Forfatter Emne: Debattens tilstand....  (Læst 3523 gange)

Offline J. Langgaard-Nielsen (OP)

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • "Dig elsker jeg - Danmark mit Fædreland!"
    • Vis profil
Debattens tilstand....
« Dato: Januar 14, 2018, 09:54:37 pm »
Det er længe siden, jeg har kigget herind og måske glædet mig over at se et par kommentarer fra nogle, som jeg opfatter som blandt de mere fornuftige.

Det samme i dag. Vrøvl og dødkedelig smalltalk mangler der derimod ikke.
Og så er det, man tænker bare nogle måneder tilbage... eller et år. Halvandet. Kan nogen huske Din-debat i det sene 2016? Jeg kan. Der var flere kvalitetsindlæg herinde, hvor debattører eksemplificerede de mange ting, som de synes er galt i det Danmark, som er under pres fra den tiltagende islamisering.

Der forsvandt mange - erfarne brugere kan udmærket huske en række af dem.
Når de gode debattør forsvinder, fordi de ikke orker at skrive op imod løgnene, grovhederne og overfladiskheden, er det at gamle trofaste kæmper keder sig og skriver:

"Din-debat er kun en skygge af sig selv."

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=6452.msg85467#msg85467

Ja.
Eller:

"Her sker ikke en ski´ efterhånden".

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=7259.msg96785#msg96785

Jamen det er da klart, at fine debattører får det sådan, når Din-debat.dk også giver ly til én, der tildænger os med grovheder. Debattens sygdom - en dødelig virus for ordentlig debat.
Skal jeg vise jer vedkommendes fjæs?

"Her på debatten lyver islamofober hver eneste dag - så det er sandheden, jeg forsvarer."

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=7365.msg98570#msg98570

Prøv og kig på denne uges emner, og hvad der skrives. Og noter selvtilfredsheden hos vedkommende - brovtende selvtilfredshed over stort set at have fået jaget nationalsindede debattører væk!  Såre trist!
« Senest Redigeret: Januar 14, 2018, 09:57:17 pm af J. Langgaard-Nielsen »
Profilen Carlo: "Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?" (Din-debat.dk 24/2 2016.)
Det er Carlos slags, jeg vil have buret inde. J. Langgaard-Nielsen.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Nu skal der igen hulkes over, at Gubbi ikke sørger for, at nationalisterne kan få lov til at debattere - de hjælpeløse kræ, som ikke selv evner at lave en debat.

Man skulle ellers tro, at det kunne blive en debat, som lige passer dem, når de selv kan moderere den uden indblanding.

Et er, at de ikke kan få et parti til at fungere - men det må da være lettere at lave en debat - så op med næbbet, og klø på.
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Debattens tilstand....
« Svar #2 Dato: Januar 14, 2018, 11:36:02 pm »
Jeg synes ikke, det gør noget, at der er andre emner end Islam og muslimer. Jeg synes faktisk, der er mere alsidighed på debatten for tiden end der var for et par år siden.

Dog synes jeg, det er synd, at det altid er de samme der skriver hele tiden. Når der er hundredevis af gæster, burde nogle flere af dem oprette en profil og skrive med. Men jeg tror at mange er snyltere og gerne vil læse, men ikke selv bidrage.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    44.6%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Januar 15, 2018, 05:33:44 am »
Det er længe siden, jeg har kigget herind og måske glædet mig over at se et par kommentarer fra nogle, som jeg opfatter som blandt de mere fornuftige.

Hvorfor kommer du ikke selv med nogle fornuftige indlæg?

Citér
- brovtende selvtilfredshed over stort set at have fået jaget nationalsindede debattører væk!  Såre trist!

Hvem er det der er blevet JAGET VÆK?
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Olejensen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Januar 15, 2018, 08:19:28 am »
"Carlo".

Kom nu!, du ved godt at der er en lille klikke der bevist jagter X-antal personer, det værste med de personer er at de bruger et netværk som "GuBBi" ikke har en chance for at banne, uden at det går ud over en masse andre.

Poul Jørgensen

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Januar 15, 2018, 09:17:04 am »
Du er da ikke så lidt fræk Poul Jørgensen , er det dig der er blevet jaget væk   Nej du blev bannet , og nu bruger du et nyt netværk ,som du skulle bannes fra igen .Tørresnoren må føle sig til grin , efter du bare dukker op igen  , og efter dine trusler i mod ham .

Offline Olejensen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Januar 15, 2018, 09:53:29 am »
"Måneskid".
Punkt 1.
jeg har IKKE skiftet IP-adresse.

Punkt 2.
Det indlæg jeg blev bannet Pga. var et indlæg jeg skrev, men som først poppede op på Din-debat efter Ca. 15-minutter i en ændret version, og det ved du da vist godt, og hvis du ellers lagde mærke til det, så undskyldte jeg flere gange at indlæget kunne fremstå som en trussel, og at det slet ikke var meningen, og jeg/men accepterede 100% GuBBi`s afgørelse, GuBBi kunne ikke gøre andet i den situation.

Punkt 3.
Jeg er blevet truet på livet her( og på SOLèn) så mange gange at jeg kun har latter til overs for det, det "sjove" er så, at dem der har truet mig bruger et netværk som skifter IP-adresse hver gang personen logger-på, men det kender du da vist alt til.

Så tag nu og stop din jagt på mig, det du laver er 100% personforfølgelse, hvilket flere debattør har skrevet til mig, med henvisninger til dig/tørresnoren og et par andre.

Poul Jørgensen 

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #7 Dato: Januar 15, 2018, 10:27:33 am »
Det, der undrer mig, er at du nu underskriver dig Poul Jørgensen, selvom du kalder dig Ole Jensen. Kan du så ikke ligeså godt bare kalde dig Poul Jørgensen, når du alligevel underskriver dig med det navn?

Det giver ikke så meget mening at gemme sig under et andet navn, når du alligevel kalder dig Poul Jørgensen i alle dine indlæg....

GuBBi har jo givet grønt lys til, at du godt må være herinde. Han har set, at du er her og har ikke gjort noget. Så betragt din karantæne som ophævet. :yes:

Offline Desdicardo

• Senior medlem
  • Activity:
    2%
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Januar 15, 2018, 10:30:35 am »
Hvad er en karantæne så værd? havde han ikke fået en livslang banning?
« Senest Redigeret: Januar 15, 2018, 10:32:58 am af Desdicardo »
Intet er sikkert her i livet udover døden,

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    44.6%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Januar 15, 2018, 10:36:42 am »
Det, der undrer mig, er at du nu underskriver dig Poul Jørgensen, selvom du kalder dig Ole Jensen. Kan du så ikke ligeså godt bare kalde dig Poul Jørgensen, når du alligevel underskriver dig med det navn?

Det giver ikke så meget mening at gemme sig under et andet navn, når du alligevel kalder dig Poul Jørgensen i alle dine indlæg....

GuBBi har jo givet grønt lys til, at du godt må være herinde. Han har set, at du er her og har ikke gjort noget. Så betragt din karantæne som ophævet. :yes:

Det må vi fundere over.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Desdicardo

• Senior medlem
  • Activity:
    2%
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Januar 15, 2018, 10:38:48 am »
Fundere? Ja men ikke for længe, vel? ;))
Intet er sikkert her i livet udover døden,

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #11 Dato: Januar 15, 2018, 10:43:20 am »

Jo, og GuBBi ved godt at han er tilbage.

Så jeg venter lidt på et statement fra GuBBi, hvor han skriver "PJ´s karantæne er ophævet". Ellers virker det useriøst at man giver folk karantæne og alligevel ignorerer, når de vender tilbage. Hvem kan så for eftertiden tage en karantæne seriøst?

Jeg skal understrege, at det ikke generer mig, at PJ er tilbage, da jeg ikke selv har noget udestående med ham. Jeg påpeger bare moderators inkonsekvens. Det var lidt det samme, der skete under Tigermandens karantæne. Han skrev bare fra en anden profil. Og selvom det var tydeligt, skred GuBBi ikke ind.

Så hvis jeg får karantæne, ved jeg nu, at jeg bare skal ændre nick. Og så kan jeg ellers skrive løs som altid. :yes:
« Senest Redigeret: Januar 15, 2018, 10:45:13 am af politisk ukorrekt »

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Januar 15, 2018, 11:18:10 am »

Næh, det må du nok sige..!

Personligt har jeg måtte ændre mine to telefonnumre for at sikre min familie for flere chikanerier - i den sidste tid jeg stadig havde min virksomhed, da måtte jeg endvidere dagligt være på vagt på de forskellige sociale medier, da galningen havde truet mig med at jeg og mit firmanavn ville være 'færdig som gårdsanger' når han var 'færdig med mig'..

Endvidere blev jeg lovet 'besøg' af hans venner fra flere navngivne byer i nærheden af mig...

- jo, det er sandelig en hyggelig fætter at have gående frit rundt.. :negative:

HER på debatten opfører han sig naturligvis lige nu som et englebarn - indtil videre...

- men hvis 'permanent banning' bare er indtil man lusker sig ind igen - med en ny hat på - så er det jo bare sådan det er, og vi andre må så tage de nødvendige forholdsregler.. :ohmy:

Jeg HAR meddelt Gubbi mit syn på sagen, enten har han ikke læst min besked endnu - eller også er han bare kold i røven, jeg ved det ikke..
« Senest Redigeret: Januar 15, 2018, 11:22:46 am af Tørresnoren »
'Uanset hvor mørkt livet til tider kan se ud, så husk at der altid er lys i køleskabet'....

Offline Massey

• Senior medlem
  • Activity:
    2.4%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Januar 15, 2018, 11:49:26 am »

Næh, det må du nok sige..!

Personligt har jeg måtte ændre mine to telefonnumre for at sikre min familie for flere chikanerier - i den sidste tid jeg stadig havde min virksomhed, da måtte jeg endvidere dagligt være på vagt på de forskellige sociale medier, da galningen havde truet mig med at jeg og mit firmanavn ville være 'færdig som gårdsanger' når han var 'færdig med mig'..

Endvidere blev jeg lovet 'besøg' af hans venner fra flere navngivne byer i nærheden af mig...

- jo, det er sandelig en hyggelig fætter at have gående frit rundt.. :negative:

HER på debatten opfører han sig naturligvis lige nu som et englebarn - indtil videre...

- men hvis 'permanent banning' bare er indtil man lusker sig ind igen - med en ny hat på - så er det jo bare sådan det er, og vi andre må så tage de nødvendige forholdsregler.. :ohmy:

Jeg HAR meddelt Gubbi mit syn på sagen, enten har han ikke læst min besked endnu - eller også er han bare kold i røven, jeg ved det ikke..

Trist du har måtte beskytte dig og din familie, fordi en tosse ikke kan opføres sig ordentligt.
Når Gubbi ikke vil , så må folk her boycutte manden, uden respons gider han vel ikke skriver her,og smutter selv.

Offline Olejensen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Januar 15, 2018, 03:30:58 pm »
Massey.

Du ved vel godt at "tørresnoren" i flere år har jagtet mig, udstillet mig som alt muligt andet både ved navn og adresse, han har lagt alt ud offentligt om mig, jeg har så ikke modtaget andre henvendelser end dem fra ham af, så hvis han han modtaget nogle henvendelser så er det ved det man kan kalde "bagslag".
Tørresnoren har så mange profiler at du vil tro det var lyv, både her og på SOLèn, og "sjovt" nok, så bliver de alle brugt til at jagte mig fra, så som sådanne er "Tørresnoren" ret nem at kende.

Jeg forstår ikke hvorfor I/du kan acceptere den åbenlyse hetz der er imod mig og min familie, og til dels også mine venner, også tage "trolden" i forsvar på den måde som du/I gør, du/I er ikke mere dum end du selvfølgeligt har set alle de angreb der har været på mig det sidste ½-år.

Poul Jørgensen