Forfatter Emne: Pia K går som DF-formand  (Læst 4213 gange)

Kenneth

• Gæst
Pia K går som DF-formand
« Dato: August 07, 2012, 10:34:26 pm »
Pia Kjærsgaard træder tilbage som formand for Dansk Folkeparti og overlader formandsposten til Kristian Thulesen Dahl.

Læs mere her:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/article1804133.ece

Er Kristian Thulesen Dahl den rigtige afløser ???

Offline Rudolf

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Pia K går som DF-formand
« Svar #1 Dato: August 07, 2012, 11:57:05 pm »
Pia Kjærsgaard træder tilbage som formand for Dansk Folkeparti og overlader formandsposten til Kristian Thulesen Dahl.

Læs mere her:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/article1804133.ece

Er Kristian Thulesen Dahl den rigtige afløser ???

Det forandrer nok ikke det helt store da Pia jo bliver som Værdipoltisk ordfører. Tror jeg det var.
Jeg behøver ikke af få ret - bare jeg får min vilje

Offline carmen

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
    • Klub-SUK
« Svar #2 Dato: August 08, 2012, 07:42:53 am »
Den store forskel gør det nok ikke, men det er alligevel noget af en nyhed :-)

Kærlig hilsen
Carmen
De smukkeste ting i verden kan ikke ses eller røres.  De skal føles i dit hjerte

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Danskernes Parti
« Svar #3 Dato: August 09, 2012, 06:00:29 pm »
Smatsoen bliver afløst af en smilende nikkedukke, så ikke de store ændringer i deres politik.

Vi skal have Danskernes Parti ind på Christiansborg i stedet. Daniel Carlsen i folketinget , yayayayaya!!!! :)
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline puffin

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: August 09, 2012, 07:05:08 pm »
De fleste her på debatten ved nok at der er få politikere som er længere borte fra min grundvurderinger end Pia K. Jeg må dog erkende at hun har været en hamrende god politiker. Hun havde en næse for hvilke udspil der ville give politisk pote og hendes fremtoning gjorde at det at sætte spørgsmålstegn ved basis for DF's  grundlag herfor gav politisk bagslag vilke mange fra den modsatte blok har fået erkende.

Der udover har hun formået at styre sit parti med jernhånd på trods af store indre modsætninger.

Kristian Thulesen Dahl er ganske vist ikke en uerfaren politiker men at overtage ledertrøjen fra Pia K. er en opgave som er utrolig stor. At tro at DF vil falde sammen er ikke rimeligt men mit gæt er at på lidt længere sigt vil lederskiftet give vælgermæssige konsekvenser. Modsætningerne inden for partiet vil nok også blive mere synlige også uden for partiet.
Mvh
puffin

Offline puffin

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: August 09, 2012, 07:12:43 pm »
Smatsoen bliver afløst af en smilende nikkedukke, så ikke de store ændringer i deres politik.

Vi skal have Danskernes Parti ind på Christiansborg i stedet. Daniel Carlsen i folketinget , yayayayaya!!!! :)

Hej PU

Jeg må indrømme at jeg har lidt svært for at se at dette vil ske inden for en overskuelig fremtid. Danskernes Partis principprogram er nok lidt for hård kost selv for utilfredse DF'ere. Men vi får vel se  ;-)
Mvh
puffin

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Danskernes Parti
« Svar #6 Dato: August 09, 2012, 07:24:21 pm »

Hej PU

Jeg må indrømme at jeg har lidt svært for at se at dette vil ske inden for en overskuelig fremtid. Danskernes Partis principprogram er nok lidt for hård kost selv for utilfredse DF'ere. Men vi får vel se  ;-)

Jeg tror de utilfredse DF'ere vil være yderst begejstret for Danskernes parti.

Du tænker nok på: "Vi vil hjemsende ikke-vestlige personer fra Danmark og stoppe den ikke-vestlige indvandring med det formål at bevare det danske folk." (punkt 2.  http://danskernesparti.dk/partiprogram/komplet-program )

Her er adoptivbørn undtaget, bør det lige nævnes. Blandede ægteskaber er sikkert også fredede -dvs de får lov at blive. Problemet er hovedsagligt de fremmede, som kommer til landet og er et fremmedlegeme i landet. I høj grad de kære muslimer og deres høje fertilitet, med tilhørende kulturberigelser.
« Senest Redigeret: August 09, 2012, 07:27:35 pm af PU »

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Danskernes Parti
« Svar #7 Dato: August 14, 2012, 01:08:42 pm »
Har jeg været nedgørende overfor andre racer før, så er jeg kommet videre og er det ikke længere. Når jeg møder andre racer i forbindelse med job eller andet, så gør jeg alt for at være imødekommende og venlig. Så Hartmann, jeg håber ikke du skriver den slags mere.

Jeg kan bare se at hvide mennesker er på vej til at blive en minoritet, hvis vi ikke får vendt udviklingen. Det håber jeg du også ser som et problem.

« Senest Redigeret: August 14, 2012, 05:33:09 pm af PU »

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Danskernes Parti
« Svar #8 Dato: August 14, 2012, 05:35:23 pm »
Jeg har rettet mit indlæg. Der blev skrevet lidt i hast. Så der kom et 'ikke' ind i teksten, som ikke skulle have været der.

Beklager de misforståelser dette har medført. :-)
« Senest Redigeret: August 14, 2012, 05:39:21 pm af PU »

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: September 12, 2012, 06:59:33 pm »
Har jeg været nedgørende overfor andre racer før, så er jeg kommet videre og er det ikke længere. Når jeg møder andre racer i forbindelse med job eller andet, så gør jeg alt for at være imødekommende og venlig. Så Hartmann, jeg håber ikke du skriver den slags mere.

Jeg kan bare se at hvide mennesker er på vej til at blive en minoritet, hvis vi ikke får vendt udviklingen. Det håber jeg du også ser som et problem.
Vi har haft den snak før, PU. Hvad er en hvid mand. Hvordan ser han ud? Er han fra Nordamerika, Mellemamerika, Sydamerika, Nordeuropa, Centraleuropa, Sydeuropa, Mellemøsten, Nordafrika, Sydafrika, syd, øst, vestasien, arktiske områder?
It is a common mistake to theorize before one has data. Insensibly one begins to twist facts to suit theories, instead of theories to suit facts.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    25%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: September 12, 2012, 10:41:15 pm »
Vi har haft den snak før, PU. Hvad er en hvid mand. Hvordan ser han ud? Er han fra Nordamerika, Mellemamerika, Sydamerika, Nordeuropa, Centraleuropa, Sydeuropa, Mellemøsten, Nordafrika, Sydafrika, syd, øst, vestasien, arktiske områder?

Tjaeeeeeeee........ Den kaukasiske race kan det gå an at udskille, men ikke uden problemer. F eks er de mest ærkemuslimske pakistanere også af kaukasisk race. Jøder og arabere postuleres af semitisk race, men det er ikke holdbart. De må også regnes til den kaukasiske race.

Kedelig diskussion. Nu er jeg flyttet til udkantsdanmark, bl a fordi her er billige boliger at få, og så kan jeg bruge gysserne til noget hyggeligere, nu jeg er på efterløn. Men så er alt også sagt. Jeg har en genbo af kaukasisk og endda arisk race med lys hud og mohikanerfrisure, ligesom perkerne. (Frisuren altså. Ikke huden). Føj for satan da. I starten af 30'erne antageligt og kvabset at se på. Går i en afskyelig T-shirt for at man kan se hans afskyelige tatoveringer. Sætter sig ud i en afskyelig bil med stylede fælge. Det stylede her består i at fælgene er magen til alle andre mohikaneres og perkeres fælge.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.