Forfatter Emne: Røverisk overfald i Aalborg Øst  (Læst 263 gange)

Offline J. Langgaard-Nielsen (OP)

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    1.6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • "Dig elsker jeg - Danmark mit Fædreland!"
    • Vis profil
Røverisk overfald i Aalborg Øst
« Dato: Januar 14, 2018, 10:46:36 pm »
Røverisk overfald i Aalborg Øst her til aften.
Her blev en 16-årig dreng slået og sparket og truet med kniv på Skallerupvej. Det lykkedes gerningsmanden at stikke af med en tegnebog med kort og sygesikringsbevis.

https://www.bt.dk/krimi/teenager-overfaldet-og-truet-med-kniv-paa-gaden-i-aalborg

Gerningsmanden beskrives som cirka 20 år og 180 cm. Mørk i huden, taler dansk med accent.

(Se nærmere beskrivelse i BT-linket.)

Kvarteret er, så vidt jeg ved, noget nær det værste i Aalborg og har været det i over 30 år.
Har kendt et par der ved uheldige omstændigheder var kommet til at bo der, men de flyttede, så snart de kunne.

Profilen Carlo: "Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?" (Din-debat.dk 24/2 2016.)
Det er Carlos slags, jeg vil have buret inde. J. Langgaard-Nielsen.

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Røverisk overfald i Aalborg Øst
« Svar #1 Dato: Januar 14, 2018, 11:26:12 pm »
Bor i Aalborg, men kommer (næsten) aldrig i Aalborg Øst. Skal ikke nyde noget. Rabarberkvarter. Vejgaard er rimeligt fredeligt (bortset fra rockerne, som dog - trods alt - som regel ikke overfalder folk, med mindre de har en klemme på dig). Men lige så snart man krydser broen over motorvejen, så er man næsten i Arabien.

Dog er der nogle, der hævder, at der er mere fredeligt end hvad man tror. Men det skal de vel sige, hvis de selv bor derude.

På den anden side har jeg selv boet i indvandrerrige kvarterer tidligere. Uden at jeg egentlig har følt mig utryg. Så jeg ved nu ikke, om jeg ligefrem ville være utryg ved at bo i Aalborg Øst. Men kvarteret derude er bare dødkedeligt. Der er næsten ingen butikker og der er mere araberkultur end dansk kultur. Nej tak. Eneste fordel er, at der sikkert er billigt at bo derude. Men det kan også blive FOR billigt.
« Senest Redigeret: Januar 14, 2018, 11:40:47 pm af politisk ukorrekt »

Offline 12:30

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    5.6%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Januar 15, 2018, 07:40:43 am »
Røverisk overfald i Aalborg Øst her til aften.
Her blev en 16-årig dreng slået og sparket og truet med kniv på Skallerupvej. Det lykkedes gerningsmanden at stikke af med en tegnebog med kort og sygesikringsbevis.

https://www.bt.dk/krimi/teenager-overfaldet-og-truet-med-kniv-paa-gaden-i-aalborg

Gerningsmanden beskrives som cirka 20 år og 180 cm. Mørk i huden, taler dansk med accent.

(Se nærmere beskrivelse i BT-linket.)

Kvarteret er, så vidt jeg ved, noget nær det værste i Aalborg og har været det i over 30 år.
Har kendt et par der ved uheldige omstændigheder var kommet til at bo der, men de flyttede, så snart de kunne.

Kulturberigelse igen og igen...

:hyper:

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    35.4%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Januar 15, 2018, 10:16:30 am »
Bor i Aalborg, men kommer (næsten) aldrig i Aalborg Øst. Skal ikke nyde noget. Rabarberkvarter. Vejgaard er rimeligt fredeligt (bortset fra rockerne, som dog - trods alt - som regel ikke overfalder folk, med mindre de har en klemme på dig). Men lige så snart man krydser broen over motorvejen, så er man næsten i Arabien.

Dog er der nogle, der hævder, at der er mere fredeligt end hvad man tror. Men det skal de vel sige, hvis de selv bor derude.

På den anden side har jeg selv boet i indvandrerrige kvarterer tidligere. Uden at jeg egentlig har følt mig utryg. Så jeg ved nu ikke, om jeg ligefrem ville være utryg ved at bo i Aalborg Øst. Men kvarteret derude er bare dødkedeligt. Der er næsten ingen butikker og der er mere araberkultur end dansk kultur. Nej tak. Eneste fordel er, at der sikkert er billigt at bo derude. Men det kan også blive FOR billigt.

Det er meget dyrt at bo i Aalborg Øst. Husk at man ikke kun betaler i penge men også i kulturberigelse.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)