Den ip adresse 46.30.213.91 som du har fået pinget er One.com ip adresse.
Her hvor jeg bor i en anden tidszone, følger jeg tit med, når det er nat i Danmark.Efter at Pølle er kommet til at dominere debatten, er antallet af læsere om natten faldet til under 20.Det bekræfter det, som jeg vidste i forvejen: Der er tale om reelle læsere. Jeg tror, at det er nogen, som ikke kan sove, og så skal de have tiden til at gå med et eller andet - men Pølle er altså en tand for kedelig - selv som tidsfordriv for de søvnløse.
Tja, jeg tror du har ret. Jeg har også bemærket at antallet af gæster er faldet drastisk, siden Krøngebanden er kommet tilbage. Gæsterne synes åbenbart ikke at den der Krønge-føljeton er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ interessant endda.
Citat fra: politisk ukorrekt efter Januar 30, 2018, 12:15:28 pmTja, jeg tror du har ret. Jeg har også bemærket at antallet af gæster er faldet drastisk, siden Krøngebanden er kommet tilbage. Gæsterne synes åbenbart ikke at den der Krønge-føljeton er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ interessant endda.Du har gjort dit til at debatten er blevet interessant for Krøngebanden . Det er vel ikke nogen, som har deltaget mere end dig i den debat.
Citat fra: Anklageren efter Januar 31, 2018, 05:52:50 pmCitat fra: politisk ukorrekt efter Januar 30, 2018, 12:15:28 pmTja, jeg tror du har ret. Jeg har også bemærket at antallet af gæster er faldet drastisk, siden Krøngebanden er kommet tilbage. Gæsterne synes åbenbart ikke at den der Krønge-føljeton er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ interessant endda.Du har gjort dit til at debatten er blevet interessant for Krøngebanden . Det er vel ikke nogen, som har deltaget mere end dig i den debat.Jeg har to argumenter:1. Hvad forskel gør det, hvis jeg ikke deltager? Han skriver jo bare med sig selv alligevel. Inde på SOL deltager jeg ikke og alligevel fylder han lige så meget derinde.2. Som den eneste herinde (udover Lyjse og et par gange Trådløse) tager jeg afstand fra den stalking der foregår. Hvorfor tager I andre ikke afstand fra det i disse tråde? I burde - ligesom jeg gør - give stalkeren lidt modstand. I stedet er I konfliktsky og holder jer væk og så beskylder I mig for at medvirke til trolleriet, når det, jeg egentig gør, er at give troller lidt modspil. Som han ellers intet får af.
Du kan umuligt selv tro på, at det fylder mindre - hvis flere deltager mere.
flixtor 4 dage 22 timer sidenjeg glemte at underskrive med mit nye navn , med de venligste hilsner fessor cheekyLuk kommentar1Tilføj kommentar Reptiltossen 4 dage 21 timer sidenOk, interessant nyt i sagen, må man sige. LaieA_0070Tilføj kommentar Reptiltossen 4 dage 22 timer sidenJeg følger ikke så meget med på SOL´en mere.Jeg kunne godt lide det gamle SOL. Men da det nye SOL kom, blev forum uoverskueligt. Det hele ser så rodet ud derinde og det er svært at finde rundt i trådene.Og før kunne man poste billeder og videoer i sine indlæg. Pludselig var det ikke til at finde ud af, hvordan man f.eks. skulle poste et billede eller en video i et indlæg.Jeg har også engang boet på Amager. Måske var vi naboer. Ligesom jeg i dag er nabo med MariS. Jeg boede dog nær Amagercenteret, sådan ret centralt og tæt på alle butikkerne.Men Trollerik skriver alt ned, hvad vi afslører om os selv. Og fører kartotek over os alle. Men ved hele tiden at tale ned til ham og gøre grin med ham, tirrer du jo ham bare endnu mere. Og så kommer det jo tilbage til dig selv, når han igen mister besindelsen.Så jeg vil mene, at du selv medvir
Jeg har ikke sat mig ind i PJ og trolderiet så derfor deltager jeg ikke i de debatter. Det siger mig ikke rigtig noget.