Forfatter Emne: 77 gæster kl. 1 om natten? Arh, mon dog?  (Læst 2187 gange)

politisk ukorrekt

• Gæst
77 gæster kl. 1 om natten? Arh, mon dog?
« Dato: Januar 11, 2018, 01:01:12 am »
Lige nu er klokken 1 om natten. Og på forsiden står der, at der er 77 gæster online.

Det kan ikke passe. Fordi så mange gæster tror jeg ikke på, at der er herinde. Og absolut slet ikke kl. 1 natten til en torsdag!

Hvordan kommer dette høje tal frem?

Men skulle tallet alligevel være korrekt, så synes jeg da det er lidt synd, at så få debatterer aktivt herinde, siden så mange åbenbart godt gider LÆSE! :yes:

Derudover vil jeg sige, at hvis der er så mange, der læser med, så er det måske ikke helt forgæves at skrive herinde alligevel. Fordi så når budskabet jo ud til en del mennesker. Trods alt. Måske er der også folk fra magteliten, der læser med. Så kan man også give dem et par stikpiller og drille dem lidt. :blum:

REDIGERING: Klokken blev nu 1.05. Og i mellemtiden røg antallet af gæster op på 81!!
« Senest Redigeret: Januar 11, 2018, 01:06:46 am af politisk ukorrekt »

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
Sv: 77 gæster kl. 1 om natten? Arh, mon dog?
« Svar #1 Dato: Januar 11, 2018, 01:32:18 am »
Det er nok det tavse flertal,  :girl_sigh:
Fake profil, :girl_blum2:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    25.2%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Januar 11, 2018, 04:08:47 am »
Det rager ikke dig.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline J. Langgaard-Nielsen

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • "Dig elsker jeg - Danmark mit Fædreland!"
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Januar 11, 2018, 10:50:13 am »
genuine Troll
Citér

Nej, det er det ikke. Og der er slet ingen, der tror på, at "genuine Troll" sidder oppe klokken halv to om natten og 'liker' eller skriver fjolle-kommentarer.
Klokken var imidlertid ikke nær så mange i Grønland. Hvis man i forvejen har installeret sådan en automatikprofil til at give én 'likes', hver eneste gang man skriver lidt, er det nok fristende i nattens ensomhed lige at aktivere den.  :on_the_quiet2:
Profilen Carlo: "Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?" (Din-debat.dk 24/2 2016.)
Det er Carlos slags, jeg vil have buret inde. J. Langgaard-Nielsen.

Offline single females near you

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Januar 11, 2018, 10:56:07 am »

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
Der er da også en like til dig,
« Svar #5 Dato: Januar 11, 2018, 12:12:31 pm »
genuine Troll
Citér

Nej, det er det ikke. Og der er slet ingen, der tror på, at "genuine Troll" sidder oppe klokken halv to om natten og 'liker' eller skriver fjolle-kommentarer.
Klokken var imidlertid ikke nær så mange i Grønland. Hvis man i forvejen har installeret sådan en automatikprofil til at give én 'likes', hver eneste gang man skriver lidt, er det nok fristende i nattens ensomhed lige at aktivere den.
  :on_the_quiet2:

Der er sikkert heller ingen der tror på at du bor i den flotte gamle Danske stråtækte laaaaaaaaaaange gård,  :girl_smile:

Underligt som visse her har ondt et lavere liggende sted over at jeg liker bestemte indlæg,  :girl_blum2:

Bortset fra det var jeg faktisk oppe på det sene tidspunkt af en bestemt grund jeg ikke behøver at skrive her,

Og nej! jeg kender ikke Grønland andet end fra billeder, jeg er bare en ganske alm pige fra slagelse-

Skuffer det dig kære hr laaaaaaaaaaaang gård?  :girl_smile: :girl_bye2:

Og selføli får du da en like for din fuldstændig fejlslagne teori,  :girl_blum2:
« Senest Redigeret: Januar 11, 2018, 12:33:18 pm af genuine Troll »
Fake profil, :girl_blum2:

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.2%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Januar 11, 2018, 12:15:52 pm »
I skrivende stund, kl. 12:15, er der 75 gæster online. De er åbenbart kommet for at blive.

Offline 12:30

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Mange muslimer er RADIGALE...
« Svar #7 Dato: Januar 11, 2018, 12:38:23 pm »
Gæster: 73
Dot Skjult: 2
Dot Brugere: 6

Derfor kl. 12: 30  er der mange der efter middagsbønnen skal se hvad Gubbi har af indlæg.

:hyper:

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Mange muslimer er RADIGALE...
« Svar #8 Dato: Januar 11, 2018, 12:45:33 pm »
Gæster: 73
Dot Skjult: 2
Dot Brugere: 6

Derfor kl. 12: 30  er der mange der efter middagsbønnen skal se hvad Gubbi har af indlæg.

:hyper:

Aha, det er altså derfor, du kalder dig 12.30. :yes:

Hvis der virkeligt er så mange gæster, gætter jeg på at nogle selvfølgelig bare er almindelige nysgerrige mennesker.

Men der er nok også enkelte magthavere, der gerne vil læse om, hvad der rører sig i befolkningen. Politikere tror jeg også kigger med herinde. :yes:

Så er der PET. De læser selvfølgelig også med, så de kan se, om ydrefløjene går for vidt eller om der er nogle, der ytrer ting, der går for meget imod deres elskede system. Efterretningstjenesterne er her ikke for at beskytte DIG og FOLKET. Nej, de beskytter blot systemet.  :yes:

Vi har sikkert også folk fra det yderste højre OG venstre, der læser med. For at afsløre deres modstandere. Redox læser givetvist med. Ikke sandt, Tigermanden? :blum:

Sidst, men ikke mindst, tror jeg at en del gæster, er bots. Eller computere, der kigger automatisk med. Disse bots kan dog også have forbindelse til både den yderste venstrefløj og den yderste højrefløj. Eller til efterretningstjenesterne.

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.2%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Januar 11, 2018, 12:50:58 pm »
Jeg tvivler på, at gæsterne er mennesker af kød og blod.

I'm a Troll

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #10 Dato: Januar 11, 2018, 12:52:22 pm »
Jeg tvivler på, at gæsterne er mennesker af kød og blod.

I hvert fald ikke dem alle sammen. Derfor tror jeg at en del af dem er bots eller computerprogrammer. Evt. fra USA. PET kan også stå bag dem. Eller ydrefløjene kan bruge bots til at overvåge hinanden.

Endelig kan GuBBi måske have installeret nogle kunstige gæster, så det ser ud som om, at hans site er herrens velbesøgt. :yes:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Hvad ville du sige Fjotte - hvis du havde noget fornuftigt at sige?
« Svar #11 Dato: Januar 11, 2018, 06:11:51 pm »
genuine Troll
Citér

Klokken var imidlertid ikke nær så mange i Grønland. Hvis man i forvejen har installeret sådan en automatikprofil til at give én 'likes', hver eneste gang man skriver lidt, er det nok fristende i nattens ensomhed lige at aktivere den.  :on_the_quiet2:

Eftersom jeg bor i en anden tidszone, der er fire timer forskudt - så ser jeg tit, hvor mange der læser med her, når de fleste danskere sover.

Politisk ukorrekt har gjort en god iagttagelse, for det har tit undret mig, at der er så mange gæster om "natten".

Computere snyder ikke, så det må være sandt.
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.6%
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #12 Dato: Januar 11, 2018, 08:35:47 pm »
Det kunne se sådan ud, der er nok ikke rigtig nogen anden forklaring - end at debatten overvåges af mange personer, der gerne vil følge lidt med i, hvad der rører sig blandt nogen danskere, som godt kan lide at diskutere. Som sådan er det fint med et åbent og gratis forum, hvor man kan få udvidet sin horisont.
Jeg er Muslim og Kommunist.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.6%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #13 Dato: Januar 11, 2018, 08:38:29 pm »
genuine Troll
Citér

Sådan skal du ikke skrive til Anklageren og Anna!

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.6%
    • Vis profil
    • DKP
Sv: Mange muslimer er RADIGALE...
« Svar #14 Dato: Januar 11, 2018, 08:46:02 pm »
Vi har sikkert også folk fra det yderste højre OG venstre, der læser med. For at afsløre deres modstandere. Redox læser givetvist med. Ikke sandt, Tigermanden? :blum:

Det er slet, slet ikke noget, jeg skal kommentere yderligere på, forstår du nok.  :big_grin: