Forfatter Emne: 77 gæster kl. 1 om natten? Arh, mon dog?  (Læst 2264 gange)

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.2%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: 77 gæster kl. 1 om natten? Arh, mon dog?
« Svar #30 Dato: Januar 13, 2018, 01:46:23 am »
 Den ip adresse 46.30.213.91 som du har fået pinget er One.com ip adresse.   :smile1:
Altid glad for at hjælpe. :smile:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #31 Dato: Januar 13, 2018, 03:28:23 am »
Den ip adresse 46.30.213.91 som du har fået pinget er One.com ip adresse.   :smile1:

Ja - det er rigtigt  :smile1:
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Nu er her godt nok ikke længere 77 gæster om natten
« Svar #32 Dato: Januar 30, 2018, 12:13:18 pm »
Her hvor jeg bor i en anden tidszone, følger jeg tit med, når det er nat i Danmark.

Efter at Pølle er kommet til at dominere debatten, er antallet af læsere om natten faldet til under 20.

Det bekræfter det, som jeg vidste i forvejen: Der er tale om reelle læsere.

Jeg tror, at det er nogen, som ikke kan sove, og så skal de have tiden til at gå med et eller andet - men Pølle er altså en tand for kedelig - selv som tidsfordriv for de søvnløse.

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Nu er her godt nok ikke længere 77 gæster om natten
« Svar #33 Dato: Januar 30, 2018, 12:15:28 pm »
Her hvor jeg bor i en anden tidszone, følger jeg tit med, når det er nat i Danmark.

Efter at Pølle er kommet til at dominere debatten, er antallet af læsere om natten faldet til under 20.

Det bekræfter det, som jeg vidste i forvejen: Der er tale om reelle læsere.

Jeg tror, at det er nogen, som ikke kan sove, og så skal de have tiden til at gå med et eller andet - men Pølle er altså en tand for kedelig - selv som tidsfordriv for de søvnløse.

Tja, jeg tror du har ret. Jeg har også bemærket at antallet af gæster er faldet drastisk, siden Krøngebanden er kommet tilbage. Gæsterne synes åbenbart ikke at den der Krønge-føljeton er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ interessant endda.

Så det er allligevel ikke sikkert, at der er folkestemning for at få udgivet Krøngerne på DVD.

Jeg tror heller ikke, at Krønge-tosserierne er så godt at falde i søvn til. Fordi folk bliver da skam helt tossede i hovedet af den slags, og så får de vel mareridt om natten. :hyper:
« Senest Redigeret: Januar 30, 2018, 12:18:11 pm af politisk ukorrekt »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #34 Dato: Januar 30, 2018, 02:44:30 pm »
-

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: Januar 31, 2018, 05:52:50 pm »

Tja, jeg tror du har ret. Jeg har også bemærket at antallet af gæster er faldet drastisk, siden Krøngebanden er kommet tilbage. Gæsterne synes åbenbart ikke at den der Krønge-føljeton er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ interessant endda.

Du har gjort dit til at debatten er blevet interessant for Krøngebanden . Det er vel ikke nogen, som har deltaget mere end dig i den debat.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #36 Dato: Januar 31, 2018, 05:59:31 pm »

Du har gjort dit til at debatten er blevet interessant for Krøngebanden . Det er vel ikke nogen, som har deltaget mere end dig i den debat.

Jeg har to argumenter:

1. Hvad forskel gør det, hvis jeg ikke deltager? Han skriver jo bare med sig selv alligevel. Inde på SOL deltager jeg ikke og alligevel fylder han lige så meget derinde.

2. Som den eneste herinde (udover Lyjse og et par gange Trådløse) tager jeg afstand fra den stalking der foregår. Hvorfor tager I andre ikke afstand fra det i disse tråde? I burde - ligesom jeg gør - give stalkeren lidt modstand. I stedet er I konfliktsky og holder jer væk og så beskylder I mig for at medvirke til trolleriet, når det, jeg egentig gør, er at give troller lidt modspil. Som han ellers intet får af.

Jeg vil også opfordre dig til offentligt at tage større afstand til trolleriet og stalkeriet. :yes:

For en halv time siden blev PJ kaldt pædo af stalker. Er det okay?

For et par timer siden blev jeg truet af Langgard-Nielsen. Er det okay? (i samme indlæg stalkede han også dig, Anklageren, ved at nævne navnet på det sted på Grønland, hvor han mener du bor. Men du har måske ikke læst det indlæg endnu...)

Jeg giver disse trolls og stalkers modspil, DERFOR deltager jeg nogle gange i deres tråde. Fordi når GuBBi er fraværende (gad vide hvor han er blevet af?), så er der ingen andre til at stoppe ham. Jeg prøver i det mindste. Lyjse gjorde det også i går. Trødløse har også støttet mig lidt i dag. Men hvor er de andre henne? De stikker bare hovedet i busken. :hyper:

Ok, du, Anklageren, har også givet lidt modspil til Rudi, det vil jeg medgive. :yes: Men jeg savner at du går hårdere til PJ-stalkeren. Alle burde tage afstand til ham, så han bliver trængt op i et hjørne. I stedet mener jeg, at man indirekte legitimerer ham ved bare at ignorere ham. Fordi det har vist sig, at det hidtil ikke har gjort nogen forskel bare at spille ignorere-kortet. Som sagt bare se på SOL. Der ignoreres han mest, men ødelægger alligevel meget af debatten.
« Senest Redigeret: Januar 31, 2018, 06:05:28 pm af politisk ukorrekt »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #37 Dato: Januar 31, 2018, 06:31:14 pm »

Jeg har to argumenter:

1. Hvad forskel gør det, hvis jeg ikke deltager? Han skriver jo bare med sig selv alligevel. Inde på SOL deltager jeg ikke og alligevel fylder han lige så meget derinde.

2. Som den eneste herinde (udover Lyjse og et par gange Trådløse) tager jeg afstand fra den stalking der foregår. Hvorfor tager I andre ikke afstand fra det i disse tråde? I burde - ligesom jeg gør - give stalkeren lidt modstand. I stedet er I konfliktsky og holder jer væk og så beskylder I mig for at medvirke til trolleriet, når det, jeg egentig gør, er at give troller lidt modspil. Som han ellers intet får af.

Du kan umuligt selv tro på, at det fylder mindre - hvis flere deltager mere.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #38 Dato: Januar 31, 2018, 06:33:55 pm »
Du kan umuligt selv tro på, at det fylder mindre - hvis flere deltager mere.

Tja, jeg kan godt se hvad du mener.

Men på SOL deltager jeg jo ikke. Og der har han så bare oprettet en fake-mig, nemlig profilen Reptiltossen. Sådan klarer Troller nemlig, hvis han savner modspil. :yes:

Reptiltossen nedenunder skriver som mig. Fordi Troller har taget mine indlæg herinde fra og så ud fra dem brygget et par indlæg sammen inde på SOL. Det er sikkert det samme, som Troller gør, når han af og til herinde på din-debat også udgiver sig som dig, Anklageren...

https://sol.dk/debat/svejsev%C3%A6rk

Citér
flixtor 4 dage 22 timer siden
jeg glemte at underskrive med mit nye navn ,   med de venligste hilsner fessor cheeky

Luk kommentar1
Tilføj kommentar

Reptiltossen 4 dage 21 timer siden
Ok, interessant nyt i sagen, må man sige. LaieA_007

0
Tilføj kommentar

Reptiltossen 4 dage 22 timer siden
Jeg følger ikke så meget med på SOL´en mere.
Jeg kunne godt lide det gamle SOL. Men da det nye SOL kom, blev forum uoverskueligt. Det hele ser så rodet ud derinde og det er svært at finde rundt i trådene.

Og før kunne man poste billeder og videoer i sine indlæg. Pludselig var det ikke til at finde ud af, hvordan man f.eks. skulle poste et billede eller en video i et indlæg.

Jeg har også engang boet på Amager. Måske var vi naboer. Ligesom jeg i dag er nabo med MariS. :yes:

Jeg boede dog nær Amagercenteret, sådan ret centralt og tæt på alle butikkerne.

Men Trollerik skriver alt ned, hvad vi afslører om os selv. Og fører kartotek over os alle. :big_grin:

Men ved hele tiden at tale ned til ham og gøre grin med ham, tirrer du jo ham bare endnu mere. Og så kommer det jo tilbage til dig selv, når han igen mister besindelsen.
Så jeg vil mene, at du selv medvir

Der er dybest set to muligheder:

1. Ignore trollen. Men gør man det, skriver han jo alligevel.

2. Give ham modspil. Måske fodrer man ham så. Men i det mindste får alt hans vanvid da ikke lov at stå uimodsagt.

- jeg har længe prøvet med 1´eren, men ulempen ved det er, at så får han frit spil, når ingen modsiger ham eller siger fra overfor ham. Jeg foretrækker faktisk at sige fra. Fordi jeg synes det er lidt fejt bare at vende ryggen til, når en person bliver stalket. Så føler jeg, at det er ens pligt at kæmpe imod det.

Man kan sammenligne det lidt med, når en person bliver overfaldet i nattelivet. De fleste vil ignorere det af frygt for selv at blive involveret eller at optrappe urolighederne. Men man kan også vælge at prøve at stoppe det eller sige fra.

Jeg er mere typen, der vælger nr. 2. Fordi jeg da skam ej er en kujon, men en principfast person, der kæmper for, hvad jeg synes er rigtigt her i livet. :yes:

Er man type nr. 2, der kæmper for sin sag, så får man selvfølgelig flere fjender og derfor har jeg også en del fjender herinde. Men jeg kan bare bedre se mig selv i øjnene, når jeg kæmper for de værdier, jeg går ind for. Bl.a. at kæmpe imod stalking og voksenmobning. De fleste herinde ignorerer den voksenmobning, der foregår. Og det synes jeg er lidt kujonagtigt.

Uduover mig selv, er det egentlig kun Trådløse og Lyjse og nogle gange dig selv, Anklageren, jeg synes for alvor er principfaste herinde og tør stå imod trolls og stalkers. Du kører selv en god offensiv linje overfor Rudi og Blue_Velvet, så det ville være unfair af mig at sige, at du ikke kæmper lidt imod selv. Men ovenover har jeg altså bare givet motivet til, at jeg vælger nogle gange at deltage i troller- og stalkertrådene.
« Senest Redigeret: Januar 31, 2018, 06:44:55 pm af politisk ukorrekt »

Online Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    67.4%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #39 Dato: Januar 31, 2018, 07:38:23 pm »
Jeg har ikke sat mig ind i PJ og trolderiet så derfor deltager jeg ikke i de debatter. Det siger mig ikke rigtig noget.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Klondyke Carl

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #40 Dato: Januar 31, 2018, 07:49:39 pm »
Jeg har ikke sat mig ind i PJ og trolderiet så derfor deltager jeg ikke i de debatter. Det siger mig ikke rigtig noget.

Lyder fornuftigt. Man bør holde sig langt væk fra alt det nonsens.
Prøv at tænke dig, hvis man til sidst kom til at lyde lige så sindssyg som politisk ukorrekt!   :connie_nutzo: