Forfatter Emne: Debattens tilstand....  (Læst 3430 gange)

Offline Olejensen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Debattens tilstand....
« Svar #15 Dato: Januar 15, 2018, 03:39:21 pm »
"Når man ikke klart og tydeligt har givet et andet menneske lov til at dele et billede eller en video af sig selv, har ingen andre ret til at videredele det. Del derfor aldrig et billede eller en video, som du ikke har fået lov til at dele - heller ikke med dine bedste venner".

" Vi håber på, at de 1.004 involverede ikke havde delt materialet, hvis de havde brugt tid på at overveje, hvilke konsekvenser delingen ville have for personerne i materialet. Og vi er sikre på, at hvis de 1.004 havde tænkt over, hvilke konsekvenser det kunne have for dem selv, så havde de slet ikke delt materialet.

Derfor får I alle sammen en påmindelse: Husk på, at internettet ikke er Det Vilde Vesten, hvor loven ikke gælder, og hvor god opførsel ikke er nødvendig. I lovens øjne er der ikke forskel på online og offline, og grimme ord gør ondt på modtageren, uanset hvordan de bliver afsendt.

Selvom det er nemt at fare til tastaturet i ophidset tilstand, og selvom det er nemt at videresende et billede, så tænk jer om en ekstra gang, inden I trykker Enter. Handlinger har konsekvenser – også på nettet.

Vi anbefaler i øvrigt alle at kigge nærmere på denne hjemmeside http://dkr.dk/it/deling-af-billeder, og hvis du har hjemmeboende børn af en vis alder, kan sagen med de 1.004 involverede måske fungere som et startskud til en god snak over aftensmaden om deling af billeder og god opførsel på nettet generelt.

//Nordsjællands Politi".

Hvor mange gange er der ikke lagt billeder ud af mig her på Din-debat og alt muligt andet, så er du en af de 1.004?.

Poul Jørgensen

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #16 Dato: Januar 15, 2018, 03:56:46 pm »
Massey.

Du ved vel godt at "tørresnoren" i flere år har jagtet mig, udstillet mig som alt muligt andet både ved navn og adresse, han har lagt alt ud offentligt om mig, jeg har så ikke modtaget andre henvendelser end dem fra ham af, så hvis han han modtaget nogle henvendelser så er det ved det man kan kalde "bagslag".
Tørresnoren har så mange profiler at du vil tro det var lyv, både her og på SOLèn, og "sjovt" nok, så bliver de alle brugt til at jagte mig fra, så som sådanne er "Tørresnoren" ret nem at kende.

Jeg forstår ikke hvorfor I/du kan acceptere den åbenlyse hetz der er imod mig og min familie, og til dels også mine venner, også tage "trolden" i forsvar på den måde som du/I gør, du/I er ikke mere dum end du selvfølgeligt har set alle de angreb der har været på mig det sidste ½-år.

Poul Jørgensen

Så det du siger er hermed, at du mener, at Tørresnoren er den samme, som spiller rollerne MariS, Flixtor, Olsen, Måneskin o.s.v.?

Jeg synes bare at Tørresnorens sprog og skrivestil er anderledes....men at Tørresnoren godt kan lide at drille, ved vi alle. Han driller også mig nogle gange.

Jeg skrev engang, at jeg syntes, at Tørresnoren burde stoppe med at drille dig, da det var tydeligt for mig, at du ikke kunne se noget sjovt i det. Og havde han stoppet, mens legen var god, var der nok heller ikke sket mere.

Dog synes jeg ikke, at det er ok, hvis du har truet Tørresnoren, som det siges. Og derfor havde GuBBi ikke andet valg end at banne dig og det ved du også godt selv.

Så tog det ene ord det andet. Og konflikten optrappedes, og det ser ud til nu, at der ikke rigtigt er nogen vej tilbage. At det er kørt for langt op i en spids og at dialog og forsoning ikke er mulig.

Men jeg tror ikke, at Tørresnoren drillede dig af ond vilje. Han kan bare ikke lade være, fordi han ER en mega drillepind. :yes: Men han burde også have indset, at du ikke kan tåle den slags. Og derfor burde han have stoppet i tide. Det skrev jeg også til ham dengang, men han fortsatte med at tirre dig...dog undskylder det ikke din reaktion og det ved du godt. :yes:

Selv har jeg dog ikke noget imod dig - eller Tørresnoren for den sags skyld. Jeg vil stadig synes, at I burde kunne slutte fred. Giv du Tørresnoren en undskyldning og hvis du er heldig tager han imod den. Og så bør han prøve at se, om han kan lade være med at drillle dig så meget for eftertiden.

Men som sagt, måske er jeg naiv nu. Det er ikke sikkert, at I er i stand til at slutte fred mere....og det er her, at GuBBi så burde træde i karakter og formulere et standpunkt. Støtter GuBBi tørresnoren? Eller støtter han Poul Jørgensen? Eller vil han mægle mellem partnerne? Jeg har svært ved at finde ud af, hvad GuBBi´s linie egentlig er....

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Januar 15, 2018, 04:13:20 pm »
Stopper du ikke snart dit gætterier omkring hvem det er der chikanere dig , det plejer at være ieet der får skyld for alt , nu er det Tørresnoren det er galt med , ikke om jeg tror på det ,  jeg plejer også at blive beskyldt for alt muligt , du er bare for langt ude med dit gætteri , som GUBBI SKREV SKAL DU IKKE SØGE MEDLIDENHED HERINDE  , MEN GÅ TIL 1448 OG ANMELDE DET DER SKER FOR DIG   :negative:  Du har lige beskyldt andre på solen for dit jammerlige liv , kan du snart bestemme dig   :bad:

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Januar 15, 2018, 04:14:07 pm »

Så det du siger er hermed, at du mener, at Tørresnoren er den samme, som spiller rollerne MariS, Flixtor, Olsen, Måneskin o.s.v.?

Manden er jo snot-hamrende paranoid..! :hyper:

JEG har aldrig, som i ALDRIG hverken sendt beskeder, mails eller andet den vej..! SÅ interessant er den mand sgu ikke..!  :dash2:

Jeg har INGEN andre profiler nogetsteds end 'Tørresnoren' - et faktum som Gubbi da også for længst har understøttet:

Citat fra: GuBBi efter Juli 11, 2017, 07:18:58 pm

Profilen "Nobody" er blevet bannet efter trusler fremført i denne tråd. Jeg har nogen sympati med personen fordi det er klart at han har en plageånd, men jeg har dels ingen beviser for at tørresnoren skulle være hans stalker, og desuden er det ikke første gang at han truer og langer ud efter andre brugere.

Derfor er bannet permanent denne gang, og enhver der på forummet giver sig ud for at være ham vil jeg antage er stalkeren og de vil blive slettet.

Hvis man bliver udsat for forbrydelser skal man tage det op med politiet og ikke søge vendetta på dette forum.

Jeg har aldrig accepteret trusler. Jeg har altid taget moderations-aktion når der har været trusler indblandet. Derfor jeg skriver at bannet denne gang er permanent.

Citat slut!
'Uanset hvor mørkt livet til tider kan se ud, så husk at der altid er lys i køleskabet'....

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #19 Dato: Januar 15, 2018, 04:20:38 pm »
Jeg bemærker, at Måneskins seneste indlæg er skrevet kl. 4.13.20 pm.

Jeg bemærker, at Tørresnorens seneste indlæg er skrevet kl. 4.14.07 pm.

Deres indlæg er altså posted med kun 47 sekunders interval.

Dette tyder på, at Tørresnoren og Måneskin IKKE kan være den samme (som PJ jo antyder at de er). Fordi de har siddet og skrevet og postet hvert sit indlæg samtidig. :yes:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Januar 15, 2018, 04:26:47 pm »
PJ har en stalker, som sender mails til ham, hvor han bilder ham alt muligt ind.

PJ er paranoid - og med paranoid mener jeg en psykisk lidelse, hvor han lider af forfølgelsesvanvid - så PJ hopper på den hver gang.

Jeg kender det også fra min egen postkasse. Allermest er jeg træt af PJ's stalker, som er den egentlige kilde - for han er da totalt idiot - som dog også lider af en psykisk sygdom.

JEG har aldrig, som i ALDRIG hverken sendt beskeder, mails eller andet den vej..! SÅ interessant er den mand sgu ikke..!  :dash2:

Jeg har INGEN andre profiler nogetsteds end 'Tørresnoren' - et faktum som Gubbi da også for længst har understøttet:

Profilen "Nobody" er blevet bannet efter trusler fremført i denne tråd. Jeg har nogen sympati med personen fordi det er klart at han har en plageånd, men jeg har dels ingen beviser for at tørresnoren skulle være hans stalker, og desuden er det ikke første gang at han truer og langer ud efter andre brugere.

Derfor er bannet permanent denne gang, og enhver der på forummet giver sig ud for at være ham vil jeg antage er stalkeren og de vil blive slettet.

Hvis man bliver udsat for forbrydelser skal man tage det op med politiet og ikke søge vendetta på dette forum.

Jeg har aldrig accepteret trusler. Jeg har altid taget moderations-aktion når der har været trusler indblandet. Derfor jeg skriver at bannet denne gang er permanent.

Citat slut!
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Januar 15, 2018, 04:32:32 pm »
Jeg bemærker, at Måneskins seneste indlæg er skrevet kl. 4.13.20 pm.

Jeg bemærker, at Tørresnorens seneste indlæg er skrevet kl. 4.14.07 pm.

Deres indlæg er altså posted med kun 47 sekunders interval.

Dette tyder på, at Tørresnoren og Måneskin IKKE kan være den samme (som PJ jo antyder at de er). Fordi de har siddet og skrevet og postet hvert sit indlæg samtidig. :yes:

Nej, haha!  :big_grin: - men vi er jo åbenbart alle sammen 'på TOR'...! - og vi går jo også så let som ingenting 'ind og redigerer på andres indlæg' - efter de er skrevet..!  :ROFL:

Vorherre på tørkloset..!!  :big_grin:

'Uanset hvor mørkt livet til tider kan se ud, så husk at der altid er lys i køleskabet'....

Offline Massey

• Senior medlem
  • Activity:
    1.2%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Januar 15, 2018, 04:54:31 pm »

Citat slut!

Der er næppe nogen der tror på det vås, alene den tåbelige undeskylding at "nogen " har redigeret i hans indlæg" er så langt ude at man ikke kan tage det alvorligt.
Jeg fastholder at han ikke skal have opmærksomhed, det er det han søger, så giv ham det ikke.
Det lød ellers som Gubbi mente det, men det lader det så alligevel ikke til.
Sæt på ignoreringslisten her, han er ikke værd at spilde tid på.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.8%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Januar 15, 2018, 05:04:25 pm »

vh Hr. Olsen

Der står altså at du hedder Nielsen.

Offline Olejensen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Januar 15, 2018, 06:46:37 pm »
"Når man ikke klart og tydeligt har givet et andet menneske lov til at dele et billede eller en video af sig selv, har ingen andre ret til at videredele det. Del derfor aldrig et billede eller en video, som du ikke har fået lov til at dele - heller ikke med dine bedste venner.".

Kig på det "Viggo kurt" ligger og laver, det er jo klart ulovligt, "Viggo kurt" gemmer sig under profilen "Terrence" på SOLèn, plus 4-5- andre profiler her på Din-debat, men det regner jeg med at i sagtens kan se.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Offline Henrijette

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0.8%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: Januar 15, 2018, 07:04:32 pm »
"Når man ikke klart og tydeligt har givet et andet menneske lov til at dele et billede eller 2en video af sig selv, har ingen andre ret til at videredele det. Del derfor aldrig et billede eller en video, som du ikke har fået lov til at dele - heller ikke med dine bedste venner.".

Kig på det "Viggo kurt" ligger og laver, det er jo klart ulovligt, "Viggo kurt" gemmer sig under profilen "Terrence" på SOLèn, plus 4-5- andre profiler her på Din-debat, men det regner jeg med at i sagtens kan se.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Slap af, Pinnochio!
Sandsynligheden for det kan deles en sexvideo med dig er utopi.

Det vil kun være en lille sluttet kreds det vil finde nydelse i at overvære så et overgreb.
Så læg du børsterne igen.

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: Januar 15, 2018, 07:06:05 pm »
Nej hvor du dog gætter dig frem i dag , er VIGGO Kurt nu Terrence , tørresnoren ,  hvor mange profiler gemmer du dig under herinde .   Hvis du har det så svært med at være på debatterne , så gør som den kloge betjent sagde til dig ,  stop med at skrive på nogen som helst debatter , for det stiger dig da helt til hovedet , med falske profiler , tor ,det er da svært at være dig . Gemmer du dig under tor .

Offline Massey

• Senior medlem
  • Activity:
    1.2%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: Januar 15, 2018, 07:31:51 pm »
Nej hvor du dog gætter dig frem i dag , er VIGGO Kurt nu Terrence , tørresnoren ,  hvor mange profiler gemmer du dig under herinde .   Hvis du har det så svært med at være på debatterne , så gør som den kloge betjent sagde til dig ,  stop med at skrive på nogen som helst debatter , for det stiger dig da helt til hovedet , med falske profiler , tor ,det er da svært at være dig . Gemmer du dig under tor .

Hvis ingen giver respons, bliver det kedelig, så stopper han nok selv.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #28 Dato: Januar 15, 2018, 07:41:45 pm »
Men hvis den ægte Pøllemand ikke kommer, så opfinder Pølles stalker bare en fiktiv Pølle. Fordi leve uden Pølle kan stalkerne ikke. De er som Yin og Yin. Som hanstik og hunstik. Som penis og vagina. De kan ikke undvære hinanden. Et paradoks. Det er lidt det samme med Gud og Satan. De kan heller ikke undvære hinanden, fordi hinandens eksistens er jo begges eksistensberettigelse.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #29 Dato: Januar 15, 2018, 11:10:03 pm »
Du er nu en flot mand, Olsen. Jeg er sikker på, at fruentimmerne i Krønge føler sig fristede, når de møder dig på den lokale bodega...

Dog er din frisure lidt feminin. Er du transseksuel?