Forfatter Emne: Debattens tilstand....  (Læst 6913 gange)

Tørresnoren

• Gæst
Sv: Debattens tilstand....
« Svar #45 Dato: Januar 16, 2018, 09:00:15 pm »

PJ har sikkert en anden version. Men jeg takker for din version af sagen. Om jeg tror på din version eller ej, skal jeg undlade at sige nu. Da jeg egentlig bare gerne vil høre begge parters egen version. Så hvad jeg tænker og tror, er i den forbindelse underordnet.

Terrence kender jeg ikke. Jeg har dog set nicket på SOL, men nu er jeg meget lidt aktiv derinde for tiden. Efter hans avatar at dømme forsøger han vist at fremtræde som en comboy-agtig badboy. :blum:

Det VILLE vist nok være bedst for alle parter - hvis DU bare slappede lidt af med at padle rundt i dine evindelige konspirationer om hvilken profil der mon tilhører hvem - hvem der gør og siger hvad... - og hvorfor..! :blum:

Du har UTROLIGT travlt med at dissekere sidens øvrige profiler, deres login-tider, hvem der giver hvem likes, hvornår og hvordan 'chefen' styrer sin debatside - og hvad du nu ellers sidder og studerer så nøje med dine 'store sprogkundskaber' og 'dybe indsigt i vores forskellige skrivestile'... :blum:

Jeg er sikker på at du er et rart menneske, Øgle-Bob - men det ER altså ikke din opgave - hverken at agere forligsmand mellem os andre - eller at være debattens helt egen lille Sherlock Holmes..

- og jeg tror faktisk ikke jeg er alene om at finde al din snagen i andres gøren og laden noget trættende ... :yes:

:smile1:

« Senest Redigeret: Januar 16, 2018, 09:22:49 pm af Tørresnoren »

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #46 Dato: Januar 16, 2018, 10:26:35 pm »

PJ har sikkert en anden version. Men jeg takker for din version af sagen. Om jeg tror på din version eller ej, skal jeg undlade at sige nu. Da jeg egentlig bare gerne vil høre begge parters egen version. Så hvad jeg tænker og tror, er i den forbindelse underordnet.

Terrence kender jeg ikke. Jeg har dog set nicket på SOL, men nu er jeg meget lidt aktiv derinde for tiden. Efter hans avatar at dømme forsøger han vist at fremtræde som en comboy-agtig badboy. :blum:

Det VILLE vist nok være bedst for alle parter - hvis DU bare slappede lidt af med at padle rundt i dine evindelige konspirationer om hvilken profil der mon tilhører hvem - hvem der gør og siger hvad... - og hvorfor..! :blum:

Du har UTROLIGT travlt med at dissekere sidens øvrige profiler, deres login-tider, hvem der giver hvem likes, hvornår og hvordan 'chefen' styrer sin debatside - og hvad du nu ellers sidder og studerer så nøje med dine 'store sprogkundskaber' og 'dybe indsigt i vores forskellige skrivestile'... :blum:

Jeg er sikker på at du er et rart menneske, Øgle-Bob - men det ER altså ikke din opgave - hverken at agere forligsmand mellem os andre - eller at være debattens helt egen lille Sherlock Holmes..

- og jeg tror faktisk ikke jeg er alene om at finde al din snagen i andres gøren og laden noget trættende ... :yes:

:smile1:

Jeg ser sådan på det, at så længe PJ-sagaen kører offentligt, beder de to herrer (eller hvor mange der nu måtte være i den saga) jo selv om at andre blander sig. Hvis de ønsker at holde sagen privat, burde de holde deres personlige kontrovers for dem selv.

Jeg er egentlig også til tider træt af PJ-sagaen, men så længe den fylder så meget herinde og GuBBi ikke får det stoppet (fordi han, modsat hvad han skrev, ikke står ved sit løfte om at skride ind overfor det, i hvert fald ikke indtil videre), så synes jeg, at det er svært bare at ignorere det.

Og ja, måske forsøger jeg lidt at mægle mellem parterne. Måske er det naivt. Men GuBBi vil jo ikke tage stilling eller blande sig, ser det ud til. Så prøver jeg af og til, hvis jeg føler mig inspireret dertil, at se om jeg kan få parterne tættere på hinanden. Jeg medgiver dog, at det indtil videre ikke har været den store succes. Så det er da skam ej sikkert, at jeg egner mig som mægler.

Du har dog selv været impliceret i sagen og har ikke just holdt dig tilbage m.h.t. at udtale dig om PJ, ofte i ret sarkastiske vendinger. Så derfor vil jeg sige, at hvis du kan blande dig, så kan jeg vel også. Du har i lang tid stået forrest, når det galdt om at stikke til PJ, selvom du godt ved inderst inde, at han ikke kan tåle det. Det forsvarer naturligvis ikke hans overdrevne og urimelige reaktion overfor dig. Absolut ikke. Men jeg vil mene, at du selv har pustet til ilden ved at blive ved med at tirre manden, selv da det var åbenlyst, at du var ved at drive ham til vandvid. Så derfor var det, at jeg i al venlighed opfordrede jer begge til sund fornuft. Dig til at stoppe dine provokationer af manden. Og PJ til at stikke dig en uforbeholden undskyldning, fordi jeg tror han tager fejl, hvis han tror, at du er hans stalker. Dog forstår jeg godt, at han fik tanken, fordi du altid er så hamrende drillesyg. Men jeg ved jo, at det er sådan du er, og at man ikke skal tage det for personligt...
« Senest Redigeret: Januar 16, 2018, 10:34:19 pm af politisk ukorrekt »

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #47 Dato: Januar 16, 2018, 10:35:22 pm »
han kan jo intet gøre imod dem som bruger "TOR"

Det aner du intet om.
Altid glad for at hjælpe. :smile:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #48 Dato: Januar 16, 2018, 10:50:50 pm »

Det aner du intet om.

Hvad mener du som it-ekspert? Kan man bryde gennem TOR og afsløre de TOR-kriminelle?

Offline Massey

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #49 Dato: Januar 16, 2018, 11:04:16 pm »

Det aner du intet om.

Hvad mener du som it-ekspert? Kan man bryde gennem TOR og afsløre de TOR-kriminelle?

Ellers var der næppe faldet dom her.
https://ekstrabladet.dk/112/sigtelse-33-aarig-bornholmer-var-central-figur-i-skandinavisk-paedofiliring/6358759

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #50 Dato: Januar 17, 2018, 12:11:55 am »

Ja, det kan man, der vil altid være en afsender. :smile1:
Altid glad for at hjælpe. :smile:

Offline Amanda

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #51 Dato: Januar 17, 2018, 09:52:48 am »
Politisk Ukorrekt.

Som svar på Måneskin`s svar til dig Vedr. mig.
Jeg var "pisket" nød til at være ærlig om hvem jeg var, da jeg skrev om tryg, jeg ville havde at tryg skulle vide hvem det var der var efter dem på SOLèn, det tryg har gjort overfor mig er faktisk en meget alvorlig ting og det mener jeg tryg skal stå til ansvar for.
Jeg anså SOLèn som et godt debat sted, og det virkede som det var voksne mennesker, og jeg fik da også mange venner som jeg skrev sammen med udenom SOLèn og stadigt gør det.
Så skete der det at KU kom til at lægge en fortrolig Mail: ud offentligt, med mit Cpr.Nr på, på KU`s hjemmeside, jeg ved ikke hvordan en debattør så fandt den Mail: og hvorfor han patu skulle (ulovligt) lægge mit Cpr.Nr ud på SOLèn, det startede det hele, der var en der straks begyndte at ødelægge alt hvad jeg skrev om tryg, og da jeg stoppede med at skrive om tryg, så rettede personen sin jagt på mig som person og nu også min søn og min familie, i en grad så der er tale om psykisk terror.

Og personen har altså virkeligt prøvet at slå mig ihjel, det at knække et bremserør på min bil, det er et drabsforsøg, plus advarselspæren til bremsevæsken var knust, så jeg ikke ville blive advaret om at der pludseligt ikke var bremsevæske på min bil, sådanne noget er langt fra sjovt at opdage.

Jeg er glad for mine katte, jeg bruger Ca. 20-kr om dagen på mad til dem, så hvorfor skulle de så dræbes med gift, for det blev de, og hvorfor skulle min hund også dræbes med gift, hverken kattene eller hunden har gjort nogen noget, det anser jeg som en syg persons værk, jeg har over 30-beskeder her på DD fra den person, med trusler af alle mulige slags, Inc mordtrusler.

Jeg kan sagtens gå baglæns igennem de Mail:/tor og finde frem til den person, men det er ulovligt for privatpersoner at gøre sådanne noget, og hvad vil jeg få ud af det, intet.

Jeg syntes bare tryg skal stilles til ansvar for det de har gjort, jeg ved ikke om nogen er i tvivl om hvad det er tryg har gjort, eller konsekvenserne af det, Ca. 22500- mennesker har i dag mistet retten til deres erstatninger Pga. det tryg gjorde overfor mig, og næste år er tallet oppe på 25000- mennesker, og tallet stiger de næste 21-år med 2500- mennesker, og det er der nogen der syntes der skal laves sjov med, jeg syntes ikke det er sjovt, og det gør alle de andre ofre nok heller ikke, det er min overbevisning at man skal være syg i hovedet for at syntes at sådanne noget er sjovt.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Hvis man står ved sin identitet,  køber man et domain, hvor man kan findes på navn og adresse, ikke skriver på en side for anonyme brugere som sol er.

Du lagde dit CPR nr ud her https://pouljoergensen.wordpress.com/2009/05/17/tryg-eller-mig-der-er-ondsvage/ i 2009. Idet gjorde dig opmærksom på det i 2012.

Mon ikke den manglende DOT 4 blev hældt i din gearkasse som du underholdt med på det tidspunkt.

Nu r det for længst fastslået at du bor i en svineri af den anden verden, og ikke engang ved hvor mange katte der døde, så de har ved drukket et eller andet giftige.

Du fortalte din fars køter på 3 dage og brækkede sig. Gift dør en hund af inden et døgn. Parvo som der var på Lowland som der var på tidspunktet har det forløb du beskrev. Du gjorde intet for at tilkalde dyrlægen så den kunne komme i behandling eller blive aflivet humant.

Alt er mordforsøg i din syge verden, selv et hændelug uheld med bonden det kom til at ,køre ud var et, og så fordi han ikke ville vidne st du kun havde drukket 1 øl den dag du fik taget kortet.

Du burde ikke spørge hvor mange der er i tvivl om hvad Tryg har gjort, men snarere hvem der tror på dit vås.
Du tror af fordi beviserne på du lyver bliver slettet af moderatore, så glemmer folk fine løgnehistorie, og så starter du fandenfisende forfra med samme løgne.

Offline Amanda

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #52 Dato: Januar 17, 2018, 10:01:25 am »
Nu har det stået på i over 10 år , hvor PJ har beskyldt gud og hver mand , så ja de vil nok have gjort noget for længe siden .

Jeg er enig så langt, at jeg tror ikke på, at den evt. stalker for alvor vil PJ det ondt. Han eller hun får et kick ud af at tirre og mobbe og tænder bare på den vrede reaktion. Hvis han eller hun havde villet slå PJ ihjel eller gøre ham fysisk skade, var det nok sket for længst. Så derfor anser jeg ikke den evt. stalker for at være fysisk farlig. Men måske snarere som en insisterende og irriterende mobber. Men psykisk chikane kan jo være slem nok. :yes:

Min profil herinde er Måneskin og ikke andre , jeg syntes selv det er ulækkert med de billeder .

Jeg takker for din version af sagen. Du ved nok, hvad jeg inderst inde tror, men det lader vi ligge for nu. Nu vil jeg give dig chancen for at komme med din version. Så kan PJ komme med sin. Og så må folk da skam selv vurdere derudfra, hvem og hvad de tror mest på. :yes:

Jeg syntes det er frækt af PJ nu spiller op og tror alt er glemt , og han har selv fået det gode råd at stoppe med at skrive , når han står ved 1448 bare der er en der skriver noget han ikke bryder sig om , vi får jo at vide at vi går ind og ændre i hans indlæg , og vi alle er hans stalkere , manden ved jo ikke hvad han snakker om .  Terrence er bare en der også bor på Lolland og ved hvem PJ er , men næppe ham der er efter ham .

Mon din reptilhjerne kan kapere at manden er syg,  mere end en gang når han er blevet sagt i mod har han lige efter kommet med hjernebøvser om så er man en der vil slå ham ihjel.
Dette ville du have vidst og læst, men du cyklede Ålborg rund efter trekanter.

Med så dårlig indsigt burde du lade være med at blande dig!

Offline I am Ieet

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #53 Dato: Januar 17, 2018, 10:04:25 am »
NEJ!

Dit CPR nummer havde du SELV lagt ud på DIT website. Du har dog efterfølgende fået fjernet dokumentet herfra.
https://pouljoergensen.wordpress.com/2009/05/17/tryg-eller-mig-der-er-ondsvage/

Yderligere er det ANDRE som jagter dig som person, din søn og familie.
At der så er en masse mærkelige personer som skriver til dig og påstår at det er mig der er flixtor, olsen og hvad personen ellers kalder sig er FORKERT.

Det er ANDRE END MIG som jagter dig og din familie!

Så skete der det at KU kom til at lægge en fortrolig Mail: ud offentligt, med mit Cpr.Nr på, på KU`s hjemmeside, jeg ved ikke hvordan en debattør så fandt den Mail: og hvorfor han patu skulle (ulovligt) lægge mit Cpr.Nr ud på SOLèn, det startede det hele, der var en der straks begyndte at ødelægge alt hvad jeg skrev om tryg, og da jeg stoppede med at skrive om tryg, så rettede personen sin jagt på mig som person og nu også min søn og min familie, i en grad så der er tale om psykisk terror.

Offline hanne

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #54 Dato: Januar 17, 2018, 10:52:55 am »
Politisk Ukorrekt.

Som svar på Måneskin`s svar til dig Vedr. mig.
Jeg var "pisket" nød til at være ærlig om hvem jeg var, da jeg skrev om tryg, jeg ville havde at tryg skulle vide hvem det var der var efter dem på SOLèn, det tryg har gjort overfor mig er faktisk en meget alvorlig ting og det mener jeg tryg skal stå til ansvar for.
Jeg anså SOLèn som et godt debat sted, og det virkede som det var voksne mennesker, og jeg fik da også mange venner som jeg skrev sammen med udenom SOLèn og stadigt gør det.

Og personen har altså virkeligt prøvet at slå mig ihjel, det at knække et bremserør på min bil, det er et drabsforsøg, plus advarselspæren til bremsevæsken var knust, så jeg ikke ville blive advaret om at der pludseligt ikke var bremsevæske på min bil, sådanne noget er langt fra sjovt at opdage.

Jeg er glad for mine katte, jeg bruger Ca. 20-kr om dagen på mad til dem, så hvorfor skulle de så dræbes med gift, for det blev de, og hvorfor skulle min hund også dræbes med gift, hverken kattene eller hunden har gjort nogen noget, det anser jeg som en syg persons værk, jeg har over 30-beskeder her på DD fra den person, med trusler af alle mulige slags, Inc mordtrusler.

Jeg kan sagtens gå baglæns igennem de Mail:/tor og finde frem til den person, men det er ulovligt for privatpersoner at gøre sådanne noget, og hvad vil jeg få ud af det, intet.

Jeg syntes bare tryg skal stilles til ansvar for det de har gjort, jeg ved ikke om nogen er i tvivl om hvad det er tryg har gjort, eller konsekvenserne af det, Ca. 22500- mennesker har i dag mistet retten til deres erstatninger Pga. det tryg gjorde overfor mig, og næste år er tallet oppe på 25000- mennesker, og tallet stiger de næste 21-år med 2500- mennesker, og det er der nogen der syntes der skal laves sjov med, jeg syntes ikke det er sjovt, og det gør alle de andre ofre nok heller ikke, det er min overbevisning at man skal være syg i hovedet for at syntes at sådanne noget er sjovt.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen

utroligt du ikke bliver bannet.
religion er roden til al ondskab på jorden
og skulle forbydes.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.4%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #55 Dato: Januar 17, 2018, 11:14:35 am »
Jeg er glad for mine katte, jeg bruger Ca. 20-kr om dagen på mad til dem

Er du ikke lidt fedtet? Er det ikke 20-30 katte du har?

Ca. 22500- mennesker har i dag mistet retten til deres erstatninger Pga. det tryg gjorde overfor mig....

Nu lider du vist af storhedsvanvid.

Offline Olejensen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #56 Dato: Januar 17, 2018, 11:20:02 am »
I am Ieet.

Nu lyver du igen, efter KU havde lagt min Cpr.Nr ud, og det undskyldte de for overfor mig, og Ieet havde offentliggjort det, så så jeg ingen gavn af at hemmelig holde det mere, Ieet overtrådte jo klart og tydeligt register loven og Cpr.Nr loven, sjovt at du ikke kan se det.
Typisk for dig at slå over i store bogstaver, som om du derved tror du får ret, sygt syntes jeg, du forholder dig stadigt ikke til det jeg skriver, du er et meget sørgeligt Eks. på et individ som lever og trækker vejret, tydeligt at der ikke kommer blod op til din hjerne.

Hanna.
Hvad skal jeg bannes for?, for at skrive sandheden?, kig på dem der har truet mig på livet flere gange, jeg skal både skydes og køres ned, hvor er din fordømmelse af dem, hvorfor klager du ikke over dem?, er du en af dem?, noget kunne tyde på det.
Poul

Offline Olejensen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #57 Dato: Januar 17, 2018, 11:22:35 am »
Torsten B.

Anders Kabel var i radioen efter afgørelsen i Landsretten i min sag, han sagde direkte at der var 2500- mennesker hvert år der Pga. min sag mistede retten til deres erstatningen, det var i 2009 i marts/april, jeg husker ikke datoen.

Poul Jørgensen

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #58 Dato: Januar 17, 2018, 11:37:50 am »
Mon din reptilhjerne kan kapere at manden er syg,  mere end en gang når han er blevet sagt i mod har han lige efter kommet med hjernebøvser om så er man en der vil slå ham ihjel.
Dette ville du have vidst og læst, men du cyklede Ålborg rund efter trekanter.

Med så dårlig indsigt burde du lade være med at blande dig!

Hej Trollerik - nu med profilen "Amanda"! :yes:

Det ville virke mere troværdigt, hvis du skrev fra én profil, i stedet for at oprette et hav af fiktive identiteter for at tale din sag. Jeg ved jo godt, at du er Måneskin, Flixtor, Olsen, MariS, Viggo Kurt m.fl., så du kan ikke narre mig ved at kalde dig Amanda. :blum:

Det er jo sjovt, at du lige kommer ind som helt "ny" på debatten nu og tilsyneladende kender alt til sagen. Derfor er der næppe nogen der tror på, at du ikke er én af de andre PJ-stalkerprofiler - bare under nyt nick.

Med hensyn til PJ, så har jeg skrevet før, at jeg mener, at han har en livlig fantasi og har paranoide tendenser. Men samtidig er folk blinde, hvis de ikke kan se, at der er en person, der ligger og jagter ham fra et hav af fiktive profiler. I sin afmagt og desperation har PJ dog set stalkers overalt og det betyder, at han er kommet til, som jeg opfatter det, at skyde skyden på uskyldige. Ieet har jo ikke noget med sagen at gøre, bortset fra at han på et tidspunkt forsøgte at debunke PJ, ligesom han ofte har forsøgt at debunke mig. Men som det er blevet dokumenteret før, så var det PJ selv der lagde sit personnummer ud. Det var en taktisk brøler, fordi det er siden blevet brugt imod ham.

Folk siger, at jeg ikke skal blande mig i den her sag. Well, hvorfor bliver I så ved med at køre side op og side ned om PJ-sagaen, hvis vi andre ikke må blande os? Hold dog lortet privat, så blander jeg mig udenom. Så længe I absolut skal køre jeres personfnidder offentligt, må I regne med, at folk føler sig fristet til at give deres besyv med. Og så må I da skam regne med både positiv og negativ feedback. :yes:

Grunden til, at jeg blander mig lidt i sagen, er, at jeg synes det er absurd, som denne sag har kørt i ti år efterhånden. Jeg synes at begge parter burde tage sig sammen og drosle ned. Du, Trollerik, bør få andre interesser end PJ. Og DU, PJ (HVIS du læser dette), burde komme videre i livet og se fremad, i stedet for at lade den der TRYG-sag fortærre dig indefra. Og m.h.t. Trollerik, så tag ham med humor ovenfra og ned. Trollerik er ikke så slem, når det kommer til stykket (fornemmer jeg :yes:), så prøv at lade være med at lade dig tirre af ham og tag ham i stedet for med lidt humor. Tag pis på ham. Lav sjov med ham. Skriv venligt til ham. Vis at du er ligeglad med hans trolleri  og vis i stedet forståelse for, at han er en person, der åbenbart har et behov for at trolle og bær over med ham i stedet for at hidse dig op. Så bliver han såmænd nok træt af at trolle dig i én uendelighed. :yes:

Min ærlige mening er, at jeg faktisk tror, at både PJ og Trollerik er flinke nok inderst inde. Og rummer noget godt begge to (PJ er som regel venlig, hvis du skriver pænt til ham. Og Trollerik har en rabiat, men meget fed humor og det er heller ikke at foragte med en frisk humor). Så det er også derfor, jeg blander mig lidt, fordi jeg er ikke helt uden sympati for nogle af parterne. Og derfor synes jeg det er synd, at de bruger deres tid så destruktivt. :yes:

Venlig hilsen Det Cyklende Reptil (der, JA, naturligvis bruger sin reptilhjerne :smile1:).

Offline I am Ieet

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #59 Dato: Januar 17, 2018, 11:56:19 am »
DU offentliggjorde dit CPR nummer på din WordPress hjemmeside for næsten 9 år siden!
Du havde IKKE slettet det på et af dokumenterne. Du skriver SELV at du vil lægge dokumenterne op her:
https://sol.dk/debat/min-sag-mod-tryg-forsikring

Yderligere er er en ANDEN end mig som jagter dig og din familie.

Nu lyver du igen, efter KU havde lagt min Cpr.Nr ud, og det undskyldte de for overfor mig, og Ieet havde offentliggjort det