Forfatter Emne: Debattens tilstand....  (Læst 1810 gange)

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Debattens tilstand....
« Svar #75 Dato: Januar 17, 2018, 06:46:06 pm »
Ja, så foretager Herr Albert vel én af sine gode gamle civile anholdelser....

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.4%
    • Vis profil
« Svar #76 Dato: Januar 17, 2018, 07:11:08 pm »
Og når man så ved, at han er psykisk sårbar, så må man ligesom forvente, at han reagerer....

Jeg takker for din skarpe risikoanalyse.. :almirena_04:  - 'it takes one to know one' - som man jo siger.. :blum:

Meen, min tid på denne debat - aldeles ubeskyttet blandt Scientology-tosser, Jehova-frelste, fladjords-galninge og reptil-Lucifer-Illuminati-frimurer-detektiver har i den grad hærdet mit ellers forsigtige og sky væsen... :paladin:

- sikkert derfor skal der heldigvis NOGET mere end et sølle pjok af en bindegal kattemand til at få mig til frygte for mit liv... :big_grin:
     Nu skal du passe på hvis øksen er med .  :big_grin:

Offline Henrijette

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    3.2%
    • Vis profil
« Svar #77 Dato: Januar 17, 2018, 07:55:16 pm »
Men bare du selv mener, at du kan håndtere PJ, så er det jo din egen sag. :yes:

- blir' der mere pis med den fugleunge, så pudser jeg sgu bare din ven 'Six Feet Al' på ham..!

Et par dask med læderkasketten, så skal der nok blive ro..!  :yes:

Du må ikke vise øglebob den slags, så får han forårsfornemmelser.

Offline Henrijette

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    3.2%
    • Vis profil
« Svar #78 Dato: Januar 17, 2018, 09:24:53 pm »
Politisk Ukorrekt.
Jeg vil give dig ret i at jeg nok har en kort "lunte", men kig på de ting der er blevet lagt ud om mig og min familie, så ville selv du springe i luften, det ved jeg hvis det var dig de jagtede på den måde.

Jeg har i dag været nede og hente piller, ja jo!, jeg får piller, ikke morfin mere, det har jeg nægtet at tage imod, men det var mit valg, men!.

Du elsker at betale SKAT, du vil gøre alt for at betale mere i skat, jeg er kommet tilskade i et par ulykker, det kan ikke nægtes, begge skadevoldere var forsikret, og de skal efter loven betale alle de udgifter jeg har Pga. ulykkerne, de skal efter loven holde mig skadesfri.

Du elsker så at betale skat, også fint-nok, mig raver det som sådanne en pap-and hvem det er der betaler, men tænk dig nu lige om, hele "kernen" i min kamp handler om den ansvarlige og hans forsikringsselskab og hvem der skal betale.

Jeg var i dag nede og hente X-antal piller, prisen var samlet 330-Kr, det får jeg hver måned, og DU betaler gildet, jo du gør, jeg skal selv betale 30-Kr, og DU betaler de sidste 300-Kr, hver måned til mine piller, de er jo skide sjovt, ikke.

Tryg er den erstatningsansvarlige i min sag, altså efter loven(lov om erstatningsansvar), jeg ved godt at du har røven fuld af penge, så skide 300-Kr om måneden gør ikke dig noget til mine piller, men ! , vi har jo lige det lille problem, at Pga. afgørelsen i min sag i Landsretten i 2009, så er det ikke kun mig, du skal betale til, men 2500- ekstra hver eneste år de næste 30-år fra 2009 og frem.

Det er det jeg kæmper imod, i dag skal DU betale,(lad os sige 300-Kr for hvert offer til piller Pga. afgørelsen i mi n sag.), og så er det at jeg ikke kan forstå din form for humor, 2500X 300-Kr hver måned, gange X-antal år, det har jeg meget svært ved at se noget sjovt i.

I dag er det Ca. 22500-personer der får deres "piller/behandlinger" og alt muligt andet betalt af DIG, er du klar over at du ligger og leger med et beløb på over 6-millioner-Kr om måneden, som DU skal betale, ja et er sikkert og det er, at DU betaler, det kan jeg se hver gang jeg henter mine piller, som sådanne raver det mig en skid, så længe du er så dum at du betaler, og det gør du jo.

Jeg syntes du skal prøve at se det fra en anden vinkel end det du gør nu, jeg er ikke "forbryderen" i dette "spil", jeg er ofret, og du jagter mig, selv ham der kørte ind i mig har sagt "undskyld", og han var meget ked af det, selv han bandede tryg langt væk, men OK!, DU betaler og resten vil jeg skide på.

I følge loven er den der er ansvarlig for en ulykke erstatningspligtig, hvorfor skal du så betale deres ansvar, det er kun ansatte i Div. forsikringsselskaber der syntes det er en god-ide, de opkræver penge af dig, og de sender regningen videre til dig når de efter loven skal betale noget, alle kan se der er noget helt galt i det.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Titte Buuh... så det op og tørre... ohh du labre Birdwatshing 1317 eller evolutionmedia. Frække tøs: Ru/823/amateur-collection-set-/image20463. Titte buh!

vh.
Ammefaderen

Der har vi da pøllens lille pige veninde. Hvad er det hun har i munden???