området burde lukkes pga. trusler og vold.

Jeg kan godt forstå, hvad det er, der er sket lige ovre på den anden side af sundet. På 20-30 år.
Det er jo tydeligt, hvad det er for en kultur, der nu dominerer en lang række byer og dermed skoler. (Det er jo ikke svenske skolebørn, der terroriserer svenske skolebørn.)

Men jeg kan ikke forstå, at svenske myndigheder ikke gør noget drastisk ved det.

Er de tilstande, læreren nævner, prisen for at kalde sig en "humanistisk stormagt"?

Jeg frygter meget, at der kommer lignende tilstande i København.

Ikke underligt han kun præsenterer sig som Mikael. Han bliver tydeligvis nødt til at beskytte sig selv når han kommer med den slags udtalelser. Ikke kun fra indvandrerne, men også fra etablissementet:

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/svensk-politi-anmelder-uartig-betjent-for-voldtaegts-udtalelse/7036864